מיומנויות למידה – איך להעלות ציון במקצוע מסוים

מיומנויות למידה – איך להעלות ציון במקצוע מסוים

לכולנו יש את הציון הזה, הציון האחד הזה שאנחנו אף פעם לא מצליחים להפוך לאחד שנתגאה בו. למה? לא יודעים, אך הוא שם, מעיק ומציק לו לאיטו.

למה הוא משאיר אותנו מאחור? שאלה טובה. בואו נגלה.

למה?

השאלה הגדולה מכל – למה אתם מתקשים? למה דווקא המקצוע הזה לא מאפשר לכם להיכנס לרשימת המצטיינים או, לפחות מאפשרת לכם לקבל תעודה עוברת/תואר.

הרבה אנשים מנסים להגדיר את עצמם כאנשים שמצליחים יותר רק במקצועות מסוימים. באופן מדעי, כל בני האדם בנויים באותו אפו, כל שבכולכם ישנם כלל החלקים, שיכולים לעבד כל מידע שאדם אחר מעבד. כל עוד אתם משקיעים ופועלים כדי לאמן את אותו אזור, אין שום סיבה שלא תוכלו להצליח באותו מקצוע.

לאחר שהבהרנו כי אתם מסוגלים לעשות זאת, בואו ננסה להבין מה גורם לבעיה: האם אתם לא מבינים את המרצה? האם אתם לא מבינים את החומר באופן כללי? האם אתם לא מפנים די זמן ללמוד? האם אתם נלחצים בעת המבחן? האם אתם סובלים מבעיית קריאה מסוימת? האם אתם זקוקים להארכת זמן?

נסו לחשוב עם עצמכם, מהו ה”קיר” הזה שמונע מכם להצליח לקבל ציון טוב במקצוע הזה.

ברגע שתצביעו על הבעיה, יהיה אפשר לנסות ולראות כיצד תצליחו לפתור אותה.

הגדירו את הסיבה לקושי

אז מה היא הבעיה, בעצם?

כאשר אתם יושבים עם עצמכם וחושבים, האם אתם מבינים את החומר? האם אתם יושבים שעות על גבי שעות, שוקדים ללא הרף, רק מנסים להבין במה מדובר ולא מצליחים? אם לא, פתרתם את התעלומה, כל שנשאר לעשות, הוא למצוא את הדרך בה כן תבינו.

אם אתם מרגישים שאתם יודעים את החומר, אך ברגע שאתם מגיעים למבחן… הכול יורד לטמיון, כדאי לנסות ולבחון מהו גורם הלחץ שלכם בעת הבחינה ולראות כיצד תצליחו לגבור עליו.

אם הבעיה היא זמן, כדאי לכם לנסות ולעשות שינויים מהותיים בשגרה שלכם: אם אתם עובדים, כדאי לכם לנסות ולהפחית את כמות המשמרות שלכם. אם אתם מבצעים פעילויות נוספות, כגון פעילויות התנדבותיות, חוגים או נוהגים להיפגש עם חברים לעיתים קרובות, כיף לדעת שכיף לכם. עם זאת, הדבר בא על חשבון הלימודים שלכם – וחבל. ציונים רבים בחייכם יקבעו את שארית חייכם, כך שמומלץ לא לקחת אותם מאליהם. ברגע שתמצאו דרך לאזן את הציון/נים שלכם, תוכלו לשוב וליהנות מחדש.

סגלו שיטות להתגבר על הקושי

כאשר אתם חשים שאתם לא מבינים את הנושא שלפניכם, הדבר עשוי לנבוע ממספר סיבות: יתכן ואינכם מבינים את החומר ויתכן ואתם פשוט זקוקים לסיוע לימודי.

אם אתם מרגישים כי אתם מתקשים במקצועות נוספים, כי קשה לכם להקשיב בכיתה, כי אתם מתקשים לקרוא את האותיות, כי אתם לא מהירים כמו כולם, כדאי לכם ללכת ולומר זאת להורים שלכם או למורים שלכם. אתם תופתעו לגלות עד כמה שינויים קטנים כמו תוספת זמן לבחינה או הקראת בחינה, יכולים לשפר את הציונים שלכם פלאים.

אם אתם מרגישים שהחומר פשוט לא מובן, יתכן ואינכם לומדים בצורה שמסייעת לכם לעבד את החומר, בדרך האופטימלית ביותר.

נסו לקרוא אודות טכניקות למידה: לדוגמא, קראו את מה שעליכם ללמוד, משום שבאופן זה, אתם לומדים את החומר גם דרך הזיכרון השמיעתי שלכם. חזרו על משפטי מפתח שלוש פעמים, כדי שיהיו חלק ממוחכם. הקפידו לסכם את החומר שלכם, במיוחד אם מדובר בכמויות גדולות שלו. באופן זה, תוכלו לייעל את תהליך הלמידה שלכם ממבחן למבחן. הקפידו להדגיש את מה שחשוב. אם אינכם אוהבים לכתוב, אתם תמיד יכולים לכתוב את הסיכומים במחשב ולהדפיס אותם לאחר מכן. דרך מעולה לזכור הרבה מידע, היא ליצור אסוציאציות בחיים היומיומיים שלכם, שמתקשרים אליו: נסו לספר לעצמכם סיפור, ששוזר בתוכו את תאריכי כל המלחמות שעליכם לזכור. חברו שיר בחרוזים, שמסביר את שלבי הפסיכולוגיה ההתפתחותית. ככל שתחכימו בסיפור ותאהבו אותו יותר – כך תזכרו את המידע השזור בו היטב.

