למה אנשים מצליחים כותבים הכול?  כך נלמד לשלב את היכולת הזו בחיינו

למה אנשים מצליחים כותבים הכול? –  ככה נלמד לשלב את היכולת הזו בחיינו

כולכם ודאי חוויתם את התסכול הזה: זוהי שעת לילה מאוחרת ואתם כבר במיטה, נסחפים לעולם השינה, כשלפתע עולה במוחכם משהו חשוב: אולי רעיון מעניין שכדאי לכם לחקור, סידור ששכחתם לעשות, משהו חשוב לעבודה שאתם חייבים לזכור למחר… אבל אין לכם כוח לקום מהמיטה עכשיו, אז נקווה שנזכור מחר?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

לא!!! זה המקום בו הרשימות היעילות נכנסות לתמונה. רשימות והערות הן חיוניות כדי ייעל את החיים שלכם: הן תמיד יהיו שם אם תשכחו, הן יסייעו לכם לבנות או לבצע את מה שרציתם ולשפר את איכויות ניהול הזמן שלכם. כל הטוב הזה אף יתרום לייעול הפרודוקטיביות שלכם.

למה כדאי לנו לכתוב הכול?

מעבר לעובדה שאנשים מצליחים כמו ביל גייטס, ג’ורג’ לוקאס וריצ’ארד ברנסון נשבעים כי לא היו מצליחים לעבור יום בלי ההערות שלהם, ציון הערות היא חלק חיוני מהצלחה בעסק או בחיים. באמצעות רשימות, תוכלו לשפר את איכות הקשב, הלמידה והדמיון שלכם. יהיה לכם הרבה יותר פשוט ליצור הר מעכבר.

בנוסף, רשימות מסייעות לנו:

  • להדגיש את נקודות המפתח של כל שיחה ולסייע להבהיר מידע ולהטמיע אותו בצורה נכונה ומבוססת יותר במוחנו
  • ליצור קשר עמוק יותר עם מישהו אחר במהלך פגישה, הרצאה או אירוע. אתם לא תאבדו פוקוס לרגע
  • לקשר בין מחשבות ורעיונות שונים בקלות
  • לזכור מידע לאורך זמן ובאופן איכותי יותר
  • לחקור מידע מסוים באופן נרחב יותר או ללמוד על דבר מה חדש ששמענו עליו קודם לכן
  • לשמור על רעיונות ומחשבות פשוטים, שיתכן והיו הולכים לאיבוד אחרת

תחשבו על זה לרגע… אף אחד לא זוכר הכול 24/7. האם לא יהיה לכם פשוט יותר אם פשוט תכתבו את הכול? את מה שאתם שומעים, מה שאתם לומדים, מה שאתם חושבים?

ההרגל הזה יסייע לכם לפתח יתרון משמעותי – אתם תמיד תזכרו הכול.

אתם יכולים לרשום את ההערות שלכם על דף, בקובץ במחשב או באחת ממיליון האפליקציות שכל המטרה שלהן, היא להעניק לכם מקום נוח לבטא את המחשבה שלכם. יש לציין כי רוב האנשים המצליחים דבקים בדף ועט עד היום. הם מאמינים כי הדבר גורם להערות להרגיש אמיתיות יותר וכתוצאה מכך, הם מצליחים להתחבר אליהן באופן עמוק יותר. כדאי גם לכם לבחון את הנושא.

באותו אופן, אנשים מצליחים ממליצים להקפיד ולרשום הערות על כל דבר ולרבות ספרים שאתם קוראים, נושאים שלמדתם או אירועים שהתרחשו. אם תקפידו לרשום את הנקודות הללו היטב, אתם תמיד תזכרו את המידע היטב.

אין עומס מידע

כולנו עמוסים בעולם של המאה ה- 21 ובעיקר במידע. אין הדבר מפתיע יותר מדי, בהתחשב בעובדה שאנו מצויים ב”עידן המידע”.

יום רגיל לרוב יכלול מסגרת כמו עבודה, לימודים או צבא, סידורים, ילדים, חברים, בני זוג, משפחה, אירועים, מפגשים, צורך לבשל, לנקות, לענות למיילים… מאוד פשוט להיות עמוסים מדי.

