מודעות עצמית – מפתח להצלחה והחלטה נכונה

מודעות עצמית – מפתח להצלחה והחלטה נכונה

כיצד נחליט נכון?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

החלטיות מצריכה מכם להתאמץ ולבצע מספר פעולות: ראשית, עליכם לצפות במתרחש סביבכם בצורה הנקייה והממוקדת ביותר: באופן שבו אתם תופסים את המתרחש בצורה מלאה ולא משפיעים עליו באמצעות המחשבות, הדאגות או האמונות שקיימים בכם.

לאחר מכן, עליכם לעבד את המידע שתפסתם באמצעות החושים. מדובר בתהליך של חשיבה עמוקה שבמהלכו, תחקרו את כלל האופציות העומדות בפניכם בתום התהליך תגיעו להחלטה הרצויה.

גם ההחלטה היא שלב בפני עצמו – אל תמהרו אליו – תגיעו אל ההחלטה הנכונה בזמן שלכם.

בתום התהליך יהיה עליכם לפעול באופן שבו בחרתם. אם בחרתם לקנות גלידה, ללכת לדואר לפני הבנק או להתחתן בתאריך X, זו ההחלטה שלכם. ככל שהיא תהיה נקייה יותר מזיכרונות העבר, כך היא תהיה נכונה יותר עבורכם.

חשיבה לפי שלבים אלה מביאה לתוצאות מהירות ונכונות, משום שאופן הפעולה שלה מצריך מכם לנקות את המחשבה, להתמקד במאת האחוזים במציאות שלפניכם, לפרש אותה בזמן שלכם ועל ידי כך, ליהנות מהחלטה מושכלת, שתביא לפעולה אופטימלית. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם לרכוש מספר כישורים.

החזירו את הזמן לאחור

כאשר אתם עומדים בפני החלטה חשובה, פעמים רבות אתם עומדים בפני החלטות העבר שלכם: כל דלת שאנחנו בוחרים לפתוח מובילה אותנו לנתיב מסוים ופעמים רבות,  גם גורמת לנו לוותר על דלת אחרת; שאת גורלה לעולם לא נוכל לדעת לבטח.

נסו לדמיין את המקום שבו אתם נמצאים כיום מבחינת כל אספקט שקריטי להחלטה שלכם: הקריירה שלכם, מערכות היחסים שאתם מנהלים, המצב הכלכלי שלכם וכן הלאה. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: “אם הייתי יכול לחזור בזמן, הייתי מגיע לאותו מקום?” כלומר, האם הייתם בוחרים שוב באותן דלתות? האם אתם מרוצים מהמקום בו אתם נמצאים כעת? מה הייתם עושים אחרת?

תהיה התשובה הארוכה אשר תהיה, אם התשובה הקצרה שלכם היא “לא!”, אז הגיע הזמן לקחת את העניינים לידיים ולחשוב כיצד תוכלו לצאת ממנו, כדי לפתוח דף חדש. במילים אחרות, להתחיל מחדש באספקט מסוים בחייכם. גם אם התשובה היא כן, חשוב שתנסו להבין מה במצב הנוכחי חייב להשתנות, כדי שתבחרו את ההחלטה הנכונה שתביא למימוש עצמי.

נכון, לא פשוט להאמין כי כל מה שעשינו עד היום, מי שאהבנו עד היום, המצב בו שהינו עד היום ישתנו לחלוטין – אך אם דבר מה לא עובד וניסיתם, חשבתם, שיניתם, התאמתם, רציתם בכל לבכם וחשבתם לעצמכם “ככה זה מרגיש כשאני מאושר/ת” פעם אחר פעם כדי להירגע, אז כנראה זה לא המקום שלכם. לא באמת.

אם אתם מרגישים שמסגרת, מערכת יחסים או כל מצב אחר משפיעים עליכם לרעה ופוגעים בכם, אין טעם להילחם עד למוות: לפעמים צריך לדעת מתי לוותר ולהמשיך הלאה – למימוש עצמי בדרך חדשה ונכונה יותר עבורכם.

ועם זאת, זכרו להיות ריאליים: לעיתים המציאות שהמוח שלנו מצייר לנו עשויה להיות שלילית יותר ממה שאנחנו באמת חווים: הקפידו להתמקד בעיקר בעובדות ולהימנע מחשיבה אודות הנחות שאינן מבוססות, שרק יעצימו את הרגשות שלכם; שיחסית מיותרים בעת קבלת החלטה שקריטית לחייכם.

התמקדו בניתוח

עיבוד המידע והניתוח של המתרחש הם כמובן החשובים ביותר בכלל התהליך, שכן במהלכם אתם מפרשים את מה שתפסתם, בין אם נכון ובין אם לאו ובעקבות זאת – מגיעים להחלטה.

