מחשבות טורדניות – איך להיפטר ממחשבות טורדניות

מחשבות טורדניות – איך להיפטר ממחשבות טורדניות

במהלך היום יום שלנו, פעמים רבות אנו חשים מתוסכלים עקב השיר המעצבן הזה שלא יוצא לנו מהראש; לא משנה מה נעשה: נקשיב לשיר שוב, נקשיב לשירים אחרים, ננסה להסיח את דעתנו… השיר תמיד ישוב ויחזור אלינו לביקור נוסף. אם תחושה של שיר בודד מכבידה עלינו עד כדי כך, כיצד נצליח להתמודד עם מצב בו מחשבות היומיום מסרבות להניח לשורש שלנו?! כאשר אנו מתחילים להגות במחשבות היומיום, התסכולים, אירועים, חרדות וכל אשר אופף אותנו במהלך היום – פשוט מסרב לוותר. בין אם מדובר אפילו במחשבה אחת “קודחת”, הדבר מקשה עלינו לבצע פעילויות יומיומיות, לדבר עם אנשים, ליהנות ואפילו לישון ולפעמים לאכול, רק משום שאין אנו מצליחים להשתחרר מהמעמסה החונקת בראש שלנו.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כדי להצליח “להתגבר על האימה”, ריכזנו עבורכם עשר דרכים יעילות להיפטר מהמחשבות המחניקות.

נסו לקחת נשימה עמוקה

בעולם המודרני של המאה ה- 21, בני האדם חיים בשגרה עמוסה ונטולת מנוחה; בין אם מדובר בטיפול בילדים, סידורים, בילוי זמן עם חברים, משפחה, בני זוג… שלא לדבר על העבודה והלימודים שאין באפשרותנו להזניח. בשל כל התעסוקה הזו, אנחנו והראש שלנו עוברים מדבר לדבר, תעסוקה לתעסוקה ואין אנו מספיקים לעצור לרגע ולחשוב; לפעמים חמש דקות בודדות עשויות להשפיע באופן מהותי על התחושות התמידיות שלכם; המוח שלנו ואנחנו זקוקים לפעמים למעט זמן “לעבור על המחשבות”, לעבד אותן ולהכיר בהן. לפעמים אנו כה לחוצים, כה כעוסים עד שאין אנו שמים לב שאנו לא מעבדים את המתרחש, מה שמלחיץ אותנו. כדי לתת למוח את הזמן “לתפוס” את המתרחש סביבנו, את אינספור הפעילויות שלנו, הריגושים, החרדות והעיסוקים, נסו לעצור למספר רגעים, לקחת מספר נשימות עמוקות ולהרגיע את המוח שלכם. נסו לחשוב על מה שמציק לכם ואם אינכם בטוחים, אל תחשבו – המוח שלכם יודע מה מפריע לו וברגע שבו תתנו לו את רגע המנוחה הזה, הוא ידע “לקחת את המושכות” ולהוביל אתכם לרגיעה.

נסו לפנות לעצמכם “זמן עצמי”

ולפעמים אנו זקוקים למעט יותר זמן כדי לעבד אירועים, חרדות או מחשבות טורדניות במיוחד המסרבות להרפות. אנו כה עסוקים, כה עמוסים, עש אין אנו מפנים לעצמנו מעט זמן של שקט, רגיעה, זמן לעצמנו לעשות את מה שאנחנו אוהבים, לעבד את המחשבות הטורדניות ואולי פילו לנסות ולמצוא פתרונות. בלוח-הזמנים העמוס, נסו לפנות לעצמכם שעתיים-שלוש או אפילו יום חופשי, במהלכו לא תהיו עם משפחה, בני זוג או ילדים – אלא בעיקר עם עצמכם: תשבו בבית ותראו טלוויזיה, תצאו לטיול, עשו פעילות מרגיעה כמו יוגה, פעילות גופנית למיניה, ספא וכ”ו. העניקו לעצמכם את המנוחה לה אתם זקוקים! כאשר יהיה לכם את הזמן, אף יתאפשר לכם להגות ברוגע אודות כל המתרחש, כל מה שמפריע לכם ומעיק על ראשכם. ברגע שתצליחו לפתור, לעבד או פשוט לחשוב כיאות על הנושא, יהיה לכם הרבה יותר קל “לשחרר” אותו מראשכם ולהמשיך הלאה בחייכם, מסופקים ומרוצים.

פנו לקרובים אליכם

כאשר אנו חשים אבודים בתוך עצמנו, כמו הלכנו יותר מדי עמוק בחשכה וכעת אין אנו יודעים כיצד לחזור לנקודת האור, פעמים רבות המחשבות הן הסיבה המעפילה עלינו וממש כמו ערפל מוחשי, מונעת מאתנו למצוא את נקודת החזרה. כדי “להסיר את מסך הערפל”, לפעמים עלינו פשוט לרוקן את עצמנו מכל המחשבות המעיקות, כדי שנוכל לשוב ולראות. בני האדם הם יצורים חברותיים מטבעם, כך שלרובנו ישנם קרובי משפחה, חברים ובני זוג אוהבים שרק מחכים שנספר להם אודות כל אשר “יושב על לבנו”, אז למה שלא נעשה זאת?! גם אם השגרה היא יותר קשה מנשוא, לכולנו יש יום חופשי בשבוע. גם אם אנו עמוסים בילדים וסידורים, את הרוב תמיד אפשר לדחות ושום דבר לא יקרה – הכול יהיה בסדר. אם ישנן מחשבות שמסרבות להרפות, הן הדבר בהם עליכם להתרכז כעת, שכן התפקוד שלכם יעלה בהרבה כאשר ראשכם יהיה נקי ופתוח יותר. נסו לפנות ערב אחד של הנאה עם חברים ולצאת, ליהנות ובעיקר לקטר. כן, לקטר: ספרו להם אודות כל אשר עובר עליכם, המחשבות שמסרבות ללכת, הקשיים שעוברים עליכם… לאנשים האהובים שלכם אכפת מכם, לכן הם ירעיפו עליכם אכפתיות, ינסו לסייע לכם לפתור את הבעיות וינחמו אתכם בעת משבר. כל אלו מסייעים לכם לחוש כי אינכם עומדים בודדם אל מול הסוגיה עמה אתם מתמודדים, כי אתם אהובים, אהודים ולכן בעלי ביטחון גבוה יותר. יתכן כי תמצאו פתרון לבעיה ויתכן כי פשוט תוכלו לשחרר את המטען ולעבד את אשר אירע. מה שלא יהיה, אתם תחושו נקיים יותר ונטולי מחשבות.

צרו סדר עדיפויות נכון

החיים העמוסים שלנו דורשים מאתנו לחלק את עצמנו למספר אנשים: הורים, בני זוג, חברים, ילדים, נכדים ובעלי מקצוע שונים. בכל מסגרת אנו בוחרים סדר עדיפויות ברור והגיוני לביצוע סידורים, טיפול בעיות ואפילו לבילוי זמן איכות. משום שאנו כה מרוכזים בחיצוני, לעיתים אנו שוכחים לפנות זמן לעצמנו מבחינה מנטלית; אנו כה עמוסים במחשבות ודאגה כלפי מה שעומד לפנינו, שאנו שוכחים לחשוב על הבעיות שלנו, מה שמהותי עבורנו. אין הדבר אומר שסדר העדיפויות שלנו לקוי לחלוטין, אך עלינו לפנות מעט יותר מקום בלוח הזמנים גם לעצמנו בראש – נסו לשאול את עצמכם מספר פעמים ביום “מה שלומכם? כיצד אתם מתמודדים עם היום שלפניכם? כיצד אתם מרגישים?”, יתכן כי תופתעו; אם תשקיעו אפילו חמש דקות של מחשבה פנימית, תלמדו על עצמכם הרבה יותר ותהיו מאוזנים יותר עם עצמכם, משום שלא תדחסו את הדיכאון, הכעס, הרגש או כל תחושה מעיקה אחרת לאחור.

אל תברחו מבעיות

וכאן אנו נכנסים לתמונה מעט יותר מורכבת; ישנם מצבים בהם אנו לא מפסיקים לחשוב על הבעיות, האירועים והמצבים הקשים משום שאין אנו מוכנים להתמודד עמם! יש אינספור סיבות מדוע אנו בוחרים לברוח: משום שהנושא כואב מדי, הבעיה מלחיצה מדי ואנו מפחדים כי לא נצליח להתמודד עמה, אין לנו כוח או שאנו פשוט מאמינים כי עדיף שלא נתמודד עמה ו”ניתן לזמן לעשות את שלו”. הבעיה הקריטית בבחירה הזו היא שככל שתבחרו להמשיך ולדבוק בעמדותיכם הנוקשות, כך תישארו רק אתם ומחשבותיכם הטורדניות בראשכם. אל תחששו מהתמודדות עם פחדים, מחשבות או כעסים חבויים שאתם מודעים אליהם, אתם פשוט תבזבזו את הזמן שלכם ותמשיכו לתפקד באופן ירוד, לישון פחות וליהנות פחות מהחיים סביבכם. כמו מטלה מייגעת, כך גם המחשבות הללו, אז השתדלו לפתור אותן בינכם לבין עצמכם מהר ככל האפשר, שכן ככל שישנם יותר משקעים – כך קשה יותר להיפטר מהן.

קבלת עזרה חיצונית

ולפעמים אנו מרגישים כי משהו מציק לנו בראש, אך אנו פשוט איננו בטוחים מה: אולי מדובר בזיכרון מודחק, כאב לב ישן, בעיה שאנו מדחיקים, זיכרונות מבצבצים… כל מה שיכולתם להעלות על דעתכם. לרובנו אין את הכלים להצליח ו”לחצות” את הגבול בין ה”מודע” ו”הלא מודע” כדי לגלות, לכן אנו זקוקים לגורם מוסמך להיוועץ בו, כך שיסייע לנו להתיר את המחסומים הממוקמים בראשנו, להיפתח מעט יותר, להבין הרבה יותר ולהגיע לשורש הטורדני המעיק. ישנם אנשים רבים אשר בוחרים להימנע מיעוץ בשל חשש ממה שייחשף בטיפול עצמו או סטיגמה כי טיפולים פסיכולוגיים אינם יעילים. ראשית, אין מה לחשוש ממה שעלול לעלות בשיחה; אתם מצויים במקום סגור עם אדם שאינכם מכירים וכבר שמע הכול! בסופו של דבר, אף עדיף להשתדל ולהשתחרר מהנטל מהר ככל האפשר, שכן הדבר פשוט יגרום לכם לחוש יותר לחוצים ללא סיבה. גם אם תגלו על עצמכם משהו שפחות אהבתם או לחלופין, תתקשו להתמודד עם המציאות שתמצאו, הדבר עדיף על נדודי שינה חסרי פשר. טיפולים הם כלי יעיל שנוצר כדי לסייע לכם להיפתח, ללמוד על עצמכם ולהצליח לפתור את הבעיות שלכם בקלות, אין שום סיבה לא להיעזר בו.

