מה הופך מערכת יחסים למשעממת ואיך למנוע את זה

מה הופך מערכת יחסים למשעממת ואיך למנוע את זה

כולנו חפצים באדם שיאהב אותנו, יעניק לנו, ירצה אותנו ונרצה אותו בחזרה. כאשר מצאנו את האדם המושלם עבורנו, אנו חשים אושר, התלהבות, תחושה של חידוש והתפתחות. עם זאת, כל התרגשות דועכת עם הזמן, כך גם במערכות יחסים. אין הדבר שלילי, אלא להיפך – אם אתם אינכם מתרגשים יותר, ה”משקפיים הוורודות” סוף כל סוף מוסרות מעיניכם ובאפשרותכם לבחון את בן הזוג שלכם כמי שהוא באמת. אם המזל עמכם, ובאמת גיליתם כי מצאתם את בחיר לבכם, מזל טוב! אין הדבר מבטיח כי מערכת היחסים תמיד תהיה פשוטה, קלילה או אפילו מעניינת – כן, לפעמים גם העניין נעלם. אין הדבר מפחית מהאהבה הייחודית השוררת ביניכם, אך מדובר בבעיה הדורשת יותר מפלסטר.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כיצד נחזיר את העניין, האור והכיף למערכת היחסים שלנו? ריכזנו עבורכם עשר נקודות לשיפור ושימור.

לצאת מהשגרה

בחברה המודרנית, השגרה החדגונית של עבודה-בית גוררת עמה שעמום שהולך וגועש בתוכנו. כמובן שבנוסף לשגרה עלינו לדאוג לילדים, לנקות את הבית, לבשל, לעשות סידורים ועוד… בעודנו טובעים בשגרה, אנו נוטים לאבד זה את זו; ישנו פחות ופחות זמן בנמצא לבלות ביחד, לנהל שיחה אמתית, לא שיחת חולין או לוח-זמנים, לבצע פעילויות ביחד ואף להיות אינטימיים. כידוע, למצוא את עצמך שקוע בשגרה איננה בריאה עבורנו באופן כללי – האחד אינו ניהנה משיממון. אין ברירה, הגיע הזמן “לנער את העניינים”. כדי להתחבר מחדש עם בן הזוג ולעזוב את העולם המשעמם והשגרתי, מומלץ לנסות ולבצע פעילויות חדשות ביחד – ללכת לקורס מעניין או פעילות, לטוס לחופשה זוגית, להצטרף למועדון, לבשל ביחד, לראות סרט ביחד, לצאת למסעדה ביחד, אפילו לקבוע זמן לשבת ולצחוק ביחד. כאשר אתם לוקחים חלק בפעילויות חדשות עם אהוב לבכם, כל דבר הופך להיות מהנה יותר, אך ככל שתרבו לגוון בפעילויות, החיים יהפכו מעניינים יותר ואולי אפילו תרכשו כישורים או תחביבים חדשים ומשותפים.

מהותי להדגיש כי על שניכם לרצות בפעילויות ההנאה, שכן לבחור בדבר מה שהאחד אוהב, אך את האחר לא בהכרח מעניין, הוא מעשה אנוכי אשר אף עלול לגרום לנטירת טינה וכעס משני הצדדים.

לתקשר מכל הלב

כאשר בני זוג עוברים לגור ביחד, הנתיב בדרך כלל לא משתנה והשניים חולקים ביניהם את החיים יחד מעתה ואילך; הם מתראים כל יום, דנים בנושאי הבית והשותפות מעבר לזוגיות, מחלקים את מטלות הניקיון והבישול, אולי ילדים ובדרך כלל גם כלכלה מרימה את ראשה המכוער. לוח הזמנים מתאזן עם הזמן, אך פעמים רבות אנו שוכחים לשאול לשלומו של אהוב לבנו; אין הכוונה לשיחה אגבית, אלא שיחה אמתית, חשבו מתי פעם אחרונה שאלתם את בן או בת זוגתכם: “איך את/ה מרגיש/ה?”, “האם את/ה מרוצה מהעבודה שלך? האם יש משהו שמכביד עלייך?”. לעיתים אנו שוכחים שבני הזוג שלנו מנהלים חיים נפרדים לגמרי מאתנו במהלך היום; בדיוק כמונו גם להם יש בעיות בעבודה, ריבים עם חברים, חששות ודאגות, עניינים של המשפחה המורחבת וכ”ו. השתדלו להקפיד ולשאול את בני הזוג שלכם את השאלות המכוונות, תוך כוונה אמתית ורצון לשמוע את התשובה. אתם תגלו עולם חדש בבן הזוג שלכם, אולי אפילו תצחקו או תבכו קצת, אך הדבר לא רק ירחיב את האופקים שלכם בתור בני זוג ויחשוף אתכם לאספקטים שאול שכחתם לשאול לשלומם, אלא אף יוסיף לשיחה שלכם, יוכיח לשניכם כי אכפת לכם ויקרב ביניכם.

