סיבות להתחבק – 10 יתרונות מפתיעים של חיבוק שיגרמו לכם לרצות להתחבק ברגע זה

סיבות להתחבק – 10 יתרונות מפתיעים של חיבוק שיגרמו לכם לרצות להתחבק ברגע זה

חיבוק. כה פשוט. כה אמיתי. החיבוק הוא צורה פיזית, נעימה ואפלטונית או רומנטית שבני-אדם מביעים אחד כלפיי השני, כדי להביע חיבה, אהבה, רוך, חום ותמיכה. המילה “חיבוק” או יותר נכון “HUG” החלה את דרכה בשנת 1560. ככל הנראה, המילה הגיעה מהמילה הנורדית HUGGA, שמשמעותה הייתה “לנחם”.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

חיבוק הוא פעולה שאנחנו עושים כל יום ובין הפעולות החיוביות והיעילות ביותר, יש לציין. החיבוקים מעניקים לנו הרבה יותר ממה שנדמה לעין, הם…

מחזקים יחסים בין-אישיים

זוכרים את “משחק האמון” ששיחקנו כשהיינו ילדים? מדובר במשחק פשוט מאוד: אדם אחד נופל בעוד שהשני תופס אותו. המטרה היא שהנופל ייפול בעיניים עצומות, ללא חשש או תחושה של סכנה, משום שהוא כה בטוח שיתפסו אותו. חיבוק עובד על אותו עיקרון: כאשר אתם מתחבקים, אתם חשים מחוברים מאוד, משום אתם נוגעים אחד בשני. אתם חשים קרובים יותר, האנרגיות שלכם קרובות יותר ולפתע, נדמה כמו האיש שמחבק אתכם לא יוכל לפגוע בכם לעולם, משום שהוא עוטף אתכם באהבה, אמון וביטחון.

מנקים את הצער

אוקסיטוצין הוא הורמון ייחודי מאוד, אשר אנשים נוטים להפריש בדרך כלל בעת לידה, קיום יחסי מין וחיבוקים. מדוע, אתם שואלים? ההורמון הזה גורם לבני האדם להיקשר יותר לאדם שנמצא עמם, משום שהוא מרפא תחושות תהומיות כמו כעס, עצב או תחושות של בדידות. כאשר אתם מתחבקים לאורך זמן, האוקסיטוצין גורם לגוף שלכם לחוש כמו יש לו את כל התמיכה לה הוא זקוק, אז הוא מפריש את האוקסיטוצין, כדי לגרום לכם לחזור על הפעולה שאתם עושים כעת שוב ושוב.

בנוסף, האוקסיטוצין אף הוא מחזק את תחושת הביטחון והאהבה שלכם כלפיי האדם שמחבק אתכם, משום שהוא הפיג את התחושות הכאובות שחשתם קודם לכן.

מחזקים את הלב

האמת היא שממבט ראשון, הייתם חושבים כי חיבוקים דווקא מזיקים למערכת הלב וכלי הדם, משום שהחיבוק עצמו מביא להאצה של מחזור הדם. עם זאת, לא מדובר בהאצה מאסיבית, אשר נגרמת לאחר שתייה מרובה של קפה, לדוגמא וההשפעות של האצת מחזור הדם דווקא מחזקות את הגוף, גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. כאשר אתם מרבים להתחבק, אתם מסייעים ללב “להתאמן”, להתרגל לקצב לב מהיר יותר ומשפרים את התפקוד הגופני שלכם לאותו רגע, אשר יעיל לכל המערכות הפנימיות בגופכם. עקב כך, קצב הלב שלכם יישאר בעיקרו איטי יותר, אם תרבו להתחבק יותר. מעולה, לא?!

מעניקים מוטיבציה

כאשר האנשים שקרובים אליכם מחבקים אתכם, הם מעניקים לכם תחושות של אהבה, חום וביטחון. כל אלו גורמים לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם. אם אתם מתבלטים בנוגע לבעיה ולא יודעים מה לעשות, חשים כי העולם סוגר עליכם או כי אין לכם את הכוח להתמיד ולהשקיע את המאמץ, יתכן כי כל שאתם זקוקים לו הוא חיבוק טוב שייתן לכם את הכוח להמשיך.

גם תחושת התמיכה גורמת לכם להרגיש כי אם תזדקקו לעזרה, היא תהיה שם לתפוס אתכם, מה שרק מגביר את תחושת המסוגלות שלכם למשימה.

חשבתם אי פעם לשבור את השיא?

