פיתוח קול – איך לשיר יותר טוב בעזרת 12 טריקים

פיתוח קול – איך לשיר יותר טוב בעזרת 12 טריקים

מוזיקה היא הכול בחיים, כך שאין פלא שאתם רוצים שכולם ישמעו אתכם שרים אותה. עם זאת, מוזיקה היא כה מוערכת מסיבה כלשהי – האנשים שמבצעים אותה נותנים את כל כולם ועוד קצת, כדי להצליח ולהגיע לטונים הנכונים, להתאים את עצמם במדויק לכל שיר ושיר ולזכור כל מילה ומילה. טעות אחת במערך תביא לצרימה באוזן ולעומת זאת, מחזה מושלם עשוי לפתוח כל לב. אז איך מגיעים למצב בו השירה שלכם מאירה את עיניי הקהל?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

התחממו היטב

בדיוק כמו פעילות גופנית, גם שירה דורשת חימום; אם תפצחו בשירה כאשר הגרון שלכם קר, אתם עשויים לסבול מיותר צרידות וכאבים משהייתם, אם הייתם מתחממים קודם. לפני שאתם שרים, קודם כל נסו לשיר בקול הרגיל שלכם מספר שניות. לאחר מכן, עברו לקול הנמוך ביותר, עברו לגבוה ביותר, חזרו לאמצע ונוחו שתי דקות. חזרו על התרגיל הזה עד כי אתם חשים כי לא קשה לכם לשיר בכל קול וכי הגרון שלכם חם. באופן זה, תוכל להמשיך ולשיר כל היום.

אותיות אהו”י

אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את השירה שלכם הי קודם כל לשפר את הדיקציה שלכם ולהצליח להגיע לאותם תווים גבוהים וכה נחשקים. לשם כך, ישנו תרגיל הקרוי “תרגיל אותיות א-ה-ו-י”. המטרה היא לחזור על כל אות מספר פעמים, במשך חמש עד עשר דקות ביום. אם תקפידו לחזור על התרגיל כל יום, אתם תשימו לב כי הקול שלכם קיבל מעין טווח תנועה גדול יותר וכי אתם מצליחים לטפס יותר מעלה מעת לעת.

שתייה חמה

שירה היא פעולה הרב יותר מאומצת, לעומת הדיבור. זוהי גם הסיבה שהרבה אנשים סובלים מכאבי גרון לאחר שהם שרים זמן רב. מהסיבה הזו וגם משום שאתם בוודאי רוצים לשמור על הקול שלכם, כדאי לכם לטפל בו היטב. הדבר כולל מחממי צוואר, שתייה חמה כגון תה ירוק או תה קינמון, המסייעים לנקות את הגרון היטב ולחמם את המיתרים, להפחית את הכאב. גם מרק חם יכול לעזור לכאבים ולהעשיר את הגוף בוויטמינים ומינרלים.

ימים של שקט

יתכן ותמצאו את המשימה כלא פשוטה בהתחלה, אך מתי הייתה הפעם האחרונה ששתקתם ליום שלם? אם אתם באמת אוהבים את הקול שלכם, כדאי לכם לעשות זאת לעיתים תכופות יותר. אתם מאמצים את הקול שלכם יום-יום על ידי דיבור, צעקות, שירה, צחוק וכל צליל שאתם מנגנים על מיתרי הקול שלכם. בדיוק כפי שאתם והגוף שלכם זקוקים ליום מנוחה, כך גם מיתרי הקול שלכם. נסו למצוא לעצמכם יום פעם בחודש או אחת לשבועיים בו אתם פשוט מבלים את היום ברובו בשקט, עם עצמכם. אתם תגלו שהדבר מסייע גם לגרון שלכם וגם לנשמה שלכם.

סולמות – לנגן, לשיר ולטפס

בדומה לתרגיל אותיות האהו”י, תרגיל מוכר נוסף לאימון הקול ופיתוח הקול הוא חזרה על סולמות. עליכם לחזור על התווים, דו, רה, מי, פה, סול, לה, סי, דו, מספר פעמים. בכל פעם חזרו על אותו תו מספר פעמים. המטרה היא ממש לנגן את הצלילים מה- דו הנמוך ביותר, לדוגמא, עד ל- דו הגבוה ביותר, כך שתוכלו ממש לשמוע אם אתם שרים בטון המתאים. ההמלצה הרווחת היא לעשות זאת לצד נגינה בקלידים כגון פסנתר או אורגן, כך שממש תוכלו לבחון את הדיוק שלכם, לעומת כלי הנגינה. מומלץ לחזור על התרגיל הזה במשך עשר דקות ביום, פעמיים ביום. כמובן שאם אתם חשים שהגרון שלם עייף, אל תאמצו אותו מדי ותתנו לכם את המנוחה המגיעה לכם.

