רושם ראשוני – כיצד להרשים ממבט ראשון

רושם ראשוני – כיצד להרשים ממבט ראשון

הרבה אנשים מאמינים כי רושם ראשוני קובע מערכת יחסים מתחילתה ועד סופה: המראה, החיוך, ה”נעים מאוד” ושני המשפטים הראשונים – זהו כל הזמן שאנו מקבלים כדי שהאדם העומד מולנו יקבע את דעתו אודותינו לנצח. כמובן שאין הדבר כה רדיקלי, אך האמת המצערת היא כי רושם ראשוני מהווה הרבה יותר ממה שהוא אמור. מחקרים מוכיחים כי אנשים קובעים החלטות במאית השנייה, כך גם השיפוט כלפי האחר – אם הוא בפנים או בחוץ, הכול נקבע ברגע אחד של אפס היכרות. אם כך המצב, עלינו להתכונן בהתאם ולהצליח להעניק לאדם ממולנו את הרושם הראשוני הטוב ביותר שבאפשרותנו לספק, כך שמצד אחד יראה מי אנו באמת, אך מצד שני יראה את מה שאנו רוצים להראות. אחרי הכול, עם היגיון שכזה, מה זה משנה מה יגלה לאחר מכן?! מה שחשוב הוא שיחבב אותנו עכשיו! אז כיצד נצליח לסנוור אותו? בדיוק לשם כך אנחנו כאן, כדי “להאיר לכם את הדרך” לרושם ראשוני מוצלח.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

*המאמר מתייחס לרושם ראשוני ידוע ברובו, אך ניתן ליישם את החלק האחרון גם במצבים ספונטניים.

לפני המפגש:

בגדים

יתכן והדבר יוצג בפניכם כשטחי, אך בסופו של דבר כאשר אתם פוגשים אדם חדש, אינכם פותחים את ראשו ובוחנים את אישיותו והאם אתם מתאימים להיות חברים לנצח/בני זוג/שותפי עסקים ממולחים… לא, אתם בסך הכול בוחנים את המראה החיצוני של האדם ברובו ומחליטים החלטה. מסיבה זו, המראה החיצוני מהווה בערך 50% מהמראה, לפי הערכה גסה. כדי “לשחק את התפקיד נכון”, ראשית עליכם לחשוב לאיזו סיטואציה אתם מגיעים: האם מדובר בפגישה עיוורת? כנס? מסיבה אצל חברים? פגישה עסקית? כל אירוע דורש מראה שונה ויחס שונה. התאימו את הבגדים לתפקיד – לפגישות עסקיות השתדלו ללבוש ביגוד מקצועי, אך נוח, כך שלא תתעסקו עם פרטי לבוש או תחושו שלא בנוח תוך כדי הפגישה. אם מדובר בפגישה עיוורת, השתדלו להתלבש בהתאם, אך לא להגזים, אין צורך להראות שהייתם לחוצים והשקעתם יותר מדי. אין לדעת, אולי הם בכלל לא המיועדים לכם ואתם תשפטו אותם ראשונים כ”שלום ולהתראות”?

מבחינת אביזרים, בדרך כלל מומלץ לענוד בצורה קלילה, לא להגזים יותר מדי משום בחינה. אפשרות אחרת, במידה ומדובר במסיבה המונית, לדוגמא, היא “לשים את כל הביצים בסל אחד” ולהתלבש בדיוק כמו שאתם אוהבים, באופן המשוגע ביותר העולה על דעתכם. זוהי גישה מעולה למסיבות או מפגשים חברתיים משום שהיא משקפת בין רגע את האישיות שלכם ומעבירה אותה באופן מוחלט לאחר.

בסופו של דבר, כאשר מדובר במפגשים אישיים ולא עסקיים, “המושכות בידכם”. ההמלצה הרווחת?! פשוט תעשו מה שמרגיש לכם נכון לפי מצב הרוח: אם אתם חשים מוחצנים ומבקשים “לקרוע את העיר”, תעזו ותעשו זאת. אם אתם קצת יותר עייפים או מכונסים בתוך עצמכם, מומלץ ללבוש ביגוד עדין יותר, כך שעדיין תעבירו רושם ראשוני טוב, אך תשאירו גם “טעם של עוד” לפעם בה באמת יהיה לכם כוח להציג את עצמכם כיאות.