ב- 14 לפברואר, 2017, ג’ף אונדש שבר את שיא העולם של גינס בחיבוקים, לאחר שחיבק 7,777 אנשים. הוא אף שבר את שיא החיבוקים לשעה, 1,205, לא יותר ולא פחות!

דרך יעילה “לשבור קרח” רומנטי

איש/ה פוגש/ת איש/ה ואז המשחק מתחיל. כולם שואפים למצוא את עצמם בעולם הרומנטי ולפעמים, בשל פחד או תחושה כי מוקדם מדי, לא יודעים כיצד ניתן להביע חיבה בצורה פיזית. חיבוק הוא הפתרון המושלם! מצב אחד, הוא מקנה חום, אהבה ואהוד על כולם. מצד שני, הוא לא נחשב לפולשני או אפילו אינטימי בצורה רומנטית, בהכרח, כך שהוא תמיד יתקבל באהבה.

מכניסים את האור

לא יאומן כי יסופר, אך מחקרים תומכים בעובדה שחיבוקים אשר נמשכים מעל ל- 30 שניות, מביאים לייצור של סרוטונין ודופמין. מדובר בשני מולכים עצביים שגורמים לנו לחוש מאושרים יותר ורגועים יותר, כך שברגע שאנחנו מתחבקים לאורך זמן, במיוחד עם אדם שאנחנו אוהבים, לפתע העננים מסביבנו מתחילים להתפזר.

מחזקים את המערכת החיסונית

האמת שממש לא ציפינו ליתרון המופלא הזה: מסתבר כי כאשר שני אנשים מתחבקים, נוצר לחץ על עצם הסתרנום, מדובר בעצם בית החזה שלנו, באמצע כלוב הצלעות. מדובר בעצם מהותית ורגישה בגוף. בנוסף, החיבוק מביא לשחרור מטען רגשי, מאיץ מעט את מחזור הדם וגורם להפרשה של מוליכים עצביים שונים. הדבר מביא לגירוי של בלוטת התימוס. למי שלא הספיק להכיר, מדובר בבלוטה חשובה מאוד לגוף, אשר מסייעת לווסת את ייצור כדוריות הדם הלבנות בגוף. כדוריות הדם הלבנות הן “צבא הלוחמים” של מערכת החיסון, כך שכל עוד הן בבקרה, כך גם הגוף שלכם.

מנפחים את הביטחון העצמי

חיבוק בפני עצמו, משחר הילדות שלכם, הוטבע בכם כמעשה המעיד על חיבה, אהבה וביטחון: כאשר הייתם קטנים, ההורים שלכם חיבקו אתכם כדי שתדעו שהם אוהבים אתכם ושאתם בטוחים. מאותו יום, התמכרתם. בנוסף לכל הסימפטומים הפיזיולוגיים כגון השמחה והרוגע שהגוף מקנה לכם, לא פלא שלאחר שאתם מתחבקים עם אנשים שקרובים אליכם, אתם לפתע חשים כי אתם יכולים לכבוש את העולם.

בנוסף, כיום, כאשר מישהו מחבק אתכם, אתם יודעים שהוא אוהב אתכם ואתם בטוחים, בזכותו.

משחררים את השרירים

חיבוקי הדוב האהובים מסייעים ללב שלכם ולגוף שלכם: כאשר אתם מתחבקים זמן מה, הגוף שלכם מתחמם עקב שחרור המטען הרגשי, הפרשת המוליכים העצביים והחום מהחיבוק עצמו. הדבר גורם להאצה במחזור הדם, שמסייעת לשחרר את השרירים בגוף. מי אמר שצריך ללכת לאורתופד בכלל?

מלמדים נתינה וקבלה

חיבוקים הם בין הפעולות הבודדות שנעשות בין שני אנשים, בהן שניהם נותנים ומקבלים בדיוק את אותו הדבר: הם מעניקים אחד לשני חום ואהבה, אשר מביאים להשלכות שונות בגוף ובנפש. כאשר בני אדם חשים כי מעריכים אותם, כי הם מקבלים, הם מעניקים בחזרה בהרבה רצון ואהבה משלהם. נוצרת הרמוניה.

מחברים לרגע

כולם זקוקים ל”בדיקת מציאות” מידי פעם: במאה ה- 21 העמוסה והכאוטית, דיי פשוט ללכת לאיבוד בראש שלכם. כאשר אתם מחבקים מישהו, אתם “נשאבים” אל החיבוק: אתם לפתע חשים כי אתם כאן, אתם נוכחים. אתם חשים כי אנרגיית החיים זורמת בכם וכמו צחוק, רוצים למצות אותו עד תום.

