9 דרכים מגובות על ידי המדע להפוך למושך יותר בעיני נשים
לפניכם 9 דרכים נפלאות המגובות על ידי המדע לתשובה שכולם מחפשים, כיצד אתה כגבר הופך למושך ביותר בעיני נשים. קיימים הבדלים רבים בין המינים, כעת נבין כיצד אנו מסוגלים להשתמש בהם בכדי להפוך לאטרקטיביים, לפניכם 9 הדרכים; תיהנו.
אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?
שחק את המשחק
אנתרופולוג אוניברסיטת ראטגרס ומחבר רב מכר הלן פישר טוען שהאינטראקציה בין גברים לנשים בעת פלרטוט קבועה, הוא מוסיף כי נשים נוטות לאותת ולהגיב ברצף ביטויים דומה, בכל מקום בעולם. והרצף עלפי טענתו הולך כך – ראשית האישה מחייכת אל המעריץ שלה ומרימה את גבותיה בתנועה שהיא פוקחת את עיניה רחבות להתבונן בו מהירות, בחטף. סורקת אותו במבטה, ומחליטה האם להמשיך את תהליך החיזור. לאחר מכן מסיתה את מבטה, מטה את ראשה למטה ולצד, לעתים קרובות כאשר היא מרגישה מבוכה היא מתעסקת בשערה, מכסה את פניה בידיה, מצחקקת לרוב ושואפת ליצור יותר אינטראקציות בשביל לא להעסיק את מוחה במעריץ שלה.
תחילה חשב שזהו תהליך מולד ולא רציונאלי, אך למעשה תכסיס חיזור הנקבה הוא תהליך שהתפתח כתהליך אבולוציוני לפני עידני עידנים בכדי לאותת ולסמן עניין ומשיכה מינית.
מה שלמעשה מוכיח שנשים אוהבות גברים מחזרים, הן מגיבות לחיזורים ללא הרף ובייחוד לא יכולות להתעלם מחיזורים שמוצאים חן בעיניהן, לכן אתה כגבר הופך לאטרקטיבי בעבורה כאשר אתה בעל מספיק תעוזה לנסות.
מישהו “בליגה שלה”
אין מה לעשות, גברים ונשים תמיד ימשכו לאנשים “בליגה שלהם” או גבוהה יותר, הם תמיד ישאפו למצוא את הזיווג המוצלח ביותר, האטרקטיבי ביותר. זה מוכח, על פי דברי הפסיכולוג הראשי של אוניברסיטת נוטינגהם טרנט ד”ר מארק סמל, אם אתה בוחר לצאת עם מישהו באותה מידת האטרקטיביות שלך זה לרוב ימנע שני דברים, שני נושאים שמתרכזים באותו המישור – מתן שקט נפשי לאגו שלך. הדבר הראשון הוא יופי, כאשר האדם אשר אתה בוחר לצאת איתו יותר מושך משאתה, אתה הופך מודאג לגביי ענייניהם, עיסוקיהם, יציאותיהם, כיוון ואתה מרגיש מאוים או אף פחות מוצלח, כמובן שהכול תלוי בביטחון העצמי שלך, אך עם זאת זהו חלק בלתי נפרד מהבחירה. הדבר השני הוא הצלחה, אם האדם שאתה בוחר לצאת איתו פחות אטרקטיבי, פחות שכלתני, פחות חושב ושואף לגדול ולהתקדם, אתה אינך מודאג מהצלחתך שלך. אז כן, לרוב גברים ונשים לא שואפים לעלות ליגה, זה בשל “הנוחות” אשר רובצת עליהם, אנשים רבים אינם שואפים לאתגר את עצמם דרך זוגיות, אלא רואים בזוגיות מקום בטוח ונעים. הכול תלוי במה נוח לך, זוגיות מאתגרת תמיד יכולה להיות מעצימה, וזוגיות נוחה תמיד תישאר נוחה.
