פטרת ציפורניים – איך להימנע ולטפל

פטרת ציפורניים – איך להימנע ולטפל

בוקר בהיר אחד אתם מתעוררים עליזים ומאושרים, קופצים מהמיטה ו… מה זה? האם זו ציפורן שנפלה לכם מהמיטה? איך זה קרה? מה קרה לציפורן שלכם? אלא אם כן אתם נהנים לתלוש ציפורניים, ככל הנראה שהפטרת ברגליים תפסה אתכם ולא באופן רגוע כלל וכלל. פטרת בציפורניים נגרמת בדרך כלל עקב חוסר טיפוח של הרגליים, חוסר אוורור של הרגליים וחוסר היגיינה בסיסית של הרגליים. הדבר מוביל לזיהומים ופטרת אשר משתלטים על הרגל ללא כל רחמים, מוכנים לטרף. תסמינים של פטרת הם ציפורניים חלשות, צהובות-ירקרקות, מתפוררות, מתקלפת ומעוטרת בפסים לבנים או צהובים באזור הציפורן. גם אם אינכם שמים לב לכל התסמינים, קיים סיכוי גבוה שגם אם חלק מהם תקפים, אתם סובלים מהתופעה. בדיקת דם שניתנת על ידי רופא, תסייע לכם לפתור את התעלומה בקלות. עם זאת, כעת כאשר אתם מודעים לבעיה, כיצד תוכלו להיפטר ממנה? כמובן שישנן אפשרויות קונבנציונליות כגון משחות וכדורים שהרופא יכול לרשום לכם. אפשרות אחרת היא להתוודע להרגלים לא נכונים שמובילים לפטרת, לבצע מספר שינויים בהרגלים ולהשתמש בתרופות טבעיות ויעילות. אם אתם מעדיפים את האפשרות השנייה, בהחלט הגעתם למקום הנכון.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

100% כותנה

מסתבר כי גרביים מכותנה הם מאוד יעילים כדי להימנע ולטפל בפטרת בציפורניים, בעת התרחשותה. הכותנה היא אוורירית יותר ומאפשרת לרגל לנשום, כך שהיא מונעת הצטברויות של זיעה ברגל והתפתחות של זיהומים, ריח רע או פטרת ברגליים. מתי בדקתם פעם אחרונה מה אתם גורבים בכלל? הגיע הזמן לגלות.

מניעת הזעת יתר

אם הזכרנו זיעה, אז הצטברויות של זיעה באזור הרגליים, אשר אטומות מהעולם החיצון והאוויר שלו עקב נעליים כבדות וסגורות, הן מעין בית גידול אידיאלי לזיהומים ופטרת. אם אתם סובלים מהזעת יתר באופן כללי, מומלץ לנסות ולבחון מדוע: ישנם אנשים אשר סובלים מהזעת יתר עקב לחץ נפשי גבוה, אנשים אחרים דווקא אוכלים הרבה מאכלים חריפים או מרבים בשתיית אלכוהול וחלק פשוט סובלים מהתופעה מסיבה פיזיולוגית כזו או אחרת. אם תצליחו למצוא את הגורם להזעת היתר שלכם ולפתור אותו, ישנו סיכוי גבוה כי תצליחו להימנע מהזעת יתר גם בכפות הרגליים, מה שיפחית את הסיכוי להצטברות הפטרת.

נעליים פתוחות

אם אתם חשים כי הפטרת שלכם אכן נגרמת עקב הזעת יתר מוגזמת, אולי הגיע הזמן ללכת לחנות נעליים ולקנות סנדלים או כפכפים חדשים? אם תקפידו לאוורר את הרגליים יומיום ולהתהלך עם נעליים פתוחות, הרגליים שלכם יוכלו לנשום, להתנקות ולהימנע מהפטרת. חלק מטיפול בפטרת ברגליים צורך נעילת נעליים פתוחות, כך שבכל מצב מומלץ לכם להחליף את ההרגל. אם אתם עובדים במקום בו נעליים פתוחות אינן אופציות, מומלץ לקחת עמכם את הנעליים בתיק ולהחליף נעליים בכל פעם שאתם מסיימים לעבוד. יתכן ותחשבו כי מדובר בטרטור, אך הרגליים שלכם זקוקות לאוויר כפי שהריאות שלכם זקוקות לאוויר, האם תמשיכו לחנוק אותן?

הגנו על הרגליים מפני חיידקים

זוכרים את המקלחות הצבאיות האלה עם כל הטחב במרווחים והבוץ בכל מקום? אז הבוץ הספציפי הזה לא בריא לעור או לרגליים שלכם, משום שהוא עשיר בהרבה מאוד בקטריה ולכלוך שיכולים לגרום לזיהומים ופטרת ברגליים שלכם. גם אם סיימתם את הצבא בהצטיינות, מקלחות ואזורי רחצה משותפים בבריכות, מכוני-כושר ואפילו הים עשויים לסכן אתכם, משום שאינכם יודעים דבר על הרגליים של האדם שעמד באותו מקום לפניכם. כדי להימנע מהסכנה, פשוט המשיכו ללכת עם נעליים פתוחות והשתמשו בהן גם במקלחת. באופן זה לא תיגעו ברצפת המקלחת באופן ישיר ותימנעו מהלכלוך, החיידקים והאפשרות לזיהומים ופטרת.

