כיצד למצוא אהבת אמת מבלי לחפש בנואשות

כיצד למצוא אהבת אמת מבלי לחפש בנואשות

אנשים רצים בכל העולם ומחפשים את אהבת חייהם, מאמינים כי היא אי-שם, מחכה להם… כל שעליהם לעשות הוא להמשיך לחטט, להמשיך לנבור, להמשיך ולהתייאש. אולי זו לא הדרך הנכונה להסתכל על הדברים. האמת… אולי זו לא הפרספקטיבה הנכונה לפתח כלפי החיים מלכתחילה. אז אם לא מחפשים, כיצד מוצאים אהבה באמת?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

השלימו עם עצמכם

ישנן סיבות רבות שגורמות לאנשים להיכנס למערכות יחסים. יתכן ותופתעו לגלות, אך רובן לא קשורות לאהבה אמיתית או חיבור עמוק. רבים האנשים שנמשכים לאנשים עקב הנוחות, עקב אינטרס מסוים, עקב צורך עז לא להיות לבד או חוסר ביטחון עצמי עמוק, עקב צורך להיות מקובל בחברה… מה הסיבה שלכם?

המדיה שתלה בכם מזה ילדות כי למצוא את ה”אחד/ת” שלכם הוא מסע, שיש לעשותו כדי למצוא אושר ועושר. אבל האם זהו כל האושר ועושר שלכם? האם החיים שלכם מתחילים ונגמרים ב”אחד/ת” הזה? האם אתם יכולים להיות לבד? האם אתם רוצים להיות עם בני הזוג שלכם או זקוקים להם? האם אתם מאושרים כאשר אתם במערכת יחסים או פשוט פחות לחוצים?

אם אתם לבד כעת, נסו לנצל את הזמן הזה כדי להכיר את עצמכם טוב יותר: נסו להבין מהם הקשיים בחיים שלכם, להכיר את עצמכם, ללמוד לאהוב ולקבל את עצמכם, ללמוד להיות שלמים בזכות עצמכם – לפני כל דבר אחר.

רבים הם האנשים שיטענו כי אינכם יכולים לאהוב את האחר אהבת אמת, לפני שאתם לומדים להכיר את עצמכם, ללמוד לאהוב את עצמכם ולחיות עם עצמכם בשלום. אל תזניחו את האהבה העצמית – היא חשובה בדיוק כמו האהבה אל האחר.

כדי להצליח ולפתח אהבה עצמית, כדאי לכם לנסות ולחקור את עצמכם: לשאול את עצמכם את השאלות הקשות, לנסות לשים לב למה שאתם עושים ביום-יום ולחשוב מדוע, לנסות להבין מה אתם רוצים מהחיים הללו מלבד זוגיות וכיצד תוכלו לפתח את החלומות הללו למציאות. למדו כיצד ליהנות מזמן לבד עם עצמכם, לאהוב את המראה שלכם, לקבל את הרגשות החיוביים והשליליים כאחד ולהבין כי אינם יכולים להתקיים אחד בלי האחר. אם תצליחו להכיר את עצמכם באמת, אתם תאהבו ותעריכו את האדם שאתם. אנשים מסביבכם יחושו את ההערכה העצמית הזו.

כיצד תהפכו מחשבה למציאות?

כשתחקרו את עצמכם, אתם תשימו לב כי יש לכם הרבה מחשבות, חלומות ומשאלות לב שכעת אתם יכולים לבצע משום ש… אתם לבד! אתם לגמרי לבד ואין אף אחד שיכול לעצור אתכם! החיים הם שלכם.

יתכן ותאכזבו את הקרובים אליכם או בני משפחה בבחירות שלכם, אך זהו הזמן שלכם לזהור, לבלוט וליהנות מהחיים שלכם. אז תטוסו לטייל בעולם, תשנו קריירה, תמכרו את הבית ותקנו חדש, תקנו חלקת אדמה ותבנו בית, תעשו את כל מה שעולה על ראשכם מבלי לחשוב על החסרונות או להניא את עצמכם באמצעות פחדים. פשוט חיו את החיים שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים לחיות אותם ב- 100%.

תורידו את ה”מסכה”

לכולם יש מסכה: זה האופן שבו אתם מתנהגים כאשר אתם פוגשים באנשים חדשים או כאשר אתם חשים לא בנוח, משום שאתם רוצים להרשים ולהתנהג כיאות. אבל למה? האם באופן זה האנשים האלה באמת מכירים אתכם? האם ם יודעים מי אתם? לאחר שילמדו להכיר אתכם לאורך זמן, הם ידעו לזהות אתכם?

אנשים לא רוצים את ה”מסכה”, הם רוצים את האמיתי, השמח והכנה. אנשים שנוכחים ברגע, שמאושרים כי הם עושים מה שהם רוצים, רואים את מי שהם רוצים וחיים את המחשבות והעקרונות שלהם, הם אנשים מושכים בפני עצמם ללא קשר לתכונות יופי או אופי – משום שהם בעלי אמביציה ומקרינים ביטחון.

יופי הוא הרבה פחות מהותי ממה שאנשים נוטים לחשוב. גם כאן המדיה הפעילה את קסמיה ומשום מה גרמה לכם לחשוב כי “יופי זה כל הסיפור”. אבל כל מי שהיה במערכת יחסים אמיתית ובוגרת יודע – המשיכה האמיתית, היא המשיכה הפנימית: השיחות הארוכות והמצחיקות, הכנות, ההנאה, התחושות החיוביות, יותר מכל… העובדה שהזמן טס… טס יותר מהר ממה שאי-פעם חשבתם, משום שכל כך טוב לכם.

אנשים שיאהבו אתכם, בדומה לבני המשפחה והחברים שלכם, לא ישפטו אתכם לפי יופי, אלא לפי האישיות שלכם והאופן שבו אתם מתנהגים. בני זוג רציניים יעשו כמוהם, משום שהם לא מחפשים משהו יפה להסתכל עליו, הם מחשפים את ה”אחד/ת”, ממש כמוכם.

באותו אופן, כדאי לכם לזכור כי יופי הוא אפילו לא חצי מהסיפור… אנשים נמשכים לתכונות, לאופי, להתנהגות… והטיפוס של כל אחד מאוד שונה: אם תשאלו מספר אנשים מהו היופי האידיאלי לפי דעתו, באופן פרטני אתם תשימו לב כי הוא שונה מאוד משלכם.

דפוסי החיבור האלה…

רבים מכם חושפים מעט מאוד ממי שאתם באמת. כולכם נולדתם במקום מסוים, למדתם את העקרונות והאמונות הכלליות שלו, בחרתם שלכם ואותם אתם בוחרים להציג לעולם. אתם חייבים לפתח את ה”עצמי” הזה, כדי שתוכלו להתפתח ולשגשג בחברה חברתית, הדורשת מכם להיות דעתניים וביקורתיים, לחשוב ולבחור רק ב- 1, לא יותר, אך ממש לא פחות.

לאורך החיים גדלתם ולמדתם באופן זה מה כביכול “בסדר” ומה “לא בסדר”, מה “מותר” ומה “אסור”. בהיותכם ילדים, הטמעתם את הסכמות הללו בראשכם ובאופן זה, למדתם מה כדאי לכם לעשות וממה כדאי לכם להימנע. באותו אופן גם בחרתם לשמר התנהגויות מסוימות, אך להימנע מאחרות.

פעמים רבות, אנשים מתגעגעים לתכונות הללו, בייחוד משום שהם מגבירים משמעותית תכונה אחרת, מה שמוסיף להוציא אותם מאיזון. אנשים שמפתחים אחריות יתר מתקשים להירגע ופשוט לנוח, אנשים שמפתחים מודעות ואכפתיות יתר כלפי הזולת עשויים לחוש חסרי ביטחון כלפי עצמם, לבחון את מילותיהם בקפידה ולשכוח לטפל בעצמם.

אבל אנשים לא מבינים את זה… הכול נעשה באזור הימני של המוח שלכם, באופן לא-מודע לחלוטין. כתוצאה מכך, אנשים נמשכים לאנשים אחרים, בעלי התכונות הנחשקות הללו. זאת אהבת אמת, הבעיה היא שרק בתחום אחד ויחיד: האחד ממלא את הצורך של האחר, בעוד שאחר נהנה מהרעפת האהבה, האישור, הטוב ומימוש הצורך שלו עצמו, ככל הנראה. ככל שמערכת היחסים מתפתחת, כך היא מתקשה משום שבני הזוג לא באמת חולקים תחומים משותפים נוספים. בעקבות זאת, התחום היחידי שהיה משותף ביניהם, הופך למוקד השנאה שלהם אחד כלפי השני: אנשים בעלי אחריות יתר מתעייפים כאשר עליהם לדאוג לשניים, אנשים שדואגים לאחר בסופו של דבר יתעייפו וירצו את היכולת לנוח… אבל מצד שני: בני הזוג לא התכוונו לנצל, הם פשוט אפשרו לבני הזוג שלהם לנהוג כפי שהיו רוצים. מסיבה זו עליכם לנסות להיות ערניים ולשים לב לדפוסים הללו.

דפוסים כאלו הם בלתי-נמנעים; הם דרך הקבע שלנו להביע אהבה ולקבל אהבה: זה תמיד כיף שבני הזוג מפתיעים במתנה, זוכרים לשלם את החשבון במקומנו, מנקים במקומנו איזה יום, מורידים מטלות מראשינו… אבל אין להפוך שום כוונה טובה או מטלה לדפוס… הדבר יוצר את הנוקשות, הכעס ותחושת אחריות היתר שאיש לא רוצה לחוות לאורך זמן.

תקבלו את המתנות שהעולם מציע לכם

משפט שאנחנו חוזרים עליו אינספור פעמים הוא “היום לפני שהחיים שלכם משתנים הוא זהה לכל יום אחר” וזה הדבר הנכון ביותר שתקראו בחייכם.

אתם יכולים לפגוש את ה”אחד/ת” במסיבה שבכלל לא חשבתם על ללכת אליה, בדרך לדואר, כשאתם קונים קפה, כשאתם מגיעים לעבודה או לשיעור או לגדוד… אתם יכולים לפגוש אותם בכל מקום, אז אל תהיו עצלנים ותעקרו את המילה “לא” מהלקסיקון שלכם, כי מהיום אתם אנשים שבוחרים ליהנות.

אם מציעים לכם לצאת – אל תתעצלו ותישארו בבית. אם מציעים לכם לעשות פרויקט חדש ומעניין, ללמוד משהו חדש, ללכת לסדנה, לנסוע לטיול, להכין אוכל, לקרוא ספר חדש… כדאי לכם לעשות זאת: אתם לא יכולים לדעת מה “יפקח לכם את העיניים”, יפתח אתכם לעולמות חדשים, אופקים בהירים יותר ואנשים חדשים.

אתם לא “מתחתנים” בשלום

כאשר אתם חיים את החיים שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים, נהנים מהם וממצאים אותם במלואם, זכרו לא לחפש את ה”אחד/ת”. כאשר אתם סורקים את כל מי שעובר לידכם כמו הוא “חתיכת בשר”, אתם משדרים אנרגיות שדוחים את האנשים מסביבכם. אנשים לא אוהבים תחושות של נואשות, של חיפוש ושל צורך עז להכיר מישהו… הם פשוט רוצים לבוא, לומר שלום ולהכיר. זהו. לא ביג-דיל.

בנוסף, אתם כנראה תמשכו את עצמכם לאנשים הלא נכונים. הדרך היחידה שלכם ללמוד על רושם ראשוני ולבחור לגשת למישהו בשלב ההיכרות, היא לבחון את המראה שלו… ומה זה באמת מספר לכם על בנאדם? ומה יקרה כשתיגשו אליו בתחושה של ביישנות ולחץ, משום שהוא כה יפה ומושלם בתמונה שציירתם לכם? הוא ייבהל ויברח.

במקום לאתר את המשתנים הלא נכונים, נסו להיות חכמים יותר: הביטו מסביבכם ופשוט נסו ליצור שיחה שבאמת מעניינת אתכם, נסו להכיר אנשים על בסיס עניין בלבד, חיוך כנה, חיבור אמיתי. לאחר מכן, פשוט תיהנו מסוג הקשר שהתפתח באופן טבעי, בעקבות החיבור הזה: בין אם מדובר בחברות נפש, קשר עסקי או אהבת חיים.

כשאתם כן פוגשים מישהו, אפשרו לקשר להתפתח באופן טבעי

“רומא לא נבנתה ביום אחד” וכך גם שום מערכת יחסים בריאה. כאשר אתם פוגשים אנשים חדשים, אפשרו למערכת היחסים להתפתח ולגדול בקצב שלה, מבלי להשפיע עליה פיזית או להפעיל עליה לחץ. אם האדם הזה הוא ה”אחד/ת” שלכם, גם הוא יהיה בעניין שלכם כך ששניכם תשקיעו במערכת היחסים ותרצו כי תתפתח לכיוון רומנטי.

אין צורך לשחק משחקים של ילדים קטנים, לעשות מניפולציות, לשחק משחקי פיתוי או טכניקות שיובילו להשגת “אבני דרך” מוקדם מדי. מערכת יחסים אמיתית, לטווח ארוך, איננה משחק.

האם רוצים להיות במערכת יחסים עקב מניפולציה שעשיתם או שעשו עליכם? האם הייתם רוצים ש”האחד/ת” שלכם יאהב את המסכה שלכם ולא אתכם-עצמכם? האם הייתם רוצים מערכת יחסים בה עליכם להחביא את עצמכם? זו מערכת היחסים שאתם רוצים שהילדים שלכם ילמדו להכיר כ”אהבה”?

כל מערכת יחסים היא ייחודית, לכן אין לצפות כיצד היא תתפתח, זה פשוט חייב להתרחש באופן טבעי. אתם חייבים פשוט ליצור קשר, לתכנן ואז לקבוע החלטות תוך-כדי. אין דרך אחת משורטטת, מפה או WAZE, יש רק את הזמן והמציאות. היו פתוחים אליהם, אפשרו להם לעשות את שלהם ואתם תמצאו אהבה שלווה ונינוחה להתרפק עליה ולהרעיף עליה שפע אהבה משלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.