פצעים בפה (אפטות) – איך להימנע ולטפל

פצעים בפה (אפטות) – איך להימנע ולטפל

אפטות. רבים יתהו וישאלו, “מה זה בכלל?”. מדובר בפצעים שטחיים בחלל הפה, הלשון או השיניים. הפצעים עצמם הן מעין נקודות לבנות ומציקות. הפצעים המציקים בדרך כלל עוברים מאליהם תוך שבוע עד עשרה ימים, אך הם מעיקים ומציקים; מונעים מאיתנו לאכול, לשתות, להתנשק או לחייך כפי שהיינו חפצים, עקב תחושות של אי נוחות פיזית ונפשית. קשה לקבוע מהי הסיבה המדויקת לכל פצע בפה, אך ישנם גורמים רבים אפשריים: יתכן והדבר נגרם עקב טראומה פיזית לפה (נשיכת הלחי או הלשון בעת שינה… נפוץ עבור אנשים המרבים לחרוק שיניים, לדוגמא), מצב של חרדה נפשית המתבטא באופן פיזי בצורה זו, שמירה על היגיינה לקויה של הפה או ביטוי של הפרעות שונות במערכת העיכול; מצרבות וכאבי בטן ועד לקוליטיס וקרוהן (מחלות מעיים כרוניות). אם הדבר כה מעיק, אנחנו בהחלט לא רוצים לחכות לא שבוע וממש לא עשרה ימים. כיצד נצליח להיפתר מכיבי הפה הללו במהרה? להלן כל התשובות.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

שום

שום כיום נחשב לתבלין, צמח מרפא ואחד המזונות הבריאים והמהותיים ביותר לגופנו. שילוב של שום ובצל יחד, מספק לגופנו אנטיביוטיקה טבעית חזקה מאוד. אם תוסיפו לשילוב המטורף הזה גם כורכום, הרכבתם נוסחה מנצחת לחיים בריאים. השום מסייע לנו, בין היתר, גם להתמודד עם בעיית האפטות. ידוע כי שום נחשב לצמח מרפא המנקה רעלים ומונע זיהומים. כאשר מדובר באפטות, השום מנצל את יכולותיו כדי להתמודד באופן הטוב יותר עם הבעיה. השום מכיל אליצין וגופרית, המעניקים לו את טעמו החריף וחלק מסגולות הריפוי שלו. כדי לחטא ולטפל בפצע כיאות ולהעלים אותו בין רגע, מומלץ לחתוך שן שום לארבע, לחכות מספר שניות כדי שהאליצין יופרש מהשום ויתחיל לפעול ולהניח אותו ישירות על הפצע למשך מספר דקות. אף אפשר למעוך את השום או לכתוש אותו. צפו לתחושה חריפה ועזה ביום הראשון ופה נקי מאפטות כעבור יום יומיים. אם הדבר לא עזר לכם, ככל הנראה תאלצו לחזור על הפעולה.

דבש

דבש. וואו, כה מתק ומיוחד. תופתעו לגלות, אך הדבש נחשב לבריא הרבה יותר משהייתם מאמינים: ראשית, הדבש עשיר במינרלים וויטמינים כגון סידן, אשלגן ו- B5, הנחוצים לגופנו לביצוע תהליכי עיכול בריאים, אגירת נוזלים ושימור השיניים והעצמות שלנו. זאת ועוד, הדבש נחשב לאחד המזונות בעלי היכולות האנטי-בקטריאליות האיכותיות ביותר בטבע; ריכוז הסוכרים של הדבש הוא כה גבוה, עד ששום חיידק איננו מסוגל לעמוד בו. כאשר חיידק מתקרב לדבש, הדבש סופג הלחות משיב “מלחמה”, מייבש את החיידק והורג אותו סופית. כך עושה הדבש גם עם הפצעים בפה: אם תמרחו חלק ממנו על הפצע, היא תנקז את הפצע מנוזלים ותייבש אותו עד לכלותו. עם זאת, הדבר ידרוש זמן, כך שאם אינכם חפצים ללכת עם ראש לצד בחוסר יכולת לבלוע רוק, כדאי לנסות ולשלב דבש בדרכים אחרות: נסו למרוח דבש על טוסט, לשתות תה עם דבש נחשב לבריא מאוד והמים החמים יוסיפו לפעולת החיטוי וירגיעו את האזור. גם עוגה עם מריחה של דבש מעל עשויה לעזור מעט, אך לא מוצרים ה”מכילים” דבש. גם אם מדובר בדבש טבעי וטהור, דבש מעובד לא יבצע את העבודה כהלכה. אם אתם רוכשים מזונות אורגנים, אף מומלץ לחפש דבש שאיננו מחומם, הנחשב אורגני ובסיסי יותר.

B12

כולנו שמענו על הוויטמין B12 הנחשב לאחד הוויטמינים המהותיים ביותר לגופנו. תפקידיו של הוויטמין B12 הם רבים ומגוונים וכוללים בין היתר סיוע בייצור המיאלין, מעטפת תאי העצב המגנה עליהם ושומרת על פעילות תקינה שלהם. הוויטמין אף מהווה רכיב עיקרי והכרחי לייצור ה-DNA והתרבות תאים חדשים בגוף כגון תאי כדוריות הדם האדומות. הוא לוקח חלק בתהליכי המטבוליזם של השומנים, הפחמימות והחלבונים ומביא לפירוקם והפיכתם לאנרגיה בגוף בשיתוף פעולה עם ויטמינים אחרים מקבוצת B. ללא ויטמין B12 לא היינו נהנים מיתרונות החומצה הפולית, לא היינו ישנים, לא היינו מתקיימים. לא פלא שהדבר היחידי שכן היה לנו הוא אפטות. מחקרים מוכיחים כי חסכים של הוויטמין B12 מביאים לעלייה בכמות פצעי הפה. זאת ועוד, ניכר כי כאשר קיים המחסור, לכל פצע נדרש זמן רב יותר להחלים. ככל שתרבו יותר בוויטמין, לא רק שזמן ההחלמה שלכם יתקצר עד ליום (!), אלא גם שיתכן ותימנעו מאפטות אחת ולתמיד, כל עוד תקפידו לשמור גם על היגיינת פה נכונה.

את הוויטמין ההכרחי ניתן למצוא בעיקר במקורות מהצומח כגון בקר, ביצים, דגים, מוצרי חלב ובייחוד גבינות, עוף, אצות ושמרי בירה. עבור טבעונים, קיימת בעיה להשיג את כמות הוויטמין לו אנו זקוקים בחיי היומיום, לכן מומלץ לצרוך תוסף של הוויטמין בנוסף לתזונה השגרתית.

חלב קוקוס

אם עדיין לא שמעתם עליו, בהחלט הגיע הזמן. חלב הקוקוס הוא שילוב של בשר הקוקוס ומים, אשר השרו אותם יחדיו כדי ליצור נוזל טעים במיוחד, המשמש מטבחים אסיאתיים רבים ואף תורם לטבעונים כתחליף מצוין לשמנת מתוקה. בניגוד לתחליפים אחרים, חלב הקוקוס נחשב לבריא מאוד:  הוא מכיל מינרלים רבים כגון סידן, אשלגן, זרחן, מגנזיום, סלניום ועוד. בנוסף לכל הטוב הזה, חלב הקוקוס אף מכיל חומצות שומן וביניהן החומצה הלורית, המסייעת לאזן את החומציות בחלל הפה, להרגיע אותה ועל ידי כך לזרז את ריפוי הפצע המעיק בפינו. לאנשים הנוטים לסבול מאפטות לעיתים קרובות מומלץ להשתדל ולשלב חלב קוקוס בתזונה היומית שלהם, כך שהחומציות בחלל הפה לא תשוב לרמה הגבוהה שגרמה לאפטה להופיע.

תרד

העלה הירוק והבריא. זוהי כמובן הכללה לא נכונה משום שכל העלים הירוקים בריאים מאוד ומומלץ לשלב אותם בתזונה היומית שלנו, אך תרד נחשב ליוצא דופן. התרד עצמו עשיר באינספור מינרלים וויטמינים שונים כגון ויטמין C, ויטמינים רבים מקבוצת B, הרבה מאוד ויטמין K, אשלגן, סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן ועוד. היתרון של התרד הוא שהוא מכיל ויטמין C בנוסף לברזל, ועל ידי כך מביא לעיכול פשוט יותר של המינרל, הברזל. כאשר אנו סובלים מפצעים בפה, אנו חשים כאב מכל צריבה, אפילו הקלה ביותר. ויטמין C ידוע כמסייע לטיפול בבעיות מעין אלו ובאופן כללי כווימין המחזק את המערכת החיסונית. לצערנו, אך דווקא בעת מצבים בהם אנו סובלים מצעים בפה, אנו משתדלים להימנע ממקורות ידועים לוויטמין C כגון פירות הדר, המלאים בנוסף בחומצות חמוצות ושורפות. תחליף מעולה הוא עלי התרד, לדוגמא או כל עלה ירוק אשר קיים: הם כל כך בריאים ותורמים כמות כה יפה של ויטמינים ומינרלים, כך שלבטח הם רק יוסיפו לערכים התזונתיים שלנו ועקב כך יאיצו את תהליך הריפוי של האפטה. ויטמין C ספציפית ניתן למצוא במקורות מזון נוספים כגון פלפלים בכל הצבעים, גויאבה, פפאיה, קיווי, תות שדה, פטרוזיליה, כרובית לא מבושלת, אפרסמון, ערמונים, קולרבי ועוד. מה שמצוין כאן לא גורם לתחושות של צריבה או שריפה, כך שיהוו תוספת מצוינת לתפריט שלכם עם או בלי אפטה.

סודה לשתייה

אף על פי שאין לה הרבה ערכים תזונתיים כדי עצמם, הסודה נחשבת לבריאה מאוד מבחינות רבות: ניתן להשתמש בה כדאורדורנט טבעי, היא מסייעת לניקוי השיניים ועשויה להוות משחת שיניים טבעית מצוינת, היא מקלה על צרבות, מהווה קרם הבהרה טבעי מעולה ומסייעת לטפל בכאבי גרון ולהפחית את כמויות הנזלת והליחה. מעבר לכל העילויים הללו, הסודה לשתייה אף מסייעת לטפל באפטות. הנתרן שהיא מכילה מעניק לה סגולות חיטוי וניקוי יעילות. בנוסף, המימן הפחמתי מסייע לאזן את סביבת הפצע. מומלץ לגרגר סודה לשתייה עם מים חמים פעמיים ביום כדי להיפטר מאפטות מציקות.

בצל חי

בצל, החבר הכי טוב של השום. שניהם יחד מכילים ויטמינים, מינרלים ותכונות אנטי-בקטריאליות. הבצל עצמו עשיר בוויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, אשלגן, זרחן ומעט חומצות שומן בריאות כגון אומגה 3 ואומגה 9. הבצל נחשב לירק המסייע לחזק את המערכת החיסונית באופן כולל: להיפטר מליחה, דלקות, זיהומים ואף לשמור על הלב שלנו ולאזן את רמות הסוכר בגוף שלנו. כמו השום, גם לעיסה של בצל חי תשחרר גופרית, אשר תסייע לחט את הפצה ולהאיץ את החלמתו.