אתם חשים את החיבור בייחוד בזמנים של לחץ או במידה והחיבוק “מגיע אליכם” בהפתעה, באמצע העבודה, לדוגמא.

מאזנת את מערכת העצבים

החיבוק גורם גם למערכת העצבים שלנו לחוש כי אפשר להירגע: הגוף שלנו כולו מרושת בקצות עצבים, המתקשרים עם המוח שלנו באמצעות עצב הואגוס. הלחות והחשמל שאתם חווים במהלך החיבוק ומשחררים במהלך החיבוק, מעניקים למוח תחושות של שחרור, ניקיון ושלווה.

מפחיתים כאב

חיבוק ממושך אף גורם לגוף שלנו להפריש אנדורפינים: חומרים כימיים שמטרתם לשפר את מצב הרוח שלנו ולשכך את הכאב שלנו, בין אם פיזי ובין אם נפשי. האנדורפינים חוסמים נתיבים של כאב במערכת העצבים. בנוסף, הם מאיצים את מחזור הדם, מה שמגביר את המהירות ואת הכמות של הדם אשר עושה את דרכה במחזור הדם לעבר הרקמות. הדם, כמובן, נושא עמו את כדוריות הדם הלבנות, אשר מסייעות להפחית את הכאב ולרפא את הפצעים מהר יותר.

מפחיתים סיכויים לדיכאון ומחלות נפש

כפי שציינו קודם לכן, החיבוקים החמים מביאים להפרשה של הורמונים ומוליכים עצביים שונים בגוף, כגון דופמין. דופמין הוא מוליך עצבי, אשר מטרתו היא להעלות את מצב הרוח שלכם ולגרום לכם לשמוח יותר כל יום. רוב הפעמים, ניתן לגרות אותו באמצעות פעילות גופנית, צחוק, שוקולד או חיבוק. מחקרים מוכיחים כי אנשים שבגופם הופרש פחות דופמין כלומר, היו פחות מאושרים בחייהם, פתחו יותר הפרעות נפשיות ונטו באופן טבעי לכיוון הדיכאון. אם אתם חשים עצובים, מודאגים או פשוט רוצים להתעודד מעט ולהגדיל את “מצבור הדופמין” שלכם, פשוט חפשו עם מי להתחבק.

מרגיעים

חיבוקים נחשבים לתרופה מעולה להפחתת הלחץ בחיים שלכם: כאשר אתם מחבקים אדם אהוב, אתם חשים כי אכפת למישהו מכם, כי יש לכם את התמיכה לה אתם זקוקים ולא משנה באיזה מצב אתם נמצאים כעת, לפחות אינכם לבד.

זאת ועוד, כפי שציינו חיבוקים מביאים להפרשה של המוליך העצבי סרוטונין, אשר אחת מהיכולות שלו היא להרגיע את הגוף והאדם, כאשר הוא נתון במצב מתוח. אם אתם חשים כי היום מעט קשה לכם מדי או פשוט זקוקים לכדור הרגעה, נסו חיבוק או שניים קודם לכן. אם תתחבקו במשך דקה, אתם תופתעו לגלות כי אתם חשים הרבה יותר טוב בין רגע.

מבטא רגשות עמוקים

איי פעם שמעתם את המשפט “תמונה שווה אלף מילים”?! ודאי שכן. אם כך, כמה מילים אתם חושבים ששווה החיבוק? חיבוק מספר את מה שלפעמים קשה לנו לבטא: הוא מצהיר שהאדם לצדכם אוהב אתכם, תומך בכם ומוכן להיות שם בכל עת, לא משנה מה. לפעמים, בחיים אנשים נמצאים בסיטואציות בהן קשה לבטא את המילים או שיש צורך במעשה שייתן למילים משמעות. כאן החיבוק נכנס לתמונה.

ודאי עד עתה השתכנעתם ולמדתם כי חיבוק, הוא צורת האהבה הפשוטה, הנעימה והטהורה ביותר כיום. כולם מתחבקים: חברים, הורים, ילדים, בני זוג. כולם רוצים את החיבוק, את תחושות החום, האהבה והתמיכה. אם האינסטינקט שלכם מורה על חיבוק – לעולם אל תמנעו אותו מעצמכם. אתם תסייעו לכם ולאדם האהוב שתחבקו לחיות חיים מאושרים יותר ובריאים יותר.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.