בצעו ניקוי עצמי

כנראה לא תופתעו לגלות כי הרגליים שלכם הן בכל מקרה אזור מאוד מלוכלך בגוף שלכם עקב מספר סיבות: כשאתם הולכים בנעליים סגורות אתם מסיעים ומפתחים בקטריה וזיהומים. כאשר הרגליים חשופות לעולם, הן גם חשופות ללכלוך, לחול ולבקטריה של העולם החיצון הרבה יותר מכל איבר בגופנו, משום שהיא הכי קרובה לקרקע המזוהמת של העולם המערבי. אם כך, כף הרגל תתלכלך לכאן או לכאן ולפעמים אמבטיה לא מהווה ניקיון יעיל מספיק כדי להימנע מפטרת ולטפל בפטרת. כדי לעשות זאת פנו לעצמכם בין שעה לשעתיים לפחות. קחו גיגית מים ומלאו אותה במים רותחים. מומלץ לשלב במים הרותחים לימון, סודה לשתייה, חומץ תפוחים או מלח (אודותיהם נפרט בהמשך), כדי להגביר את פעולת הניקוי. הכניסו את הרגליים למים הרותחים והמתינו כעשרים דקות. לאחר מכן, הוציאו את הרגליים שלכם ונסו להוריד את העור היבש והציפורניים המזוהמות של הרגליים שלכם. אם תקפידו לטהר את הרגליים על בסיס של פעמיים-שלוש בשבוע, הסיכויים גבוהים כי אט-אט הפטרת תיעלם כליל.

*לנשים שבינינו – אם את סובלת מפטרת, מומלץ להשתדל ולהימנע ממריחת לק על הציפורניים, משום שהלק מונע מהציפורניים לנשום ומגדיל את הזיהום. לכל הפחות, יש להשתדל ולהחליף לק על בסיס שבועי ולהעניק לכף הרגל מספר ימים להתאוורר ולנשום. מובן כי אם אתן סובלות מפטרת, דווקא תרצו למרוח לק כדי להסוות את הבעיה, אך ההסוואה רק מוסיפה עלבון לפציעה וחבל שתעבדו קשה יותר כדי להיפטר מהפטרת המעיקה.

למרות הנאמר בפסקה האחרונה אם מדובר בפטרת רצינית, אתם תזדקקו למספר תרופות סבתא בנוסף לניקוי הקבוע, כדי להעלים את הפטרת אחת ולתמיד:

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוכח כאחד הטיפולים היעילים ביותר עבור פטרת בציפורניים: השמן הוא בעל תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי-ויראליות יעילות מאוד, המסייעות לו לטפל בבעיה. יש לציין כי השיטה הזו דורשת הרבה סבלנות והתמדה, משום שהטיפול דורש בין ששה לתשעה חודשים, עש שמבחינים בתוצאות. עם זאת, למרות העמל, אתם תזכו בציפורניים יפות נקיות מפטרת בסוף התהליך.

כיצד נעשה זאת?

קחו צמר גפן והזליפו עליו מספר טיפות של שמן עץ התה. פזרו את השמן באזור הציפורן הנגועה מצד לצד, בעיקר על גבולות הציפורניים. לאחר מכן, מהותי לאוורר את הרגל וללכת בנעליים פתוחות. יש לחזור על התהליך פעמיים ביום: בבוקר וטרם השינה. מומלץ כי אחת מהפעמים הללו תהיה לאחר מקלחת.

שמן קוקוס

שמן הקוקוס הוא שמן טעים ובריא לגופנו מהפנים ומהחוץ. נקודת הרתיחה של השמן גבוהה מאוד, כך שהוא מאוד מומלץ לטיגון ובישול הדורשים אש גבוהה, משום שהשמן לא מתחמצן בקלות. בנוסף, שמן הקוקוס מכיל חומצה קפרילית, מה שמעניק לה את יכולותיה האנטי-פטרייתיות.

כיצד נעשה זאת?

קחו צמר גפן ושפכו עליו מספר טיפות של שמן הקוקוס. מרחו את השמן על הציפורניים הנגועות, בעיקר על דופן הציפורן עצמה, משום שהחומצה הקפרילית מסייעת לפרק את הדופן הפטרייתי של הציפורן ולנקות אותה ממנו. יש לחזור על הפעולה אחת ליום. מומלץ לשתות כף של שמן קוקוס בנוסף לטיפול החיצוני, אם אינכם אוכלים שמן קוקוס, כדי לטפל בפטרת מבפנים ומבחוץ.