בשל כל העומס הזה, פעמים רבות אתם פשוט מפספסים מידע: שכחתם לאסוף את הילדים מבית הספר, שכחתם את החומר למבחן בעוד שבוע, אין לכם מושג איך לבצע את הפרוצדורה שעומדת בפניכם עכשיו… אבל אם הייתם רושמים, הייתם יודעים.

אז תכתבו את כל הרעיונות שלכם, המחשבות שלכם, התסכולים שלכם, כל מה שיש לכם לעשות במהלך היום עד שאתם מרגישים שאין לכם יותר מה לכתוב – רוקנתם את המוח שלכם עד אפס מקום ועכשיו – אתם פנויים לעשייה.

מומלץ לסדר את ההערות לפי חשיבות או עניין עבורכם, כך שיהיה לכם פשוט יותר לחזור אליהן במקרה הצורך.

אתם תשתפרו עם הזמן

כאשר אתם מתמקדים בקשב עצמו ולא בפגישה, ביציאה עם החברים או במידע שעליכם לקלוט, למוח שלכם הרבה יותר פשוט לקלוט מידע ולספוג אותו באופן איכותי.

במקום לאפשר למידע לחמוק מבין אוזניכם, ההערות יסייעו לכם לאגור אותו במוח שלכם, משום שהוא יבין כי אתם חייבים לזכור את זה. אתם רושמים את זה, אז זה חייב להיות חשוב, לא כן?!

ההערות הן כלי קשב מצוין: אם אינכם מספיקים לזרום עם ההרצאה, תכתבו את מה שהמרצה אומר מילה במילה וסדרו את המידע לאחר מכן, באופן נוח יותר.

באותו אופן, אם הבנתם את הקונספט של התוכן, אתם יכולים לכתוב הערה קטנה שתבהיר את הדברים עבורכם ולאחר מכן, לשוב לעולם הקשב.

הכול אמיתי יותר

כאשר אתם רושמים הערות, קורה תהליך קסום שגורם לכם להרגיש כי המילים מעניקות לכם אנרגיה ומוטיבציה לפעול ולהיות נוכחים ברגע.

כדי ליהנות מהתכונה הזו, יהיה עליכם להתחבר להערות שאתם כותבים ובאמת להפנים את מה שאתם מעלים על הדף.

רעיון קטן = הצלחה רבה

כאשר אתם מעלים את המידע על הדף, הוא מקבל חיים משל עצמו – שאתם יכולים לפתח.

לפתע כל הערה, כל שורה הופכים לקצה חוט שעשוי להוביל אתכם לרעיון עוצמתי, לתהליך מהותי ואף להצלחה. חשבו מה היה קורה אם לא הייתם כותבים אודותיו?

אתם תהיו קוראים איכותיים יותר

בין אם אתם תועלי ספרים כבר עכשיו או שאין לכם כוח להסתכל על אחד, רשימת הערות תסייע לכם לתחזק את המיקוד שלכם ואת היכולת שלכם לאגור מידע משמעותי, ציטוטים, תהליכים או טכניקות חשיבה שונות.

אתם תוכלו להדגיש, לשים סימנייה או אפילו לתלוש דף שנדמה כחיוני בעיניכם, להפריד בין מידע תפל למידע חשוב ולפתח חשיבה עמוקה יותר באשר למידע, כך שתוכלו לפתח אותו יותר בקלות.

תשפרו את הזיכרון שלכם

בני אדם נוטים לאבד כ- 40% מהמידע שהם אוגרים ב- 24 שעות. לכן מאוד אפקטיבי לאגור את המידע הזה באמצעות הערות ורשימות.

כאשר הכול כתוב לכם, אתם יכולים להיות בטוחים כי שום מידע חשוב לא ייעלם מכם. בנוסף, כאשר אתם מסדרים את המידע על הדף, אתם מסדרים אותו גם במחשבות שלכם ועל ידי כך, מטמיעים אותו עמוק יותר בזיכרון שלכם. כדאי לכם לשמור על סדר ברשימות שלכם, כדי ליהנות מראש נקי ומסודר מבחינת מידע.