הימנעו מעישון ואלכוהול

אם החלום שלכם הוא לשיר בקולי קולות, להופיע במחזמר ושכולם יעריכו את הקול שלכם, אתם פשוט לא יכולים לשתות שתייה חריפה ולעשן אינספור סיגריות, זה פשוט לא עובד ככה. בעוד שעשן הסיגריות חורך את הגרון, הריאות ומיתרי הקול שלכם, האלכוהול שורף את הגרון. השניים מזיקים לאורך זמן למיתרי הקול ועשויים להוביל לצרידות שלעולם לא תיעלם. יתכן ותאהבו את הקול הג’אזי החדש, אך בין אם כן או לא, זה הקול החדש שלכם. אתם לא תצליחו לפתח את הקול שלכם, אם הוא כבר צרוד, אז השתדלו לחסוך לעצמכם את כאב הגרון ופשוט תפסיקו כאן ועכשיו.

אל תצעקו

כמובן שאם אתם שואפים לשמור על הקול שלכם חד, יפה וענוג לאורך זמן, לא כדאי לכם לצעוק על כל דבר קטן. גם צעקות כואבות לגרון, שורפות את הגרון וגורמות לתחושות של מחנק ואי נעימות. השתדלו להימנע מצעקות באופן כללי, אפילו לדבוק בקול נמוך. אם לא יכולתם לעמוד בפיתוי ופשוט רוקנתם את גרונכם מצעקות, נסו לשתות שתייה חמה ולהירגע. נסו להימנע מדיבור עד שהגרון שלכם שב למצבו המקורי.

עמדו נכון

מסתבר כי כאשר אתם שרים, האופן שבו אתם עומדים הוא רחב השפעה. כאשר אתם שרים, אתם זקוקים להרבה יותר אוויר לעומת דיבור, לכן אתם זקוקים למעבר נקי של דרכי הנשימה אל הריאות והמיתרים. האופן הבטוח ביותר לעשות זאת הוא באמצעות עמידה ישרה וזקופה, כאשר כל הגוף שלכם זקור ומוכן לרגע השירה.

נשמו עם הסרעפת

גם אופן הנשימה הוא מאוד ייחודי; נשימה במהלך דיור שונה מאוד מנשימה במהלך שירה.  המטרה היא לנשום מאזור הסרעפת שלכם, הממוקמת לקראת הבטן התחתונה, מתחת לריאות, ממש בסוף כלוב הצלעות שלכם. המטרה היא לנשום ממש משם: נסו לדמיין כי ישנה טבעת החונקת את הגוף העליון שלכם ובאפשרותכם לנשום רק דרך האזור התחתון. אם אתם נושמים ומבחינים כי הבטן שלכם התנפחה הרבה יותר בהשוואה לבית החזה, פעלתם בצורה נכונה. כאשר אתם נושפים, נשפו דרך האף והפה. דגש מהותי נוסף הוא להשתדל ולשמור על גוף שליו ורגוע; ככל שתרבו להרים את הכתפיים או לזוז, כך תתקשו יותר לשיר כיאות.

השפילו ראש

נסו לשיר תו מאוד גבוה עם הראש מוטה מטה. עכשיו נסו לשיר אותו עם הראש כלפי מעלה. מה הרגשתם? ודאי! היה לכם הרבה יותר קל בפעם הראשונה. הסיבה לכך היא כי כאשר אתם מטים את ראשכם מטה, אתם מקבלים יותר שליטה על הקול שלכם ובאפשרותכם לטפס מעלה, לעבר קולות רמים יותר. כאשר אתם שרים, הנטייה היא דווקא להרים את הראש למעלה בדרך-כלל, לכן כדאי לשים לב לכך ולהטות את הראש כמה שיותר.

מים

מים הם כה בריאים לגוף שלכם: מאיצים את מחזור הדם, מנקים את הגוף ומרגיעים את הגרון ואת מיתרי הקול. כאשר אתם שרים הרבה או אפילו מדברים הרבה, אתם מייבשים את הגרון ואת מיתרי הקול שלכם. כאשר אתם שרים באופן מקצועי או לעיתים תכופות, אתם מייבשים את הגרון הרבה יותר, בדומה לאדם במתאמן על בסיס יומיומי לעומת אדם המתאמן פעמיים בשבוע. לכן, עליכם להגביר את צריכת המים שלכם וללכת עם מים לכל מקום. באופן זה, תגוננו על הגרון שלכם מפני שריפות שיהיה קשה יותר לכבות אחר-כך.

