איך להרזות בפנים – טיפים וטכניקות להרזיה מהירה באזור הפנים

איך להרזות בפנים – טיפים וטכניקות להרזיה מהירה באזור הפנים

אתם מתעוררים בבוקר, כמו כל בוקר, וניגשים למראה. הדבר הראשון שאתם רואים – פנים שמנות ומאכזבות. כולכם יפים בדיוק כפי שאתם, כמובן, אך אם אתם מרגישים כי השומן בפנים “חצה גבולות”, אולי כדאי לנסות ולעשות שינוי.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

בדרך כלל, משקל עודף בפנים יצביע על משקל גופני עודף, כך שכדאי לשקול לבצע פעילות כוללת של הגוף. כדי שתצליחו להרזות ביעילות, ריכזנו כאן עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם להתחיל את המלאכה.

זה בטוח לא רפואי?

לפני שאתם מנסים כל שיטה אפשרית, ראשית כדאי לכם לשקול את האפשרות שמדובר בבעיה רפואית. ישנן מספר מחלות, אשר פנים נפוחים, כאובים או מלאים מהווים סימפטום למצב מסוים. אם אתם נוטלים תרופות, יתכן ופנים נפוחות היא אחת מתופעות הלוואי. אם אתם חווים מכלול שלם של סימפטומים, בהחלט כדאי לכם לפנות לרופא ולבחון את האפשרות, רק כדי לראות שהכול בסדר.

תזונה נכונה

ואם אתם כבר אצל הרופא, כדאי לכם לנסות ולהזמין בדיקת דם מקיפה, שתבחן את המצב הבריאותי שלכם.

כיום, בעת המהפכה הבריאותית, כולכם יודעים כי מה שאתם מכניסים לגופכם, משפיע עליו ברמה ניכרת. מסיבה זו, ככל שתאכלו מזון בריא יותר, כך הגוף שלכם יתנהג בהתאם ויודה לכם.

השתדלו לאכול מאכלים העשירים בנוגדי חמצון, אשר מסייעים לחדש את העור ולהעניק לו מראה מתוח וצעיר. ישנם נוגדי חמצון בכלל הירקות והפירות, תבלינים, עלים ירוקים ושורשים רבים כגון כורכום, קינמון, ג’ינג’ר, פטרוזיליה, בזיליקום, רוקט, תרד, מנגולד, אורגנו, בזיליקום, קייל ועוד.

מומלץ לדבוק במאכלים המכילים בעיקר ויטמין C, משום שהוא מהוה אבן בנייה מהותית לקולגן – החלבון ששומר על עור הפנים מתוח. ניתן למצוא ויטמין  C בשפע במזונות כגון פלפלים בכל הצבעים, גויאבה, פפאיה, קיווי, תות שדה, תפוז, מלון, לימון, פטרוזיליה, כרובית לא מבושלת, אשכולית, אפרסמון, ערמונים, קולרבי ועגבנייה.

אף מומלץ להתמקד בירקות אשר מלאים בנוזלים, שיזינו את גופכם, את עור הפנים שלכם וינקו את התאים. ירקות כגון ברוקולי, כרוב, כרובית, לימון, פטריות, זוקיני, מלון ועוד, יעשירו אתכם בנוזלים ובריאות.

דווקא בניגוד לאמונה הרווחת, כדאי לכם לאכול שומן, פשוט שומן בריא, כגון אומגה 3. היא מסייעת לבצע שלל תהליכים בגופנו כגון בניית קרומי התא, האצת תהליך הייצור של התאים, מסייעת להאיץ את תהליך העיכול ולחזק את המערכת החיסונית ו… אפילו מוצאת זמן לנקות את מחזור הדם שלכם מהצטברויות של כולסטרול. ככל שיהיה בגופכם יותר שומן בריא, אשר לא מצטבר בגוף בדרך כלל, כך יפחתו השומנים באזור הפנים שלכם. גם אם קיים חסך פעוט, כדי לשפר את התפקוד היומי שלכם, מומלץ להעשיר את התזונה שלכם במאכלים הכוללים אומגה שלוש, כגון דגים, ובעיקר: סלמון, טונה, מקרל, הרינג וסרדינים. גם קוויאר שחור נחשב עשיר באומגה שלוש. מממלכת האגוזים והגרעינים, אגוזי קשיו, גרעיני חמנייה, פיסטוקים, זרעי פשתן, ערמונים, פיסטוקים ואגוזי מלך. שמן זית נחשב עתיר באומגה שלוש, כך גם דגנים מלאים כמו אורז מלא, קינואה, חיטה מלאה וכ”ו.

