שלפוחית רגיזה – איך לטפל ולהתמודד

שלפוחית רגיזה – איך לטפל ולהתמודד

שלפוחית רגיזה היא תופעה מרגיזה ביותר – פשוט אי אפשר לחוש בנוח! אם אתם נוסעים לטיול, נוסעים לחוף או מוצאים עצמכם באגם עלום שם, תמיד ככל הנראה תחושו בצורך עז למצוא את השירותים הקרובים. אם אין שירותים… אתם תלויים בחסות הטבע, בהצלחה. יש לציין כי שלפוחית רגיזה עשויה להיגרם מבעיות שכיחות כגון זיהומים שונים ודלקות בדרכי השתן. לפעמים אף מדובר במצבים כגון ערמונית מוגדלת או גידול שפיר באזור, מה שבהחלט מומלץ לבדוק אם אתם פוגשים את קיר דלקת השירותים שלכם לעיתים תכופות. זוהי תחושה מציקה ומעיקה, המעסיקה אתכם על בסיס של בין שעה לשעתיים ביום. לא כדאי למצוא פתרון?!
להלן מספר דרכים טבעיות להתמודד עם התופעה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

המשיכו לשתות בדיוק את הכמות לה אתם זקוקים

כאשר אנו סובלים משלפוחית שתן רגיזה ומתריסה, רוב הפעמים הדבר הראשון שמנסים לעשות הוא לנסות ולהפחית את כמות הנוזלים. לצערנו, מסתבר כי זוהי גם הטעות הנפוצה ביותר לטיפול בתופעה. כאשר אנו שותים את הכמות לה אנו זקוקים, שלפוחית השתן שלנו מסגלת את עצמה לכמות המתאימה ונפחה מותאם לכמות עם הזמן. השלפוחית הרגיזה שלנו נגרמת בדרך כלל עקב נסיבות שונות כגון זיהומים או מאכלים ושתייה אודותיהם נפרט בהמשך, אך בדרך כלל מים הם לא סיבה מוצדקת לשלפוחית רגיזה, הגוף לא מנסה להיפטר מהם כה מהר. כאשר אנו מפחיתים את כמות המים שאנו שותים, אנו גורמים נזק למערכת העיכול שלנו, בייחוד לקיבה, למעיים, לכליות ושלפוחית השתן: כאשר אנו שותים פחות מים, הגוף עובד קשה יותר כדי לסנן את הרעלים ולבצע את תהליך העיכול. העבודה הקשה המושקעת לא תמיד מספקת ועשויה לגרום לכם לעצירות, בטן נפוחה וכאבי בטן. לטווח ארוך, הדבר עשוי להוביל לשחיקה של האיברים ומחלות שונות המיוחסות למערכת העיכול. כמובן שאם אתם מפריזים או שותים כמויות של מעל 15 כוסות מים ביום, יתכן ואתם מפריזים ויהיה לכם להפחית בכמות. הדבר נפוץ בעיקר עבור ספורטאים, אשר מפאת החום שותים הרבה יותר מים משהם אמורים מבלי לשים לב. אם אתם מרבים בפעילות גופנית על בסיסי שבועי, כדאי לבחון את כמות המים שאתם שותים.

נסו לחלק את כמויות השתייה שלכם במהלך היום

אם אתם אנשים שנהנים ממים על בסיס קבוע, מצוין! המשיכו לשתות הרבה מים, העיקר שלא תשתו הרבה מים ביחד. שלפוחית השתן של האדם הממוצע מכילה עד ליטר מים סך הכול. כדי להתרוקן, יש ללכת להטיל שתן. כאשר אנו שותים מים בכמויות מבוקרות במהלך היום, אנו מוודאים כי איננו מפריזים בשתיית כמות גדולה מדי של מים בבת-אחת. כאשר אנו שותים הרבה מים יחד, אנו לא מאפשרים לכליות שלנו לעבד ולסנן את המים כיאות. דמיינו מסעדה: כאשר ישנו מספר הגיוני של סועדים במסעדה, יש למלצרים אפשרות לגשת ולשרת את כל הלקוחות. עם המסעדה עמוסה מדי, המטרה משתנה; אין יותר צורך לתת את השירות הטוב ביותר, כי עם המהיר ביותר, וגם לכך יש השלכות. הדבר זהה במקרה הכליות, כאשר אנו שותים יותר מדי – אנו גורמים ליותר מדי עומס. המים מועברים ישירות אל שלפוחית השתן ואנו זקוקים ללכת לשירותים כל כמה דקות. כאשר אתם שותים מים במהלך היום, השתדלו לבחון את כמות המים שאתם שותים, ולנסות לשתות בהפרשים.