תשפרו את איכות הקשב שלכם

כאשר יש לכם דף ועט מול העיניים שלכם, אתם הרבה יותר ממוקדים בסביבה שלכם.

אתם תוכלו להתמקד יותר במחשבות שלכם, במה שהאחר אומר, בנושא שאתם אמורים ללמוד, בניסיון שלכם ובפיתוח של המידע שקלטתם.

לאחר שספגתם את המידע כראוי, זכרו לסדר אותו באופן איכותי, כך שהמוח שלכם יוכל לסכור אותו ביתר קלות.

המוח שלכם ילמד לסנן מסיחים

רשימת הערות מסיטה אתכם מהצורך לזכור את כל מה שקורה מולכם ולהתמקד רק במה שחשוב.

משום שכל כך חשוב לכם לכתוב את המידע החיוני, אתם תצליחו לסנן רעשים והסחות דעת הרבה יותר בקלות.

אתם תבטאו את עצמכם טוב יותר

רשימת הערות מצריכה מכם יכולות רבות של הבנה, סדר וארגון, כדי שתוכלו ליהנות מהיתרונות שלהם באופן אופטימלי.

ככל שתקפידו לשמור על הבנה, סדר וארגון, כך יהיה לכם פשוט יותר לראות קשר בין רעיונות שיתכן ופספסתם בעבר או להעלות השערות חדשות, באשר לנושאים ששכחתם מהם לחלוטין.

כתוצאה מכך יעלו במוחכם שאלות רבות, תהיות רבות ושאיפות לפתח את ההבנה שלכם באשר למידע.

משום שאתם כה מאורגנים בראשכם, יהיה לכם הרבה יותר פשוט לנסח את השאלות הללו בצורה הנכונה ביותר, כך שתוכלו לקבל את התשובות האיכותיות ביותר. ככל שתבינו את הנושא בצורה מקיפה יותר, כך יהיה לכם פשוט יותר להמשיך הלאה, לפתח אותו כראוי או ללמוד ממנו.

אתם תשיגו הרבה יותר מטרות

מספר מחקרים מעידים כי תהליך רשימת ההערות מסייע לכם לפתח את איכויות הלמידה שלכם (קשב, זיכרון, סדר וארגון…) ולהשיג מטרות יותר בקלות.

כדאי לכם להעלות את המטרות שלכם על הדף – הפעולה תסייע לכם להעצים את תחושת המחויבות שלכם כלפיהן.

אתם לעולם לא תשכחו מטרה שכתבתם, לעולם לא תשכחו מהצורך לבצע אותה ולאחר שתסמנו עליה V, תיהנו ממוטיבציה ותחושה חמה של הצלחה.

כיצד נטמיע רשימות והערות כמנהג?

היכולת לערוך רשימות מסודרות ואיכותיות היא קריטית לשם הצלחה ופיתוח היצירתיות שלכם. עם זאת, כל יכולת היא חסרת טעם, אם אינכם משתמשים בה.

ישנם אנשים שפשוט יפתחו אפליקציה בפלאפון או יקנו מחברת ויתחילו לרשום, בעוד שאחרים יתקשו לשלב את הפעולה בחייהם ולהפוך אותה להרגל. לאנשים הללו כדאי, ראשית כל, לרכוש מחברת שהם אוהבים.

כפי שכתבנו, אנשים מצליחים לרוב מעדיפים לכתוב את ההערות שלהם עם דף ועט, משום שבאופן זה הן הרבה יותר אמיתיות בעיניהם. אם אתם תשקיעו במחברת איכותית ומרשימה שמתאימה לכם, אתם תרצו להשתמש בה. כל עוד לא תעשו את הצעד הזה, אתם תמשיכו לחלום על כתיבה ולשכוח ממנה, בדומה לכל שאר המשימות וההערות בחייכם.

הקפידו על סדר באופן כללי

אם אתם באמת רוצים לשלב הערות בחיי היום-יום שלכם, כדאי לכם להטמיע את הקונספט של סדר בכל אספקט בחיים שלכם: דאגו לבית וחדר מסודר, למשרד מסודר ולרשימות והערות מסודרות.