נסו לעצור דפוסי מחשבה שליליים

השגרה של המאה ה-21, כפי שציינו, היא כאוטית מאוד ועמוסה באינספור מטלות, סידורים ואנשים. ישנם זמנים במהלכם עוברות עלינו תגובות קשות יותר מאחרות והמחשבות שלנו בעיקר שליליות. הדבר מדיר שינה מעינינו, מקשה על התפקוד היומיומי שלנו וגורם לנו לחוש ברע. עם זאת, כל תקופה עוברת, השאלה היא אם הראש שלנו שם לב לכך; פעמים רבות, בשל אהבה לתפקיד הקורבן, אנו נוטים להמשיך ולהיאבק במחשבות טורדניות, בעיות קשות ואפילו מחפשים היכן “לקבור את הראש” ומוצאים מקומות מסוכנים למחשבה, רק כדי לחוש את הלחץ, הריגוש והכעסים. האם אנו מזוכיסטים? אולי מעט, אך המציאות היא שבני האדם הם אנשים של הרגלים – כאשר אנו מתרגלים לחשוב באופן שלילי, אנו מפתחים דפוס מחשבה שכזה, והדבר יוביל למעגל שבו אנו תמיד מחפשים את הפסימי, הרע והפחות נעים, תמיד נפתח אובססיה למצבים הקשים ולא נצליח לישון עקב המחשבות התוקפות והמלחיצות.

כיצד נברח ממעגל שכזה? פשוט מאוד – עלינו להפוך את מעגל החשיבה שלנו לחיובי. כיצד נעשה זאת? ננסה לחלחל למחשבה שלנו, בבטיחות ובאיטיות, מחשבות חיוביות ומרגיעות; נסביר לעצמנו כי המצב הרבה יותר טוב, נקפיד להסתכל על החיובי בחיינו ולחייך, ננסה לפנות לעמנו באופן חיובי; לומר לעצמנו שאנו אוהבים את עצמנו, שאכפת לנו מעצמנו, שלאהובים שלנו אכפת מאתנו ולנו אכפת מהם. נציג בפני עצמנו נתונים שיוכיחו לנו כי המצב שלנו השתפר, נאפשר לעצמנו “לחגוג” קצת יותר. כל מה שיסייע לכם להבין כי אין לדאוג כל כך הרבה והחיים אכן יפים וייחודיים. יש לציין כי מדובר בתהליך ארוך, ויעברו מספר חודשים עד שתבחינו בהבדל, אך עומדת כאן מולכם דרך פשוטה ויעילה לגרום לכם לקום בוקר אחד ופשוט להבין כי אינכם פסימיים עוד וכי ישנתם לילה שלם ללא מחשבה מעיקה.

תברחו באופן מבוקר

ישנן מחשבות טורדניות שקשורות בעיקר לאירועים שליליים, מלחיצים, מדכאים או עצובים שאירעו, מצבים קשים שדורשים זמן החלמה נפשי. במצבים אלו כדאי ואף מומלץ לנסות להתרחק מהסביבה המוכרת ו”לברוח מהבעיות” מעט, פשוט כדי להרגיש מעט “קלים” יותר ורחוקים מהמחשבות הקשות המחכות בבית. מומלץ לנסות לצאת לחופשה, אולי לבד ואולי עם אהובים, כדי לנסות ו”לנקות את הראש”. גם אם מדובר בשבוע בלבד, פנו את הזמן – מדובר בכם, בראש שלכם, בנוחות שלכם. אל תזניחו את עצמכם שכן על ידי כך אתם מזניחים את כל מה שסביבכם, עקב התמקדות במחשבות המעיקות הללו. יתכן כי אם תצאו מהאזור המוכר לכם, תאפשרו לעצמכם להירגע ולהיות במקום אחר, תחושו כי כל הצרות שלכם נעלמו וניתן להניח למחשבות מעט רק משום שאתם במקום אחר. לא סתם אומרים “שינוי מקום – שינוי אווירה”. במקום שליו יותר, יהיה לכם קל יותר לחשוב על הבעיות שלכם בצורה פשוטה יותר; סופסוף יהיה לכם זמן פנוי להתמקד בעצמכם, ברגשות והתחושות שלכם, ובאמת לעבד את מה שקרה, להתמודד עם הבעיה או פשוט לחשוב עם עצמכם בצורה רגועה עד שתרגישו טוב יותר. יתכן כי כאשר תחזרו הביתה, יחזרו גם המחשבות – לא כל מחשבה טורדנית היא פשוטה – אך יהיה לכם קל יותר להתמודד עמה בזכות הכוחות המחודשים עמם חזרתם מהחופשה ומי יודע?! אולי גדלתם מעט יותר, התפתחתם מעט יותר, למדתם על פרספקטיבה קצת יותר קלילה ותצליחו להתמודד עם המצב בצורה קלה יותר.

