מאכלים שיסייעו לכם לחוש אנרגטיים יותר

תזונה – אלו המאכלים שיסייעו לכם לחוש אנרגטיים יותר

מתי היתה הפעם האחרונה שחשתם אנרגטיים באמת? אם קשה לכם להיזכר בפעם האחרונה שהרגשתם  מלאי אנרגיה, אם זהו אתגר עבורכם להתרכז בסוף יום העבודה ואם הדבר היחיד שמתחשק לכם לעשות כשאתם מגיעים הביתה מהמשרד הוא פשוט לשכב על הספה, אנו מזמינים אתכם להכיר את המאכלים שיסייעו לכם לחדש את מלאי האנרגיות שלכם. כל המאכלים המופיעים במדריך הנוכחי יספקו למוחכם ולגופכם את הדלק החיוני עבורו להגברת ריכוז, המיקוד והזכרון, והם יסייעו לכם להתמודד בהצלחה עם “הנפילה” הגדולה של שעות הצהריים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

ביצים

ביצים הם המזון האולטימטיבי כשזה נוגע לשיפור פעילות המוח. ביצה אחת מכילה מגוון חומצות אמינו חיוניות שגופכם פשוט אינו מסוגל לייצר בעצמו. פרט לכך, הן עמוסות באבות מזון חיוניים כמו ויטמינים, שומנים וברזל. החלק הצהוב של הביצה (החלמון) מכיל רכיבים הנקראים לוטין וכולין המסייעים לשיפור הזכרון וחדות המחשבה. מחקרים רבים הראו שאנשים ששילבו בתפריט שלהם מזונות בעלי רמות גבוהות של לוטין וכולין הראו יכולת לשלוף נתונים במהירות גם בשעות עמוסות.

שמן קוקוס

כאשר המוח אינו מקבל חומרים מזינים, הגוף מגיב בתחושת עייפות וחוסר מתמשך באנרגיה. כדי למנוע מצב שכזה, הוא מתחיל לפרק שומנים שונים שתוצריו הם חלקיקים הנקראים “קטונים”, שרשראות שומן קטנות. הקטונים הללו נחשבים למגבירי פעילות מוחית ומשפרים את הזכרון, והם נמצאים באחוז גבוה בשמן הקוקוס. בנוסף, חומצות השומן הנמצאות בשמן הקוקוס לא זקוקות לאינסולין על מנת לחדור לתאים, ולכן שילוב השמן במאכלים יעניק לגופכם אנרגיה מידית. כיצד משתמשים בו? אם אתם אופים בבית, החליפו את שמן הקנולה בשמן קוקוס, או שלבו אותו בטיגון או בבישול. אם אתם במשרד, תבלו או בשלו את המנה שלכם בשמן קוקוס. היתרון המרכזי של השמן הבריא הזה הוא היכולת לא להתקלקל בחימום ולאבד את ערכיו התזונתיים.

בננות

הפרסומת המוכרת משנות ה90′ טענה שהבננה היא פצצת אנרגיה צהובה, והפעם היה אמת בפרסום. על פי מחקרים שנערכו בקרב סטודנטים בארה”ב אכילת בננות קבועה מדי יום, סייעה לתלמידים לשפר את ציוניהם במבחנים. יכולת הריכוז המשופרת וחדות המחשבה של הסטודנטים נבעה ככל הנראה מהרמות הגבוהות של החומרים המזינים המצויים באופן טבעי בבננות- כל בננה מכיל ריכוז גבוה של אשלגן, מגנזיום, ויטמין B, ויטמין C וסיבים תזונתיים המסייעים למוח לייצר סרוטונין ודופמין התומכים ביכולת הריכוז לאורך זמן. בנוסף, הבננה מכיל כמות יפה של סוכרים המתעכלים במהירות בגוף ומעניקים לו אנרגיה זמינה.

תה

התה הינו ה-ממריץ האנרגטי מאז ומעולם. כל תה שהוא (חוץ מתה צמחים) מכיל כמות גדולה של קפאין שיכולה לסייע לכם לחוש אנרגטיים יותר ולשפר את חדות הריכוז והמחשבה. בהשוואה לקפה שפחות מומלץ לשתות ממנו לעיתים קרובות, התה מכיל חומצת אמינו הנקראת לטיאנינין, הידועה ביכולתה להגביר ערנות ויכולת זכרון. מבין כל סוגי התה, אנו ממליצים על שתיית ספל תה ירוק מדי יום. עלי התה הירוק ידועים ביכולתם להמריץ את מערכת העיכול ולחזק אותה ובכך להחזיר לגופכם אנרגיות אבודות. בנוסף, מכיל התה הירוק כמות גדולה של אנטיאוקסידנטים, נוגדי חמצון רב עוצמה הנלחמים ברדיקלים החופשיים החודרים לגוף וגורמים לעייפות ולמגוון מחלות.

