תכנית לפיתוח עצמי – סדר יום שיעזור לכם להצליח

תכנית לפיתוח עצמי – סדר יום שיעזור לכם להצליח

כולנו רוצים משהו בחיים שלנו: אולי לפתוח את העסק שתמיד חלמנו עליו, למצוא את מערכת היחסים האוהבת והתומכת ביותר, לכתוב ספר, להביא ילדים לעולם או פשוט לשפר את איכות הנגינה, הריקוד או הציור… לכולנו יש חלומות וציפיות מעצמנו ולגבי מה שאנחנו רוצים לעשות בחיים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כאשר אתם חווים את התחושה הזו אתם מפתחים התרגשות מסוימת ורצון להגשים את החלומות הללו, השאיפות הללו. אתם מוסיפים לחשוב ולחשוב ולחשוב… אבל ללא פעולה שום דבר לא ישתנה.

כדי להצליח בכל דבר, יהיה עליכם לפתח תכנית אישית שתסייע לכם לעשות זאת. כדאי שהתכנית הזו תכלול יותר מחלום אחד. האמת היא שעדיף שהיא תהיה מפורטת ורבגונית ככל האפשר. תכנית מבוססת ואיכותית תסייע לכם להגדיר את המטרות שלכם באופן מדויק, כך שתדעו בדיוק לאן אתם רוצים ללכת מנקודה זו והלאה. היא תעזור לכם ליצור סדר עדיפויות ולהבין מה עליכם לעשות, כדי להצליח ולממש את החלומות שלכם. משום שאתם כבר יודעים מהם השלבים הבאים בתכנית, יתכן מאוד ותחסכו זמן רב לטווח הארוך ואף יהיה לכם פשוט יותר להגיע להחלטות נוספות.

כשאתם חשים מדוכאים או כי אינכם משתפרים, אתם תמיד תוכלו לעבור על התכנית הזו כדי לקבל “מנת” מוטיבציה הגונה ולזכור כי הדרך אמנם ארוכה ומפותלת, אך אתם בהחלט יודעים לאן היא מובילה.

מטבו את האנרגיה שלכם

אתם כל כך רוצים להתחיל ולתכנן? רק מחכים לרגע שבו יהיה לכם כוח להחזיק את העט או לפתוח את הקובץ? יתכן מאוד כי אתם מתעכבים בדרך למימוש עצמי משום שאתם מתעצלים או משום שאינכם חיים אורח-חיים בריא, שמעצים את רמות האנרגיה שלכם ויסייע לכם לעמוד בפני התכנון הקפדני כיום והמשימות המורכבות מחר.

בנוסף, כדאי לכם לזכור כי המטרות שלכם הם רק חלק מהעולם שלכם ואתם חייבים ללמוד לטפל בעצמכם גופנית ונפשית, כדי להצליח ולממש אותן ולקיים אורח-חיים שבו אתם זוכרים לטפל בעצמכם ולדאוג לעצמכם.

כדי ליהנות מאורח-חיים בריא, כדאי לכם לעקוב אחר 5 כללים פשוטים ומפורטים:

הימנעו מסוכרים פשוטים

פחמימות פשוטות גורמות לתהליך עיכול מהיר ולא בריא, אשר מטיל עומס על המערכות השונות בגוף שלכם. חד-סוכרים מאיצים את תהליך העיכול משמעותית, יוצרים לחץ על הכבד לפעול לצד העיכול המהיר, יוצרים עומס על מחזור הדם; שמתמלא בסוכרים בבת-אחת, יוצרים לחץ על הלבלב לייצר אינסולין לפרק את הסוכרים, לחץ על התאים לספוג את כל האנרגיה הזו, שגורמת לכם להזדקק ליותר חמצן. ובכל זאת… לא אתם צופים – אלא המוח. אתם מאוד ערניים, אך בו-בעת המוח שלכם מתווך את כל התהליכים הללו בו-זמנית ולאחר מכן, באופן צפוי ומובן, הוא מתעייף. לכן, שעה-שעתיים לאחר שאכלתם הרבה חד-סוכרים, רוב הפעמים אתם תחושו עייפים מאוד אלא אם כן… “תיקחו עוד מנה”. הדבר מביא למעגל שמתיש את הגוף שלכם.

אם אתם רוצים להעצים את רמות האנרגיה שלכם, להגן על מערכת העיכול שלכם ועל גופכם מההשלכות של אכילה מרובה של חד-סוכרים (סוכרת, בעיות לב וכלי דם, מחלות מעיים), כדאי שתשתדלו להימנע ככל האפשר ממשקאות ממותקים, כמויות גדולות של שוקולד חלב, שוקו, קמח לבן, סוכר לבן וחום, פסטה, קרקרים, שיערות סבתא, עוגיות ועוגות למיניהן, קורנפלקס עם הרבה סוכר…

במקום, אתם יכולים להחליף את המתוק בפירות, מעט שוקולד מריר, יוגורטים בריאים עם פירות, גרנולה, פירות יבשים ועוד.

הימנעו משומנים לא בריאים

שומני טרנס הם שומנים מהונדסים גנטית, אשר גופכם לא באמת יודע כיצד לעכל. זהו שומן זול שמצוי בהרבה מסעדות מזון מהיר, אוכל מוכן וקפוא, מאכלים המטוגנים בשמן עמוק, מרגרינה, חלק משמני הצמחים, עוגות, עוגיות ומאפים למיניהם וחטיפים מעובדים. יתכן ותופתעו לגלות, אך צ’יפס בתנור עם שמן זית אפילו נחשב למעדן בריא! הבעיה בצ’יפס של חלק מהעולם החיצון היא שומן הטרנס.

גם חומצות השומן הרוויות לא עושות לגוף “חיים קלים”. הוא מצוי בעיקר בבשר בקר שגדל בתנאים לא נאותים, הודו, עור של עוף ומוצרי חלב עתירי שומנים.

שני סוגי השומנים הללו מקשים מאוד על תהליך העיכול שלכם: הגוף זקוק לטמפרטורה גבוהה מאוד של הגוף, לצד מציאת דרך “יצירתית” או קשה להצליח ולפרק את כל השומנים הללו. רוב הפעמים, הגוף לא יצליח לפרק את כל השומנים, במיוחד אם אכלתם כמויות גדולות מהם. משום שהגוף עומד בפני “משימה בלתי אפשרית”, תהליך העיכול מאט משמעותית ומכביד על הגוף ועליכם; נסו לחשוב כמה פעמים חשתם מותשים לאחר שאכלתם הרבה מהמאכלים הרשומים מעלה! השומן העודף יצטבר במחזור הדם שלכם, בבטן שלכם ויוביל רק לאסונות.

כדי להימנע מכך, כדאי לכם להרבות במאכלים המכילים שומנים בריאים ולרבות דגים שומניים, אגוזים, זרעים והשמנים הבריאים ביותר: הזית, האבוקדו והקוקוס.

נאכל בריא ונכון

זהו לא סוד כי כדי לנהל אורח חיים בריא, יהיה עליכם לאכול הרבה פירות וירקות, קטניות, דגים, ביצים, אגוזים, זרעים וחיטה מלאה בלבד, אך זהו רק הפרק הראשון בסיפור הבריאות.

כדי לפתח אורח-חיים בריא מבחינת תזונה, ראשית כדאי לכם להרבות ולשתות מים כל יום-כל היום. הקפידו לשתות שני ליטרים של מים בממוצע ביום וכל החיים שלכם יראו אחרת. זוהי הבטחה.

ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר של היום: היא מתרחשת בזמן שהגוף שלכם מרוקן מנוזלים ומזון לחלוטין, לכן הוא זקוק נואשות לרכיבים שיאפשרו לו להמשיך לתפקד כראוי. כאשר אתם מונעים את ארוחת הבוקר מהגוף שלכם, אתם גורמים לו לעבוד על מאגרים ששמר למקרה חירום. הדבר מביא את הגוף למצב של סטרס, שפעמים רבות גם תורם לעייפות, חוסר ריכוז ועצבנות.

גם אם אינכם רגילים לאכול ארוחת בוקר כיום ואפילו נגעלים מהמחשבה – נסו לאמץ את התופעה לחייכם. לאחר שמתרגלים זו הארוחה הטעימה ביותר ביום.

בנוסף, ארוחת הבוקר איננה יכולה להיות הארוחה היחידה שלכם ביום. אתם חייבים להזין את הגוף שלכם במשך היום בכלים שיאפשרו לו לשמור על רמות אנרגיה אופטימליות. לרוב מדובר בממוצע של 4-6 ארוחות קטנות ביום או 3 ארוחות גדולות ביום, אך קחו בחשבון כי ארוחות גדולות מעייפות את הגוף.

נבצע פעילות גופנית

מעבר ליתרונות הבריאותיים הרבים של הפעילות הגופנית, היא מסייעת לאדם לשחרר לחצים, לשפר את החדות הקוגניטיבית שלו וליהנות מאנרגיה זמינה במשך 4-5 שעות לפחות לאחר האימון.

נישן כראוי

השינה היא חלק מהותי מהחיים שלכם, אך רבים מכם ודאי לא משקיעים בו הרבה וחבל: השינה היא המקום של הגוף שלכם “לחדש מצבורים”; אם זאת מבחינה גופנית ואם זאת מבחינה נפשית או מנטאלית. כדי ליהנות מחדות קוגניטיבית וערנות למשך היום, כדאי לכם להקפיד לישון בין שבע לתשע שעות בלילה, בסביבה חשוכה, שקטה וקיבה רגועה.

נבין מה אנחנו באמת רוצים

כאשר אתם יודעים מה אתם באמת רוצים ויש לכם את הכוח להשיג אותו, זהו הזמן לבסס את המטרה והכיוון שלכם, על ידי הבנה עמוקה יותר של מה שאתם שואפים להגשים.

שום תכנית לא יכולה להתפתח ללא מטרות ושאיפות, לכן חשוב מאוד להבין מה רק אתם באמת רוצים עבורכם ברמה העמוקה ביותר.

עליכם להגדיר את המטרות שלכם כך שיהיו: ספציפיות, ניתנות למדידה, רלוונטיות עבורכם, ריאליות ומדויקות מבחינת זמן.

שאלו את עצמכם מה אתם באמת רוצים מהחיים שלכם לפי ארבעה אספקטים כלליים:

  • קריירה – אנחנו לא חייבים לפתח תשוקה אינסופית לעבודה שלנו, אבל אנחנו כן חייבים למצוא דרכים להתקדם ולהשתפר, כדי לחוש כי אנחנו נעים לעבר אופקים טובים יותר. אם העבודה שלנו היא חלק משמעותי מהחיים שלנו, כדאי לנו לתהות אם אנחנו באמת מאושרים בה ואם לא, לנסות ולפענח מה כן יסייע לנו לחוש ריגוש כל יום מחדש.
  • בריאות – המצב הנפשי והפיזי שלנו. הבנת הרגש שלכם והשלמות הרגשית שלכם, ביצוע מדיטציה, כתיבת יומן או יוגה כדי לשחרר לחצים וליהנות משלווה. למידה להשלים עם עצמנו, עם אחרים ועם העולם. בבריאות הפיזית כבר טיפלנו, אך תמיד יש לשמור – אל תזניחו, תזכרו כמה טוב זה מרגיש!
  • עושר – כסף לא קונה אהבה או אושר, אבל הוא בהחלט קונה שלבים בחיים שלכם: בית, מכונית, אוכל… לא כולנו חייבים לפתח תכנית ארוכת-חיים שתוביל אותנו למיליונים, אבל אנחנו כן חייבים להתחשב בצורך הבלתי-נמנע של כסף וההבנה כי לפעמים, הוא יכול לפתור הרבה בעיות הרבה יותר בקלות.
  • אהבה – העובדה שאתם מפתחים את עצמכם מבחינה חומרית, לא מתפרש כי עליכם לשכוח את האהובים שלכם: המשפחה, בני הזוג, החברים, חיות המחמד. אל תשכחו להתקשר, לצאת ולזכור ליהנות מהחיים שלכם תוך כדי עשייה. אין חשוב יותר מאהבה.

לאחר שסיימתם, הגיע העת לחשוב כיצד תגרמו ל- זה לקרות. שבו עם עצמכם וחשבו כיצד אתם יכולים לפתח כל מטרה באופן ספציפי, שניתן למדידה, רלוונטי עבורכם, ריאלי ומדויק מבחינת זמן. עשו זאת באמצעות לוחות שנה והערכות זמן, קטגוריות שונות ושלבים ספציפיים, שיאפשרו לכם לדעת מה לעשות בכל מצב.

יש לזכור כי לכל תכנית מומלץ להכין גם “תכנית ב’ “, למקרה שדברים לא ילכו בדיוק כפי שציפיתם. זה בסדר לסגת במספר צעדים מידי פעם ופעם, כל עוד העיניים שלכם עדיין נעולות על המטרות.

תבנו “בית” יציב

המבנה הוא בעצם לוח-הזמנים; האופן שבו תוציאו את האנרגיה שלכם על בסיס יומיומי. משום שאתם יודעים מה עליכם לעשות ואתם נחושים לבצע פעולות וצעדים שיסייעו לכם להתקדם, ודאי כבר יש לכם אינספור רשימות, המכילות אינספור סעיפים שעליכם לבצע כיום, מחר ובעוד חצי שנה או חמש שנים.

משום שאתם כבר יודעים מה לעשות, אתם חוסכים הרבה זמן ואנרגיה שהייתם מבזבזים על קביעת החלטות ותהייה באשר לצדקתן. אף הרבה יותר פשוט לבצע משימה כאשר אתם יודעים כי היא חלק ממערך שלם של שלבים.

מצליחנים אמיתיים בכל התחומים בחיים לרוב שומרים על מבנה איכותי של זמן, שלפיו הם פועלים במשך שנים בזכות ההצלחה שהוא תורם לחייהם. לא שהם לא מסתגלים בקלות למצבים, הם פשוט מסתמכים על תהליך של שיפור ושימור, ניסוי וטעייה, לאורך הזמן, שלבסוף מוביל לדיוק והצלחה.

יש לציין כי גם מבחינה גופנית, אם תתרגלו לפעול בשעות מסוימות, הגוף שלכם ידע כי זוהי העת להתעורר ולהיכנס לפעולה.

מהי המשמעות של כל זה?

יתכן ואתם מאמינים כי אתם זוכרים בדיוק מדוע אתם עושים את מה שאתם עושים בכל זמן ובכל מקום, אבל האמת היא שרוב הפעמים אנחנו רק חושבים כך. מאוד פשוט לשכוח מה באמת רצינו בתחילת התהליך, מה באמת מביא אתכם למוטיבציה, לקחת כמה צעדים לא נכונים וללכת לאיבוד בדרך.

כל הפרעה בלוח-הזמנים, כישלון או צעד בכיוון חדש או לא נכון עשויים להוביל אותנו לספק ועייפות נפשית.

כדי לשמור על אופטימיות ומוטיבציה, זהו את המשמעות שכל צעד תורם לתהליך שלכם: הזכירו לעצמכם “למה” אתם מבצעים את הפעולה הזו כעת, באמצעות כתיבה ביומן, ויזואליזציה או השקפה פנימית. זכרו את המשמעות הקטנה והגדולה של מה שאתם עושים כעת, זכרו כי אתם בדרך הנכונה ואמצו את התהליך ללבכם.

תגמלו את עצמכם

אתם רוצים להגשים את עצמכם, אבל אתם חיים פעם אחת. לכן, כדאי לכם לזכור ליהנות ואף לתגמל את עצמכם על הצלחות; קטנות או גדולות.

אם תיקחו אתכם רשימה לכל מקום, בכל פעם שתסמנו את ה”V” הזה אתם תחושו בעננים, משום שהגוף שלכם יפריש יותר דופמין – מוליך עצבי שמסייע לכם לחוש מאושרים, מרוצים ואנרגטיים יותר.

כדאי שתגוונו את התגמולים שאתם מציעים לעצמכם בכל פעם שאתם מצליחים, גם אם מדובר בשינוי קטן; כך שלא יהפכו למשעממים ויאבדו מערכם.

בנוסף, מומלץ שיסייעו לכם להישאר על הנתיב האיכותי שפתחתם את עצמכם ולא לגרור אתכם מטה כלומר: אם אתם בדיאטה, אל תתגמלו את עצמכם בשוקולד. אם אתם מנסים לחסוך, אל תתגמלו את עצמכם בהוצאה גדולה… מצאו תגמול שיעצים את המוטיבציה שלכם!


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.