לצאת עם חברים

ולפעמים, המילים פשוט נגמרות. זה דיי הגיוני כאשר אתם חושבים על כך; אם אתם מבלים יומיום ביחד, הרבה זמן בממוצע, לפעמים פשוט יגמרו לכם נושאי השיחה וזה בסדר. בסופו של יום, ישנו מספר מוגבל של סיפורים או אירועים שיש לספר, מספר מסוים של בדיחות שיש לספר וכבר תיאמתם את כל מה שהייתם צריכים לתאם. אז מה נשאר? בסופו של יום, שני אנשים לא יכולים לספק את כל העניין של האדם, שכן הוא יצור חברותי המחפש חידושים. אנחנו לא שני אנשים על כדור הארץ מסיבה, לכן כאשר אתם חשים כי אתם בבית יותר מדי או שפשוט נגמרו נושאי השיחה – התקשרו לחברים קרובים או משפחה. ודאי התגעגעתם אליהם אם לא התראיתם זמן מה, יש הרבה על מה להתעדכן והרבה חוויות לחלוק, הרבה פעילויות לעשות ומקומות לראות. פעילות חברתית גדולה עם הקרובים אליכם תמיד תהיה מהנה, תהווה יציאה מהשגרה ובנוסף תהווה פעילות מעולה לכם ולבני זוגכם. כאשר תשובו הביתה, יהיו לכם הרבה חוויות וסיפורים לספר, גם אם הלכתם ביחד. יתכן כי תהפכו לחברים טובים יותר של האהובים של בני הזוג, דבר אשר רק מקרב ומוסיף למעגל החברים שלכם פרט אהוב חדש. זאת ועוד, יתכן ותתגעגעו לאינטראקציה בין שניכם לבד, וגעגוע כידוע – רק מוסיף.

תבלו זמן בנפרד

יתכן ותחשבו כי מדובר בשיגעון, אך האמת לאמיתה היא שבסופו של יום, אתם חפצים לראות עוד אנשים אחרים חוץ מבני זוגכם – אתם רוצים לשבת עם החברים שלכם ללא בני הזוג, שכן אין הסיטואציה זהה, אתם מבקשים לבלות זמן לבד ולהשלים פרקים של סדרה אהובה, לעשות ספורט, לקרוא או פשוט “לטעון מצברים”. אתם חלק ממערכת יחסים, אך מערכת יחסים דורשת שני אישים אינדיבידואלים. כדי לשמר את ה”אני” בנוסף ל”אנחנו”, אתם זקוקים לביסוס חיים משל עצמכם – זמן לבד, זמן עם חברים, זמן לטייל, פשוט זמן וזה בסדר גמור. אם תבלו יותר זמן בנפרד, גם תחוו ותלמדו בנפרד, כך שיהיו לכם נושאי שיחה מעניינים לשתף. אולי אפילו תלכו למקום ספציפי שתמצאו בו את בני הזוג ותצפו ללכת עמם לשם פעם באה או שתפתיעו אותם במתנה ייחודית מסיור, טיול או מסע קניות, מה שתמיד מחמם את הלב.

מהותי לציין כי אין הכוונה שתמצאו זמן לבני הזוג שלכם פחות ופחות – במערכות יחסים חשוב להשקיע זמן ולולא הקרבה הפיזית וזמן השיחה יתכן כי היא תוחלף בריחוק רגשי. השתדלו לנסות ולאזן בין החיים ובני הזוג ואף לשלב אותם בחייכם במידה הראויה להם.