קול שבור

אתם מכירים את השירים הללו, בהם אתם כל כך רוצים לדייק, אך פשוט לא מצליחים? אתם יודעים שאתם יכולים לעשות זאת, אך משום מה משהו מרגיש לא נכון. אולי הבעיה היא בעצם התחושה עצמה. שירה דורשת יכולת ביטחון מאוד גבוהה, בייחוד אם אתם בוחנים את האפשרות להפוך תחביב לקריירה: מדובר בהופעה אל מול הרבה אנשים ומעל לכל – רצון להביא לביצוע מרהיב. גם בתור תחביב, יתכן ושירה תיתפס בעיניכם כמלחיצה, אם אתם שרים בבית ומקבלים תגובות, לדוגמא. עקב כך, כדאי לכם לחוש ביטחון בשירה שלכם: המפתח הוא אימונים והיכרות נכונה עם השיר. ככל התרבו לשיר יותר, לחזור על המילים, לחזור על הדיקציה והטונים הנכונים, כך יהיה לכם פשוט יותר להופיע אל מול קהל לאחר מכן.

דרך נוספת להעניק לעצמכם תחושה של עוצמה, היא לקבל תגובות חיוביות מהקרובים אליכם. נסו להופיע קודם מול אנשים שאתם מעריכים ואוהבים, תוך כדי ידיעה כי לא יזלזלו בכם או יגרמו לכם להרגיש רע לגבי עצמכם. ככל שהתגובות יהיו חיוביות יותר, כך יהיה הביטחון שלכם.

זמזמו

עוד דרך מצוינת לבחון את הדיקציה שלכם היא דרך זמזום. נסו לזמזם במהלך היום במקום לשיר. הדבר, קודם כל, מסייע לכם להתאמן תוך פגיעה פחותה בגרון. כאשר אתם מזמזמים, אתם חשים את הוויברציה של כל תו, את האופן שבו הוא “מזמזם” באף שלכם, בעיניים שלכם ובפה שלכם. באופן זה, אתם כמו חשים את האופן שבו אתם שרים, בצורה הבסיסית ביותר: נסו להרגיש את הרטט: האם הוא תואם לצליל המקורי? האם כדאי לשנות באוקטבה או שתיים למעלה או למטה? האם הצליל מרגיש נכון? ככל שתזמזמו יותר, כך תצליחו לדייק יותר בכל תו ותו.

שירו בצוות

לפעמים, משום ששמעתם את עצמכם כל כך הרבה פעמים, קשה לזהות מתי אתם נשמעים טוב ומתי אתם פשוט לא מדייקים. בשל כך, כדאי לכם לנסות ולעשות חזרות או אפילו להופיע עם עוד אנשים ששרים עמכם. באופן זה, תוכלו להקשיב לשאר הזמרים ולבחון את צורת השירה שלהם לעומת שלכם: האם הם שרים גבוה יותר או נמוך יותר מכם? האם אתם זייפתם כעת או שהם? למה הם עומדים כך עכשיו? האם הם מצליחים להגיע לטונים שאתם לא? כיצד? זוהי גם עת מעולה לנסות וללמוד טריקים חדשים, שיסייעו לכם לשיר יותר טוב. רוב הזמרים מכירים בינם לבין עצמם יותר דרכים יצירתיות לשפר את הווקאליות שלהם, משום שהם עוסקים בתחום תקופה ארוכה. אף פעם לא מזיג לשאול וללמוד, אז אל תהססו לרגע.

חזרות

המהותי בשירה הוא התרגול; אף זמר לא נולד בין לילה, גם אם הוא סיפר שכך קרה. כדי להפוך קול מיפה למשובח, יש להתאמן, יש להופיע, יש ללמוד ויש ליישם. אם אתם באמת רוצים לשפר את היכולות שלכם, אתם תהיו חייבים להשקיע מספר שעות בשבוע כדי לראות תוצאות. אם אתם שואפים לשיר באופן מקצועי, יהיה עליכם להשקיע מספר שעות ביום כדי להגיע לרמה המתאימה. אל תתפלאו שלא התאמנתם שבוע והקול שלכם “עייף” יותר משהיה. אם זו התשוקה שלכם, תנו לה להכיל אתכם והכילו אותה במלואה.

קבלו משוב הוגן

אם אתם חשים שאתם לא אובייקטיביים מספיק, אתם תמיד יכולים להתייעץ עם חברים, משפחה ואפילו גורמים מקצועיים בנוגע ליכולות השירה שלכם: אל תשאלו אותם אם אתם שרים יפה או לא, תבקשו ביקורת בונה. כדאי שידגישו גם את היתרונות וגם החסרונות שלכם, כך שתדעו מה כדאי לשמר ומה מומלץ לשפר.

שירה היא תחביב מהנה, מעשיר אשר מחייה את הלב והחושים. בין אם מדובר בתחביב ובין אם מדובר בקריירה, שירה מצריכה דיוק, אהבה, טכניקה והתמדה. אם אתם באמת נהנים מעולם המוזיקה, אל תוותרו, גם אם יום אחד נשמעתם כמו עורב. לאחר הרבה אימונים, כולם נשמעים כמו כנרית, זו הבטחה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.