אתם יכולים לבצע את התהליך הזה באמצעות ויכוח לוגי עם עצמכם: הציגו את הבעיה או ההנחה הראשונית במוחכם ונסו להגות בה: מהן הסיבות שהפכו אותה לבעיה? מהם הנימוקים לכל צד? מהי ההחלטה הנכונה ביותר ומהן התוצאות שאליהן כל אחת מהן מובילה?

ודאו כי זיהיתם את הגורם האמיתי לבעיה שלכם – פעמים רבות אנשים חושבים שהם מתמודדים עם בעיה קטנה ושולית, אך נמנעים מהתמקדות בבעיה האמיתית והגדולה המצויה מתחת לפני השטח.

באותו אופן, יש לזכור כי עוררות רגשית (רגש) עשויה להופיע בכל עת, בלי קשר לסיטואציה הנוכחית שבה אתם נמצאים ואפילו בלי קשר לאורח החיים שלכם כיום; כולם מרגישים כעוסים או עצובים לעיתים וישנן פעמים בהן אין אפילו סיבה ספציפית שמביאה אליהם. במצבים כאלה חשוב לנטרל את הרגשות המיותרים, הקולות של האנשים והסחות הדעת (מוזיקה, טלוויזיה, רעב, עייפות), כדי להגיע להחלטה הנכונה ביותר.

גם אם אתם בטוחים שפירשתם את המצב נכון, אל תשכחו לפקפק בכל, לנסות לבחון אם ישנם פרטים בבעיה שלא הבנתם או שאתם צריכים להבין בצורה עמוקה יותר.

אם יש כאלו, בחנו את העובדות הפיזיות בשטח, שכן הן לא ישתנו לעולם. לדוגמא, אם אתם גרים בדירת שותפים בחדר גדול, אתם תיהנו מהחדר אך עדיין לא תיהנו מ- 100% פרטיות לעולם ולכן, מומלץ לכם לשקול עד כמה הפרטיות שלכם חשובה לכם.

לאחר שהגעתם להחלטה, נסו לחשוב אם היא מרצה אתכם מספיק או שיתכן וישנן דרכים טובות יותר ללכת בהן – היצירתיות שלכם עשויה להפתיע אתכם.

החשוב ביותר להרהר בו הוא בהשלכות של ההחלטה שלכם: אם אתם בוחרים להיפרד מבן זוג, לעבוד דירה או להתפטר מעבודה אתם בוחרים בהחלטות דרסטיות שישפיעו עליכם מבחינה רגשית, בחינה כלכלית ואף בחינה מנטאלית. לפני החלטות גדולות כאלו מומלץ כי תידחו בידכם דף ועט ופשוט תחשבו עם עצמכם – “האם זה מה שאני באמת רוצה?” אין הדבר מרמז כי עליכם לפחד – פעמים רבות שינוי עשוי להביא להרבה יתרונות, אך כדאי לכם לשקול את החסרונות לצדם, שכן הם אלו שתחושו יותר מכל בתחילת הדרך.

שתלו מוטיבציה וטפחו אותה

אבל אין אפשרות לעשות שום דבר, אם אין לכם מוטיבציה שתקים אתכם מהספה ותעזור לכם לחפוץ להתקדם. מוטיבציה אמורה להיות נטועה בנו, ממש כמו עץ באדמה: היא אמורה לדחוף אותנו קדימה ולייעל את הביצועים שלנו.

כיצד נפתח מוטיבציה? יש למצוא זמן להירגע, בצורה שאיננה משעממת: שיטות כמו יוגה או מדיטציה, הוכיחו את עצמן מאוד כשיטות שמעניקות כוח ומרץ להמשך היום.

בנוסף, יתכן ואתם מאמינים כי אתם זוכרים בדיוק לאן אתם מתקדמים, מדוע אתם עושים את מה שאתם עושים בכל זמן ובכל מקום, אבל האמת היא שרוב הפעמים אנחנו רק חושבים כך. מאוד פשוט לשכוח מה באמת רצינו בתחילת התהליך, מה באמת מביא אתכם למוטיבציה, לקחת כמה צעדים לא נכונים וללכת לאיבוד בדרך.

כל הפרעה בלוח-הזמנים, כישלון או צעד בכיוון חדש או לא נכון עשויים להוביל אותנו לספק ועייפות נפשית.

כדי לשמור על אופטימיות ומוטיבציה, זהו את המשמעות שכל צעד תורם לתהליך שלכם: הזכירו לעצמכם “למה” אתם מבצעים את הפעולה הזו כעת, באמצעות כתיבה ביומן, ויזואליזציה או השקפה פנימית. זכרו את המשמעות הקטנה והגדולה של מה שאתם עושים כעת, זכרו כי אתם בדרך הנכונה ואמצו את התהליך ללבכם.

