דיאטת ניקוי רעלים – 30 ימים לניקוי הרעלים מהגוף שלכם

דיאטת ניקוי רעלים

כולם שמעו על דיאטת ניקוי הרעלים הזו, הדיאטה הייחודית הזו שתסייע לכם להתנקות מכל אותם רעלים ששקעו בגופכם, לאחר שנים של אכילה מוטעית ולא בריאה.

דיאטת ניקוי רעלים היא דיאטה שעורכת בדרך כלל חודש לכל היותר, אך רבים מבצעים דיאטה שכזו גם במשך שבוע. מטרתה העיקרית של הדיאטה, למרות הדעה הרווחת, היא לסייע לכם לפתוח אורח חיים בריא ברגל ימין. כלומר, אם ניהלתם אורח חיים לא בריא עד היום, אתם סובלים מבעיה בריאותית או שאתם פשוט מרגישים שאתם “כבדים” מדי, זו הדיאטה שתסייע לכם לשוב לנקודה גבוהה יותר בסולם הבריאות.

כדי לבצע דיאטת ניקוי רעלים בריאה, נכונה ואיכותית, כדאי לכם להכיר אותה מבפנים ומבחוץ, בדיוק כפי שאתם עומדים לעשות כעת.

לפני הדיאטה

כדי להצליח לבצע דיאטת ניקוי רעלים, כדאי לכם להכין את עצמכם מראש, שכן מדובר בשינוי כולל של החיים שלכם לשבוע שלם: יהיה עליכם להכין אוכל שונה, אולי לטעום מאכלים חדשים או מאכלים שאינכם רגילים לאכול, לדאוג לשמור על כמויות מזון ספציפיות… במילים אחרות – להתעסק באוכל והרבה. לכן, כדאי להיות מוכנים בהתאם.

אחד הצעדים הראשונים והנכונים ביותר, הוא לעשות את מה שאתם עושים עכשיו – קוראים על דיאטת ניקוי רעלים, לרבותיה.

לאחר שתסיימו לקרוא את המאמר, אתם תבינו כי יהיה עליכם להימנע מהרבה מאכלים שאתם אוהבים, בנוסף לאימוץ המאכלים החדשים. כדאי לדעת, כי הגוף שלכם אמנם לא אוהב את המאכלים הללו, אך הפך לתלוי בהם: אם תפסיקו לאכול שוקולד, סוכרים, טראנס ומזונות מעובדים בבת-אחת, אתם ככל הנראה תחוו סימפטומים כגון סחרחורות, בחילות, כאבי ראש ותשישות כללית. כדי להימנע ממצב שכזה, השתדלו לנסות ולהפחית את כמות הסוכרים, הקפאין, השמן והמלח שאתם אוכלים מידי יום בהדרגה.

גם אם אתם חשים שמדובר ב”אסון בינלאומי”, הבינו כי הגוף שלכם התרגל למאכלים שאינם בריאים, עד כדי כך שנעשה תלוי בהם לכדי ייצור אנרגיה והאצת מחזור הדם. הבעיה היא שהאצה מלאכותית שכזו, איננה בריאה לגופנו ועלולה להוביל למחלות ומצבים חריפים. למזלכם, אתם פותחים בדיאטה הנכונה.

לאחר שאתם חשים כי אובדן השוקולד איננו “אסון בינלאומי”, כדי לצלוח את המשימה, הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות הוא להיפטר ממאכלים “מפתים” למיניהם: הסוכרים, המעובדים, העתירים בשומן טראנס והמלוחים יותר מהים. כולם חייבים ללכת.

לאחר מכן, אתם ודאי תשימו לב כי המקרר שלכם הוא יחסית ריק, אז כדאי למצוא יום ולנסוע לסופר, כדי לחדש את מלאי המזונות המטהרים שלכם.

כדי שיהיה לכם יותר קל, אל תנסו לחשוב בכל פעם “מה בא לי לאכול?”, אלא תכננו את השבוע שלכם מראש, כך שלא תאלצו להרגיש שאתם טורחים ועמלים.

אם אינכם עובדים ביום שישי, נסו להתחיל את דיאטת ניקוי הרעלים ביום שישי. באופן זה, יהיו לכם יותר ימים בבית, בהם יהיה לכם פשוט יותר להסתגל למצב החדש. אתם אף תוכלו לבלות את יום שבת, בהכנות מזון להמשך השבוע.

הדיאטה

דיאטת ניקוי רעלים היא דיאטה שהזמן שלה נקבע לפי בחירתכם, אף על פי שההמלצה הרווחת היא לנסות לדבוק בה במשך חודש. הסיבה לכך, היא שרבים מהמאכלים שאנחנו מנסים לנדף מגופנו, דורשים את כמות הזמן הזו כדי לעשות את זה. אנשים מדווחים כי לאחר דיאטת ניקוי רעלים שארכה אפילו שבועיים, הם חשו תחושות של הטבה במצבם הבריאותי, חיוניות, ערנות וחיוביות כללית.

כדי לצלוח דיאטת ניקוי רעלים, יהיה עליכם להימנע לחלוטין מעישון, מאלכוהול (הסיבה, אגב, לפרידה מהאלכוהול, היא שהיא פוגעת ישירות בכבד וברקמות העור שלכם, על ידי ייצור הכימיקל אצטאלדהיד בכבד), ממאכלים מעובדים, מאכלים העתירים בשומן טרנס, סוכרים, מלחים, קמח לבן, קפאין, מוצרי חלב, כימיקלים שאינכם מכירים, צבעי מאכל ורוב הבשר.

כל דיאטה היא לגופה: חלקן ידרשו שלוש ארוחות ביום וחלק ידרשו שתאכלו כל שלוש שעות, חלקן ידרשו שתימנעו מגלוטן לחלוטין, בעוד שאחרות יפצירו שתימנעו גם מקטניות, אורז וקינואה. חלק ימליצו לכם “להשקיע” ואף לבצע שינויי שגרה משמעותיים, כגון מתן 7-9 שעות שינה בלילה, פעילות גופנים בין שלוש לארבע פעמים בשבוע, תרגילי נשימה, אפילו אמבטיות שמנים מיוחדות… אך אינכם חייבים לבצע את כל זה.

האמת? אם אתם מחפשים כאן דיאטה לטווח ארוך – טעיתם בכתובת. האמת לאמיתה? אין דבר כזה “דיאטה לטווח ארוך”, לא כיום.

מדוע, אתם שואלים? האמת היא שכל דיאטה דורשת מכם להדיח מחייכם קבוצות שלמות של מאכלים ולאמץ לחיקכם מזונות מסוימים. כיום, כולנו יודעים כי כל אשר אנו מכניסים לפינו הוא חיוני ומשפיע עלינו מאוד. לכן, אנו זקוקים לרמות שוות של ערכים תזונתיים מרוב קבוצות המזון.

לדוגמא, דיאטות שמונעות מכם קטניות, מונעות מכם סיבים תזונתיים. גם דיאטות שמתבססות על ירקות ופירות, אינן בריאות לטווח ארוך, משום שהן לא מספקות די אנרגיה לגופנו (על בן אדם לאכול בערך 70% של פחמימות ביום).

הדיאטה כאן, נועדה לנקות את גופנו מכל ה”רעל” שהמשכנו להעביר בו על ידי המנהגים המזיקים שלנו והמזון הלא בריא – לא יותר ולא פחות. לכן, בצעו דיאטת ניקוי רעלים, אך ורק אם אתם שואפים לפתוח באורח חיים בריא, לנקות את הגוף או לשפר את המצב הבריאותי שלכם. כמובן שאם תמשיכו להימנע ממזונות לא בריאים ולאכול רק מאכלים בריאים מכל קבוצות המזון, אתם בהחלט בדרך הנכונה לאורח חיים בריא. הלקח?! זכרו כי הגוף שלכם זקוק לכל היד, לא רק לאצבע.