פרקו אותן לגורמים

משום שאנו מצויים בכל כך הרבה מסגרות, לפעמים אין לנו רק בעיה אחת, רק מחשבה אחת או רק “כאב ראש” אחד להתמודד עמו. רוב הפעמים אין הבעיה היא כי אנו סובלים ממחשבה אחת טורדנית, אלא מספר מחשבות, ואין אנו יודעים לאן לגשת קודם או כיצד לטפל במה. כדי להצליח ולראות מבעד לכל הבלגן, יש לנסות ולעשות כמו בסידור הבית; להתמקד בנקודה ספציפית עד שהיא נקייה ומסודרת, ורק לאחר מכן לעבור לבאה. כשאתם מפנים את הזמן להתמודד עם הקשיים בראשכם, אל תנסו “לקחת הכול בבאת אחת”, אלא להתמודד בעיה, בעיה, לחשוב כמו שצריך ולאט, לאט, עד שאתם מרגישים כי נפטרתם מהמחשבה ופתרתם את הסוגיה על הצד הטוב ביותר.

להשלים עם העובדה ולאפשר לזמן לעשות את שלו

לא כל מחשבה היא פשוטה ולא כל בעיה פשוט לפתור; לפעמים עלינו פשוט לחכות לרגע מסוים, לפגישה מסוימת או פשוט לאפשר לזמן לעבור לו לאיטו. לפעמים אנו מחכים לציון הנכסף, למשכורת שתיכנס לחשבון, ליום המבחן, יום המשפט… החיים זזים לפי האופן שבו אנו בוחנים אותם: לפעמים מהר מאוד ולפעמים לאט יותר מצב. יש ללמוד להתאזר בסבלנות בעת המתנה למצבים מלחיצים, שכן הלחץ לא יועיל, אלא רק יגרע מכם; המחשבות הטורדניות, העייפות, הקושי בתפקוד – כולם תוצאות של לחץ, אז קחו נשימה עמוקה והתאזרו בסבלנות.

כאשר אנו סובלים ממחשבות טורדניות קשות מנשוא כגון אובדן או עניינים שהם מחוץ לשליטתנו, הטוב ביותר שנוכל לעשות הוא להפסיק להלקות עצמנו על כך ולהשלים עם העובדה שאנו בני אדם, עם רגשות, מחשבות, יצרים, רצונות וחלומות, בדיוק כמו כולם. כפי שלכל אדם קשה להתמודד עם בעיות כאלה, כך גם לנו וזה רק הגיוני. זכרו שהזמן באמת עושה את שלו והכאב והקושי עמם אתם מתמודדים כיום לא ירחפו מעליכם באותה מידה גם בעוד שנה-שנתיים. ההבנה הבודדה הזו עשויה לסייע לכם מאוד בהתמודדות עם הכאב. הרוגע שתחושו כשתשלימו עם העובדה שהדבר דורש זמן, תסייע לכם להחלים מהר יותר.

מחשבות טורדניות מעיקות על כולנו בחיי היום-יום, חלק קשות יותר וחלק פחות. מהותי לזכור כי לא משנה מה, הכול בראש שלנו – אנו יוצרים את המחשבות הרעות, ולכן, בנו טמון הכוח להעלים אותן ולהתמודד עמן בצורה הנכונה ביותר. אין סיבה לוותר או להיכנע למחשבות ולהשלכותיהן, אלא לעמוד בפניהן בכוח שיסייע לכם להמשיך הלאה, לתפקד ברמה גבוהה יותר ולהיות מאושרים יותר.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.