קידום אתרים רפואיים – טיפים מעשיים
היכרות עם מאפיינים שונים של קידום אתרים רפואיים יכולה לסייע להשיג תוצאות טובות יותר ואחוזי המרה גבוהים. אבל מאיפה מתחילים, מה מיוחד בשירותי קידום אתרים רפואיים ואיך יודעים שהתהליך מתבצע בצורה נכונה? הנה כל התשובות
אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?
הטיפ המעשי החשוב ביותר עבור קידום לרופאים בגוגל הוא להשקיע בתוכן איכותי. נכון שההמלצה הזו תקפה גם בקידום של שאר אתרי האינטרנט, אבל יש לה חשיבות מיוחדת באתרי רפואה: מאמר שאינו מספיק מקצועי או מדויק עלול לגרום נזק תדמיתי שיהיה קשה מאוד לתקן.
הפתרון הוא לתת לרופא או למישהו מטעמו לייצר את התוכן עבור האתר. לא משנה כמה מקדמי אתרים או אנשי תוכן יהיו מוכשרים, סביר להניח שאין להם את הידע המקצועי של הרופא המומחה שאת המרפאה שלו רוצים לחשוף לעוד לקוחות ומטופלים. בנוסף, אפשר לתת לרופא לכתוב את המאמר ולאחר מכן לערוך אותו או לבצע עבורו הגהה.
איך מבצעים החלפת קישורים?
טיפ אחר ולא פחות חשוב עבור קידום אתרים רפואיים הוא להסתמך על מקורות טובים. במידה והרופא מעוניין בכך, ניתן גם להציע לו לשתף פעולה עם מאמרים אורחים ולנצל את ההזדמנות לטובת בניית קישורים.
בין אם מבצעים בניית קישורים מסודרת כדי לבסס את הסמכות של האתר בעיני האלגוריתם של גוגל או רק לצורך פירגון מקצועי, זו דרך מעולה לקדם את האתר ברמת התוכן. כמו כן, כדאי להוסיף תיבת מחבר וקרדיט לכותב כי גוגל מייחס לזה חשיבות מבחינת הסמכות.
איך גוגל יודע שמדובר על מקור תוכן סמכותי? הוא בודק איזה קישורים יש אליו או ממנו. אם רוצים לבסס את הסמכות של הרופא החתום על התוכן, אפשר לעשות את זה באמצעות קישורים לאתרי רשתות חברתיות, פרופיל לינקדאין, כתבות בתקשורת וכן הלאה. ככל שיש יותר קישורים איכותיים כאלה, כך האתר יקודם אורגנית.
מילות מפתח ושימוש במדיה
אי אפשר לדבר על קידום אתרים רפואיים בצורה פרקטית בלי להזכיר מחקר מילות מפתח. הטעות הנפוצה היא לחשוב שאין צורך להשקיע במחקר מילות מפתח עבור אתרי רופאים, כי לכאורה סוג הביטויים ממילא מצומצם. אבל בפועל, יש תחרות בתחומי רפואה מסוימים ולכן השאיפה היא למצוא ביטויי חיפוש רלוונטיים אך יצירתיים ופחות מבוקשים.
עוד המלצה טובה היא להשתמש במדיה עשירה על מנת לדאוג שהגולשים יישארו באתר יותר זמן. כאשר יש באתר לא רק תוכן כתוב אלא גם הדמיות, סרטונים ותמונות, סביר להניח שאחוזי ההמרה יעלו.
מה מיוחד בשירותי קידום אתרים רפואיים?
הטיפים מעשיים עבור קידום אתרים רפואיים חשובים כי מדובר על תחום ייחודי. מבחינת גוגל, אתרי רופאים דורשים רגישות גבוהה והאלגוריתם נוטה לקדם רק אתרים גדולים ומוכרים. בנוסף, הרופאים עצמם כפופים למגבלות רגולטוריות שצריכות התחשבות בקידום ובתוכן.
קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.
בתכנית תלמדו:
- לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
- להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
- לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
- לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
- לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
- להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח