איך התזונה שלנו יכולה להשפיע על בריאות השיער

איך התזונה שלנו יכולה להשפיע על בריאות השיער

כיום כולם יודעים כי מה שהם אוכלים משפיע משמעותית על המשך חייהם: האופן שבו גופם יתפתח, מצבם הבריאותי הפיזי, מצבם הבריאותי הנפשי והמראה החיצוני שלהם. השיער שלכם, בין היתר, זקוק לחלבונים, אומגה 3, ויטמין A, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, ויטמין E והמינרלים אבץ וברזל.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כדי לדעת מה לאכול, למה וכמה, ריכזנו כאן עבורכם את כל המאכלים שכדאי לכם לשלב לשם שיער בריא, חזק ובוהק.

שקדים

השקדים הם אגוזים טעימים שכדאי לשלב במאפים, מאכלים שונים או פשוט לאכול כפיצוחים. השקד מכיל כמויות יפות של סידן, זרחן, אשלגן ומגנזיום המעשירים את גופנו, מסייעים בתהליכי העיכול, האצת מחזור הדם וחיזוק השרירים והעצמות. אף מצויים בו ויטמינים רבים כגון ויטמינים מקבוצת B, סיבים תזונתיים וויטמין E המסייעים לטפל בבעיית הרדיקלים החופשיים, לנקות את מחזור הדם מהצטברויות שומנים וסוכרים ולהקל על תהליכי התקשורת בין המוח, המוליכים העצביים ושארית מערכות הגוף. כמו רוב מיני האגוזים, הוא אף מכיל חומצות שומן בריאות כגון אומגה 9 ואומגה 6, להן אנו זקוקים כדי לבנות ולבקר גורמים שונים במוחנו ולסייע בתהליכי העיכול ובניית התא. יש לציין כי אין להפריז באכילה מרובה של אומגה 6, משום שהיא כבר מצויה ברוב המזונות של התרבות המערבית ולכן, רוב האוכלוסייה סובלת מעודף של חומצת השומן הספציפית הזו.

כל הבריאות הזו מסייעת גם לשיער שלכם: היא מסייעת לחזק אותו, להאט את תהליכי ההזדקנות שלו, להאיץ את הצמיחה שלו על ידי עידוד הפרשת הורמוני מין (בזכות ויטמין E) ולתרום למראה זוהר.

תרד

העלה הירוק והבריא שכדאי לשלב בכל סלט, פסטה ואפילו מרק. זוהי כמובן הכללה לא נכונה משום שכל העלים הירוקים בריאים מאוד ומומלץ לשלב אותם בתזונה היומית שלנו, אך תרד נחשב ליוצא דופן. התרד עצמו עשיר באינספור מינרלים וויטמינים שונים כגון ויטמין A, ויטמין C, ויטמינים רבים מקבוצת B, הרבה מאוד ויטמין K, מינרלים כגון אשלגן, סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן, חומצת השומן הבריאה אומגה 3 ועוד. היתרון של התרד הוא שהוא מכיל ויטמין C בנוסף לברזל, ועל ידי כך מביא לעיכול פשוט יותר של המינרל.

התרד מסייע לייעל את תהליכי ניקוי הרעלים, ניקוי מחזור הדם שלנו, מחדד את החשיבה הקוגניטיבית שלנו, מייעל את תהליך העיכול, מחזק את המערכת החיסונית שלנו, מתמודד ביעילות עם תופעת הרדיקלים החופשיים וכמובן – תורם שפע בריאות גם לשיער שלנו.

ויטמין A מייעל את תהליך ייצור ה-סאבום, השומן הטבעי שהגוף שלכם מפריש כדי להעניק לחות לשיער שלכם.

ויטמין C, יחד עם הברזל, מייצרים את חלבון הקולגן: זהו חלבון שמרכיב את רוב הרקמות בגופכם ולרבות השרירים, העצמות והשיער. הקולגן מעניק לגוף ולשיער את יכולת הגמישות שלהם, אשר מהותית לשימור שלהם לאורך זמן.

יוגורט

למרות הנאצה שהחלה תוקפת את מוצרי החלב בשנים האחרונות, יוגורט עדיין תופס מקום של כבוד בעולם הבריאות. היוגורט מכיל חיידקים פרוביוטים המסייעים משמעותית לתהליך העיכול שלנו בגוף. היוגורט עשיר גם בסידן, אשר דואג לתהליך חידוש התאים שלנו ובין היתר, ייצור של תאי עור חדשים, כולל תאי הקרקפת. אם נשוב לשיער, היוגורט מכיל אינספור מינרלים וויטמינים. ביניהם האבץ, אשר בנוסף לניקוי השומנים בגופנו ובשיערנו, הוא אף מונע דלקות וזיהומים או התפרצויות חמורות של פטרת. בזכות תכונותיו האנטי-דלקתיות, הוא אף אחראי לוויסות תפוקת השומן בגוף; אם אתם סובלים משיער שומני במיוחד, כדאי להם להוסיף יוגורט גם לדיאטה היומית שלכם.

