מזונות שיעזרו לכם להפחית נפיחות בבטן

מזונות שיעזרו לכם להפחית נפיחות בבטן

אנשים רבים מכירים את התופעה מקרוב: אחרי ארוחה שומנית, ארוחה עשירת מלחים, אלכוהול או מלאת סוכרים הבטן נפוחה ואתם מאוכזבים. כמובן שמומלץ להימנע מאכילה מוגזמת של המאכלים הללו משום שהם אינם בריאים ומובילים לבטן נפוחה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

דרך נוספת היא פשוט לשלב בריאות ביומיום שלכם, על ידי הזנת הגוף בערכים תזונתיים שיסייעו לייעל את תהליך העיכול וימנעו את התופעה.

מים חמים עם לימון

כוס של מים חמים עם לימון היא באמת כל מה שאתם זקוקים לו לפעמים, כדי לשטח את הבטן והיא מאוד מומלצת לפתיחתו של כל יום: רופאים ממליצים לפתוח את הבוקר עם כוס מים חמימים עם לימון, כדי לסייע בתהליך העיכול בבוקר: לעורר את מערכת העיכול בצורה עדינה ונעימה ולהקל עליה בהמשך היום. ההקלה מגיעה מהחומצה הציטרית המצויה בלימון ומסייעת לקיבה לעכל את המזון. בנוסף, המים החמים מנקים את הגוף ממלחים שתורמים לנפיחות בבטן לעיתים קרובות ואף עוטפים את הקיבה וגורמים לכם להרגיש כמו שתיתם אגם ברגע זה; מהותי להשיב אליכם את הנוזלים לאחר השינה ומים חמים הם פתרון מצוין לכך.

סלרי

הסלרי או הכרפס הריחני, הוא צמח מרפא ייחודי אשר גם הוא וגם זרעיו תורמים רבות לחיינו. הסלרי עצמו עשיר באשלגן, חומצה פולית וויטמין K, להם אנו זקוקים כדי לבצע תהליכי עיכול שונים, לאגור נוזלים ולשמור על בריאות העור. הסלרי עצמו מסייע לאזן את לחץ הדם בגופנו, להוריד את רמות הכולסטרול ולחזק את העצמות שלנו. זרעיו מסייעים בעת דלקות בשתן ואף נחשבים לתחליף בריא למלח.

הסלרי עצמו אף עשיר בשפע נוזלים אשר יחד עם האשלגן, משפיעים על משק הנוזלים והמלחים בגוף. הנוזלים והאשלגן מסייעים להאיץ את תהליך העיכול ומחזור הדם ולנקות אותם ממלחים שמובילים לנפיחות בבטן.

אתם יכולים לשלב סלרי בכל תבשיל, מרק או לאכול אוטו טרי עם חמאת בוטנים או ממרח – מעדן!

עגבנייה

אין ספק כי העגבנייה היא פרי אדום ומתוק שכולנו מכירים ואוהבים. היא עשירה בשפע ערכים תזונתיים מכובדים: העגבנייה עשירה בליקופן – נוגד חמצון חזק וקרטנואיד המונע את סרטן הערמונית, אוסטיאופורוזיס, מגן על העור מהשמש, מונע את תהליך ההזדקנות, מחלות לב וסוכרת. בשל היותו נוגד חמצון חזק, הליקופן מנקה את הגוף מרדיקלים חופשיים ועל ידי כך מקל את פעילות המערכת החיסונית, המהווה חלק בלתי-נפרד מהכבד. בנוסף, העגבנייה עשירה בוויטמין A, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין C וכמויות יפות של אשלגן, אשר מסייעות לגופכם להיפטר מכמויות גדולות של מלחים וכתוצאה מכך להפחית נפחיות בבטן. העגבנייה מכילה גם כמות יפה של חומצות אמינו, המסייעות לבנות את נוגד החמצון גלוטתיון, המסייע בפירוק רעלים וגזים, אשר עשויים להצטבר בגוף ולגרום לבטן נפוחה.

זוקיני (קישוא)

הקישוא או הזוקיני הם ירקות כל כך טעימים בתנור עם גבינת שמנת שאם עדיין לא ניסיתם… זה הזמן!

הערך הקלורי של הזוקיני הוא מאוד נמוך. הוא עשיר בכמויות גבוהות של אשלגן ונוזלים, המסייעים לנקות את גופכם מרעלים, גזים ומלחים שמובילים לנפיחות בבטן. בנוסף, הזוקיני מכיל מעט מגנזיום וסיבים תזונתיים, שתורמים לתחושת שובע ושלווה בגוף.

