פיתוח מנהיגות – התכונות שבונות כל מנהיג

פיתוח מנהיגות – התכונות שבונות כל מנהיג

 מנהיג הוא האחד אחריו כולם הולכים, האחד בעל התשובות לשאלות הקשות ביותר, בעל ביטחון ואומץ של אריה ויכולת חשיבה גבוהה, שתביא לתוצאות חיוביות. כולם יכולים להיות מנהיגים, כל שהם זקוקים לו הם ארגז כלים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

 מערכת אמונות ועקרונות יציבה

האמונות, העקרונות והאידיאולוגיה שלכם הם חלקים עצובים מהעצמי שלכם. הם מגדירים אתכם כבני אדם ובאמצעותם, אנשים לומדים מי אתם, מה אתם, מה אתם רוצים ואם הם מסכימים עם האידיאולוגיה הזו.

רוב הפעמים אתם תהיו חלק מקבוצה בשל הצורך להגשים או להגיע למטרה מסוימת. המטרה הזו חייבת להיות מושתתת על סמך עקרונות, אמונות ועובדות יציבות שמצויות בכם, במנהיגים.

אנשים בעלי מערכת אמונות איתנה מפגינים ביטחון עצמי עז יותר, משום שהם יודעים מי הם ומה הם רוצים. אנשים מסביבם חשים זאת ונמשכים אליו; רוצים להיות חלק מהביטחון הזה, מהוודאות הזו. גם העקביות מצדכם: אופן פעולה קבוע והגיוני, אופן חשיבה ודיבור שמתאים לאישיות שלכם – יביא אנשים להרגיש שאינכם מזייפים או “מנסים לקנות אותם” אלא באמת מביעים את רגשותיכם הכנים ומקווים שהם חשים כמוכם. גם אם התכנית להשגת המטרה עדיין איננה מגובשת, אתם כבר יודעים מדוע היא כה נעלה ומהותית, לכן אתם תעשו ככל יכולתכם כדי להשיגה.

באותו אופן, גם חברי הקבוצה שלכם חייבים לחוש את אותו להט, את אותה תשוקה ואותו כוח רצון עז, שיסייע לכם להגשימה. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם להשריש בחברי הקבוצה שלכם את האידיאולוגיה שלכם. אם אתם באמת בטוחים בעצמכם ובאמונות שלכם, יהיה לכם מאוד פשוט לעשות זאת: כל שיהיה עליכם לעשות, הוא לדבר על האמונות והעקרונות שלכם באותם תשוקה ולהט, שאתם רוצים להטמיע באנשים. עם הזמן אתם תשימו לב שהם לא רק מקשיבים לכם – אלא גם מזדהים עמכם.

נבסס אינטליגנציה רגשית

אינטליגנציה רגשית היא הבסיס ליכולת להביע רגישות והבנה כלפי האחר. מנהיגים טובים ידעו להסתיר את רגשותיהם שלהם, אך להזדהות מאוד עם רגשות האחר, במיוחד חברי הקבוצה שלהם. ללא אמפתיה, מנהיגים יראו קרים, קשוחים וחסרי הבנה, מה שעשוי להפוך אותם ללא מהימנים או פשוט אנשים שהקבוצה תשפוט כ”לא טובים”.

כדי לבנות אינטליגנציה רגשית, יהיה עליכם ללמוד לכבות את ה”טייס האוטומטי” במוח שלכם ולנכוח ברגע באופן מלא, משום שאתם לומדים משהו חדש. כן, כאשר תיפגשו עם הקרובים אליכם יהיה עליכם להיות ממוקדים בשיחה, אך גם באופן שבו הם זזים, האופן שבו הם מסתכלים עליכם, הטון של הקול שלהם ואופן הישיבה או ההליכה שלהם. ככל שתשימו לב לפרטים הקטנים יותר, כך יהיה לכם פשוט יותר לפרש באיזה מצב רוח הם נמצאים, מה הם רוצים ולמה הם זקוקים.