בנוסף, היוגורט מכיל כמות יפה של חומצה לקטית, אשר מעניקה לחות לשיער, מסייעת לעור להיפטר מעור יבש יותר בקלות. השומן של היוגורט מעניק לחות נוספת לשיער. הוא אף מכיל נוגדי חמצון התורמים למניעת קשקשים.

היוגורט הטעים שלנו אף עשיר בוויטמינים מקבוצת B; בייחוד 5B, 2B ו- 12B. הוויטמינים מסייעים להעניק לחות לעור, להאט את נשירת השיער, חיוניים עבור גירוי צמיחת התא וחידוש התא ובין היתר גם תאי השיער ואחראיים להיות מורים לתאים וללמד אותם כיצד לייצר שומנים בריאים.

כל שעליכם לעשות, הוא להוסיף כוס של פירות טריים וטעימים והרווחתם הרבה יותר מעור בריא וקורן – הרווחתם גם ארוחה המספקת עבורכם את רוב הוויטמינים והמינרלים להם אתם זקוקים במהלך היום.

סלמון

הסלמון ודגים שומניים רבים אחרים, עשירים בחומצת השומן הרוויה והבריאה אומגה 3, אשר מהותית לצריכה גם עבור הגוף שלנו וגם עבור השיער שלנו. אומגה 3, מהותית עבור ההישרדות הבסיסית שלנו: היא חיונית לבניית קרומי התא ושומרת כי הנגישות אליהם תהיה פשוטה ויעילה ככל האפשר, היא מהווה מקור מצוין לאנרגיה, מונעת את בעיית הרדיקלים החופשיים ומסייעת למנוע היווצרות תהליכים דלקתיים, מסייעת למנוע קרישת יתר של הדם ומפחיתה את רמות הכולסטרול הרע בגופנו.

בנושא השיער, היא שומרת על הלחות בגופנו ומביאה לשיער ועור רכים ונעימים. זאת משום שהיא תורמת לאגירת הלחות בגוף כלומר, שומרת את הנוזלים בגופכם ומנצלת אותם באופן מבוקר. היא מסייעת לתרום למראה שיער בוהק ומלא. אומגה 3 מרכיבה ערך נכבד מהמוח שלכם ומנקבוביות השיער שלכם, לכן חשוב להעשיר את גופכם בה יום-יום.

אומגה 3 ניתן למצוא בעיקר באגוזי מלך (המסייעים בבניית הקולגן ומאוד מומלצים לשימור העור חלק ומתוח), אגוזים ושקדים למיניהם, מרווה, תרד ועלים ירוקים נוספים, אצות ודגים שומניים כגון סלמון, טונה, מקרל, הרינג, פורל, הליבוט, סרדינים, סול ועוד.

קינמון

הקינמון נחשב לתבלין קסום, אשר אף מימי קדם השתווה לערכו של זהב. הקינמון עשיר באופן חריג בסידן וסיבים תזונתיים. הוא אף מכיל כמויות יפות של ויטמינים ומינרלים כגון ויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, ויטמין K, זרחן ואשלגן.

הקינמון מסייע לייעל את תהליכי ניקוי מחזור הדם של הגוף, מאט את תהליך העיכול ותורם לתחושות רוגע, חדות וערנות על ידי האצת מחזור הדם שלנו. בנוסף, הוא מסייע לייעל את תהליכי התקשורת העצבית במוח שלנו. האצת מחזור הדם תורמת להאצת תהליכי ייצור הסאבום בגופנו וכתוצאה מכך, תורמת תוספת לחות לשיער שלנו. בנוסף, היא מסייעת לייעל את תהליך חידוש התאים ועל ידי כך להביא להאצת צמיחת שיער חדש ובריא יותר וסילוק של שיער חולה או יבש.

ויטמין C כמובן מסייע לייעל את ייצור הקולגן, אשר מחזק את השיער ותורם לגמישותו ולמראה הבוהק שלו.

האשלגן תורם לאגירת נוזלים בגוף ועל ידי כך תורם תוספת לחות גם לשיער.

כדאי לשלב את הקינמון בתה, קפה, מאפים שונים ואפילו תבשילים, לשם טעם ייחודי.

שיבולת שועל

אתם ודאי זוכרים אותה כאשר אכלתם דייסה בתור ילדים או שאולי אתם משלבים אותה כיום כקורנפלקס או ביוגורט טעים במיוחד – אך האם ידעתם עד כמה היא בריאה עבורכם? היא עשירה בחומצה סיליצילית, ויטמינים מקבוצת B, ערך יוצא דופן של מגנזיום, רמות יפות של אשלגן, סידן, חומצת השומן אומגה 3 וערך יוצא דופן של סיבים תזונתיים.

הסיבים התזונתיים מסייעים להאט את תהליך העיכול ולהפוך אותו לאיכותי יותר, מסייעים לנקות את מחזור הדם מסוכרים ושומנים ומפשטים את תהליך ייצור הצואה בגוף.