הנאה וגיוון בעולם האינטימי

בין אם תודו בכך ובין אם הדבר מביך אתכם במקצת, אינטימיות וחיי מין בין בני זוג הם חלק מהותי מאוד במערכת היחסים – מעבר להיות הדבר צורך בסיסי, הוא מהנה מאוד, גורם לתחושת שחרור ומקרב מאוד בין בני הזוג. הדרדרות בתדירות יחסי המין עשויה לגרום למערכת היחסים להפוך למעט “חסרת טעם”, להוביל לתחושות של תסכול, עצירות, ריחוק ואולי אפילו כעס. גם כאשר שניכם מצליחים למצוא ב”יער של היום הקדחתני” שלכם זמן לקיים יחסים, לפעמים משעמם לנהל בדיוק את אותו תהליך… ישנן מערכות יחסים רבות בהן יחסי מין הופכים לחלק שגרתי בין בני הזוג, וזהו הדבר האחרון שמין אמור להיות. כדי “לעורר את הלהבות מחדש”, מומלץ קודם לנסות ולמצוא זמן לעשות זאת. נכון, כולנו עסוקים, אך לכולנו גם האפשרות לפנות זמן במידת הצורך; גם אם הדבר דורש כי תקבעו מראש, עדיף לפנות את הזמן גם בשבילכם וגם בשביל בני הזוג. השתדלו לעמוד בהתחייבות שלכם לזמן המבוקש, שכן הדבר מאוד מאכזב לעיתים. אתם יכולים גם לקבוע יום בשבוע, העיקר שתצליחו “לשריין את הזמן”. ככל שהזמן יעבור, אתם תחזירו את יחסי המין לשגרה.

שמרו על הרומנטיקה בוערת

לפעמים מילים אינן מספיקות כדי לעורר רגש והתלהבות בזוג שחיי ביחד זמן רב, לכן מחוות, מתנות והפתעות עשויים להוסיף עניין ולתבל את הרגש ואת מערכת היחסים: אם אתם בדרך הביתה, לפעמים יהיה נחמד לקנות פרחים, עניבה, שוקולד, הספר או סרט שרצו או שי קטן או גדול לבני הזוג, פשוט כי הרגשתם שאתם רוצים – חשבו איזה אושר תגרמו להם להרגיש! נסו לפנק את בני הזוג – לכו לספא ביחד, עשו להם מסז’ים, גרמו להם להרגיש מיוחדים. להפתיע במסיבת הפתעה ליום ההולדת, ארוחה ביתית או יציאה מעניינת יוסיפו גם לזמן האיכות שלכם וגם יגרמו לבני הזוג שלכם להעריך אתכם יותר ולאהוב אתכם על כך יותר. ככל שתשקיעו יותר מבחינה רומנטית, כך תרגישו “ערים” במערכת היחסים שלכם וכי אכפת לכם, כך שאף פעם לא ישעמם. 

תכננו לעתיד

כאשר אתם בני זוג זמן רב וחולקים חיים ביחד, אתם משלבים באופן מאסיבי את החיים שלכם אחד/ת בשל השני/ה אם מדובר בכלכלה, זמנים, בית ותכנון כללי של העתיד. מעתה ואילך, החיים שלכם שזורים יחדיו ועליכם לתכנן עבור שניים. עקב כך, קריטי ששניכם תשתדלו לתכנן קדימה ולשמור על ערות בחיים שלכם – השתדלו לשאוף קדימה ולקבוע מטרות יחד כגון לחסוך לבית יפה יותר, לטוס לחופשה הזו שתמיד רציתם… נסו לדחוף אחד/ת את השני/ה גם בחיים האישיים שלכם – לקידום בעבודה, לסיום הלימודים, להצלחה בקורס או תחביב שהחלטתם להשקיע בו את זמנכם. מה שחשוב הוא שתתכננו קדימה ולא תישארו באותו מקום – לפעמים השעמום אינו מגיע ממערכת היחסים, אלא מהחיים השגרתיים אשר לא מתפתחים. אנו כבני אדם תמיד מנסים לשאוף קדימה ולהתקדם, לכן כאשר אתם הופכים לשניים עליכם לדאוג ששניכם ממשיכים לקדם את המטרות שלכם בנפרד ויחד.