כל מנהיג טוב חייב להיות קרוב גם מבחינה רגשית לקבוצה שלו; להכיר אותה, להבין את המבנה שלה (מי חבר של מי…) ולהבין אם מישהו מדוכא, איננו מרוצה או זקוק לעזרה. לעיתים יהיה על המנהיג לפשר בין ויכוחים ואפילו לתרום מעצמו, כדי לשמור על אחדות הקבוצה.

ככל שתצפו ביותר אנשים מקרוב ובאופן מודע לחלוטין, תנהלו עמם שיחות חולין ותוודאו כי הם בסדר, כך יהיה לכם פשוט יותר לאבחן כיצד הם מרגישים ולהביע רגישות בהתאם: לנחם ולחבק, להעניק “אהבה קשוחה”, להרים ולהעניק מוטיבציה, פשוט להיות שם או לשלוח מישהו אחר שיעזור לחבר הקבוצה, משום שהוא קרוב אליו יותר.

חברי קבוצה בעלי מנהיג אכפתי יפעלו באופן איכותי יותר, משום שהם יעריכו אותו יותר כאדם שדואג להם, קרוב אליהם ורוצה שיהיה להם טוב, כפי שהם רוצים שיהיה לו טוב ולעשות ככל האפשר כדי להביא לכך.

יש לציין כי קרבה מוגזמת בין מנהיג לחבר או חברי קבוצה עשויה להביא לבעיות: קנאה בקבוצות גדולות, רכילות או תחושה כי המנהיג הוא יותר “חבר” מאשר “מנהיג”. השתדלו להעריך היטב את מי אתם מקרבים אליכם ואם אופן ההתנהגות שלכם כלפי חברי הקבוצה הוא חברי מדי ואיננו מקצועי.

אומנות השיחה

תקשורת היא חלק מהותי מתהליך המנהיגות – כל מנהיג זקוק בכל מעודו לתכונות כגון כריזמה, ביטחון עצמי וגישה חיובית ואופטימית, שיביאו לשיחה שתגרום לאנשים להאמין ותעודד אותם להנעה – לפעולה, שתכליתה היא להשיג מטרה משותפת.

הדבר החשוב ביותר באומנות השיחה הוא כמובן השיחה עצמה או הנאום, יותר נכון, שתישאו בפני חברי הקבוצה שלכם. רוב הפעמים אתם תדעו מראש כאשר תרצו להביע מסר מסוים, לכן כדאי לכם להשקיע ולכתוב טקסט יפה ומסודר, בעל אוצר מילים גבוה והרבה מאוד תשוקה – שגם חברי הקבוצה שלכם יחושו. הקפידו לרשום את מה שגורם לכם להרגיש הכי הרבה עוצמה ומוטיבציה לפעול, כדי שחברי הקבוצה ירגישו את זה.

לצד הפעמים בהן תוכלו להתכונן, אתם תמצאו את עצמכם זקוקים להרבה שיחות מוטיבציה, דרכים לפשר ומיני שיחות קריטיות, שיהיה עליכם לנהל כדי לשמור על מעמדכם. יצירת שיחה שכזו איננה דבר פשוט, בייחוד אם אינכם רגילים לדבר בפני קהל.

כאשר אתם עומדים להופיע בפני קהל, אתם יודעים שבכוונתכם לספר סיפור, לשחק משחק או לעשות פעולה שמצריכה מכם להעביר מסר מסוים לאנשים שלכם; אתם יודעים את זה, אבל אתם מדמיינים שאתם עושים את זה? אתם חיים את המחשבה שלכם מדברים מולם בצורה קוהרנטית, מתאימה למצב ומוכנה לכל דבר? כזו שתניע אותם לפעול לפי צורת המחשבה שלכם?

לפני שאתם בכלל חושבים על “עלייה לבמה”, כדאי לכם לנסות ולהתאמן לקראת התרחיש: עמדו מול המראה וחזרו על הדברים, נסו להכין את עצמכם לשאלות, מצבים מסובכים או התרחשויות לא צפויות שעשויות להגיע ולהשפיע עליכם. אם אתם יכולים, אף מומלץ כי תנסו לעשות חזרות לצד מישהו או מספר אנשים שאתם חשים בנוח לידם; מעין “חזרה גנרלית”. המשוב הכנה שלהם יכול להוות ביקורת בונה ולהכין אתכם לרגע האמת.