שדר יוקרה
לשדר יוקרה לא אומר שעליך להיות עשיר בכדי להשיג נשים, אלא הכול טמון במה שאתה משדר, עליך להראות מטופח ומושקע, על פי מחקר שנערך בשנת 1969, על ידי הסוציולוג אלדר גלן מאוניברסיטת צפון קרוליינה נמצא כי מראה ועושר נוטים למצוא את דרכם יחד. כלומר – נשים יפות נוטות לצאת עם גברים פחות אטרקטיביים, אך בעלי מראה מושקע וכן ההפך. כמה שזה יכול להישמע מבדר זוהי האמת, לפי מחקר נוסף שנערך בו נדבקו 2,010 גברים, אשר תמונותיהם יחד עם רכביהם הוצגו בפני נשים, נמצא כי גברים בעלי רכבים מפוארים יותר הפכו לאטרקטיביים הרבה יותר מאשר אלו ברכבים הפשוטים יותר. ככל הנראה היוקרה קובעת את הטון אצל נשים רבות.
שוב מחקר נוסף שבוא נבדקו אותה כמות של גברים, בצירוף של תמונותיהם יחד עם דירותיהם, נמצאה תוצאה דומה. גברים שגרו בדירות מטופחות יותר, שוב הפכו אטרקטיביים בעיני נשים מאשר אלו אשר חיים בדירות בנוניות.
הפסיכולוגים עונים על התשובה, מראשית האבולוציה נשים חיפשו את השורד החזק ביותר, את הגבר המוצלח ביותר שיהיה מסוגל להגן ולכלכל את משפחתם בצורה המוצלחת והמבטיחה ביותר, המצב אינו שונה מהיום, רק עולם המושגים השתנה, מהג’ונגל עברנו לעולם המודרני וכיום נשים רוצות את אותו הדבר, פסיכולוגים אבולוציוניים טוענים שנשים רוצות גבר שיכול לספק להן משאבי מחייה איכותיים.
שדר בגרות
פסיכולוגים קוראים לזה “אפקט ג’ורג’ קלוני”, מחקר משנת 2010 בו נבדקו 3,770 נשים הראה כי העדפתן של נשים רבות היא גברים מבוגרים על פני גברים בעלי מראה צעיר. גם כאשר מדובר מבחינה כלכלית ועצמאית, גברים בעלי מראה מבוגר יותר נוטים לנצח את בעלי הממון. “כאשר נשים נותנות אמון בבחירת השותף, גברים מבוגרים הופכים לאטרקטיביים יותר, זה בשל המעמד, הביסוס וניסיון החיים של הגברים שמשרה ביטחון ועצמאות כלכלית גדולה יותר” אומרת הפסיכולוגית דנדי פיונה מור, כמו כן פסיכולוגיים אבולוציוניים נוספים טוענים כי בעוד פוריות נמשכת רק מגיל ההתבגרות עד לגיל מהעבר אצל נשים, הפוריות מתחילה בגיל התבגרות ובעלת פרק זמן ארוך יותר עבור גברים רבים – הם בעלי הזדמנות גדולה יותר להיות אטרקטיביים לאורך שנים.
גדל זקן
ישראלים ישמחו למשמע מחקר האוסטרלי הבא, אורך הזקן האטרקטיבי ביותר הוא מעין “זיפים כבדים” הנוצרים לאחר כ-10 ימי צמיחה, על פי מחקר שנערך בשנת 2013 נמצא כי נשים מגיבות לגברים מזוקנים באטרקטיביות גדולה, שיער פנים לא רק מעיד על בגרות וגבריות אלא עם זאת גם על דומיננטיות ותוקפנות, על פי דבריו של עורך המחקר רוברט ג.ברוקס.
שנינות
שנינות, נשים אוהבות שנינות, אבל לא יותר מידיי שנינות, בטח שלא שנינות מתנשאת. זה מה שקבע מחקר משנת 2007 של אוניברסיטת קליפורניה, בו נמצא כי קיימים אותות אבולוציוניים אשר מדברים דרך ההתנהגות של אנשים. מאפיינים מיניים רבים מצויים בתקשורת שלנו, אם זה בשימוש שלנו במילים, בתנועות הגוף שלנו, הם למעשה מרמזים על גנים משובחים, הם מגברים את כדאיות הרבייה והצלחת הצאצאים. כך כאשר אתה משתמש בשפת גוף פתוחה, מדבר מתוך ידיעה שאתה בטוח בדברייך ותשובותיך הופכות שנונות, אתה למעשה מעלה את רמת האטרקטיביות שלך בעיני נשים.