השתדלו להימנע משתייה בשעות הערב

כאשר אנו סובלים משלפוחית רגיזה, לרוב אנו נוטים לסבול ממנה גם בשעות לא נוחות במיוחד, כמו הלילה. כדי לא לקום במהלך הלילה וללכת לשירותים, מומלץ לנסות ולהפחית את שתיית המים בחצי השני של היום, כדי להימנע מלקום יותר מדי בעת השינה. אם אתם בוחרים לבצע אפשרות כזו, קחו בחשבון כי מבחינה בריאותית עליכם לשתות הרבה יותר מים במהלך היום עצמו. בערב, השתדלו להימנע גם ממאכלים המכילים הרבה נוזלים כגון פירות (במיוחד פירות הדר ועגבניות, כולל מוצריהן השונים כגון רוטב עגבניות), ירקות מסוימים, פטרוזיליה, כוסברה, עלים ירוקים המכילים הרבה נוזלים (כמובן שניתן לאכול פרי או ירק בערב, פשוט להוריד את כמות שמים שאתם שותים באותו ערב בהתאמה). אף השתדלו להימנע ממאכלים שגורמים לכם לשתות יותר מהרגיל כגון מאכלים חריפים, חמוצים או שוקולד.

הימנעו מאלכוהול ומשקאות המכילים קפאין

כידוע, גם אלכוהול וגם משקאות המכילים קפאין לרבות משקאות מוגזים, קפה, תה וכדומה, הם מאוד משתנים. שניהם מכילים סוכרים, אשר הגוף ממהר לפרק ולעכל מהר, כדי להפריש מהגוף דרך… נכון מאוד, השתן שלנו. אף מומלץ להימנע מכל המאכלים אשר כתוב כי אינם מכילים קפאי כגון תה או קפה. אף הם מכילים 3% קפאין. אם אתם סובלים משלפוחית רגיזה ברמה חמורה, מומלץ מאוד להפסיק באופן מלא. יתכן ובהתחלה תתקשו להיגמל מהקפאין, אך ככל שתבחינו כי כמות השתן שלכם פוחתת, תבינו כי הדבר משתלם עבורכם.

הישארו רגועים

ישנם אנשים רבים אשר, כאשר הם לחוצים, צורך השתן בגופם מוגבר והדבר גורם להם להטיל שתן באופן דחוף. נסו לשים לב כמה פעמים ביום אתם נלחצים ואם התשובה היא במידה מרובה, יתכן ומצאתם את הגורם למצב שלכם. השלב הבא הוא לחשוב מדוע אתם כה לחוצים ולנסות למצוא את הדרך לפתור את הבעיה ולהירגע – באופן כללי, מאוד לא בריא להיות לחוצים לעיתים קרובות, כך שמומלץ לנסות ולמגר את כמות הלחץ היומית שלכם בלאו הכי. ככל שתלמדו לקחת נשימה עמוקה ולספור עד שלוש, כך יהיה לכם קל יותר להירגע ויחד עם זאת להתמודד עם השלפוחית הרגיזה.

השתדלו לא לחשוב על זה

כשר מדובר בשלפוחית רגיזה, פעמים רבות היא אף רגיזה פשוט מכוח ההרגל; התרגלנו ללכת לשירותים לעיתים יותר תכופות, אז גם כים אנו הולכים לשירותים לעיתים יותר קרובות גם אם הדבר פחות נוח עבורנו. זהו פשוט האופן בו גופנו למד לתפקד. כדי להסדיר אותן, עלינו לנסות לבנות מחדש את הסיבולת של שלפוחית השתן שלנו ולהתאפק. כדי לעשות זאת, יהיה עלינו לתרגל שליטה עצמית ולמצוא את הכוח לחשוב על הדחיפות לשתן פחות מהרגיל. גם כאשר אנו חשים את הצורך, מומלץ למהר ולנסות למצוא הסחת דעת. פעמים רבות, כאשר לא מתמקדים בשתן מבחינה מחשבתית, התחושה הופכת קלה יותר ואף נעלמת. הכול תלוי בכוח הרצון. ההמלצה הרווחת היא למצוא דבר מה אשר דורש ריכוז רב כגון תשחצים, סודוקו, תרגילים מתמטיים או נושאי לימוד כאלו או אחרים.

כיווצים

אפשרות נוספת היא לעבוד על שרירי רצפת האגן. גם באזור רצפת האגן והמפשעות התחתונות יש לנו שרירים, אשר שומרים על האזור מתוח ובעל סיבולת. הדרדרות בכוח השריר הספציפי הזה עשויה להוביל לשלפוחית רגיזה. כאשר אתם סובלים מהשלפוחית הרגיזה, השתדלו לכווץ את אזור רצפת האגן. הדבר עשוי להקל על התחושה, משום ששרירים אלו מאותתים לשלפוחית השתן כי עליה להרפות, ובכך יתכן כי תקשיב ותחושת השתן תיעלם. באופן כללי, מומלץ לעבוד על השרירים הללו כאשר אתם סובלים משלפוחית רגיזה, כדי לחזק את שרירי האזור ועל ידי כך להפחית את דחיפות השתן.