הימנעו מ…

כפי שאתם יודעים מה כדאי לכם להכניס לגופכם, אתם ודאי יודעים ממה כדאי להתחמק: שומן טרנס, מאכלים מעובדים, סוכרים ומלחים הם כולם פוגעים ביופי הפנים שלכם.

שומן הטרנס הינו שומן שלגופכם קשה לעכל ופעמים רבות, הוא איננו מתעכל בשלמותו, אלא מצטבר באזורים שנונים בגופכם. הוא אף מביא להאטה בתהליכי חילוף החומרים של הגוף ולרוב, כלל לא מניב תועלת לגוף. הצטברויות של שומן מגיעות לכל אזורי הגוף, כולל הפנים.

הסוכרים והמלחים, שניהם יחד מנפחים מטבעם והפנים אינם יוצא מן הכלל. אם תיפרדו מהמלח, תוכלו לנשק לשלום גם את הבטן הנפוחה. השוקולד הרגיל רווי בשמן, סוכרים וחלב. מוצרי חלב מנפחים את גופכם ומגבירים את הפעילות ההורמונלית שלכם, מה שעשוי להוביל להשמנת יתר ואפילו סוכרת. סוכר פירות הוא נושא מורכב – מומלץ לא לאכול יותר משני פירות גדולים ביום. מבחינת השוקולד, עדיף שתדבקו בשוקולד מריר 70% ומעלה, אשר מכיל שלל נוגדי חמצון, מסייע להטיל צואה ונחשב בריא לגוף. כמובן שאין להגזים ולאכול חפיסת שוקולד מריר ליום – 6 פיסות שוקולד ליום הן די והותר.

מאכלים מעובדים מכילים כל כך הרבה רכיבים שאינכם מכירים בכלל – משום שהם כלל לא מזון. הגוף שלכם אף הוא, לא מכיר את ה”מזון” הזה, מה שמקשה עליו להצליח לעכל אותו כיאות. כאשר הגוף לא מצליח לעכל את המזון, הוא פשוט מצטבר באזורים שונים בגוף, כגון הפנים שלכם.

פעילות גופנית

כמובן שגם כאן, פעילות גופנית יכולה לסייע לאזן את המשקל של הפנים שלכם. היא אף יכולה לשפר את המצב הכללי של החיים שלכם.

פעילות גופנית מסייעת לנקות את הגוף מרעלים ומזיקים, להאיץ את מחזור הדם, להגביר את התפקוד הקוגניטיבי, לעורר, לעודד הפרשה של דופמין וסרוטונין – שני מוליכים עצביים שבין היתר, דואגים כי תהיה מאושרים ורגועים יותר. היא אף עושה את המובן מאליו – עוזרת לכם לשרוף שומנים.

כאשר אתם אוכלים יותר מדי שומן, הגוף שומר את השומן העודף במאגרים, כך שבמקרה של רעב, יהיו לו שומנים לשרוף. כאשר אתם מתעמלים, הגוף מרוקן את מאגרי השומן הללו לאט-לאט ובכך – מסייע לכם להוריד במשקל.

כדי להצליח ולראות תוצאות, יהיה עליכם להתעמל לפחות שלוש-ארבע פעמים בשבוע. פעילות גופנית דורשת השקעה והתמדה, אל תצפו לראות תוצאות אם אינכם מגיעים למכון, לשיעור או מפעילים סרטון של אימון ביו-טיוב.

אנשים המאבדים בן שלושה לחמישה ק”ג, לרוב יאבדו משקל גם באזור הפנים שלהם. קשה להתקבע על התעמלות בפנים, משום שזהו איבר שאי-אפשר לעמל אותו ללא סוף. מה שכן…

התעמלות פנים

ישנם מספר תרגילים שאתם יכולים לבצע, כדי להצליח לחטב את הפנים ולהפחית את כמות השומנים באזורי הלחיים, הסנטר ואפילו המצח. מה שמצוין בתרגילים הללו, הוא שאתם יכולים לבצע אותם בכל עת ובכל מקום, ללא בעיה של מיקום, זמן או כלים מסוימים. כדאי להקפיד ולהחזיק כל תנוחה של הפנים, כדי לצבור סיבולת.

