מרגישים עייפים? למה כדאי לכם לעשות עם זה משהו

מרגישים עייפים? למה כדאי לכם לעשות עם זה משהו

השינה היא אחד המצבים הטבעיים של בני האדם והחי; כולנו זקוקים לשינה. כולנו עושים את זה, לרוב בלילה, כדי להתעורר למחר שעשיר באנרגיה ופוקוס. אך מה אם לא משנה מה אנחנו עושים, אנו חשים עייפים? כיצד נתגבר על הקושי?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

גורמי עייפות

מרגישים עייפים כל הזמן? אתם לא לבד. מחקרים רבים מעידים כי עייפות משפיעה על הפרודוקטיביות של אנשים רבים מכל המגדרים ומכל הגילאים.

אם ניקח יום חופשי או אפילו נצא לחופשה, אין לצפות שמיד נמצא את השלווה והרוגע שיתרמו לאחר מכן, לאנרגיה והנעה לפעולה; הסיכויים גבוהים כי עדיין תרגישו עייפים מאוד.

אז למה אתם כל כך עייפים?

  • מחסור בשינה
  • נחירות חזקות ותדירות
  • תנועות מעיים שאינן עקביות
  • שתן צהוב כהה
  • התקפי חרדה, לחץ ורעד
  • מערכת חיסון חלשה
  • כאבי ראש וכאבים לאורך הגוף
  • סיבולת נמוכה לאלרגיות וגרד
  • אקנה
  • יובש בשפתיים
  • אובדן מהיר של שיער

ללחום בעייפות

לכולנו היו ימים של עייפות, בלבול ותסכול. הסיבה לתשישות הזו עשויה להיות פיזית, פסיכולוגית או שתיהן.

עייפות פיזית משפיעה על האופן שבו הגוף שלכם מתפקד ביומיום (מאטה קואורדינציה בין העין ליד, מאיצה מצמוץ עיניים…).

עייפות פסיכולוגית משפיעה על התפקוד הקוגניטיבי של המוח שלנו (חשים מסוחררים, מעורפלים…).

עייפות עשויה להיות סממן מוקדם לחרדה או דיכאון. אלא אם כן נבקש עזרה מקצועית, לא נוכל לברוח מההידרדרות הזו.

אנשים בעלי עייפות כרונית מפתחים דיכאון וחווים רגעים עוצמתיים של עצב, לצד התכווצויות שרירים, כאבי מפרקים וכאבי ראש – שילוב קשה, אשר משפיע בעיקר על מבוגרים צעירים עד מבוגרים בגיל הבלות.

שינה איכותית תורמת לחיים מסודרים, שיאפשרו לכם לשלוט יותר בקלות בהתקפי הסחרחורות או להקל על העייפות הכרונית שאתם חשים לאורך היום.

האמת היא שרוב האנשים שסובלים מעייפות כרונית מתקשים להירדם, גם אם הם מאוד עייפים. מעט שינויים בשגרה שלכם לא יהוו תרופה מיידית למה שאתם מרגישים ויתכן כי יהיה עליכם לפנות למומחה בנושא.

ההבדל בין עייפות לעייפות כרונית

דמיינו עייפות כה קיצונית, עד שהמשימות הקטנות והפשוטות ביותר הופכות לבלתי-אפשריות. כעת שלבו את התשישות הפיזית הזו יחד עם כאבי ראש חמורים, כאבי מפרקים ובחילה.

במילים אחרות, עייפות רגילה היא חלק מהחיים, כאשר עייפות כרונית מקשה על החיים, משום שהיא הופכת למאבק יומי.

עייפות כרונית או פיברומיאלגיה הם מצבים רפואיים חוקיים שמשפיעים על הגוף שלכם מבחינות רבות. במקרים חריפים, התסמינים עשויים להימשך עד חצי שנה ואפילו יותר.

המצבים הבריאותיים שעייפות כרונית מגרה

רוב האנשים מאשימים את אורח-החיים הכאוטי שלהם בעייפות. בעוד שיש אמת בדבר, זוהי לא הסיבה היחידה שעומדת מאחורי עייפות.

תסמינים של עייפות עשויים להוות “צעקה” של הגוף שלנו, שמעידה על מצבים רפואיים חריפים, כגון:

סוכרת

מחלת הסוכרת היא מחלה הנפוצה מאוד בקרב האוכלוסייה הישראלית, כאשר כיום אחד מכל שבעה אנשים סובל מהמחלה ומעל גיל 65, כ- 20% מהאוכלוסייה לוקים בתופעה.

