איך להיפטר מאקנה באמצעות תזונה נכונה

איך להיפטר מאקנה באמצעות תזונה נכונה

לכולנו יש את הבקרים הללו שבהם השיער פשוט לא מסתדר כמו שצריך או שלא משנה מה אנחנו לובשים, שום דבר לא מרגיש מתאים. למזלנו, ימים כאלה באים והולכים. החדשות הרעות הן שישנם מקרים בהם יש לעבוד מעט קשה יותר כדי להגיע לתוצאה שאנחנו רוצים כמו באימוני כושר או בהתמודדות עם אקנה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

התופעה המרגיזה ודאי “ניקרה את העיניים שלכם” במשך ימים רבים. תחושה המוכרת לרוב: כיצד אצליח להיפטר מהדבר הזה על האף? כה שומני, לא אסתטי, מעיק. במצבים קיצוניים, יתכן ריבוי של פצעונים ולא רק בפנים, אלא גם בכל הגוף.

מדוע אנו סובלים מאקנה? בכל הגוף שלנו ישנן נקבוביות – מעין חורים קטנים המאפשרים לעור שלנו לנשום, להתנקות על ידי הזעה, העברת שמנים בגוף וכדומה. אקנה נגרם בגיל ההתבגרות עקב ייצור מוגבר של שמנים על ידי הבלוטות בגוף שלנו – דבר החוסם את הנקבוביות. בנוסף לעור יבש או לעיתים חיידקים, הנקבוביות נסתמות ונוצר פצעון מעיק.

כיצד נצליח להתגבר על התופעה? כיצד נצליח להיפטר סופית מהאקנה המזיק והמציק? ראשית, ישנו הכרח לשתף אתכם כי מים הם האחראים לרוב התהליכים בגוף שלנו, כולל המסת שומנים והובלת כל ויטמין, מינרל או פסולת למקומם הראוי. לכן, ההמלצה הראשונה והחשובה ביותר עבורכם היא לשתות מים וכמה שיותר!

ריכזנו עבורכם חמישה “עשה” וחמישה “אל תעשה” של עולם האקנה, שאנחנו בטוחים כי יטיבו עם הפנים שלכם והגוף שלכם.

עשה!

אומגה 3

לעיתים כאשר נלחמים באש, יש להילחם בה באמצעות אש. כך הדבר גם כאשר מדובר באומגה 3 – אומגה שלוש היא חומצת שומן רוויה כלומר, נחשבת לשומן אשר בריא לגוף. ישנם שמנים רבים שאנו מעכלים במהלך היום, רוב התזונה המערבית מתבססת על שמנים. אומגה שלוש נחשבת לשמן בריא, המסייע לבצע תהליכים רבים בגוף וביניהם, מתן טיפול אנטי-דלקתי לעור ולאלרגיות בגוף. אומגה 3 אף מכילה הרבה נוגדי חמצון, המסייעים לפעילות תקינה של הגוף וניקוי רעלים.  במילים אחרות, ככל שתאכלו יותר אומגה 3, כך יתפרקו חומצות השומן הדלקתיות בפניכם ותוכלו ליהנות מעור טבעי חלק ונעים. מאכלים הכוללים אומגה שלוש הם בעיקר דגים כגון סלמון, טונה, מקרל, הרינג וסרדינים. גם קוויאר שחור נחשב עשיר באומגה שלוש. מממלכת האגוזים והגרעינים, אגוזי קשיו, גרעיני חמנייה, פיסטוקים, זרעי פשתן, ערמונים, פיסטוקים ואגוזי מלך. שמן זית נחשב עתיר באומגה שלוש, כך גם דגנים מלאים כמו אורז מלא, קינואה, חיטה מלאה וכ”ו.