ג’ינג’ר

אם תמיד חיפשתם כפיל טעים, מרענן וחמצמץ הדומה ללימון, כנראה מצאתם אותו. שורש הג’ינג’ר הוא צמח מרפא ייחודי הידוע זה שני רבות בתרבויות המזרח ומשמש כתרופה טבעית למגוון מחלות ותופעות שונות. הג’ינג’ר מכיל שני רכיבים פעילים מרכזיים: ג’ינג’רולים ושוגאולס. שני המרכיבים הללו מביאים לחריפות בטעם ולריח לימוני, הממריצים את תהליך העיכול ובאמצעות זאת מקלים על נפיחות, גזים, עצירות ונפיחות בבטן. הם אף תורמים לו את סגולותיו האנטי-דלקתיות, אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות, המסייעות לחזק את המערכת החיסונית שלכם, לנקות את כלי הדם שלכם ולהתמודד עם תופעת הרדיקלים החופשיים. הג’ינג’ר אף מכיל סיבים תזונתיים המסייעים להביא לספיגה יעילה יותר של נוזלים במעיים שלכם. היתרון המשמעותי של ג’ינג’ר, הוא שהוא אף עשיר בנוגדי חמצון, ויטמין C ואשלגן אשר מסייעים, בין היתר, לחטא את מערכת העיכול, לנקות אותה מרעלים וחומצה מיותרת, וכתוצאה מכך למנוע נפיחות בבטן.

ג’ינג’ר ניתן לשתות עם תה, לשלב בנודלסים שונים ומאכלים הודיים או סינים למיניהם. אף ניתן להכין שייק המכיל ג’ינג’ר ויוסיף לו טעם לימוני-חריף וייחודי.

בננה

הבננות הן כה ייחודיות, משום שהן לא פירות כלל, אלא צמחים שמתרבים רק בזכות ידו של האדם. המבנה המולקולרי של עצי הבננה והבננות הוא זהה לחלוטין; משום שלבננות אין זרעים, יש להרבות את הבננות באמצעות חלק מעץ בננות אחר.

הבננות עשירות בשפע אשלגן וסיבים תזונתיים, במיוחד הפקטין, אשר מסייעים לתרום לתהליך עיכול בריא ואיטי. הם מסייעים לנקות את הגוף מרעלים וגזים ואת מחזור הדם מהצטברויות לא בריאות של שומנים וסוכרים.

בננה-שתיים ביום הן כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מבטן שטוחה ובריאה.

פרוביוטיקה

הכוונה בפרוביוטיקה היא לחיידקים החברותיים שלכם. כן, כן, יש כאלו, הם רק מחכים ש”תשחקו” איתם. החיידקים הללו מצויים באופן טבעי במעיים שלכם ומסייעים להאיץ את תהליך העיכול, להביא ליציאות מסודרות וקלות, לחזק את דופן המעי, ליישר את דרכי המעי, מסייעות לייעל את תהליך הספיגה של הוויטמינים והמינרלים בגוף מהמעי ואף מעצימות את פעילות המערכת החיסונית בגוף. מחקרים מוכיחים כי חוסר איזון מבחינה חיידקית בגוף עשוי להוביל לשפע של השלכות לא נעימות כגון עצירויות, פטריות, הופעה תכופה יותר של מחלות ואף בטן נפוחה. בכדי להעלות את כמות החיידקים הפרוביוטיים בגופכם ולהביא למערכת עיכול בריאה, מומלץ לאכול הרבה יוגורט ומאכלים המכילים הרבה סיבים תזונתיים כגון אבוקדו, תאנים, אוכמניות, פטל, ארטישוק, קטניות למיניהן, במיה, אגוזים, קינואה, סובין, אגוזים וקליפות של פירות וירקות.

אף מומלץ לאכול מאכלים שהחיידקים הפרוביוטים אוהבים לאכול ומחזקים אותם, כגון חמוצים, חמוצים יפניים, סויה, מיסו, שום, בצל, ארטישוק ירושלמי, כרישה ועוד.

אפשרות אחרת היא לרכוש תוסף פרוביוטי. החיידקים אשר מסייעים להפחית נפיחות בבטן בפרט הם חיידקים ממשפחת הלקטובילוס הפרוביוטית (Lactobacillus). אם אתם רוכשים יוגורט בו מפורטים סוגי החיידקים או תוסף פרוביוטי, ודאו כי החיידקים מזן זה מצויים בהם, כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

שמן זית

שמן הזית הוא שמן שעשיר בשפע שמנים בריאים כגון אומגה 3, אומגה 9 וויטמינים כגון E ו- K, המסייעים לתרום לגופכם אנרגיה, ללחום בתופעת הרדיקלים החופיים וכמובן להתמודד עם תופעת הנפיחות של הבטן. שמן הזית מסייע לנקות את הגוף מרעלים וגזים ואף מסייע לתרום לתחושת שובע, שתסייע לכם להימנע מאכילה מיותרת.

שמן זית הוא גם שמן שמעולה לטגן עמו, משום שנקודת הרתיחה שלו יחסית גבוהה. עם זאת, אם אתם רוצים ליהנות מהשפעותיו בצורה איכותית, מומלץ שתקנו שמן זית בכבישה קרה עם מדבקה שווידאה כי מדובר בשמן זית טבעי ותאכלו ממנו טרי, עד שלוש כפיות ביום. אף ניתן להוסיף אותו לשפע סלטים, תבשילים ומרקים.