שמן אורגנו

כיום רוב האוכלוסייה כבר מודעת להשפעות החיוביות של שמנים אתריים על הגוף מבחינת העור, השיער וגם ניקוי רעלים, חיידקים ו/או פטרת. שמן האורגנו הוא יעיל מאוד לטיפול בפטרת, משום שאף הוא מכיל ריכוז גבוה של חומצות אנטי-פטרייתיות הקרויות חומצות פנוליות. בדומה לחומצה הקפרילית, גם החומצה הפנולית מפרקת את דופן הפטרייה ביעילות ומסירה אותה מעל לציפורן הנגועה.

כיצד נעשה זאת?

משום שמדובר בשמן אתרי (שמן מרוכז), אין סיבה להשתמש ביותר ממספר טיפות בכל פעם, אפילו פחות לעומת השמנים הקודמים. שמן האורגנו הוא מאוד חזק, בייחוד בשל היותו מרוכז, מה שעשוי להביא לצריבה וגירוי בעור בכמות מוגזמת. אפילו מומלץ למהול אותו בשמן קוקוס או שמן זית כדי למנוע את הגירוי ולהקל על ספיגת השמן בעור. יש להניח מספר טיפות של שמן אורגנו מהול בשמן נוסף על דופן הציפורן. יש לחזור על הפעולה פעם ביום, מומלץ לאחר המקלחת.

סודה לשתייה וחומצת לימון

אם אתם מייחלים להיפטר מהפטרת באופן מלא, שילוב של סודה לשתייה וחומצת לימון יסייעו לכם לטפל בבעיה. סודה לשתייה יעילה בטיפול וניקוי כל סוג של חיידק, פטרייה או יובש. בעזרת החומצה הציטרית של הלימון, הסודה והחומצה חודרים את דופן הציפורן ומגיעים לשורש הבעיה של הפטרת, מונעים ממנה לנשום ועל ידי כך משמידים אותה. תופעת לוואי נפוצה של פטרת ברגליים היא צבע צהוב-עכור ולא נעים על הרגל. גם בכך תסייע לנו הסודה לשתייה, משום שיש לה יכולות הבהרה וניקוי מצוינות.

כיצד נעשה זאת?

שתי דרכים:

  1. ניקוי עצמי – כפי שציינו למעלה, מומלץ להכין גיגית של מים חמים עם כוס של סודה לשתייה ולימון סחוט שלם. אם תוסיפו מלח או מיי חמצן 3%, הדבר עשוי רק להגדיל את הסיכוי להחלמה מהירה יותר, משום ששניהם מוסיפים לניקוי הציפורן. יש להשרות את הרגליים בנוזל במשך עשרים דקות. מומלץ לחזור על הפעולה יומיום כדי להיפטר מפטרת ולפחות פעם בשבוע-שבועיים כדי לשמור על רגליים נקיות מפטרת.
  2. ניתן להכין משחה מסודה לשתייה, מים וחומצת לימון: קחו שתי כפות של סודה לשתייה, סחטו מעליה חצי לימון והוסיפו מים חמים לפי מידת הצורך, עד שנותרת לכם משחה. מרחו את המשחה על הציפורניים והמתינו כ – 10 דקות. לאחר מכן, שטפו את המשחה. יש לחזור על הפעולה פעמיים-שלוש בשבוע. מומלץ לא להגזים, משום שללימון ולסודה לשתייה ישנן גם יכולות של ייבוש, מה שעשוי להביא ליובש של הציפורניים.

חומץ תפוחים

חומץ התפוחים הוא בעל סגולות אנטי-פטרייתיות ואנטי-בקטריאליות חזקות, המסוגלות לסייע לטפל בפטרת ציפורניים קשה מאוד.

כיצד נעשה זאת?

שתי אפשרויות:

  1. ניקוי עצמי – קחו כמויות שוות של מים חמים וחומץ תפוחים וערבבו ביניהם. השרו את הרגליים בנוזל למשך כחצי שעה. לאחר מכן, יבשו היטב את הרגל והשאירו אותה מאווררת, כך שתוכל לנשום את האוויר הצח ולהתנקות כליל. יש לחזור על הפעולה יומיום, כדי להיפטר מהפטרת המזיקה.
  2. אפשרות נוספת היא ליצור פילינג מחומץ תפוחים וקמח אורז. ערבבו בין השניים, כאשר חומץ התפוחים הוא המרכיב הדומיננטי בתערובת. הניחו את התערובת על הרגליים והציפורניים ושפשפו את האזור בעדינות. בנוסף לעובדה שתיפטרו מהפטרת לחלוטין, הפילינג הזה אף יסייע לכם להיפטר מעור יבש. יש לחזור על הפעולה בין שלוש לארבע פעמים בשבוע במשך מספר שבועות, כדי להבחין בתוצאות.

פטרת בציפורניים היא תופעה מעיקה, מגעילה ולא נעימה כלל לאיש הסובל ממנה. ככל שתימנעו מלטפל בבעיה, כך היא גם תחמיר, כך שמומלץ לנסות ולהימנע מהזנחה במצב שכזה. האמת היא שמאוד פשוט להימנע מפטרת, כל שיש לעשות הוא לשמור על רגל נקייה ומאווררת. כדי להימנע מכאב הראש, השתדלו פשוט לטפח את הרגל שלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.