טיפים שיסייעו לכם להוביל חיים בריאים – כמו שבאמת מגיע לגוף שלכם

טיפים שיסייעו לכם להוביל חיים בריאים – כמו שבאמת מגיע לגוף שלכם

כדי שכל יום שלכם יהיה מלא בהרגלים בריאים, ראשית כדאי לכם ללמוד אותם. להלן חלק מההרגלים החשובים ביותר לבצע יום-יום, כדי ליהנות מאורח-חיים בריא.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

זכרו לשתות המון מים לאורך היום

ידוע כי כדאי לשתות מים כדי לתרום לבריאות העור, אך זהו רק קצה המזלג: מים מעניקים נפח ומהירות למחזור הדם, מה שמסייע לגוף להעביר למערכות השונות את החמצן והצרכים שלהם (ויטמינים, מינרלים, הורמונים…), לנקות פסולת ורעלים מהמערכות השונות ומהגוף באופן יעיל ומהיר יותר ולהזין את הגוף שלנו בלחות וחיות. המים אף מייעלים את החדות הקוגניטיבית שלנו ותורמים לגופנו אנרגיה לאורך היום.

ביום ממוצע, מומלץ לשתות שני ליטרים של מים. בימים שרביים או ימים המלאים בפעילויות ומאמץ גופני, אף כדאי להעלות את המינון. כאשר אנו נמנעים מהעשרת הגוף שלנו בנוזלים, אנו מאטים את התפקוד הכללי של הגוף שלנו, מייבשים את העור שלנו, מותירים פסולת במערכות השונות לאורך זמן ממושך מדי ועלולים לגרום לתופעת הרדיקלים החופשיים והשלכותיה. באותו אופן, אנחנו גם מפחיתים מהאלסטיות של העור שלנו.

השתדלו להקפיד על מינון המים היומי המתאים לכם, בייחוד אם אתם מרבים בפעילות גופנית או עובדים בחוץ בחום.

ניכר כי מים, בדומה למזון, הם חלק הכרחי מהחיים של כולנו. הם אף מרכיבים כ- 60% מגופנו. אם אתם באמת רוצים ליהנות מההשפעות המעוררות, המקדמות והמועילות של המים, כדאי לשתות קצת מהם לאורך כל היום. קנו לכם בקבוק שתוכלו לסחוב עמכם לכל מקום, כדי שאף פעם לא תהיו צמאים שוב.

אף כדאי לכם לשתות חצי ליטר של מים ישר על הבוקר, משום שזהו הרגע בו הגוף שלכם מיובש יותר מכל.

אכלו הרבה ארוחות קטנות ובריאות לאורך היום

אוכל משפיע מאוד על מצב הרוח שלנו, הערנות שלנו, האנרגיה שיש לנו במהלך היום והרצון שלנו לזוז. אוכל הוא אף מעודד, מנחם וכמובן שטעים. אל תשכחו “להאכיל את עצמכם” במהלך היום! כדי לקבל הרבה אנרגיה, השתדלו לשמור על מערכת העיכול עובדת, על ידי שגרה של ארוחות קטנות, כל שלוש-ארבע שעות.

אף מומלץ שתכינו את רוב המזון בעצמכם: ארוחות שאנו מכינים בבית מסייעות לחסוך לנו זמן וכסף, הופכות את תהליך הקנייה של המזון לפשוט וחסכני יותר ויותר מכל – מסייע לנו להימנע ממזון לא בריא, שנמצא ברוב המסעדות ובעיקר במסעדות המזון המהיר כיום.

כדאי לכם להעשיר את עצמכם בירקות, פירות, חלבונים, סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון ושומנים בריאים כל יום, כדי לשמור על בריאותכם.

שטפו את הידיים

רוב האנשים נוטים לשכוח מהי חשיבות הניקיון של העור ולכן, דואגים לשטוף את הידיים פעם ביום לכל היותר – במקלחת.

האמת היא שהעור שלנו חשוף לשפע לכלוכים ומזהמים לאורך היום ומסיבה זו מומלץ להקפיד ולשטוף את הידיים בעיקר לאחר שאנחנו הולכים לשירותים, לפני ארוחה ואחריה, לכל אורך תהליך של בישול ולאחר שנגענו בכל דבר שהוא מלוכלך; זבל, חיות, אנשים חולים ואפילו קוביית שוקולד.