אם אתם לומדים כעת למקצוע שיש בו יותר מספרים ממילים, מילת המפתח היא תרגול. הראייה המתמטית היא ראייה שסיגלנו לעצמנו לפני אלפי שנים, מה שאיננו הרבה זמן. לכן, המוח שלכם עדיין זקוק לסיוע והרבה תרגול, כדי להצליח להבין את החומר במלואו. גם אם אתם חושבים שתרגלתם מספיק – אתם לא.

נסו לתרגל מבחנים משנים קודמות, בנוסף לתרגילים בספרים, כדי לקבל מושג של רמת הקושי בבחינה עצמה.

השקיעו בעצמכם

פעמים רבות אנשים מאמינים כי הם עושים את כל מה שיכלו, אך נסו להביט לאחור לרגע, האם ישנו סיכוי שלא עשיתם כמיטב יכולתכם? אולי התעצלתם מעט יותר? אולי העדפתם לשחק במחשב, לראות טלוויזיה או פשוט לעשות כל דבר שהוא לא לגעת בחומר הלימודי הזה?

נכון, יתכן וכעת אינכם נהנים ממנו, אך הסיבה לכך היא שאינכם מבינים אותו; אם תשקיעו את הזמן, אתם עשויים להיות מופתעים: כולם אומרים שהם אינם אוהבים מתמטיקה או פיזיקה ועם זאת, ישנם כל כך הרבה מהם בעולם… מוזר, לא?

מתמטיקה ופיזיקה פתחו דלתות סתרים רבות להבנת האדם את עולמו, איך אפשר לשנוא מקצועות כאלו?

גם אם לא מדובר במקצועות שמגדירים את הווית העולם, כל מקצוע מוסיף ערף מוסף לחייכם: המוח שלנו הוא איבר מדהים, שיכול לספוג כמויות עצומות של מידע, עצומות עד כדי כך – שאתם כנראה מתקשים לעבד זאת. אל תמהרו לזלזל בעצמכם ואל תמהרו לזלזל במקצוע או הקורס שמלמדים אתכם.

גם אם חשבתם שמדובר ב”100 קל” וטעיתם טעות מרה, קחו את האחראיות והשקיעו את הזמן. בסופו של דבר, הכול עובר, כך גם המקצוע הזה.

למדו עם חברים חכמים (להגדיר במה שלא מתקשים, שלא יפסיקו אחד את השני…)

המקצוע באמת לא מעניין אתכם עד דמעות? מרגישים שאתם קוראים רק ג’יבריש? טוב, אולי הגיע הזמן לנסות לקרוא לגורם חיצוני.

לכולם יש חברים, גם לכם. אולי הגיע הזמן ש”תנצלו” אותם קצת? התקשרו לכל הגאונים ברשימת החברים שלכם ובקשו מהם ללמוד אתכם למבחן הבא כבר מעכשיו. על ידי כך, אתם מבטיחים לעצמכם מעין “מורה פרטי” שאכפת לו מכם, לכן הוא ישקיע וייתן מעצמו, כדי שתבינו את החומר למבחן. אתם תרגישו עמו בנוח, משום שהוא חבר קרוב, לכן לא תהיה לכם שום בעיה לשאול שאלות ואפילו לבקש ממנו להיפגש עמכם שוב. אתם אף יכולים “להחזיר לו באותו מטבע” ולסייע לו ללמוד למבחן במקצוע בו הוא מתקשה, אם אתם מצטיינים במקצוע מסוים.

מה שכן, ודאו כי החבר ה”גאון” שלכם הוא אכן גאון במקצוע הנכון: כמו שאמרנו, אנשים רבים אוהבים להגדיר את עצמם כ”אנשים של מוח אחד” כלומר, אנשים שמבינים רק סוג מסוים של מקצועות. לכן, יתכן שהחבר החכם שלכם מצוין במתמטיקה ופיזיקה, אך כשמגיעים למלל, פשוט אין לו כוח לקרוא ולכן הוא תמיד נכשל. חבר כזה לא יסייע לכם, אם אתם מתקשים בהיסטוריה. עם זאת, אם אתם מתקשים בפיזיקה, “תעשו אליו מנוי”.

בנוסף, נסו לזכור כי אתם נפגשים לשם מטרה מסוימת והיא לא לשחק מטקות: אל תאטו את עצמכם, אל תדרדרו אחד את השני ואל תיקחו הפסקות ארוכות, רק משום ש”כל כך כיף לכם ביחד”. המטרה שלכם הייתה להשתפר במקצוע מסוים, אז לכו עמה עד הסוף!