נסו לקבוע שגרה משל עצמכם

אם הצלחתם לשלוט באומנות האיפוק, כעת “הכדור בידיים שלכם”. נסו, לפחות בהתחלה, להתאים לעצמכם שגרת שתן מסוימת. כפי שהדבר חיוני עבור שגרת תנועות המעיים והצואה שלנו, כך הדבר מהותי בעת הטלת שתן, כאשר אנו סובלים משלפוחית רגיזה. באופן זה, גם תוכלו לקבוע אם המצב שלכם משתפר ואתם מטילים פחות שתן ממה שהטלתם קודם לכן. נסו למצוא עד שמונה פעמים ביום בהן אתם הולכים להטיל שתן, לא פחות. הכמות המומלצת להטלת שתן  נעה בין שש לשמונה פעמים ביום, לא כדאי לחרוג ממנה. נסו להתאפק ולרשום כל פעם בה אתם הולכים לשירותים במשך שבוע-שבועיים או עד אשר אתם מבחינים כי כמות השתן שלכם הגיעה לנורמה אשר אתם מרוצים ממנה. יתכן והדבר ידרוש יותר זמן ותאלצו להתמיד קצת יותר, אך בסופו של דבר הכול תלוי בכוח הרצון. אם אתם חשים כי אתם לא מצליחים להתאפק מבחינה ביולוגית, מומלץ לפנות לרופא ולבחון את האפשרויות אשר עומדות בפניכם.

דיאטה

ישנם מחקרים המוכיחים כי אנשים אשר סובלים מהשמנת יתר, אף סובלים משלפוחית רגיזה. המחקר מסביר כי כאשר אנשים מעלים מאוד במשקל, הדבר מחליש את שרירי רצפת האגן שלהם עד כדי רמה שהם אינם מסוגלים לשלוט בסוגרים שלהם באופן מלא. במצב שכזה, גם כאשר מבצעים פעולות שגרתיות כגון בכי, צחוק או פעילות גופנים, הם עלולים לסבול מצורך עז לפנות לשירותים או לעיתים עשויים להטיל שתן ללא שליטה בסוגריהם במצב שכזה, יש להוריד קודם במשקל כדי לאפשר את חיזוק השרירים עצמם, לא רק לשרוף שומן: יש לבצע פעילות גופנים בכל אזור האגן, כולל רצפת האגן והירכיים.

תזונה מונעת שתן

עלינו להטיל שתן מספר פעמים ביום. אנו מוכרחים לדאוג כי נטיל שתן מספר פעמים ביום עבור גופנו, במטרה להתנקות מרעלים ופסולת. כדי לעשות זאת נכון, ניתן לנסות ולשלב בדיאטה הקיימת שלנו מאכלים ומשקאות אשר אינם משתנים כגון מיץ חמוציות, סומק, חלב סויה, מים, פירות עדינים בטעמם כגון תפוח או אגס, חיטה במידה ועוד. חלק מהם אף מסייעים להתמודד עם דלקות בשתן באופן טבעי. אפשרות נוספת היא תה הקוקי הוג’יצ’ה, תה המופק מצמח טרופי בדרום יפן, אזור קיוטו. התה ידוע כבעל השפעות חיוביות על שלפוחית השתן ומניעת תופעת השלפוחית הרגיזה. ניתן להשיג את עשב או חליטת התה גם כאן בארץ. אם תצליחו לשלב יותר מהמאכלים הללו בדיאטה היומיומית שלכם, יתכן והדבר יסייע לכם להתאפק באופן יעיל יותר.

שלפוחית רגיזה היא תופעה מעיקה ומציקה, הנגרמת גם עקב גורמים פיזיולוגיים וגם עקב גורמים פסיכולוגיים. כאשר אנו סובלים מהתופעה, אנו מתקשים לנהל אורח חיים שגרתי או לישון בלילה, עקב הצורך העז ללכת לשירותים. פעמים רבות שלפוחית רגיזה היא פשוט מצב פסיכולוגי, נטול גורמים פיזיולוגיים. אם התייעצתם עם רופא והוא לא מצא גורם ספציפי לבעיה, כדאי לנסות וליישם שינויים בדיאטה, להוריד במשקל ולהפסיק לאכול או לשתות מה שמגביר את הטלת השתן. אף מומלץ לנסות ולתכנן שגרה מסודרת של הטלת שתן, לפחות עד אשר אתם מצליחים להשתלט על הבעיה. ברגע בו תצליחו להגיע למצב בו אתם אינכם מטילים שתן על בסיס של מעל שמונה פעמים ביום, אלא רק בין שש לשמונה פעמים ביום, אתם חופשיים לישון שינה ערבה, לבלות בשטח ללא דאגות ולחיות את חייכם ללא מחשבה מיותרת ומרובה על שתן.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.