אבץ

הגוף שלנו צורך אינספור מינרלים להם הוא זקוק באופן יומיומי. אבץ הוא אחד המינרלים המהותיים ביותר עבור גופנו – הוא מסייע לתהליכי הגדילה, חלוקת התאים והמערכת החיסונית שלנו. בין היתר, הוא מסייע למערכת החיסונית שלנו להתנקות מדלקות ולהילחם בחיידקים, בין היתר בקטריה של אקנה. בנוסף, לאבץ יכולת ייחודית לשלוט על הפרשת הורמונים זכריים כגון אנדרוגן, אשר שחרור מוגבר שלהם עקב מחסור באבץ מביא לפריצות אקנה חמורות. מאכלים עשירים באבץ הם טחינה, גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, פיסטוקים, שקדים, חומוס, עדשים, טופו, בוטנים, ועוד.

תה ירוק ושוקולד מריר

מזה שנים ידוע כי משקה התה הוא בעל סגולות מרפא רבות. בראש ובראשונה עומד התה הירוק, העשיר בנוגדי חמצון. גם השוקולד המריר (70% ומעלה) עשיר בנוגדי חמצון, המסייעים לגוף בניקוי רעלים ונפטרים מהרדיקלים החופשיים – מעניקים אלקטרונים למולקולות חסרות, דבר המסייע לגוף להמשיך לעבוד באופן שגרתי ומונע דלקות ואקנה. עם זאת, יש לציין כי תה הוא משקה המייבש וישנו צורך עז לשתות הרבה מים כדי להיפטר מאקנה. גם שוקולד מריר הוא שומני מאוד ואינו בריא בכמויות גדולות. מסיבות אלה, מומלץ לצרוך כמויות מתונות של הנזכרים לעיל.

פירות, ירקות ועלים ירוקים

הירקות והפירות גם הפעם לא מאכזבים – כל אחד ואחד עם היכולות האיכותיות שלו והתוספים המזינים והמטהרים שלו לגופנו ופנינו.

ראשית, יש לציין ירקות ופירות העשירים בנוזלים כגון מלון, מלפפון, עגבניות וכדומה. הם יוסיפו לערך הנוזלים שלכם בגוף, כך שגם אם לא תספיקו לשתות את הכמות לה אתם זקוקים על מנת להיפטר מהאקנה, הנוזלים של הפירות והירקות יפצו על כך.

שנית, ישנם הירקות והפירות העשירים בנוגדי חמצון, בדומה לשוקולד המריר. השוני הוא, שהנזכרים לעיל בריאים ומומלצים לאכילה ככל האפשר – אוכמניות, תותים, ענבים שחורים, שעועית, עגבניות, ברוקולי, רוב העלים הירוקים כגון ארוגולה, תרד, קייל ועוד.

אחרונים וחביבים, ישנם הירקות והפירות הנושאים עמם ויטמין A. ויטמין A מהותי לעור, שכן הוא עשיר בנוגדי חמצון, מאט את תהליך הזקנה והינו אנטי דלקתי – עקב כך, הוא פתרון מעולה לבעיית האקנה המעיקה שלנו. ויטמין A או את חברו בטא-קורטן ניתן למצוא בירקות צהובים או כתומים (דלעת, גזר, דלורית, בטטה…), תרד, ביצים ועוד.

פרוביוטיקה מטהרת

לפי מחקרים משנת 2011, אך גם בלעדיהם, ניתן להבין בקלות כי מה שקורה בבטן משפיע על כל דבר בגוף שלנו, לרבות הפנים ורמת האקנה שלנו. ככל שאנו אוכלים יותר ויותר שמן, חיטה, קקאו ומאכלים כבדים והורמונליים נוספים, אנו מזיקים להליך העיכול שלנו, מוסיפים שמן רע לגוף האוטם את הנקבוביות ומחמיר את התופעה. כדי למנוע את המצב, יש לנסות להימנע מהמאכלים השומניים ככל האפשר. עם זאת, גם אם נחטא, איננו בנקודת האל-חזור: ירקות ומאכלים כמו כרוב, כרוב כבוש, מלפפון, מרק מיסו, טמפה, חמוצים יפניים (מופחתים סוכר), מלפפונים חמוצים ויוגורט דל שומן (במידה) יתרמו לניקיון הקיבה והגוף שלכם, לעיכול מהיר יותר ופשוט יותר וככל הנראה למניעה של התפרצויות אקנה.