שיעורי עזר

אם אתם מרגישים שחברים יכולים לנסות ולהסביר עד מחר, אך אתם זקוקים למישהו עם הבנה כוללת יותר, יתכן וכדאי לכם לשקול לפנות לשיעורים פרטיים או לחפש אופציה חינמית של שיעורי עזר. כיום ישנן אופציות רבות, המוצעות עבורכם: שיעורים דרך האינטרנט, שיעורים מוקלטים, הסברים נרחבים על מונחים רבים, חבילות שיעורים מוזלות, פורומים, שיעורים בקבוצות ועוד. אפילו ישנן תכניות חינמיות של שיעורי עזר, שמומלץ לברר אודותיהן.

מורה יכול להעניק לכם את הידע שחסר לכם, כדי שתצליחו להבין את החומר בצורתו המלאה. יתכן וברגע שתבינו את הבסיס, לא תזדקקו למורה עוד. עם זאת, גם אם תזדקקו לו לאורך זמן, לא קרה כלום, אנשים רבים זקוקים למישהו עם פרספקטיבה חיצונית, שיצליח להעביר להם את המידע בצורה הנכונה. אם מצאתם מישהו כזה, שמרו אותו קרוב ללבכם.

חרדת בחינות

אחת הבעיות הנפוצות בכיתה כיום, היא חרדת הבחינות המאיימת: אתם נכנסים לכיתה, מתיישבים, מתחילים.  אתם מתקשים לנשום. אתם רואים מטושטש. השקט משגע אתכם… כן, חרדת בחינות.

מה עושים?

הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות, הוא לפנות להורים שלכם או למורים שלכם, בבקשה לעזרה. כדאי לכם לדבר על הלחץ שלכם ולנסות להבין מהיכן הוא נובע, מה גורם לכם לפחד כל כך? בסופו של דבר, אתם עושים מבחן אחד בחיים הארוכים שלכם. גם אם תיכשלו, לא יקרה כלום. נסו למצוא את ההיגיון ולהבין שהחרדה, היא זו שמכשילה אתכם בסופו של דבר, משום שהיא מונעת מכם לחשוב. אז למה להילחץ? נסו לקחת מספר נשימות עמוקות, לבקש לבצע מספר מבחנים בהשגחה של אחד-על-אחד, להבין כי הבעיה יוצרת את התוצאה השלילית, ממנה אתם חרדים, לכן כדאי להפסיק ודי.

עברו מקום

מרגישים שאינכם מרוכזים? מתקשים לראות את הלוח מסוף הכיתה? מדברים עם החברים שלכם לכיתה כל הזמן? לפעמים, הבעיה יכולה להיות פשוטה עד לכדי מעבר מקום.

עברו כיתה

אחת הסיבות שאנשים רבים פונים לשיעורי עזר, היא שהם לא באמת מבינים את המרצה שלהם ולא מרגישים כי הוא “נגיש”.

כאשר אתם לומדים שיעור שחשוב לכם ומרגישים כי השיעורים בכיתה לא מניבים לכם תועלת, בהחלט כדאי לכם לשקול לנסות ולעבור כיתה: יתכן ומורה אחר יוכל להסביר לכם את החומר בצורה קוהרנטית יותר. גם אם לא, אולי הוא יהיה נעים יותר, כך שתוכלו לפנות אליו ולהתייעץ עמו.

גם אם תאלצו לתת מעצמכם ולהישאר מעט מאוחר יותר באותם ימים או שתאלצו לשנות את מערכת השעות שלכם מעט, אתם תופתעו לגלות כמה טוב ובטוח יכול לצאת ממספר הסברים איכותיים.

שנו גישה

לפעמים, גם האנשים האופטימיים ביותר בעולם עשויים לפתח גישה פסימית. נסו לשים לב עד כמה אתם מתלוננים על אותו מקצוע, כמה הוא מציק לכם, כמה אתם שונאים אותו. אל תשנאו מידע, הוא שם כדי להסביר לכם על החיים. נסו להבין כי השליליות הזו רק תמשיך להכביד על המקצוע הזה וכתוצאה מכך, להביא לנכשל הבא שלכם.

כדי להצליח במקצוע, אתם זקוקים לכוח רצון, כוח למידה, ראש פתוח שמוכן לקבל וזמן. אם אינכם אוהבים את המקצוע הזה, אתם לעולם לא תשקיעו את הכמות הנדרשת. אז… נסו לעשות סיבוב של 180 מעלות, אתם תופתעו מהתוצאות שחיוביות מניבה.

כאשר אתם מתקשים במקצוע ספציפי, בייחוד אם מדובר רק באותו מקצוע, לעיתים ניתן לחוש הרבה תסכול וחוסר אונים. עם זאת, זכרו שמדובר רק במידה וכל שעליכם לעשות – הוא למצוא את הדרך בה הוא יגיע אליכם, על הצד הטוב ביותר.

גם אם אתם מתקשים היום, אין הדבר מצביע על כך שתתקשו מחר: מעט עזרה, מעט זמן, מעט השקעה ואתם שבים למסלול.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.