הימנעו מימים רעים

כולנו חווים ימים קצת פחות מוצלחים; אתם יודעים, הימים הללו בהם השיער פשוט לא מסתדר כמו שצריך, נשפך עליכם הקפה של הבוקר, קיבלתם דו”ח על נסיעה איטית מדי, צעקו עליכם בעבודה, החלקתם בשלולית ועכשיו אתם בבית מתכוננים לאירוע שאין לכם כוח או רצון להגיע אליו, משמעותי ככל שיהיה. כאשר אתם חווים ימים כאלה, אם באפשרותכם לדלג על האירוע הפעם – נהרו לעשות זאת; תמיד יהיו ימים נוספים ובסופו של דבר, כל המטרה ברושם ראשוני היא להציג את עצמכם בצורה הטובה ביותר המתאפשרת עבורכם בזמן הקצר שניתן. אם תגיעו עייפים, כעוסים, מצוברחים או מדוכאים, אתם פשוט תותירו רושם של אנשים עייפים, כעוסים, מצוברחים או מדוכאים וחבל להותיר רושם כזה (כפי שציינו, הוא לא חוזר פעמיים). כדאי לכם לאפשר לעצמכם לנוח קצת, לסיים עם היום הנוראי הזה ולמצוא יום חדש, בוא תהיו האנשים המקסימים והלבביים שאתם באמת.

השאירו את הלחץ מחוץ לדלת

בין אם אתם סובלים מחרדה חברתית או מתפקדים יום-יום כ”מסמרי הערב” של המועדון, אל תתנו לאיש לשטות בכם – כולנו פוחדים. לפגוש מישהו חדש ולהכניס אותו לחיינו אינו פעולה פשוטה לאיש, בייחוד אם מדובר באדם שחשוב לנו להרשים מסיבה כזו או אחרת. אם מדובר בפגישה עסקית, אנו רוצים להראות לאחרים כי אנו טובים בדיוק כמוהם בתחום שלנו ואנו הם “האנשים לצפות בהם”. האם ישנו ספק שגם הם לא חפצים לחוש בדיוק אותו דבר? גם כאשר מדובר בפגישה מנהלתית, בה אתם בדרגה הנמוכה ביותר, כולם מנסים להרשים ולהראות את היכולות שלהם בעבודה בציפייה לקידום – תמיד יש לאן לשאוף. איש לא חושב עליכם או על הדרגה בה אתם מצויים במערך, אלא על עצמם וכיצד הם יוכלו להרשים יותר מכל. עשו כך גם הם – כל עוד תמקדו את העיניים על המטרה, הסיכוי קלוש כי תפספסו.

כאשר מדובר במפגש חברתי, פגישה עיוורת או כל אירוע חדש אליו אתם מגיעים בצורה חופשית, זכרו כי כולם נבוכים וחפצים להותיר את הרושם הראשוני הטוב ביותר שהם יכולים להציע; אף אחד לא מסתכל עליכם ספציפית ואף אחד לא מחפש אתכם במיוחד. נסו להרגיע את עצמכם טרם המפגש ואמרו לעצמכם כי יהיה כיף, בסופו של דבר המטרה היא לרוב להכיר ולהתחבר, מה כבר עלול להשתבש? גם אם בסופו של דבר לא תהיה כימיה, האם הדבר כה נוראי? האם העולם יקרוס? כנראה שלא, אז מדוע אנו מפחדים כל כך מדחייה?  ברגע שנלמד לשים הכול בצד, להבין כי כולנו בני אדם, זהו עוד מפגש עם אדם אחר שמחפש להכיר מישהו בדיוק כמונו והמטרה היא בסופו של דבר להראות את הצד האמתי הטוב שלכם ביותר – הכול הופך להיות קל יותר.

המפגש:

כשאומרים שלום

כאשר אנו מגיעים למחוז חפצנו, מגיע רגע האמת. עלינו לאזור אומץ ולגשת לאירוע בצורה רגועה ונעימה, ללא שום לחץ, מחשבות מרתיעות או שליליות או חרטות באשר הן; גם כך כבר הגענו, למה להלחיץ את עצמנו לחינם?! אנו מגיעים כמו דפים לבנים ונקיים, מוכנים למלא אותם בשיח. השתדלו לזכור כי גם אם מדובר בעסקים או תענוג, בכל אחד מהם יתרון מובהק עבורכם. בעבודה, אתם מכירים את הפלטפורמה העסקית שלכם, מבינים בנושא. גם כל מי שסביבכם מכיר את העבודה ומבין בנושא, זהו מקור מעולה לנושא שיחה מהיר וקל ש”ישבור את הקרח” במידי. כשמדובר ב”מצב חופשי”, זה בדיוק מה שהוא. אתם יוצאים לפגישה עיוורת או מגיעים למסיבה כדי ליהנות בראש ובראשונה. אל תחשבו על האנשים ששם, מיהם ומהם, מה יחשבו עליכם… זה באמת לא משנה! אם תתמקדו בהנאה, אתם תיהנו ותותירו רושם של אדם שנהנה מהחיים. האם ישנו רושם טוב יותר מזה להשאיר על חברים?