מה נהוג לבצע בכל דיאטת ניקוי רעלים?

לכל דיאטות ניקוי הרעלים קו מנחה אחד של מאכלים, שבכולן מותר לאכול, בשל בריאותם:

מים

המים הם החיים שלכם, אתם יודעים זאת מהרגע שזו זנחתם את חלב האם שלכם ופתחתם בדרך בוגרת ושקופה.

המים מסייעים להאיץ את כלל התהליכים בגוף שלכם: תהליך העיכול, מחזור הדם, תהליך מתן הערכים התזונתיים לתאים בגוף ותהליך סילוק הפסולת מהגוף.

כל המטרה בדיאטת ניקוי רעלים, היא לנקות את הרעלים על ידי מתן שתן, צואה או הזעה.

“כמה מפתיע שכל אלו קשורים למים”.

נוגדי חמצון

נוגדי חמצון הם המתנה שהירקות, הפירות והאגוזים מעניקים לכם, על שאתם אוכלים אותם. מדובר במספר גדול של “זנים”, אשר מטרתם העיקרית היא לטפל בבעיית הרדיקלים החופשיים: תופעה בה מולקולות מסוימות בגוף חסרות אלקטרונים, לכן הן “נלחמות” במולקולות אחרות, כדי לקבל אלקטרון לעצמן. כעת, המולקולות חסרות האלקטרון תרות אחר אלקטרון חדש משלהן וכך ממשיך המעגל…

הוא עשוי להמשיך לנצח. הבעיה בכך היא שהתופעה הזו מחלישה את הגוף, את המערכת החיסונית ומובילה למחלות סופניות וניווניות כגון פרקינסון, הנטינגטון, סרטן, אלצהיימר ועוד.

למזלכם, נוגדי החמצון המהימנים באים להצלה, עם שלל אלקטרונים “ישר מהניילון”. הם ישלימו למולקולות החסרות את האלקטרונים שלהם והשקט ישוב לסדרו.

בנוסף למטרה העיקרית שלהם, נוגדי החמצון דואגים לחידוש רקמות בגוף, מחזקים את המערכת החיסונית, מאיצים את תהליך העיכול, משפרים תפקוד קוגניטיבי וכמובן שגם מאיצים את מחזור הדם. הם עושים זאת על ידי ניקוי כלי הדם מכולסטרול והזנתו בחומצות שומן בריאות וחיוניות לגוף. מדהים לא?!

כמובן שכל הפעולות הללו מסייעות לנקות את הגוף שלכם מרעלים בצורה יסודית ומלאה. נוגדי חמצון מגבירים את כמות האנזימים ומיצי העיכול שהכבד שלכם מפריש, מה שמסייע לסלק יותר רעלים מגופכם.

את נוגדי החמצון החזקים ביותר ניתן למצוא בפירות היער השונים, כלל העלים הירוקים (תרד, קייל, חסות למיניהן, רוקט, עלי בייבי, פטרוזיליה, בזיליקום, מנגולד…) קינמון, אבוקדו, תרד, עגבנייה, כורכום, אגוזי פקאן (לא מסוכרים!), שעועית אדומה, גוג’י ברי ועוד אינספור פירות וירקות. אתם יכולים לחפש אחד-אחד, אך דיאטת ניקוי רעלים פשוט ממליצה לאכול ירקות ופירות מכל הצבעים. האמת היא שאם תשלבו מספר פירות וירקות שונים בכל יום, לבטח תתעשרו בנוגדי חמצון.