יש לזכור כי רוב השיח שלכם מתפרש בעיקר מתנועות הגוף שלכם והאנרגיה שאתם משליכים לקהל ולכן, אם אתם תהיו לחוצים – כך גם הם. מסיבה זו מומלץ שתנסו להרגיע את עצמכם ככל האפשר: הימנעו מחומרים מעוררים או משתנים, בצעו יוגה או מדיטציה, עשו מקלחת חמה, לכו ליום ספא, קחו יום חופש וקראו ספר בבית…

גם המראה החיצוני שלכם הוא מהותי: השתדלו לשמור על עצמכם מטופחים ככל האפשר: התקלחו, התגלחו, סדרו את השיער, גלחו את השיער העודף, אל תשכחו את הבושם… התלבשו בהתאם, אך אם מתאפשר לכם השתדלו לבחור בתלבושת נוחה ואהובה, שתוסיף לביטחון שלכם. אם תגיעו למקום בתחושה שאתם נראים טוב ומריחים טוב, הדבר יוסיף משמעותית לביטחון שלכם ואנשים ירגישו את זה, מעבר למראה המטופח שלכם.

תמיד בחרו בפעולה

כאשר אתם מנהיגים קבוצה, אתם בוחרים כיצד לבצע מספר פעולות שיביאו למטרה מסוימת. גם במצבים בהם אינכם יודעים מה לעשות ואינכם בטוחים, דעו כי בסופו של דבר אתם תהיו חייבים לבחור, להחליט, לבצע. מנהיגים אמיתיים הם בעלי רצון לעשות. אי-עשייה, דאגה או חוסר ודאות מצד המנהיג תמיד יתקבלו בחריפות ויגרמו לו להיתפס כחלש וכמנהיג לא טוב.

כדי לבחור תמיד בעשייה, השתדלו לחשוב היטב על כל החלטה שלכם: ראשית, עליכם לצפות במתרחש סביבכם בצורה הנקייה והממוקדת ביותר: באופן שבו אתם תופסים את המתרחש בצורה מלאה ולא משפיעים עליו באמצעות המחשבות, הדאגות או האמונות שקיימים בכם.

לאחר מכן, עליכם לעבד את המידע שתפסתם באמצעות החושים. מדובר בתהליך של חשיבה עמוקה שבמהלכו, תחקרו את כלל האופציות העומדות בפניכם בתום התהליך תגיעו להחלטה הרצויה. תהליך עיבוד המידע והניתוח של המתרחש הם כמובן החשובים ביותר בכלל התהליך, שכן במהלכם אתם מפרשים את מה שתפסתם, בין אם נכון ובין אם לאו ובעקבות זאת – מגיעים להחלטה.

אתם יכולים לבצע את התהליך הזה באמצעות ויכוח לוגי עם עצמכם: הציגו את הבעיה או ההנחה הראשונית במוחכם ונסו להגות בה: מהן הסיבות שהפכו אותה לבעיה? מהם הנימוקים לכל צד? מהי ההחלטה הנכונה ביותר ומהן התוצאות שאליהן כל אחת מהן מובילה?

גם ההחלטה היא שלב בפני עצמו – אל תמהרו אליו – תגיעו אל ההחלטה הנכונה בזמן שלכם: פקפקו בעצמכם, נסו לדמיין את ההשלכות של ההחלטות שלכם ונסו לשקול שוב יתרונות, חסרונות ועקרונות מהותיים שמשפיעים על ההחלטה שלכם. אתם תמי יכולים להיוועץ בחלק מחברי הקבוצה, כל עוד אתם לא יוצרים בהם פחד או משדרים חולשה כלפיהם.

בתום התהליך יהיה עליכם לפעול באופן שבו בחרתם יחד עם הקבוצה שלכם. השתדלו לשמור על ביטחון לאורך כל הדרך; גם אם אינכם בטוחים, מאוחר מדי לסגת עכשיו.