  • הרמת סנטר – פשוט הרימו את הסנטר בגאווה והתנשאות. הקפידו לוודא כי אתם משתמשים רק בשרירי הסנטר. חזרו על הפעולה 10 פעמים. כל פעם, החזיקו את ההרמה עשר שניות.
  • משיכת שפה תחתונה – פשוט הרימו את השפה התחתונה שלכם מעלה, משכו אותה קדימה. חזרו על הפעולה 10 פעמים. כל פעם, החזיקו את המשיכה כשר שניות.
  • שחרור הלסת – זוכרים שכשהייתם קטנים, הרופא אמר לכם לפתוח פה גדול?! אז פתחו אותו יותר הפעם. יש לחזור על הפעולה 10 פעמים. החזיקו את הלסת פתוחה כחמש שניות, בכל פעם.
  • פני דגים – כווצו את השפתיים ככל האפשר, עד שהלחיים שלכם מתחילות להתכנס אל תוך הפה. חזרו על הפעולה עשר פעמים. בכל פעם, המתינו 5 שניות.
  • נשיפת רוח עזה – שבו על כיסא וישרו את עמוד השדרה שלכם. קחו נשימה עמוקה. הביטו לעבר התקרה ונשפו נשיפה חזקה. חזרו על התהליך עשר פעמים. בכל פעם, נסו למשוך את הנשיפה עד לעשר שניות. אם אינכם מצליחים, קחו עוד נשימה ונשפו אותה, לפני שיעברו 10 שניות.
  • עצמו עיניים – רוצים לעבוד על שרירי המצח? פשוט עצמו עיניים. נסו לעשות זאת בצורה שתחושו מתיחה, אך לא תעשו זאת חזק מדי ותכאיבו לעיניים. החזיקו את העיניים עצומות, למשך עשר בניות בכל פעם. יש לחזור על התהליך 5 פעמים.
  • אל תפסיקו לחייך – אולי לא חשבתם על זה, אבל גם החיוך עצמו, מסייע למתוח את שרירי הלחיים. לכן, המשיכו לחייך עד שיכאבו לכם השפתיים.

כל התרגילים כאן מעולים, כדי למתוח את השרירים השונים בפנים שלכם. אל תצפו לראות תוצאות תוך יום או יומיים – כמו כל פעילות גופנית, גם כאן יש להתמיד ולחזור על התרגילים לפחות פעם ביום.

שנת היופי

אנשים חושבים שאם הם ישנים כל השבוע שמונה שעות ואז לילה אחד הם ישנים שעתיים, הם עדיין בטווח הנורמה. האמת המצערת, היא שאתם זקוקים לשינה הרבה יותר ממה שאתם חושבים: במהלך השינה, מתבצעים תהליכים רבים בגוף; תהליכי גדילה והתפתחות, תהליכי שריפת שומנים ותהליכי תיקון וריענון של העור. ככל שאנו מזדקנים, כך אנו זקוקים ליותר שינה, שתסייע לשקם את הגוף שלנו ואת העור שלנו למצבם האופטימלי. אם לא תישנו מספיק, העור שלכם יראה בהתאם.

מסיבה זו, כדאי לכם לנסות ולישון בין שבע לתשע שעות ביום, כדי לרענן את הגוף ואת הפנים.

עיסוי פנים

בדומה לגוף שלכם, גם עור הפנים ירוויח מעיסוי איכותי ומרגיע. כפי שלעיתים ישנן הצטברויות של נוזלים או שומנים בגוף, באותו אופן יכול להיות שיש לכם פנים נפוחות מסיבה זו. אולי זרימת הדם באזור הפנים שלכם נמוכה יותר ולכן הנפיחות או השומניות?

עיסוי פנים איכותי יסייע להאיץ את מחזור הדם בפנים שלכם, עקב התנועה המעגלית ושילוב השמנים החמים. התנועה אף תסייע למתוח את עור הפנים שלכם יותר, מה שמעניק מראה צעיר ובוהק.

הורדת משקל באזור הפנים היא איננה פשוטה, בייחוד משום שהפנים הם לא שריר שניתן לעבוד עליו ישירות, בדרך כלל. יש לכם כאן תרגילים מעולים, שיכולים לסייע לכם להתמקד בשרירי הפנים. יחד עם פעילות גופנית, תזונה נכונה ושינה עמוקה, אתם תצליחו ליהנות מרזון גם באזור הפנים.

יש לציין כי המשטר הזה ידרוש התמדה והשקעה, כדאי לכם לתכנן בהתאם ומראש, כדי להצליח.

Lifehacks מדריכים


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.