ירקות עלים

הצטיידתם בסלט ירוק טרי ורענן לשעות צניחת האנרגיה המאתגרות? טוב מאוד. הירקות העליים הם אולי פחות טעימים ומלהיבים ממבט ראשון, אך נחשבים לפצצות בריאות ואנרגיה. ירקות עלים מלאים בחומרים נוגדי חמצון (אנטיאוקסידנטים) ובויטמינים מחזקים דוגמת ויטמיני A, C ו-E. לפי מחקרים שהתפרסמו בשנים האחרונות, נמצא כי אנשים שצרכו מדי יום ירקות עלים ירוקים מדי יום היו בעלי ביצועים מנטליים מקבילים לקבוצת הביקורת ובה אנשים צעירים יותר בכ-5 שנים. המסקנה- אכילת סלט טרי המכיל ירקות ירוקים כגון: חסה, עלי בייבי, כרוב וכדומה תספק לכם את האנרגיה הדרושה לביצוע כל הפעולות היומיומיות- השגרתיות והמאתגרות.

עדשים

עדשים הן קטניות בריאות העשירות ברכיבים מזינים במיוחד: חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים, חלבונים והן אפילו עשויות להחליף פחמימות פשוטות בכל מתכון שאתם מכירים. אחד המזונות המרעננים והממריצים ביותר הוא סלט עדשים קר, המתובל במלח ובלימון. העדשים עשירות בסיבים תזונתיים המשפרים את המטבוליזם ומותירים אתכם שבעים, אך מנגד הן אינן מכבידות על מערכת העיכול וגורמות לעייפות. אם אתם זקוקים לתוספת מרץ מידית, שלבו עדשים בצבעים שונים בתוך הסלט או כתוספת לארוחת הצהריים שלכם.

יוגורט טרי

אחד הקינוחים הממלאים והממריצים ביותר הוא היוגורט הטרי. היוגורט מכיל אחוז גבוה של סידן, ויטמין B12 וחלבון המסייעים לבריאות הגוף ולשיפור המטבוליזם. אכילת יוגורט באופן קבוע לאחר ארוחת הבוקר, מסייעת לגופכם לייצר אנרגיה מהמזון ותורמת לריכוז לאורך היום. על פי מחקרים שנערכו בארה”ב, חומצת האמינו הנמצאת בשפע ביוגורט (הטירוזין) משפרת במידה ניכרת את הזכרון והערנות לאורך היום.

סלמון

מה לא נאמר על הדג היקר והבריא הזה? הסלמון מכיל חומצות שומן חיוניות במיוחד עבור הגוף והמוח מסוג אומגה 3, המסייעות לחזק קשרים בין תאי המוח ולשמר את הזכרון. מחקרים שנערכו באוניברסיטת קליפורניה לפני מספר שנים קבעו כי חומצות האומגה 3 המצויות בסלמון משפרות את התפקוד המוחי ומקטינות את הסיכוי לחלות במחלות שכחה שונות. לכן, במקום להצטייד בפחמימות לארוחת הצהריים במשרד שלבטח יגרמו לכם לתוספת עייפות, הכינו לעצמכם ארוחה מושקעת הכוללת קוביות סלמון וירקות עליים מסוגים שונים.

אגוזי מלך

כולנו יודעים שאכילה של מספר אגוזי מלך ביום מסייעת לשמירה על בריאות הלב. אולם, בזאת לא מסתכמים היתרונות הבריאותיים של מלך הבריאות של האגוזים, שכן הוא נחשב למזון בעל הריכוז הגבוה ביותר של אומגה 3. לא לחינם מזכיר אגוז המלך בקליפתו את קליפת המוח – הוא משפר במידה ניכרת את ביצועי המוח ואת יכולת הזכרון ונחשב כממריץ וכמשפר אנרגיה באופן מידי. בנוסף, חופן אגוזי מלך יעניקו לגופכם כמות טובה של סיבים, סידן ומגוון רכיבים חיוניים נוספים שיסייעו לכם לתפקד באנרגטיות לאורך כל היום. את אגוזי המלך מומלץ לאכול כפי שהם, אולם אם אתם סולדים מטעמם היבש מעט, תוכלו למרוח אותם על לחם כממרח (אגוזיה) או לשלב אותם בסלט הירקות מהסעיף הקודם.