קטניות למיניהן

קטניות כגון סויה, שעועית, עדשים, פולים, אפונים וחומוס עשירות בשפע סיבים תזונתיים, חלבונים ונחשבות לפחמימות מורכבות, המסייעות להתמודד עם בטן נפוחה.

הסיבים התזונתיים תורמים לניקוי מערכת העיכול ומחזור הדם שלכם, לצד תרומת תחושות של רוגע, שלווה ושובע לגוף.

החלבונים תורמים לגוף אנרגיה וכוח, שיסייעו לו לשרוף יותר קלוריות.

מלון

פרי קייצי שכולם אוהבים ומכירים. המלון עשיר בשפע נוזלים וויטמינים A ו- C, המסייעים לחזק את המערכת החיסונית שלכם, לתרום למראה עור בריא יותר, לחזק את העיניים שלכם ואף את העצמות והשיניים שלכם.

הנוזלים מסייעים להאיץ את תהליך העיכול שלכם, תורמים לייעול תהליך ניקוי הרעלים ובזכות זאת, מונעים בטן נפוחה.

אבוקדו

הפרי הירקרק, הטעים והשומני שתמיד כיף לאכול ממנו סלט עם הרבה לימון. מעבר לדאגתו המסורה לבטן נפוחה, האבוקדו תורם גם לבריאות העור, לניקוי הכבד, להורדת רמות הכולסטרול ועל ידי כך יצירת איזון בלחץ הדם שלכם, משפר את מצב הרוח הכללי שלכם ועוד. את כל הטוב הזה אתם מקבלים מאבוקדו משום שהוא עשיר בנוגדי חמצון (אלפא-קרוטן, בטא-קרוטן, בטא-קריפטוקסנטין, זאקסנטין, לוטאין…), קרוטנואידים, הוויטמינים C ו- E וחומצות שומן. הוא אף מכיל חומצות שומן בריאות כגון אומגה 3 ואומגה 9, אשר מסייעות לשמר את הקשר העצבי בין המוח לנוירוטרנסמיטרים (תאי המוח ותאים המשדרים פקודות מהמוח לגוף) חי ובועט. אך אנחנו לא כאן כדי לדבר על המוח, אנחנו כאן כדי לדבר על האבוקדו והשפעותיו על הבטן הנפוחה. יש לציין כי אומגה 3 אף מסייעת לנקות את מחזור הדם שלכם ולתרום לתהליך עיכול בריא יותר, על ידי שימון מערכת העיכול; לגוף פשוט יותר להעביר את המזון בצינורות השונים ולהטיל צואה.

בין כל נוגדי החמצון האיכותיים שלו, האבוקדו מכיל גם את הגלוטתיון, אשר ניתן למצוא גם בתרד, פטרוזיליה, שום, אספרגוס, ברוקולי, ביצים חיות ועוד. הוא מהווה נוגד חמצון המסייע בניקוי עיקר הרעלים בגוף על ידי ניקוי הכבד, שימור חלבונים (כלומר, שימור אנרגיה לה אתם זקוקים לשם ייעול תהליך העיכול ושריפת קלוריות) וסיוע בתהליך העיכול על ידי ביצוע תהליך חיזור לוויטמינים חסרי אלקטרונים כגון ויטמינים E, C, ו- A. על ידי כך, הוא מסדיר את הפעילות שלהם ומביא לתהליך עיכול מהיר יותר. במילים אחרות, הגלוטתיון מסייע בניקוי רעלים, גזים והאצת תהליך העיכול, אשר מסייעים לתרום למניעת בטן נפוחה.

שיבולת שועל

שיבולת השועל היא מאכל בריא במיוחד: היא עשירה בחומצה סיליצילית, ויטמינים מקבוצת B, ערך יוצא דופן של מגנזיום, רמות יפות של אשלגן, סידן, חומצת השומן אומגה 3 וערך יוצא דופן של סיבים תזונתיים, כאשר כולם תורמים לרוגע ושלווה, תחושת שובע ומניעת בטן נפוחה. האשלגן תורם לתהליך ניקוי הרעלים, משפיע על משק הנוזלים בגופכם וכתוצאה מכך מונע הצטברות של מלחים או נוזלים בגוף. ויטמינים מקבוצת B ואומגה 3 מסייעים לייעל את התפקוד והחדות הקוגניטיביים שלנו, בעוד שאומגה 3 אף תורמת לניקוי מחזור הדם שלכם ומייעלת את תהליך העיכול.

עלים ירוקים

עלים ירוקים הם כל הבריאות לה אתם זקוקים בחיים: הם עשירים בשפע נוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים ונוזלים, שיסייעו לייעל את תהליך העיכול שלכם ולתרום למניעת בטן נפוחה. כדאי לכם להוסיף עלים ירוקים למיניהם, עדיף טריים, לכל ארוחה שלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.