היה נחמד ולא ביקורתי
אחד הממצאים חזקים ביותר בפסיכולוגיה הוא אפקט ההילה. אפקט ההילה הוא לקיחת תכונת אופי דומיננטית של אדם והפיכתה למדד המכוון לאופיים הכללי. זוהי הסיבה ללמה אנחנו חושבים שאנשים יפים הם טובים בעבודתם, גם כאשר הם לא. לאפקט ההילה השפעה נרחבת על עולם המושגים והתיוגים שלנו, יש אומרים “אין שני לרושם ראשוני” ואצל רוב האנשים זהו מדד נכון, אנחנו מאמינים שכאשר אתה הופך מודע לאפקט ההילה אתה מסוגל לנטרל אותו, הכול טמון בניסיון.
סקוט בארי קאופמן מציין כי אפקט ההילה פועל בדרכים אחרות, על פי מחקר סיני שנערך בשנת 2014 נמצא כי אנשים בעלי תוכנות אופי חיוביות יותר כמו חסד ויושר דורגו באטרקטיביים יותר מאשר תכונות אופי שליליות יותר, כמו ביקורתיות.
זה נשמע מאוד הגיוני, אך עם זאת בארי קאופמן טוען כי למרות שהיופי הוא מדד להערכה שעל פיו אנשים נוטים לאשר את מידת האטרקטיביות שלך, אין שום סיבה ישירה ללמה הערכה של משיכה צריכה להיות פיזית”. הוא טוען שהדברים שאתה משדר גורמים לך להראות כמו שאתה רוצה להיות, לכן האפקט הוא לא רק על סמך הנראות שלך אלא קיים גם בתשדורות שאתה שולח לסביבה, ולכן אם אתה משדר חברותיות וסימפטיות ככל הנראה תצטייר בעיני אחרים כבעל פוטנציאל גדול יותר להפוך לבן זוג פוטנציאלי.
דבר על הרגשות שלך
בניגוד לאידיאל הגברי של המפרנס המרוחק, נשים נמשכות לגברים אשר מסוגלים לדבר על הרגשות שלהם בפתיחות. “כאשר הגברים הופכים רגישים נשים מוצאות אותם רצויים מבחינה רגשית ומינית”, אומרת המאמנת ופסיכולוגית ליסה קפלין, “להיות פגיע לא יפגע גבריות של גברים חזקים אלא בדיוק ההפך”, היא ממשיכה. “גברים אשר פתוחים רגשית מסוגלים להיות שותפים יציבים וארוכי טווח יותר מאשר גברים אשר סגורים ומקובעים ביכולתם לשתף ולחלוק אינטימיות בחייהם” לכן, כשאתה בתור גבר הופך רגיש אינך מאבד מהכוח שלך אלא להפך, אתה מוסיף לך ערך, רגש ומוסר בעיני הנשים.
לבש בגדים אדומים
עוד מהתקופה הרומית אדום היה צבע המסמל קיסרים ובעלי מעמד, האנשים החזקים ביותר לבשו אדום ונקראו “coccinati”, אדום היה צבע מוביל בלבושם של הגברים. כיום, לאחר שנים, מחקר עולמי אשר נבדק בסין, אנגליה, גרמניה וארה”ב מצא צבע האדום בעל השפעה נרחבת על נשים, אותו מחקר קבע באופן נחרץ כי נשים נמשכות לגברים הלובשים אדום. האמת היא שלא רק אצל נשים, אלא אצל כלל האנשים, הצבע האדום גורם לפירוק ושחרור של הורמונים אשר הופכים אותנו לאטרקטיביים, נמשכים ונמרצים, כך אנחנו הולכים אחוזי דיבוק אחר הצבע האדום. לכן כאשר אתה רוצה למשוך את תשומת ליבן של הנשים, נסה חולצה אדומה.
עשוי לעניין אתכם גם:
קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.
בתכנית תלמדו:
- לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
- להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
- לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
- לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
- לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
- להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח