הזעת יתר – איך להתמודד עם התופעה

הזעת יתר – איך להתמודד עם התופעה

הזעת יתר. כולנו מכירים את התופעה. הגוף שלנו מפריש זיעה באופן טבעי במטרה לקרר את הגוף ולנקות אותו מרעלים עקב גורמים רבים כגון אכילת מאכלים מסוימים, מזג אוויר ומצבי לחץ. כולנו מכירים את הסיטואציה – אתם בדרך לראיון עבודה קריטי כאשר, לפתע, אתם מבחינים כי כפות הידיים שלכם מיוזעות. “כיצד אלחץ לו את היד כשהיד שלי כזו מגעילה?”, אתם תוהים ובצדק! אף אחד לא אוהב ללחוץ כף יד רטובה. כמובן שכף היד מזיעה עקב הלחץ מהריאיון, אך כאשר מתוודעים ללחץ, המצב לרוב רק מחמיר. הבעיה העיקרית בהתמודדות עם זיעה היא שאין לנו שום שליטה עליה – היא מנגנון טבעי ולא-וולונטרי של הגוף, אשר עלול לצוץ בשלל מצבים לא נעימים או פשוט להעיק. כיצד נצליח להירגע? כיצד נצליח למנוע מהזיעה לטפס במעלה העורף והגב שלנו בעיתות לחץ?  כדי להתגבר על המטרד, ריכזנו עבורכם עשר דרכים להתמודד ברוגע ובנעימות.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

נשימות עמוקות ו/או מדיטציה

נכון, מדובר בקלישאה גמור, אך כה נכון! כאשר אנו ניגשים למשימה חשובה, אירוע או מצב מלחיצים או אנשים שאנו מנסים להרשים או פשוט נלחצים בחברתם, אנו יודעים כי אנו מתקרבים לאתגר בצעדי ענק. כדי להימנע מההזעה המעיקה, השתדלו לעצום את העיניים ובמשך מספר דקות לתרגל נשימות עמוקות וסדירות. השתדלו להקשיב לנשימותיכם לאט, לאט. אפשרו לעצמכם להירגע ולנקות את המחשבות שלכם. אתם אף יכולים להרחיב את הפעילות ולנסות לעסוק במדיטציה, אשר ידוע כי מסייעת בהקלה על לחצים והקלה בעת עיבוד תהליכים נפשיים תודעתיים ותת-הכרתיים. לאחר שתחושו רגועים, תיעלם הזיעה ועמה הלחץ. השתדלו לשמור על התחושה הזו כאשר אתם פונים למשימה או המפגש המלחיצים. רוגע הוא מצב של מחשבה, הרבה יותר מכל דבר אחר, כך שאם תקפידו להזכיר לעצמכם כי אתם רגועים והכול בסדר, אין סיבה שתילחצו שוב.

מחשבות ומנטרות חיוביים ומרגיעים

כמובן שלעיתים אנו זקוקים למעט יותר עידוד מאשר רוגע כאשר אנו נתונים למצבי לחץ, ומי יעודד אותנו יותר טוב מאשר אנחנו, עצמנו? כאשר אתם הולכים וקרבים למצב מלחיץ, הקפידו להזכיר לעצמכם כי הכול בסדר, כי התמודדתם עם המצב בעבר וגם אם לא, אדם אחר ככל הנראה עשה כן ואם הוא הצליח – כך גם אתם. גרמו לעצמכם לחוש כי מדובר בעניין פשוט של מה בכך, שום דבר רציני. הזכירו לעצמכם את התכונות הטובות שלכם ומדוע עליכם להתמודד עם המצב המלחיץ, כי לכל דבר יש התחלה וגם סוף והכול בר-חלוף בסופו של דבר. כאשר תצליחו להפנים כי הסיטואציה מלחיצה רק בראש שלכם, תצליחו “לחמוק” מהלחץ ועל ידי כך גם מההזעה המעיקה.

פרקו את הסיטואציה לגורמים

לפעמים אנו חוששים מסיטואציה או מצב מסוימים משום שאנו מסתכלים עליו כ”שלם” כלומר, רק על התמונה הגדולה מבלי לפרק אותה לגורמים ולנסות להבין אותה לאט, לאט. כמו בריאיון עבודה, לדוגמא, מדובר במצב בו אנו עומדים למבחן ועלינו לעשות כמיטב יכולתנו להרשים את המראיין; עלינו להתלבש בהתאם, לחייך בהתאם, לבוא במצב רוח טוב, בעלי ביטחון ומר. הוא ישאל אותנו מספר שאלות… אנו נשיב במספר תשובות… ובסופו של דבר נלחץ את היד, אני אומר תודה והסיוט הזה יגמר. נסו לפרק את הסיטואציה לחלקים ולהתמודד עם כל אחד מהם בנפרד; שאלו עצמכם שאלות שאתם מאמינים שישאלו אתכם, שחזרו סיטואציות קודמות וכיצד צלחתם אותן ואם לא – כיצד תעשו כן הפעם. כאשר תצליחו להתמודד עם כל חלק בנפרד, באפשרותכם לנסות לשחזר את כל התהליך יחד, ולדעת במאת האחוזים כי אתם בטוחים בעצמכם בסיטואציה, משום שהתכוננתם אליה כראוי. כאשר יפוג הלחץ, כך גם תפוג הזיעה.

תספרו לחברים

הזעה עקב מצב נפשי איננה שגרתית בדרך כלל, אלא אם כן מדובר בסיטואציה המלחיצה אותנו ברמה חריפה. לעיתים, קשה לנו להתמודד עם מצבים, סיטואציות אירועים או אפילו מחשבות מאיימים, ואנו זקוקים לתמיכת הקרובים אלינו כדי להצליח לעבור את המצב בשלום. יתכן והגוף שלכם מאותת עבורכם כי אתם זקוקים לעזרה, ועליכם פשוט לנסות ולהקשיב. אם אתם ממש טרודים עקב מצב מסוים, נסו לספר לחברים, בני זוג ומשפחה ובקשו מהם עזרה ועצה. הם ימהרו לעזור לכם, לנחם אתכם ואולי אפילו לשחזר אתכם את המצבים בניסיון ליצור מעין “התמודדות מטרימה”. לכאן או לכאן, כאשר מישהו אוחז בידכם, אינכם מרגישים בודדים עוד וכפי שלפיד בודד עם קרשים נוספים יוצר להבה גדולה ועזה, כך גם אנו, בני האדם. התחושה הכבירה הזו של כוח ועוצמה תגרום לכם לחוש טוב ויותר ואולי אפילו להתגבר על הלחץ וכך, גם על הזיעה.

הדליקו את המיזוג והרבו בשתיית מים

מצחיק לחשוב על כך, אך בסופו של דבר, חום משפיע מאוד על האופן בו אנו חשים – כאשר קר לנו יותר, אנו שלווים, רגועים, בשליטה. חום עשוי להקשות ולסנוור אותנו, לגרום לנו להתעייף ולשכוח או לחוש לחוצים. הדבר אף מגביר את הזיעה. בנוסף, תופתעו, אך אנו מזיעים הרבה יותר כאשר אין אנו שותים מספיק; אנשים רבים טועים לחשוב כי הסיבה העיקרית שאנו מזיעים היא כי אנו שותים הרבה ועל הגוף לייצא את עודף המים, לכן נמנעים משתיית מים. זוהי טעות חמורה גם מבחינה בריאותית וגם מבחינת ההזעה עצמה: שתי הסיבות העיקריות והיחידות להזעת גוף האדם הן ניקוי רעלים וקירור הגוף. כאשר אנו שותים פחות מים, תהליכי העיכול שלנו איטיים יותר והגוף שלנו חם יותר. בעקבות זאת, אנו מזיעים, והרבה. אם תקפידו לשתות היטב ולהישאר במקומות קרירים ומוצלים גם בקיץ וגם בחורף, גם אם תהיו לחוצים – ככל הנראה תפחיתו את כמויות הזיעה שלכם ותוכלו לחשוב יותר בבהירות על הבעיה העומדת מולכם ולא ההשלכות הגופניות שלה.

השתדלו להימנע מגורמי הזעה פיזיולוגיים

אם תצננו את הגוף – תזיעו פחות. זהו היגיון פשוט. יש גם לשים לב להיגיון ההפוך: אם תחממו את הגוף – תזיעו יותר, בייחוד במצבי לחץ. כאשר אתם קרבים לאירוע, סיטואציה או מצב מאיים או חשים לחץ ומבקשים להימנע מהזעת יתר, הקפידו להימנע ממאכלים חריפים, עישון, שתייה מופרזת של אלכוהול ומאכלים כבדים ושומניים. גם אם תחושו לחוצים מאוד, אם הגוף שלכם יהיה קליל יותר ודרכי הנשימה שלכם יהיו פתוחות יותר, יהיה לכם פשוט יותק לקחת נשימות עמוקות, להימנע מהזעה ולהתמודד עם הבעיה.

תפסיקו להתמקד בהזעה

אנו נוטים לשכוח, הכול בראש בסופו של דבר. כאשר אנו מזיעים עקב לחץ נפשי, הפעולה מתחלקת לשתיים – פיזיולוגית ופסיכולוגית. כאשר אנו לחוצים, הגוף שלנו מתחמם עקב זרימה מהירה של יותר דם, הפרשת אדרנלין וריבוי מחשבות בראשנו. הדבר גורם לכולנו להזיע מעט ביום חם. זוהי הזעה שגרתית, שהגוף מייצר בכדי לסייע לנו, להרגיע אותנו, לצנן אותנו ולהגיע למצב פיזיולוגי שיאפשר לראש לעבד את הביטוי המלחיץ בצורה שקולה יותר ולהתגבר עליו. הבעיה מתחילה כאשר אנו שמים לב לפעולת ההזעה, ותופסים אותה כמביכה ולא נעימה. אנו תוהים לעצמנו אם מישהו שם לב, עד כמה הזענו עד עכשיו? האם יש כתמים? ואז הלחץ מתחיל להרקיע שחקים, משום שאנו יוצרים בעיות ולחצים נוספים שעלינו להתמודד עמם. הלחץ עקב ההזעה הוא לא יותר ממיותר – רוב הפעמים, הזעת היתר איננה חמורה במצב כה קריטי שכל מי שעבר לצדכם ברחוב שם לב, כך שאין לכם שום סיבה לחשוש. בעצם, למי אכפת מהחברה בכלל? כולנו מזיעים! כולנו חווים זאת על בסיס יומיומי ורוב הפעמים, בכלל לא עקב לחץ: אנו סובלים מהזעה מרובה בעת פעילויות גופניות, תחושות חום ואפילו עיכול מאכלים חריפים או שתייה מרובה. זוהי פעולה כה שגרתית… אז מדוע אנו מפחדים ממנה? מדוע אנו נלחצים ממנה? לעיתים אנו פשוט “בורחים” אליה משום שאנו מעדיפים להתמודד עם בעיה קטנה יותר המהווה הסחת דעת יעילה, מאשר הגורם המלחיץ העומד לפנינו. תהיה הסיבה באשר היא, כאשר נלמד לקבל את עצמנו כאנשים מזיעים, בדיוק כמו כל אחד אחר, ונחליט כי הבעיה הזו היא מובנת מאליה בעינינו, כאשר נתחיל להזיע במצבי לחץ – נצליח לקחת נשימות עמוקות ולהרגיע עצמנו כיאות כדי להימנע מההזעה ולהתמודד עם המצב אשר עומד לפנינו.

הכינו את עצמכם מראש

ישנם ימי קיץ מהם כוח המחשבה החזק ביותר בעולם לא יצליח למנוע מכם להזיע, כל שכן במצבים מלחיצים. אם אתם באמת סובלים מהזעת יתר קיצונית ואינכם מצליחים להירגע או להתעלם ממנה, מומלץ כי תכינו את עצמכם מראש למצבי הזעה קיצוניים שעשויים להתרחש: התקלחו מידי יום, השתמשו בדאורדורנטים מהימנים ואיכותיים שבאמת מסייעים להימנע מהזעה, לבשו חולצות שסופחות זיעה מהר ומאפשרות אוורור, והקפידו לשמור גרביים וחולצות נוספים בעבודה למקרים של לחץ רב ועקב כך, הזעת יתר מרובה. הקפידו להניח בקבוק מים לצדכם בעבודה ובבית ואולי אף תשקלו לנקוט בשינויים דראסטיים ולהימנע כליל מגורמים פיזיולוגיים להזעה כגון מאכלים חריפים ועישון. נכון, מדובר במעט “מטלות” ואי-נוחות, אך רק התחושה שאתם בטוחים ויש לכם מעין “תכנית ב’ ” במקרה של הזעת יתר מאיימת תגרום לכם לחוש רגועים יותר ולהזיע פחות. מי יודע? אולי שינוי חיים אחד פשוט הוא כל שאתם זקוקים לו כדי להימנע מההזעה המציקה.

הגיע הזמן לשקול מחדש את המשקל

אין ברירה, מוכרחים להודות כי ככל שאנו מלאים יותר – כך אנו מיוזעים יותר; הגוף עובד מעט קשה יותר, עודף השומן צובר הרבה חום והדבר גורם לנו להזיע מאוד. אם באמת אכפת לכם לא רק מהזעת היתר, אלא אף מהבריאות שלכם, מומלץ לנסות ולעשות דיאטה קלה, להימנע ממאכלים המובילים לזיעה או מאכלים המביאים לסירחון הזיעה כמו שום ובצל, ולהשתדל לשתות לימון שלוש פעמים ביום לתקופה. כל אלו יהפכו את מחזור העיכול שלכם לנעים יותר ותפחית את כמויות ההזעה. נכון, מדובר בעבודה קשה מנשוא, אך הסיכויים גבוהים כי כאשר תורידו במשקל, תורידו גם בכמות הזיעה, בין אם מדובר במצבי לחץ ובין אם לאו.

הפסקות רוגע

לחץ עשוי להתבטא במספר דרכים, בייחוד כאשר אנו נתונים ללחץ יומיומי, ורובנו אכן סובלים ממנו עקב כמויות הסידורים, העבודה, הלימודים והאנשים בחיים של המאה ה- 21 . כאשר אנו חשים כי אנו מוצפים, אנו מרבים לחוש לחץ ולהתקשות להתמודד עם כל כך הרבה בעיות בו-זמנית. עקב כך, אנו מתחילים לחוש את החום ולהזיע, כנראה גם קצת הרבה. כפי שציינו, הזעת יתר בשל לחץ היא מצב בו הגוף מתריע לנו כי הוא זקוק לעזרה, כדאי שנסייע לו וכך – גם לעצמנו. אם אתם חשים לחוצים ומיוזעים מדי, קחו הפסקה ונסו להירגע, להשלים את עצמכם, לעבד תהליכים ולנשום עמוק. מומלץ לפנות לעיסויים למיניהם ואולי אף דיקור או רפלקסולוגיה, התורמים רבות לתחושות הרוגע וידועים כמפחיתים את הזעת היתר. גם לכם מגיעה הפסקה מידי פעם ופעם – השתדלו לאפשר לכם לנצל אותה כדי שלא “תחליקו מהפסים”.

הזעת יתר, בייחוד עקב לחץ, היא סוגיה שאינה פשוטה ואף מכבידה על החיים היומיומיים שלנו ואופן ההתנהלות שלנו. עם זאת, גם אם אין ברשותנו שליטה מלאה בזיעה, כן יש לנו אפשרות לעכב, להפחית ואולי אפילו למנוע אותה, אם נבחר לבצע שינויי חיים פשוטים, לנשום עמוק ולהתעלם מהחברה ועיניה השופטות. בסופו של יום, הזעת יתר היא ברובה מצב של מחשבה, ואם נלמד לקבל את עצמנו ולהפסיק להיות מובכים מהגורם המטריד, נצליח להתמודד באופן ישיר עם המצב המלחיץ שנמצא מולנו ונמשיך הלאה, מאושרים, רגועים ובעיקר יבשים.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.