משלמדנו מה עלינו להוסיף לדיאטה המשובחת שלנו לשם לחימה באקנה המאיים, כעת עלינו להבין מה גורם לנו לתופעה וממה כדאי לנסות להימנע:

אל תעשה!

מוצרי חלב

החברים הטובים ביותר של האקנה. למען האמת, הדרך הטובה ביותר להיפטר מאקנה היא להפסיק עם כל מוצרי החלב, למעט יוגורט המכיל פרוביוטיקה, בבת אחת ובכך לנקות את הגוף. לפי מחקרים אחרונים, מוצרי חלב מעלים את רמות הסוכר בדם, דבר הגורם להפרשה עודפת של הורמון האינסולין. הורמון האינסולין, בנוסף למוצרי חלב, מגרה ייצור של הורמון הנקרא IGF-1 על ידי הכבד. הורמון IGF-1 הוא תורם עיקרי להתפרצויות אקנה וגדילת פצעונים; ככל שתאכלו יותר מוצרי חלב, יופרש יותר מההורמון והדבר יוביל ליותר אקנה.

בנוסף, מוצרי חלב עתירים בשומן וכולסטרול אשר אינם בריאים לגופנו. הדבר מביא לייצור עודף של שמן בגוף, הגורם לסתימה של הנקבוביות בעור שלנו. בנוסף לעודפי העור היבש, הנקבוביות נחנקות ללא אוויר והופכות לפצע. השומן המופק ממוצרי חלב אהוד על ידי החיידקים ולכן, פצעונים הנגרמים משומן המגיע ממוצרי חלב חשוף יותר לבקטריה מאחרים.

אוכל שומני ומעובד

כולנו אוהבים פיצה עם הרבה גבינות ותוספות או המבורגר שומני בלחמנייה חמה. הבעיה היא שהגוף שלנו לא סובל אותם; מאכלים מעובדים גדושים בכמויות של סוכר אשר כפי שתיארנו, גורמת להפרשה גבוהה של הורמון האינסולין ומביאה לעלייה בהפרשת הורמונים הגורמים להתפרצויות אקנה. בנוסף, כמויות שומן הטרנס המצויות במזון המהיר הן גבוהות עד גבול האבסורד, מה שגורם לנקבוביות שלנו להיסתם ולהפוך לפצעונים והתפרצויות אקנה שלמות, לעיתים אף דלקתיות.

מלח

לא, זה לא רק המתוק, זה גם המלוח – אכילה מרובה של מלח אינה בריאה באופן כללי, שכן היא מעלה את לחץ הדם ומגבירה את הסיכוי למחלות לב. בנוסף, תופעת לוואי של מלח מרובה היא כי היא גורמת לאגירה של מים בגוף. כידוע, מים חיוניים מאוד לגופנו כדי לבצע תהליכים רבים בגוף ולהוביל ויטמינים, מינרלים, פסולת ועוד בגופנו, כל אחד למחוז חפצו. אגירת המים גורמת לגוף שלנו להתייבש ולפירוק השומנים להיות איטי יותר. הדבר מביא להצטברות שומנים בגוף ולהתפרצויות אקנה.

יש לציין כי מלח כתרופת סבתא לאקנה הוא דווקא יעיל מאוד, בשל יכולות הייבוש שלו! אם תיקחו קערית עם מעט מים רותחים ותמוססו בה מלח, תעזרו בקיסם אוזניים ותמרחו את המים הרותחים על הפנים, המלח ייבש את השומן העודף שלא הועבר כיאות לגופנו עקב העומס, והפצעון יעלם.

סוכרים פשוטים ואלכוהול

מאכלים מרובים במולקולות של סוכרים פשוטים כגון עוגות שוקולד, לחמים, פסטות, ממתקים ומשקאות ממותקים. אלו הם מאכלים המלאים בכמויות אדירות של סוכרים, אשר הגוף שלנו מפרק יחסית בקלות עם הפרשה רבה של הורמון האינסולין. הבעיה היא שעקב היות המולקולות מרובות ורובן מוצאות את דרכן לגופנו לעיתים קרובות, הגוף דורש מהלבלב לייצר כמויות אדירות של אינסולין עקב העליות החריפות בסוכר. לעיתים, מתוך הרגל, הגוף מייצר יותר מדי אינסולין מתוך הציפייה לעכל כמויות גדולות של סוכר. הדבר גורם להפרשת הורמונים המגרים את התפרצויות האקנה.

גם אלכוהול מכיל סוכרים פשוטים – סירופים המשמשים לקוקטיילים, ליקרים, אפילו חלק מהבירות מכילים סוכרים פשוטים. כמובן שאלכוהול אינו בריא באופן כללי, אך אם אתם מתקשים לסבול את האקנה, זוהי סיבה מעולה להפחית בכמות היומית. אין צורך להגזים ולהפסיק לשתות אלכוהול לגמרי, במידה והדבר קשה מנשוא עבורכם: אם הייתם שותים בירה ביום, נסו להפחית לבירה ביומיים או לתענוג הנשמר לסופי שבוע בלבד, לדוגמא, ולאט לאט צמצמו את הפער.

אומגה 6

שמרנו את האחרון לסוף, ויתכן כי הוא אפילו יפתיע אתכם במקצת. אומגה 6 נחשבת לשמן בריא, בדומה לאומגה 3; הגוף שלנו זקוק לאומגה 6 כדי לשפר את התקשורת העצבית שלנו ולהקל על כאבים בגוף, להפחית את לחץ הדם, להילחם בדלקות, הפרעות קשב וריכוז ולחזק את העצמות. אומגה 6 היא אף חומצה שאין באפשרות הגוף לייצר, כך שאנו חייבים לצרוך אותה מהטבע. התזונה המערבית עשירה באומגה 6, ולדאבוננו במקרה שלנו, כן יש דבר כזה “יותר מדי ממשהו טוב”. כדי שהגוף ייהנה מיתרונות האומגה 6 ולא חסרונותיה (אקנה, אסטמה, השמנת יתר, מחלות לב, מחלות פרקים וכ”ו), עלינו לצרוך אותה במידה ובאיזון עם חומצת אומגה 3. האיזון בין שתי החומצות הוא מהותי, אך התזונה הקיימת לא מסייעת בנושא. כדי להימנע מצריכת יתר של אומגה 6, השתדלו להימנע מאכילה מוגזמת של ביצים, שמן חמניות, תירס, שומשום, קנולה, בוטנים ואגוזי מלך. נסו לשלב יותר מזונות המכילים אומגה 3 מהרשימה מעלה. שילוב נכון של השניים לא רק יסייע לכם להתמודד עם האקנה, אלא אף יתרום לאיזון בגוף שלכם ולמניעת מחלות כרוניות בעתיד.

אקנה איננו מחלה ואינו מזיק לבריאות, אך עבור רבים מאתנו הוא מהווה מכשול, גורם לחוסר ביטחון ואי נעימות. נכון, לא תמיד פשוט להתרגל למאכלים חדשים ואף מסובך יותר לוותר על מזונות אהובים, בייחוד בשל העובדה שאנו מתמכרים לשמרים ולסוכרים. עם זאת, אין צורך להגזים ולפתוח בדיאטה חדשה שמחר תתגמלו במשולש פיצה. נסו להתחיל לאט-לאט; קודם להוסיף ולאחר מכן להפחית ולבחון את השינוי בפנים שלכם על בסיס שבועי (תנו למערכת זמן להתנקות ולהחלים). אנו בטוחים שאם תראו את השינוי ותחושו את הרכות שתתווסף לעורכם הנעים, אתם לא תסתכלו לאחור.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.