אתם יכולים לרכוש מספר מחברות ולשייך כל מחברת לנושא, רעיון או מקצוע מסוים, כך שיהיה לכם פשוט יותר לגשת למידע שאתם רוצים. אתם אף יכולים לקנות קלסר עם חוצצים ולשייך כל דף הערות/מידע למקום המתאים לו, בסוף כל יום.

שאו את המחברת, האפליקציה או הדפדפת אתכם

כאשר יש לכם את המקום לכתוב בו בכל עת, הרבה יותר פשוט להגיע אליהם ולהיעזר בהם בעת הצורך, לא משנה מתי.

נסו ללכת עם מחברת, דפדפת או אפליקציה פועלת במשך 21 יום, כאשר המטרה היא לבחון מתי אתם באמת זקוקים להם והיכן אתם משתמשים בהם יותר.

כתוצאה מכך תמיד יהיה לכם מקום לכתוב, בין אם אתם בפגישה, מבצעים פעילות, מנסים לנצל הזדמנות או פשוט מהווים אוזן קשבת.

מצאו את הסטייל שלכם

רבים מאיתנו נוטים לכתוב הערות ולערוך רשימות, אך כל אחד עושה זאת בדרך מעט שונה. כדאי לכם להשקיע את הזמן ולחפש את הדרך שמחמיאה לכם יותר מכל.

אתם יכולים לכתוב רשימות לפי מפה, לפי טבלה, לפי חשיבות, לפי תזמון, לפי איכות, להקליט את ההערות שלכם, לסדר אותן בקלסר וכן הלאה…

שמרו על הפורמט הזה

הבנתם כיצד נוח לכם לנהל את הרשימות, ההערות והרעיונות שלכם? מצוין! ברגע שמצאתם את השיטה האופטימלית עבורכם, דבקו בה בכל מצב.

אם תשנו את הסטייל שלכם בכל פעם, יהיה לכם קשה יותר לשחזר כיצד נוח לכם לערוך רשימות באופן האפקטיבי ביותר.

אמנם מומלץ לשמור על סגנון קבוע לניהול רשימות, אך אתם תמיד יכולים לייעל את השיטה הקיימת בה אתם לוקחים הערות או עורכים רשימות: תמיד מומלץ לרשום תאריך וכותרת ראשית, כדי להבהיר במה מדובר. בנוסף, אתם יכולים לבחור לעצמכם מעין קיצורים, שיאפשרו לכם לערוך את הרשימות ולהבין אותן באופן מהיר יותר.

תמיד תעברו על מה שכתבתם

יתכן ותתקשו למצוא את הזמן לקרוא את ההערות שלכם שוב, אך כדאי לכם לעשות זאת, תוך 48 שעות מהרגע שבו יצרתם אותן.

אם לא תחזרו על ההערות שלכם ורק תתנו להן להעלות אבק, יחסית מיותר להכין אותן: אם תשבו ותקראו אותן כשבוע לאחר שערכתם אותן, הזיכרון שלכם יהיה מעורפל יותר ויהיה לכם פחות פשוט לשחזר את המידע באופן אופטימלי. אם לא תגיעו אליהן בכלל, לא למדתם מהן דבר…

כאשר אתם מוצאים את הזמן לעבור עליהן, אתם זוכרים את המידע שלמדתם טוב יותר, משבחים את עצמכם על מה שהספקתם וזוכרים מה עדיין לא הספקתם ויש לעשות מחר. אתם אקטיביים.

תפעלו

אחד המפתחות להטמעת הרגל היא ליהנות מההצלחה שהוא תורם לחייכם, קטנה ככל שתהיה. ההצלחה בונה מומנטום שמסייע לכם להתפתח ולצמוח מידי יום. הוא אף מבטיח כי ההרגל יישאר עמכם.

תעברו על הרעיונות שלכם ותהפכו אותם לפעולות שאתם יכולים לאמוד כהצלחה. אם לא תכתבו את הרעיונות שלכם, הם עשויים לעזוב את ראשכם עוד לפני שתעזבו את החדר. אם כן תכתבו את הרעיונות שלכם, לאחר שתבצעו אותם אתם תיהנו מסיפוק והצלחה. מי יודע? אולי אפילו תגלו רעיון חדש, שייקח אתכם עוד צעד קדימה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.