המגנזיום וויטמינים מקבוצת B תורמים לרוגע של הגוף. ויטמינים מקבוצת B כמובן מאיצים את מחזור הדם וכתוצאה מכך תורמים להארכת שיער נקי ובריא וסילוק של תאי שיער ישנים או חולים.

אומגה 3 מסייעת לשפר את החדות הקוגניטיבית, לנקות את מחזור הדם, לשמר ולשפר את הראייה שלנו ולתרום לחות לשיער על ידי אגירת נוזלים בגוף, בדומה לאשלגן. היא כמובן תורמת לתהליך ההתחדשות התאי ואף היא עוזרת לייצר תאי שיער חדשים, שיפטרו מתאי השיער הישנים.

ביצים

עשירות בחלבונים וויטמין 12B, ויטמין A וויטמין E אין זה פלא שמסכות רבות לשיער מורכבות מביצים.

החלבונים מסייעים לחזק את השיער שלכם ותורמים למראה בוהק, חזק וצעיר. בנוסף, החלבונים מסייעים לייצר הורמונים ומוליכים עצביים שונים בגוף, תורמים לו אנרגיה ומסייעים לחזק את השרירים שלכם ולהפחית נזקים לאחר אימונים.

ויטמין  12B מייעל את פעילותם של החלבונים על ידי שיפור התקשורת העצבית שלכם.

ויטמינים A ו- E כמובן מסייעים לתרום לחות לשיער ולהאיץ את תהליך הייצור התאי ועל ידי כך לשמר תחלופה בריאה של שיער חזק ונקי.

עדשים

בתור קטניות שעשירות בחלבון, אבץ, ברזל וויטמינים מקבוצת B, פשוט מאוד להבין מדוע הם כה בריאים לשיער שלנו.

האבץ מסייע לייעל את ייצור הטסטוסטרון בגופנו – אשר מהווה חומר קריטי לשימור וייצור תאי השיער שלנו. בנוסף, הוא מסייע לייעל את תהליכי הניקוי של הגוף ומשתתף בתהליכי הפירוק של החלבונים, השומנים והפחמימות, כך שיוכלו לתרום את הבריאות שלהם לגוף ולשיער.

הברזל מחזק את המערכת החיסונית שלנו, מסייע להעלות את רמות החמצן בגופנו וכמובן מסייע לייצר את חלבון הקולגן יחד עם ויטמין C וכתוצאה מכך מחזק את השיער ותורם למראה בוהק וצעיר.

ויטמינים מקבוצת B מסייעים לייעל את תהליכי התקשורת במוחנו ולהאיץ את מחזור הדם שלנו. כתוצאה מכך תהליכים רבים בגופנו מתבצעים בצורה טובה יותר ובינים תהליך ההתחדשות התאית וסילוק התאים הלא בריאים מגופנו.

אנו יכולים להכין ממרחי עדשים או לשלב אותם בתבשילים. מומלץ להשרות את העדשים כ- 6 שעות במים קרים טרם הבישול, כדי להפוך אותם לקלים יותר לעיכול ולנקיים יותר, כך שגופנו יוכל ליהנות מערכיהם התזונתיים בקלות.

בטטה

הבטטה היא מקור מצוין לבטא-קרוטן – נגזרת של ויטמין A שמגיעה מהצומח. היא מכילה ערך יוצא דופן של הוויטמין ולכן כדאי לכם לשלב אותה במזון שלכם לא רק בתור צ’יפס בטטה, אשר איננו בריא בשל טיגון ארוך ועתיר שמן, אלא כבטטה אפויה בתנור, כחלק ממרק או כתבשיל.

הבטטה אף עשירה בפחמימות מורכבות ובריאות, אשר מסייעות לתרום תחושת שובע לגוף ומספקת לו שפע אנרגיה.

אבוקדו

הפרי הטעים והשומני מעשיר את השיער שלנו וגם את העור שלנו באופן האולטימטיבי ביותר. אבוקדו הוא מקור מצוין של קרוטנואידים, ויטמינים, נגזרות של ויטמין A ונוגדי חמצון כמו אלפא-קרוטן, בטא-קרוטן, בטא-קריפטוקסנטין, זאקסנטין ולוטאין. בנוסף, האבוקדו אף עשיר בוויטמין C. אם עדיין לא שמעתם, ויטמין C הוא ויטמין אשר לא נאגר בגוף, לכן עלינו להקפיד לאכול ממנו כל יום. האבוקדו אף עשיר בוויטמין E ובחומצות שומן בריאות כגון אומגה 3 ואומגה 9. כל הטוב הזה מעניק לחות ורכות לשיער, ברק ומראה אחיד וצעיר.

כדאי לשלב את האבוקדו בסלט, סנדוויץ’ או אפילו להכין גוואקמולה כמטבל טעים, שיתרום שפע של בריאות לגופכם ולשיערכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.