עודדו התפתחות קבוצתית

קבוצה שעומדת במקום איננה בריאה וגם קבוצה שמונהגת באופן בלעדי לפי רעיונות של אדם אחד איננה בריאה, בייחוד בעידן הטכנולוגי של היום: כדי שקבוצה תתפקד כיאות, היא חייבת להיות פתוחה לשמוע את כל חברי הקבוצה, לשמור על ראש פתוח, לשמוע רעיונות גם ממקומות חיצוניים ולפעול לפי עובדות והחלטות משותפות – לא מוח אחד. פעולות שמתבצעות ללא התחשבות בחברי הקבוצה לרוב מביאות למשברים, כגון משבר מפרץ החזירים של קנדי.

השתדלו לקבוע זמנים ספציפיים בהם אתם דנים בנושאים מסוימים: כל אחד רשאי להביע את דעתו בחופשי ולהשמיע את קולו ללא לגלוג, זלזול, כעס או פגיעות. הקפידו להגדיר כי אין מקום לרגשות בדיון רציונלי, לכן אין לערב כעס או להיעלב מאמירות של אחרים.

השתדלו לשמור על מבנה הקבוצה ולנהל את המפגש, להביע את העמדות שלכם כעמדות החלטיות ברמה גבוהה יותר ולהביא לקביעה הסופית בעצמכם, בעוד ששאר חברי הקבוצה בקונצנזוס או לכל הפחות מכבדים את ההחלטה.

אחריות עצמית ובגרות

ומה קורה כשהבית מתמוטט? כשהמשימה נתקלת בקשיים? כשמתרחשת תקלה שלא צפיתם? מנהיג דגול וחזק תמיד ייקח את האחריות של הכישלון על עצמו באופן מידי. ראשית, הוא ינסה לפתור את הבעיה או לשפר את המצב, אך כאשר אין ברירה הוא ייקח את מלוא האחריות ויימנע מחברי הקבוצה לסבול או לחוש אשמים עקב הכישלון – משום שהוא הראש. אם הכישלון באשמתו – חברי הקבוצה יעריכו אותו על שהוא יודע לקחת אחריות על הטעויות שלו. אם הטעות היא של הקבוצה – היא תעריך את המנהיג אף יותר, משום שהוא לא הפחית מהמורל שלהם ועשה מעשה נאצל, שיש רק להעריכו. הקבוצה תרכוש כבוד חדש כלפי המנהיג כתוצאה מכך.

מסיבה זו הוא גם ינסה להעלות רעיונות מהירים שיסייעו להתמודד עם הכישלון ולהמשיך הלאה. הקבוצה תעריך את המנהיג הרבה יותר כתוצאה מכך.

יכולת מיקוד

החיים מלאים בהרבה הסחות דעת ולרבות האנשים שאתם אוהבים, מסגרות אחרות, הנאות, סידורים… כולם יכולים להיכנע להסחת דעת – חוץ מהמנהיג. על המנהיג להישאר בפוקוס מוחלט בכל עת ויותר מכך, לשדל את חברי הקבוצה שלו להימנע מהסחות הדעת ולהתמקד במשימה שלפניהם: אין הכוונה ליצור אווירה מחניקה ומרתיעה, אלא להמשיך ולייצר בחברי הקבוצה שלכם את המוטיבציה, החברות והשאיפה להגשים את המטרה המשותפת שלכם – יחד, באמצעות עבודה ומאמץ רבים. מנהיג יעיל יתכנן לוח-זמנים שיאפשר לחברי הקבוצה שלו ליהנות מפעילות פרודוקטיבית, לצד מנוחה קונסטרוקטיבית: גם קבוצה מלוכדת יש לשמר כזו וכדי לעשות זאת, יהיה עליכם לשמור על כל חברי הקבוצה שלכם ממוקדים, בעלי מוטיבציה ומרוצים מתפקידם ומהחברה שלהם. אתם יכולים לארגן ימי גיבוש, להעניק בונוסים ומתנות לחברי קבוצה ראויים, לנהל שיחות איכות, שיפור ושימור עם חברי הקבוצה והחשוב ביותר – התייחסו אליהם כאל אנשים בוגרים וחכמים, בדיוק כמוכם. גם אם אתם המנהיגים, עליכם לגרום להם להרגיש כי הם שווים לכם וכי אתם מכבדים אותם, בדיוק כפי שהם מכבדים אתכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.