הקימו לוח-זמנים איכותי

כבר הגעתם להחלטה ואתם נחושים לבצע פעולות וצעדים שיסייעו לכם להתקדם.

כדי לעשות זאת, כדאי לכם להיעזר בלוחות שנה באינטרנט, באפליקציות או פשוט לקחת דף ועט ולייצר אינספור רשימות, המכילות אינספור סעיפים שעליכם לבצע כיום, מחר ובעוד חצי שנה או חמש שנים. בסופו של דבר אתם תגבשו תכנית פעולה קונקרטית ואיכותית, שתסייע לכם להשיג ביעילות את מבוקשכם.

משום שאתם כבר יודעים מה לעשות, אתם חוסכים הרבה זמן ואנרגיה שהייתם מבזבזים על קביעת החלטות ותהייה באשר לצדקתן. אף הרבה יותר פשוט לבצע משימה כאשר אתם יודעים כי היא חלק ממערך שלם של שלבים.

מצליחנים אמיתיים בכל התחומים בחיים לרוב שומרים על מבנה איכותי של זמן, שלפיו הם פועלים במשך שנים בזכות ההצלחה שהוא תורם לחייהם. לא שהם לא מסתגלים בקלות למצבים, הם פשוט מסתמכים על תהליך של שיפור ושימור, ניסוי וטעייה, לאורך הזמן, שלבסוף מוביל לדיוק והצלחה.

גשו למשימה

אז אתם החלטתם שאתם עושים את זה: קבעתם זמן מתאים והתכוננתם בהתאם, מעולה! כשאתם ניגשים למשימה חדשה ומרתיעה, כדאי לכם לנסות לגשת אליה באיטיות כך שלא תפחידו אותה או את עצמכם: נסו לפרק את המשימה לגורמים ולהבין בדיוק מה עליכם לעשות בכל סעיף.

אתם יכולים פשוט לקרוא אותה או להבין את אופן הפעולה הכללי ולאחר מכן – לנסות. בסופו של דבר, אתם תמיד תהיו חייבים “לקפוץ למים” וכמה שיותר מהר – יותר טוב.

אם אתם מרגישים את התחושות המלחיצות “נושפות בעורפכם” ואתם מפתחים רצון עז לשוב ולראות טלוויזיה או לקנות מעטפות, נסו לנהל דיאלוג עם עצמכם: אמרו לעצמכם שאתם מבינים כי אתם רוצים לעשות משהו אחר כעת, אך המשימה הזו היא חשובה לכם, אתם חייבים לסיים אותה במוקדם או במאוחר – ותמיד מומלץ להשכים-קום, כדי שתוכלו לעשות את העבודה הטובה ביותר שלכם ולקדם את עצמכם עוד צעד לכיוון המטרה האולטימטיבית שלכם.

הבטיחו לעצמכם כי אם תחושו את אותן תחושות לאחר רבע שעה של עיסוק במשימה, אתם תתפנו לעצמכם.

ארבעת החוקים

דרך נהדרת לסכם את התהליך היא באמצעות ארבעה כללית פשוטים:

  1. אל תניחו הנחות – הן רק יביאו לדפוסים מנטאליים ורגשות, שיימנעו מכם לקבל החלטה מושכלת.
  2. קבעו החלטה בהתאם למסקנות המבוססות שלכם על החיים שלכם – התמקדו בעובדות בלבד ובחנו עם עצמכם מה בדיוק עליכם לשנות כדי ליהנות מחיים חיוביים יותר.
  3. חתרו אל עבר המטרה שלכם – כאשר אתם מגיעים להחלטה המתאימה בעיניכם, מהרו לפקפק בה ולהגות בה ככל האפשר: בחנו מכל פרספקטיבה אם זוהי ההחלטה הנכונה והטובה ביותר עבורכם, פתחו מוטיבציה ואופטימיות באשר להצלחה שלכם או לגורל שלכם לאחר ביצוע ההחלטה, תכננו כיצד להגיע ליעד שאתם מבקשים והכינו את עצמכם בהתאם באמצעות רשימות, קטגוריות ושלבים, שיסייעו לכם לגבור על מכשולים או קשיים שיתרחשו בעקבות ההחלטה הזו.
  4. תמיד התאמצו לעשות כמיטב יכולתכם – כאשר אתם מתאמצים, גם המוח שלכם מתאמץ ולכן יהיה לכם פשוט יותר לבחון את המציאות כפי שהיא. אל תוותרו, אל תיכנעו לעצלנות ואל תאפשרו לעצמכם להתחרט על השאיפה לממש את עצמכם באופן אופטימלי: לכולם מגיעים החיים המאושרים ביותר שהם יכולים לרקוח לעצמם; גם ההחלטה הקשה ביותר לעיתים חייבת לרקום עור וגידים, כדי להוביל אתכם לחיים טובים יותר.

קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.