פנים

זוכרים שהערכנו לפני מספר שורות כי המראה החיצוני כנראה נחשב ל- 50% מהרושם הראשוני? אז הבעת הפנים היא 30%. בדרך כלל, כאשר אתם פוגשים אנשים חדשים, אינכם יכולים לנופף להם מרחוק משום שהם לא מכירים אתכם, אז אתם נפגשים פנים מול פנים. ארשת הפנים שלכם משדרת עבורם רגש אחד בודד. מהו הרגש הזה? זהו הרגע הקריטי. כיצד אתם רוצים שישפטו אתכם? כמובן שאם אתם בפגישה עסקית או עניין של העבודה, כדאי לשדר מבט מאוד רגוע ובטוח בעצמו, מאוד שלוו. ככל שתהיו בטוחים יותר בעצמכם ותשדרו זאת החוצה, הבעת הפנים שלכם תשדר דבר מה דומה. אם אתם במסיבה ובדיוק פגשתם בחורה שאתם רוצים לנסות להכיר או להיפך או אפילו סתם התיישבתם יחד והחלטתם לנסות ליצור אינטראקציה חברתית, פשוט ניסו להיות חברותיים – חייכו. החיוך הוא הדבר המהותי ביותר בהבעת הפנים, שכן הוא תמיד משדר שמחה, התלהבות, חברותיות. ככל שתקרינו יותר שמחה, כך גם תפרישו יותר אנדורפינים בעצמכם, מה שישדר גם ביולוגית את השמחה הכנה שלכם. הדבר יגרום לאדם ממולכם להתחיל את השיפוט שלו ברגל ימין ולחייך אליכם בחזרה, מה שלרוב קורה אוטומטית (התניה קלאסית מסוימת; אם אדם מחייך אליכם, לרוב תחושו את הצורך או הרצון לחייך אליו בחזרה), וכך התחלתם רושם ראשוני חיובי.

שפת גוף

כאשר אתם פוגשים במישהו חדש, בדרך כלל יש צורך לומר שלום לא רק מילולית אלא גם פיזית. קשה לבחור איזו תצורה תהיה הנכונה ביותר. כאשר מדובר בעולם העסקים, התשובה פשוטה, אך הביצוע איננו ודאי. כמובן שמדובר בלחיצת היד הגורלית, אך כיצד נבצע אותה כהלכה? ראשית, מהותי לשמור על כף יד נקייה, מסודרת ולא מיוזעת. שנית, יש להושיט את יד ימין בחיוך רחב וכנה, ללחוץ פעמיים, מעלה-מטה, מעלה-מטה, לחיצת יד קצרה, אך חזקה. כמובן לא חזקה מדי, אין אנו חפצים לשבור שום עצם, אך אנו בהחלט רוצים לשדר חוסן וביטחון, וזה בדוק מה שלחיצת יד כזו עושה – קצרה ולעניין.

כאשר מדובר במפגש חברתי, לחיצת היד בדרך כלל נתפסת כרשמית מדי, כך שמומלץ פשוט לבוא ולומר שלום, אפילו לא לבסס שום מגע פיזי. ישנם אנשים שלא אוהבים מגע פיזי א=כלל או לא אוהבים מגע פיזי עם אדם שעוד רק הכירו, כך שכדאי פשוט לחייך חיוך כנה. אם מוצעת לכם לחיצה או נשיקה על הלחי, השתדלו שלא להירתע ולהיענות להצעה. הלוא מדובר בהצעה חברותית, לא כן?!