תהליך נכון של שטיפה כולל קרצוף של הידיים ומסתיים בייבוש איכותי של הידיים, שיימנע ממזהמים לחדור את הנקבוביות שלכם בקלות. אם תקפידו על התהליך, אתם תימנעו בקלות מזיהומים (בעיקר באזור העיניים ומערכת העיכול).

דאגו להשתמש בסבונים עדינים וטבעיים, שלא פוגעים בעורכם. אף מומלץ כי תקפידו לבחור סבון שמותאם לסוג העור שלכם, כדי שיעניק לכם לחות או יסייע לשמר את הלחות הקיימת, תוך כדי מתן ניקוי יעיל לנקבוביות שלכם.

חוט דנטלי

חוט דנטלי ידוע כסייע יעיל מאוד להתמודדות עם לכלוך בשיניים ובחניכיים. החוט הדנטלי מצליח להגיע לנקודות שאליהן מברשת השיניים פשוט לא מצליחה. אם אתם באמת שואפים לשמור על השיניים והחניכיים שלכם, הקפידו להשתמש בחוט דנטלי בין פעם אחת לפעמיים ביום.

שימוש יומי בחוט דנטלי יתרום לשיניים נקיות, לבנות ובריאות. הוא יסייע להדיר ממיטתכם מחלות חניכיים ויימנע נזק לכלל חלל הפה לטווח ארוך.

כאשר אתם בוחרים את החוט הדנטלי, השתדלו למצוא אחד שהוא טבעי ככל האפשר – גם חוט דנטלי עשוי להכיל אלכוהול או חומרים אחרים שייבשו את חלל הפה שלכם ועל ידי כך – ייצרו סביבה משגשגת עבור בקטריה.

90 דקות

רבים מכם ודאי כבר יודעים זאת, אך כל מחזור של שינה-ערות שלנו עורך 90 דקות, שעה וחצי. מסיבה זו מומחים רבים ממליצים לנסות ולתזמן את מחזור השינה שלכם לכזה, שמוביל לשעת ערות בדיוק בתום מחזור השינה שלכם.

כאשר אתם מתעוררים בין מחזורי שינה, רוב הפעמים הגוף או המוח לא סיימו לעבד אותם ולכן, אתם תחושו עייפים או חלשים יותר מהרגיל.

כאשר אתם הולכים לישון לפי מחזור השינה, אתם תתעוררו בתום מחזורי השינה כלומר – בדיוק מוכנים לפעולה. מסיבה זו אתם תחושו ערניים יותר, קלילים יותר, חדים יותר ומוכנים יותר ליום לפניכם.

כדי לעשות זאת נכון, נסו לעשות ניסוי עם עצמכם ולקבוע לכמה שעות שינה אתם זקוקים בלילה כדי להתעורר רעננים. לאחר מכן, תזמנו כי השעה הקבועה שבה אתם הולכים לישון עומדת ביחס נכון לשעת הערות שלכם. לדוגמא, אם הלכתם לישון ב- 23:00 בלילה, דאגו לקום כל יום ב- 5, 6 וחצי או שמונה, בהתאם לכמות השעות לה אתם זקוקים כדי לקפוץ מהמיטה.

תקנו הרבה אוכל בריא מראש

אוכל בריא כיום הוא לא בהכרח ירקות ופירות; כיום ניתן למצוא בשפע חנויות הרבה חטיפים בריאים, מאכלים אורגניים ועוד. כאשר אתם רוכשים מזון בריא, מומלץ לכם לרכוש הרבה ממנו, כך שתמיד יהיה לכם בבית. אתם יכולים להכין אוכל בריא לטווח ארוך, כ שיישמר לכם לכל השבוע ולא תאלצו לדאוג לארוחות. ניתן להכין מאגוזים, זרעים וקטניות ממרחים מופלאים, שיתרמו לגופכם שפע בריאות.

כאשר אתם קונים מעט אוכל בריא, מאוד פשוט לדבוק באוכל הלא בריא. כמובן שמומלץ להימנע מאוכל לא בריא, אך לעיתים קשה לוותר ומתפתים. במקום להלקות את עצמכם, פשוט תוסיפו עוד ראש פטרוזיליה לעגלה ותמשיכו הלאה.