התמקדו במערכת החיסון

מעבר לניקוי הגוף שלכם, דיאטת ניקוי הרעלים אף חותרת לריפוי הגופני שלכם: ישנם רעלים רבים אשר הצטברו במקומות שונים בגופכם במשך שנים, כך שנוגדי חמצון פשוטים לא יצליחו לנקותם בקלות. בנוסף, ישנם נזקים שנגרמו לגופכם עם השנים, בשל אותם רעלים: מתכות, הצטברויות סידן, כולסטרול… לא חסר. הגוף שלכם זקוק לתרופה טבעית, כיצד תוכלו לספק לו אותה?

באמצעות הירקות והתבלינים החזקים ביותר: הלימון, השום, הבצל, הכורכום, הג’ינג’ר, הקינמון, הקמומיל והפרי האחד והיחיד – האשכולית.

כל החברים הללו, עשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים, מתכות כגון גופרית ותרכובות בריאותיות כגון כורכומין, המסייעים להאיץ את תהליך ניקוי הרעלים מהגוף שלכם. בנוסף, הם מסייעים לגוף לייצר “כלי ניקוי” משל עצמו, כגון נוגד החמצון גלותטיון, שמסייע לנקות משקעים של מתכות בגוף.

אומגה 3

חומצת שומן בריאה כגון אומגה 3 היא חיונית עבור הגוף שלנו בכל עת ובעיקר בעת דיאטת ניקוי רעלים. אומגה 3, מהותית עבור ההישרדות הבסיסית שלנו: היא חיונית לבניית קרומי התא ושומרת כי הנגישות אליהם תהיה פשוטה ויעילה ככל האפשר, היא מהווה מקור מצוין לאנרגיה, מונעת את בעיית הרדיקלים החופשיים ומסייעת למנוע היווצרות תהליכים דלקתיים, מאיצה את תהליך העיכול, מחזקת את המערכת החיסונית שלכם, מסייעת למנוע קרישת יתר של הדם ומפחיתה את רמות הכולסטרול בגופנו. אה, כמעט שכחנו… היא אף שומרת על הלחות בגופנו ומביאה לעור רך ונעים. זאת משום שהיא תורמת לאגירת הלחות בגוף.

אומגה 3 ניתן למצוא בעיקר באגוזי מלך (המסייעים בבניית הקולגן ומאוד מומלצים לשימור העור חלק ומתוח), אגוזים ושקדים למיניהם, מרווה, תרד ועלים ירוקים נוספים, אצות ודגים שומניים כגון סלמון, טונה, מקרל, הרינג, פורל, הליבוט, סרדינים, סול ועוד.

הכירו חטיפים חדשים

רגילים לאכול את שוקולד החלב, הבמבה והבורקס בין ארוחה לארוחה? לא עוד, במיוחד לא כאשר אתם באמצע דיאטת ניקוי רעלים – אלו הם הרעלים!!!

לכן… מה שתעשו הוא להחליף את הישן בחדש: את שוקולד החלב, יחליפו הפירות. את המלוחים, יחליפו האגוזים.

לאחר דיאטת ניקוי הרעלים, אם תרצו להמשיך לאכול בריא, תוכלו להחליף את החטיפים והממתקים השגרתיים בגרנולה, שוקולד מריר, חטיפי אצה, תערובות אגוזים, גרעיני דלעת ועוד…

התחתנו עם התה

התה הוא משקה עלים טעים וייחודי, אשר תמיד נחשב לבריא ותמיד מסייע לנקות רעלים. התה הירוק במיוחד, עשיר בנוגדי חמצון המסייעים לנקות את הגוף, להאיץ ולייעל בו תהליכים ותפקודים שונים.

מה שמצוין בתה, הוא שניתן להוסיף לו אינספור רכיבים בריאותיים, שיסייעו לנקות את גופכם מרעלים: ג’ינג’ר, קינמון, קמומיל, כורכום, דבש ועוד.

תמיד מומלץ להכין תה מחליטות. כאשר אתם מבצעים דיאטת ניקוי רעלים, הקפידו לוודא כי התה שאתם רוכשים נקי לגמרי מקפאין.