הסוכרת מתרחשת עקב כשל מסוים של גופנו ביחס להורמון האינסולין; או שהלבלב שלנו לא מצליח להפריש את ההורמון (סוכרת סוג 1) או שגופנו לא מצליח ליהנות מיתרונות ההורמון (סוכרת סוג 2), משום שפיתח תנגודת אינסולין – גופנו התרגל לרמות גבוהות של אינסולין במחזור הדם, לכן האינסולין “איבד מייחודו” וגופנו לא מצליח לנצל אותו לאותם תפקידים שבהם הוא סייע לו בעבר, כמו פירוק הסוכרים בגופנו.

מחסור באנרגיה הוא תסמין מוכר של המחלה: רמות נמוכות מדי של סוכרים יובילו למחסור באנרגיה, שיוביל לעייפות. גם רמות גבוהות של סוכרים שאינם מתפרקים כראוי, יביאו לעומס על הגוף שיביא לעייפות קשה.

כדי להימנע מהתופעה, כדאי לנו להקפיד על תוספי תזונה, תרופות ואף זריקות אינסולין בעת הצורך. שינויי אורח-חיים הם קריטיים במצב זה: פעילות גופנית ותזונה נכונה הממעטת בסוכר הן חיוניות לשם קיום חיים נוחים ונעימים לצד המחלה.

לחץ דם

לחץ דם בתקן הנורמה עומד על בין: סיסטולי – 90-130. דיאסטולי – 60-90.

לחץ הדם שלנו מושפע מתזונה לקויה, זקנה, השמנת יתר ועוד. בדרך כלל, לחץ דם הוא סימפטום למחלה ולא המחלה עצמה, לכן כדאי לנו להיוועץ ברופא בנוגע לסיבה, ממנה אנו סובלים מלחץ דם גבוה או נמוך מהרגיל. פעמים רבות, שינויים קלים בשגרה יכולים לתרום לשינוי גופני משמעותי עבורנו, כאשר מדובר בלחץ דם.

ואכן רוב האנשים סובלים מלחץ דם גבוה מסיבה כזו או אחרת. תסמינים נפוצים הם כאבים בחזה, עייפות, סחרחורות, כאבי ראש וקשיים בראייה.

אנו אף עשויים לחוות עייפות כתוצאה מהתרופות שרושמים לנו להתמודדות עם לחץ דם גבוה. כדי להימנע מהעייפות הזו, כדאי לנו להימנע מעישון, להקפיד על תזונה נכונה, פעילות גופנית ולחמוק ממעוררים נוספים כגון קפאין, מלחים או סוכרים. באותו אופן, כדאי לנו לנסות יוגה או מדיטציה כדי להקל על לחץ הדם שלנו ולתרום לאווירה רגועה שתביא לשינה.

נדודי שינה

כמובן שרוב האנשים שסובלים מעייפות לעיתים קרובות, נוטים להתקשות להירדם לעיתים קרובות.

ישם תרופות ותוספים שמסייעים להקל על בעיות שינה, אך מה שחשוב באמת הוא לשמור על תזונה נכונה (שנמנעת מרכיבים מעוררים כמו סוכרים, קפה, מלח, קמח לבן…), להקפיד על פעילות גופנית שתעייף אותנו ולנסות לשמר מערך שינה איכותי וקבוע, כך שגופנו ידע מראש מתי הגיעה שעת השינה שלו.

כדי לישון נכון, כדאי לכם להימנע מאורות חזקים, רעשים חזקים, לדאוג לטמפרטורה נוחה בחדר ולהימנע ממסכים או אלקטרוניקה טרם השינה.

בעיות הורמונליות

שינויים במאזן ההורמונלי של הגוף שלנו יביאו באופן טבעי לבעיות שינה: תפקוד מוגברת של בלוטת התריס, לדוגמא, יביא לשחרור מוגבר של הורמונים שמאיצים את המטבוליזם שלנו, בעוד שאחרים יווסתו אותו או יאטו אותו באופן משמעותי.

אם אנו מאמינים שהבעיה שלנו היא הורמונלית, לרוב אנו נשים לב לעייפות, כאבי שרירים (בעיקר באזור הירכיים), מטבוליזם מהיר מאוד, הזעה תכופה ומחזור לא סדיר.