חזרה אל העבר

נכון, אם אתם תוהים לגבי שמירת הניצוץ במערכת היחסים, כנראה מדובר באחת שאינה בת שנה לפחות. יתכן וחייתם את רוב חייכם יחדיו עד היום, אך מה עם ימי הזוהר, אמרו לי? מה עם ימי הרווקות? האם שכחתם את הימים בהם הייתם צעירים וחוויתם חוויות שטותיות והזויות? האם שכחתם את הסודות? הטעויות? הבדיחות? והשאל הגדולה מכל, האם איי פעם טרחתם לספר לבן זוגכם? לפעמים אנו נוטים לשכוח כי לפני שהיינו “אנחנו”, היינו “אני” מהמם משל עצמנו, עם חיים מלאים ומאושרים. אנו עסוקים כל כך בהווה ובעתיד, עד שאנו שוכחים כי לבני הזוג שלנו יש היסטוריה מלאה לפחות כמו אנציקלופדיה. בתור בני זוג, אין זאת מרצוננו, אלא מחובתנו ליטול עניין גם בימי העבר של בני הזוג. כאשר אין נושא שיחה קולח או שאתם חשים כי מיציתם את היום, נסו לתהות לגבי העבר של בני הזוג; הדבר לא רק יגרום להם לחוש מיוחדים משום ששאלתם אודותיהם, יתכן כי תופתעו ממה שתגלו – אולי לבני הזוג היה קעקוע שהסירו? אולי סוף כל סוף תקבלו את הסיפור על הצלקת? אולי תלמדו כי לבני הזוג סיפורים מצחיקים, כישורים או סודות ייחודיים, מעניינים ואולי אף קשים ומקרבים שתופתעו כי לא שמעתם אודותיהם מימיכם ומדוע? משום שלא שאלתם.

היו כנים

גם כאשר אתם במערכת יחסים מאוד קרובה, לפעמים מקרים מסוימים נוטים “להישכח מאחור” או סיפורים נוטים “להיעלם מהלשון”. ישנם מצבים בהם אנו חשים פחות בנוח לדבר עם בן הזוג או מעדיפים להתמודד עם מצב מסוים לבדנו. זוהי הטעות הגדולה ביותר במערכת יחסים; כאשר אתם בוחרים להיות חלק מזוג, מחובתכם לשתף את בני הזוג במה שעובר עליכם או לחלופין אם משהו מפריע לכם. גם בן/ת הזוג הרגישים ביותר עשויים לעיתים לא לשים לב למצב בו אתם שרויים או למה שאם מרגישים, אם אינכם רוצים כי יגלו זאת. בין אם תרצו בכך ובין אם לאו, הדבר מוביל לריחוק שעשוי לגרום לתחושות של שעמום ואי-תקשורת במערכת היחסים. אם “תיכנעו” ותשתפו את בני הזוג, הדבר יקרב ביניכם ובוודאות תחושו כי אבן נגולה מעל לבכם שכן שיתפתם מישהו בדבר מה שמטריד אתכם. מהותי לזכור כי בן/ת הזוג שלכם אינם עוד אדם בחייכם, אלא חלק מכם, עמו אתם אמורים לחלוק כמה שאפשר.

היו חברים ולא רק בני זוג – למדו לצחוק אחד/ת על השני/ה, לקבל ללא תנאים או מעצורים ולהיות 100% אתם

 בכל תחילת קשר אנו חשים מעט לא בנוח עם בני הזוג שלנו – מפחדים שנתקדם מהר מדי או לאט מדי, לעשות דברים אחד/ת ליד השני/ה שאינם ראויים בעיניכם, חוששים שמא תפלטו איזו נחירה או שהבטן שלכם תקרקר… מה שמהותי הוא להסיר את המחסומים הללו עם הזמן ולא להישאר כלואים עמם. במערכת יחסים עליכם להשקיע הרבה זמן ומאמץ והדבר דורש הרבה קרבה, נושאי שיחה ושיתופיות. כדי ליהנות יחדיו באופן מלא עליכם לחלוק את כל כולכם: לא לחשוש לצחוק, להצחיק או להציק לבני הזוג, ספרו להם הכול, צחקו עמם על הכוח, הרגישו לעשות לידם או עמם דברים שליד אחרים הייתם מתביישים לעשות – בעצם חלקו הכול. ככל שתחשפו את בני הזוג לעולם שלכם יותר, כך הם יכירו אתכם יותר, יאהבו אתכם יותר ויחושו קרובים אליכם. הקרבה הזו תמנע כל סימן של שעמום שכן אדם הוא בהחלט עולם ומלואו ושני עולמות יוצרים אינסוף הנאה.

מערכות יחסים גורמות לאושר, צחוק והנאה מרובים, אך זה לא קורה מעצמו – בכל מערכת יחסים יש להשקיע זמן ועבודה כדי להימנע משגרה ושיממון. כל עוד תקפידו לשתף, לחלוק, להפתיע, לבלות זמן ביחד ובנפרד ולהרעיף המון חיבה ואהבה, אין לכם שום דאגה באופק.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.