שוקולד מריר

כן, אנחנו רואים שאתם מחייכים. אחד מן המאכלים הממריצים שהכי כיף לאכול כדי להתעורר הוא כמובן השוקולד המריר. השוקולד המריר (והכוונה לזה המכיל לפחות 60% מוצקי קקאו) מספק לגוף מלאי גדול של חומרים נוגדי חמצון השומרים על בריאות הלב (עובדה זו מוכחת גם ממחקר חדש שנערך בשנים האחרונות שהראה כי בשוקולד המריר ריכוז נוגדי החמצון הוא אף גבוה יותר ממיצי חמוציות, רימונים או אוכמניות). בנוסף, מכיל השוקולד המריר כמות מסוימת של קפאין, חומר הידוע כמעורר את הגוף ומשפר את המטבוליזם.  אם אתם חובבי שוקולד מושבעים, אכילת קוביה אחת של שוקולד מריר איכותי, תספק אתכם הרבה יותר מחצי חפיסת שוקולד חלב. קוביה אחת (או מקסימום שתיים) של שוקולד מריר מרוכז, תספק בקלות את כל החשקים למיני מתיקה ותותיר אתכם רעננים ונמרצים יותר. נסו את זה, זה טעים.

דייסת סובין

אם עדיין לא יצא לכם לנסות לאכול אותה בארוחת הבוקר, זה בדיוק הזמן להתחיל. אחת האפשרויות המזינות ביותר לשלב בארוחת הבוקר היא דייסת סובין, אליה ניתן להוסיף מעט קינמון לפי העדפתכם. דייסת הסובין היא פצצת אנרגיה עתירת רכיבים תזונתיים חשובים- פתיתי הסובין מכילים שפע ברזל, מגנזיום וויטמין B6 המסייעים לגוף להפיק אנרגיה מידית. בנוסף, כל מנת דיסה מכילה גם כמות יפה של סיבים תזונתיים, שיתרמו לאיזון רמות הסוכר בגופכם ויסייעו לכם לחוש אנרגטיים יותר לאורך היום. אכלו מנת דייסת סובין לפני יציאה מהבית, או בשעות צניחת האנרגיה במשרד. זמן ההכנה של מנה כזו היא 2 דקות, אך התועלת לגוף נשארת לאורך כל היום.

ג’ינג’ר

קמתם בבוקר עייפים במיוחד? עברו כבר מספר שעות ואינכם מצליחים להתרכז בעבודה? נסו לשתות מעט מים חמים יחד עם ג’ינג’ר, דבש ולימון. הזנגוויל או בשמו הנוסף הג’ינג’ר, מוכר בתכונות הבריאותיות הייחודיות שלו למגוון מצבים: הפחתת בחילות והקאות בעת ההריון, מניעת דלקות, חסימת רעלים, לחימה בחיידקים ובוירוסים ובמיוחד ביכולת שלו להמריץ את הגוף ולשפר אנרגיה. המים החמים יחד עם הג’ינג’ר לא יעייפו אתכם, להפך- שתייתם תזרים בכם אנרגיות חדשות שיסייעו לכם להתמודד עם העייפות במהלך היום. הג’ינג’ר נחשב לאחד ממזונות העל הממריצים- הוא עשיר בנוגדי חמצון ובמגוון חומרים מזינים ויכול בהחלט להוות תחליף לא רע לתה ירוק או לכוס הקפה היומית שלכם.

אמרו לא לפחמימות הפשוטות

ומה לא כדאי לאכול כשחשים את נפילת האנרגיה ממשמשת ובאה? רוב האנשים נמשכים באופן בלתי מודע לפחמימות הפשוטות בשעות העייפות שלהם – שוקולד, עוגיות או עוגות הם אכן ממריצים ומעניקים לגוף תחושת מרץ מידית. אולם, אכילת פחמימות פשוטות בכל פעם שחשים מחסור באנרגיה אינה מומלצת כיוון שכשם שהיא מעלה במהירות את אנרגית הגוף, היא נופלת במהירות לאחר מכן. המזונות המופיעים במדריך הנוכחי הם מהסוג שיותר כדאי לכם לאכול, כיוון שהם מסייעים לשחרור אנרגיה איטי והדרגתי בגופכם, ובנוסף מכילים שפע אבות מזון שישפרו את תפקוד הגוף והמוח.

 


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.