מנהגים נפוצים וייחודיים לדיאטות ניקוי רעלים

 פעילות גופנית

פעילות גופנית היא הדרך האולטימטיבית לנקות רעלים מגופכם: תהליך הספורט עצמו מסייע לכם להזיע ולהאיץ את תהליך העיכול, מה שמסייע לגופכם לנקות רעלים מכל כיוון אפשרי.

בנוסף, פעילות גופנית מאיצה את מחזור הדם, מה שמסייע לנקות גם את מחזור הדם ממשקעי הכולסטרול ולהגביר את תהליך הניקוי התאי.

יש לציין כי פעילות גופנית אף מסייעת לכם להרגיש יותר טוב – היא מסייעת לכם להפריש יותר סרוטונין ודופמין – מוליכים עצביים, המסייעים לכם להרגיש יותר שמחים ורגועים.

שינה

בעת השינה, מתבצעים בגופנו תהליכים רבים, אשר מתבצעים אך ורק אז: תהליכי התפתחות וגדילה, תהליכי שריפת שומנים, תהליכי בניית שריר ועוד. התהליכים פועלים בצורה המוגברת ביותר, בין השעות שמונה בערב, לשתיים לפנות בוקר. כאשר אתם בתהליך של דיאטת ניקוי רעלים, כדאי לכם לנסות ולישון בין שבע לתשע שעות בלילה, כאשר לפחות שעתיים מהן בין השעות המצוינות כאן. אתם תשימו לב לשינוי באופן שבו אתם מתעוררים בבוקר, לאחר מספר ימים.

 הימנעו גם מקטניות, אורז, שעורה, קינואה, שיבולת שועל וכל סוגי החיטה והגלוטן

דיאטות רבות מאמינות כי יתכן והמאכלים הללו הם מעובדים או לא בריאים לגוף. ההמלצה הרווחת היא שתקראו עליהם בעצמכם ותחליטו בעצמכם. כמובן שיש להימנע מקמח לבן או אורז לבן ומומלץ לדבוק בקמח מלא ואורז מלא או אורז בריא יותר (אדום, בר, בסמטי, יסמין…), אך הבחירה היא כולה שלכם.

 שיטות הרגעה ותרגילי נשימה

איש לא אמר שעל הניקוי שלכם להיות פיזיולוגי בלבד: בצעו יוגה או מדיטציה, כדי למצוא את המרכז שלכם ולהרגיע את עצמכם. נסו להתמקד במחשבות שלכם, לאפשר להן לזרום בחופשיות, ללא התערבות חיצונית שלכם. נסו למצוא מקום שליו ולהירגע בו. נסו לנשום נשימות עמוקות, להחזיק אותן ולנשוף אותן באיטיות.

נסו להעניק לעצמכם לפחות חמש דקות ביום, בהן זה כל מה שאתם עושים. אתם תופתעו כמה אנרגיה ותחושה טובה, אתם תקבלו רק מהן.

 דיאטת ניקוי רעלים היא תהליך, אשר לא פשוט לבצע, בייחוד אם אתם נמצאים בצד השני של כפות המאזניים. אל תמהרו לשנות הרגלים בבת-אחת ולמנוע מעצמכם את כל מה שאתם אוהבים; נסו להיפטר מהרגלים לא טובים בהדרגה וליישם הרגלים חיוביים שיחליפו אותם. נסו לעודד את עצמכם ואמרו לעצמכם כי אתם עושים זאת בשבילכם, כדי שאתם תהיו אנרגטיים ומאושרים יותר.

אם אתם עדיין תרצו לבצע דיאטת ניקוי רעלים לתקופה, זה בסדר גמור ואף מומלץ, רק תזכרו שמדובר בתהליך קצר-טווח כדי לסייע לכם לפתוח באורח חיים בריא ברגל ימין – לא יותר.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.