מחלות לב

הלב שלנו הוא השריר החזק ביותר בגופנו: פעימותיו מניעות את מחזור הדם שלנו ועל ידי כך, דואגות לביצוע כלל הפעולות בגופנו ולרבות: הזנת התאים שלנו במזון ואנרגיה, ניקוי התאים שלנו מפסולת ומזיקים, ניקוי מחזור הדם עצמו, העברת חמצן מהריאות אל מחזור הדם ופחמן דו-חמצני ממחזור הדם אל הריאות ועוד.

תופעות רבות כגון חשיפה לכימיקלים או מפגעים סביבתיים, תזונה לא נכונה, הזנחה גופנית, נדודי שינה או נטייה גנטית לבעיות לב עשויות לגרום לתופעות לב וכלי דם לא נעימות. כיום ידוע כי גם תופעה גנטית לא בהכרח תתבטא, אם נדאג לשמור על גופנו ולהזין אותו בערכים המהותיים להתפתחותו ושימור תפקודו התקין.

אנשים שסובלים ממחלות לב וכלי דם לעיתים מתקשים לעלות במדרגות, לסחוב משקל כבד או לבצע פעילויות שגרתיות…

כדי לשמור על בריאות הלב שלנו בפרט וגופנו בכלל, מומלץ כי נשלב את המאכלים הבאים בתזונה היומית שלנו. לצד זאת, כדאי לנו להקפיד על 7-10 שעות שינה בכל לילה ועל פעילות גופנית מתונה לכל הפחות.

כיצד נעצים את רמות האנרגיה שלנו?

בימים אלה אנו כל כך רגילים לחיי המותרות, שאפילו פעילות פיזית יומית עשויה לעייף אותנו מאוד. לכן אם אתם מוצאים את עצמכם מתנשפים לאוויר לאחר מספר מדרגות בלבד, הגיע הזמן לשאול את עצמכם אם אתם מתייחסים לגוף שלכם כראוי.

אם תישארו ערים כל הלילה, תאכלו פיצה ותדביקו את הישבן לספה, אתם תקדמו אורח-חיים בעייתי שיוביל רק לצרות בעתיד.

מספר שינויים קריטיים יכולים לסייע לכם ליהנות מתוחלת חיים ארוכה יותר וחיים רגועים ונוחים יותר.

אם:

  • נקפיד לישון יותר – אנחנו נצליח ליהנות מיותר אנרגיה במשך היום. כמובן שקל לומר, אך קשה לעשות. אתם תמיד יכולים לרכוש תרופות שינה או תוספי שינה כגון שמן אתרי של לבנדר, צמח הוולריאן, אשווגנדה, דמיאנה וכדומה. אף כדאי לכם לנסות ולאתר את מחזור השינה האיכותי ביותר עבורכם ולדבוק בו: כל מחזור שינה אורך 90 דקות. רוב האנשים זקוקים לבין 3-6 מחזורי שינה, כדי ליהנות מאנרגיה במשך היום. מה אתכם?
  • נבצע יותר פעילות גופנית – אנחנו נהיה רגועים ועייפים יותר לקראת שעת השינה. מכון הכושר, יוגה ומדיטציה יסייעו לשמור על הכושר הפיזי והכושר המנטאלי שלנו. כדאי לנו להתאמן מספר שעות לפני השינה, כך שנהנה מהאנרגיה שהיא תורמת לאחר האימון ומהעייפות שתתפוס אותנו בממוצע 4-5 שעות לאחר האימון בזמן הנכון.
  • נחמוק מעישון ואלכוהול – רכיבים מעוררים, שעשויים להוביל לבעיות נשימה, השמנת-יתר ואף דום שינה. לרוב האנשים לא פשוט להיפטר ממנהג הסיגריות המגונה: מדבקות, תחליפי סיגריות, תמיכה וכוח רצון הם חלקים חיוניים מהתהליך.
  • נשתה הרבה מים לאורך היום – נהנה מאנרגיה, עור בריא וגוף שמתפקד באופן תקין. המים מסייעים לייעל את תהליכי הניקיון, העיכול, החשיבה והזרימה של מחזור הדם שלנו. כדאי לנו לשלב בין שניים לשלושה ליטרים של מים ביום בתזונה היומית שלנו.
  • נקפיד על תזונה נכונה – נאמץ לחיקנו מאכלים בריאים, שיתרמו לוויסות הורמונלי, ייעול כלל התהליכים הגופניים והקוגניטיביים שלנו ושימור רמות האנרגיה שלנו לאורך היום. משום שהאנרגיה היא טבעית, היא לא תמנע מאיתנו להירדם במשך הלילה.

קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.