באופן כללי, השתדלו לשמור על עצמכם כשמדובר בשפת גוף; אל תנועו מצד לצד, אל תשחקו עם הידיים ועל תעמדו בצורה שפופה וסגורה – כל אלו משדרים חוסר ביטחון ואדם מופנם, מה שאין אנו חפצים כי יתפסו מרושם ראשוני שלנו. מומלץ לנסות לעמוד עם הידיים לצדדים, גוף פתוח, חיוך אמתי ובטוח בעצמו. בני אדם חשים את האנרגיות של אנשים מולם ואף מפרשים אותן דרך שפת הגוף, כך שמומלץ להיעזר בכך לטובתכם.

מה אומרים?

והנה, כל כך מהר הגענו לרגע הדיבור. זהו הרגע המבעית ביותר, ועם זאת לא כל כך חשוב, בסך הכול 20% מהרושם הראשוני שלנו, בהערכה גסה, כמובן. בכל סיטואציה, כדאי ראשית לומר שלום ולהציג את עצמכם. כאשר אתם אומרים את שמכם, אמרו אותו ברור. כאשר אנשים מכירים, כשהאחר שומע לשמכם הוא הופך רגוע יותר; אינכם זרים עוד, אתם X. מעבר לכך, אנשים נוטים לשכוח בקלות שמות פרטיים, כך שכדאי להחדיר לאדם מולכם כי אתם אינכם עוד אדם שעובר לידו וכדאי לו לזכור אתכם לחיוב. “המשיכו עם המושכות בידכם” ושאלו לשמם. כאשר הם מציגים את עצמם, הכירו בכך שנעים להם להכיר אותם. באותו רגע נעמד בין שניכם סימן שאלה אחד גדול ששואל “על מה נדבר עכשיו?”. אם אתם באמת חוששים משיחות ראשוניות, כדאי לנסות ולהכין לעצמכם מעין כרטיסיות של שאלות פתוחות ופשוטות המתאימות לכל סיטואציה, ואף לתרגל כיצד תשיבו עליהן בעצמכן משום שאם אתם חשבתם עליהן, הסיכויים גבוהים כי גם האדם שלפניכם יעשה זאת אינסטינקטיבית. שאלות מצוינות לתחילת שיחה הן שאלות על הביגוד שהאדם מולכם לובש, מה הוא עושה במקום הזה כרגע? את מי הוא מכיר? האם הוא מהאזור? האם הוא פה עם חברים? איך קרה שהגיע דווקא לכאן? במה הוא עובד? איך עבר היום שלו? אם ראה את הסרט X לאחרונה? ועוד ועוד. אנשים אוהבים ששואלים אותם עליהם, פשוט נסו להתעניין בהם והשיחה בדרך כלל תעבור חלק. אם מדובר בסיטואציה עסקית, פשוט וקל לדבר על העבודה, משם הנושאים כבר יתגלגלו. סוף רושם.

רושם ראשוני הינו תהליך מהיר ומלחיץ מאוד, הגורם לנו לחוש כי אנו נתונים למבחן תחת זכוכית מגדלת ולא היה לנו את הזמן להיערך אליו כמו שצריך. בסופו של דבר, זכרו כי גם האדם העומד מולכם אינו מכיר אתכם ובוודאי חש כמוכם, כך שאין סיבה להילחץ או לחשוש. אם תיישמו את הטיפים כיאות ותזכירו לעצמכם כי אין שום סיבה לדאגה ופשוט מדובר במפגש עם עוד אדם אחר, בדיוק כמוכם, אין שום סיבה שלא תרשימו את האחר לטובה.

יתכן ולמרות כל הניסיון, פשוט “לא תהיה כימיה ביניכם” וזה בסדר; בני אדם נמשכים אחד לשני מהרבה סיבות, הרבה מהן גם ביולוגיות, נוגעות ליום שעבר האדם מולכם, לסיבה שהוא הגיע למיקום הזה בשעה הזו ועד כמה אתם באמת חולקים דמיון ושיח זהה. לפעמים אנשים פשוט לא מתחברים, אבל יש עוד 7 מיליארד נוספים, פחות החברים, המשפחה ובני הזוג שלכם, אך שבמקרה הכי גרוע, קחו עמכם את הלקחים והמשיכו לאדם החדש הבא – בסוף תמצאו עוד חבר חדש או את בן הזוג המיוחל, פשוט יש לדעת לחכות בסבלנות ולא להחמיר עם עצמכם. בעסקים, אין שום ערך לעניינים הללו, פשוט יש לנהוג בצורה מכובדת ולעסוק בעבודה כדי שהמפגש יעבור כהלכה.

 


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.