סלרי

הסלרי או הכרפס הריחני, הוא צמח מרפא ייחודי אשר גם הוא וגם זרעיו תורמים רבות לחיינו. הסלרי עצמו עשיר באשלגן, חומצה פולית וויטמין K, להם אנו זקוקים כדי לבצע תהליכי עיכול שונים, לאגור נוזלים ולשמור על בריאות העור. הסלרי עצמו מסייע לאזן את לחץ הדם בגופנו, להוריד את רמות הכולסטרול ולחזק את העצמות שלנו. זרעיו מסייעים בעת דלקות בשתן ואף נחשבים לתחליף מעולה ובריא למלח. אם עדיין לא ניסיתם, בהחלט כדאי לכם – גם טעים וגם בריא. הסלרי עצמו נחשב לצמח מרפא כה בריא וחזק, כך שהשילוב של הוויטמינים והמינרלים המצויים בו תורם למניעת פצעים בפה כלומר, לא מדובר כאן בגורם אחד, אלא כולם יחד, בשל המבנה המולקולרי הספציפי של הסלרי. הסלרי אף משחרר חומר אנטי-דלקתי, המסייע להתמודד עם האפטות כאשר הן “בעת פעולה”. אף מומלץ ללעוס סלרי לעיתים קרובות משום שהוא מפיג את הריח הרע בפינו.

קמומיל

בעוד היותו נחשב לצמח מרפא עתיק שנים, הקמומיל החל את דרכו באירופה ומשם הגיע לכל קצוות העולם. מזה שנים רבות, נחשב הקמומיל לזרז עיקרי לתהליכי עיכול איכותיים ונטולי כאבים, מונע צרבות, מניעת קלקולי קיבה ודלקות קיבתיות. במילים אחרות, שלבו אותו בתזונה שלכם, בין אם אתם סובלים כרגע מפצעים בבטן ובין אם לאו.

הקמומיל מכיל נוגדי חמצון חזקים מאוד בנוסף לשמנים נדיפים שונים, המסייעים לנו להירגע ומרגיעים את מערכות הגוף השונות שלנו. פעמים רבות אפטות נובעות עקב לחץ נפשי או מצבי חרדה שונים. ככל שנשתנה יותר תה עם קמומיל (תמיד עדיפה חליטה או צמח טרי), כך נחוש רגועים יותר והדבר יאיץ את החלמת הפה שלנו.

אלוורה

אם עד כה התפלתם והשתאיתם מהמזונות הבריאים המקיפים אותנו, עדיין לא הגענו לאלוורה. אם תצליחו להתגבר על הטעם המריר, שתיית מיץ אלוורה יכולה לספק לא מעט יתרונות בריאותיים לגוף שלנו, שכן צמח המרפא הזה מכיל כל הכך הרבה ויטמינים כגון ויטמין A, ויטמינים מקבוצת B כולל B12 , ויטמין E וויטמין C. בנוסף, מיץ האלוורה מכיל ברזל, נחושת וסידן, מינרלים המהותיים עבור גופנו לחיזוק העצמות, השיניים והעברה מאוזנת של החמצן במחזור הדם. רכיבים אלו ביחד עם 18 חומצות אמינו וחומצה פולית (ויטמין B9) שהוא נחשב לאחד המזונות העשירים ביותר עלי אדמות.

האלוורה מסייעת לחזק את המערכת החיסונית שלנו, לשמר ולשפר את בריאות העור ולחטא ולנקות רעלים מגופנו. דבר הופך אותה לצמח המרפא המושלם לטיפול באפטות: מרחו מעט אלוורה (המיועדת לאכילה בלבד!) על אזור האפטה ושימו לב איך האפטה שלכם הולכת ומתפוגגת.

אפטות הן פצעים מעיקים ומציקים שכולנו היינו שואפים להימנע מהם. אם תשמרו על היגיינת פה נכונה, תלמדו כיצד להירגע ותקפידו על תזונה נכונה העשירה בוויטמינים, בייחוד  B12 וויטמין C, תצליחו להימנע מהן כליל.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.