דבר נוסף שמומלץ לעשות הוא לרכוש ירקות ופירות שמתקלקלים אחרי זמן רב, כגון צנוניות, כרוב, קולרבי, תפו”א, בצל, שום, גזר וכדומה. באופן זה גם אם לא תשתמשו בירקות בשבוע-שבועיים הראשונים, הם עדיין יהיו שם לקבל את פניכם ולהעשיר את בריאותכם.

נסו לגרום לפעילות גופנית להיות מהנה

רבים האנשים שלא סובלים פעילות גופנית וחבל, משום שהיא תורמת כל כך הרבה בריאות לחיינו: היא מסייעת לשפר את מצב הרוח, להאיץ את מחזור הדם, לייעל את תהליכי העיכול, הטיהור והניקוי של גופנו ולתרום לגופנו אנרגיה וחדות קוגניטיבית למשך 4 שעות לפחות לאחר האימון.

כדי ליהנות מכל היתרונות הללו, אנו לא חייבים ללכת למכון כושר כל יום. כל שעלינו לעשות הוא למצוא את הדרך האישית שלנו להתאמן: לצאת עם הכלב לטיולים ארוכים יותר, להתאמן מול סדרה בטלוויזיה, בחרו ללכת במקום להשתמש בתחבורה ציבורית או ברכב אם מדובר בהליכה של עד 40 דקות, עבדו בעמידה, עשו סידורים ברגל, קומו במיוחד בבוקר לאימון מרגיע או מקפיץ או לכו לישון עם אימון מתיחות מרגיע ומלא הרפיה.

מה שלא תבחרו – פשוט תעשו את זה. אתם תרגישו הרבה יותר טוב לאחר חודשיים, כשתתרגלו ותבחינו בשינויים הגופניים, המנטאליים והנפשיים החיוביים שאתם חווים.

תשברו את המשקל

משקל הוא דרך פשוטה מאוד להתערער מבחינה חיצונית. חבל להיכנס לעולם הזה… אתם יפים לא משנה מה, אף על פי שתהיו מאושרים יותר אם תהיו בריאים.

בלו זמן בטבע

נוף פסטורלי טבעי ויפה, מסייע לכם להרגיש טהורים יותר, נקיים מכל ה”בלגן” שהחיים הציפו על ראשכם. הטבע, שמוקף בעצים, מעניק חמצן בריא לגופנו, המסייע לנו לחוש ערניים ורגועים יותר.

היופי הטבעי, בנוסף ליתרונות הפיזיולוגים ששהייה בחוץ מספקת לנו, יסייעו לנו לחוש רגועים ומאושרים יותר ביום-יום.

גם אם אינכם גרים בצפון או מתכננים חופשה, אתם תמיד יכולים ללכת לטייל בפארק השכונתי והפסטורלי בעירכם או אפילו בחורשה באזור ביתכם.

נשלים עם עצמנו

כולם מרגישים רע לפעמים, מאמינים כי אינם טובים מספיק או פשוט נסחפים עם הדפוס של הרגע ומשתלחים, אבל זהו חלק מהחיים.

מה שחשוב הוא שלאחר מכן, תקפידו לחבק את עצמכם ולהזכיר לעצמכם כי אתם אף-פעם לא לבד. זכרו כי יש לכם את המעלות שלכם וכמו כל אדם אחר, אתם מיוחדים, מדהימים ושונים.

יתכן ולעיתים תתקשו לשלוט במחשבות לא נעימות או לצאת מתחושות לא נעימות, אך כדאי לכם להזכיר לעצמכם – אתם האדונים של המוח שלכם ולא להיפך. כל עוד תקפידו לעבד את המחשבות הללו ולהבין כי אלו אתם זועקים לחיבוק, אתם תעניקו לעצמכם את האהבה לה אתם זקוקים ועם הזמן – גם תלמדו להתעלם מהרע ולהתמקד בטוב.

זכרו! כפי שאינכם מגדירים את האחר לפי מעשה אחד או תכונה אחת, אל תגדירו את עצמכם. תאהבו את עצמכם תמיד, גם אם טעיתם. כולם טועים, אבל כולם גם מצליחים לאחר התמדה והשקעה רבה.

ואם אתם עדיין מרגישים “על הרצפה”, התקשרו לאהובים שלכם ובקשו חיבוק אמיתי. הם אלו שיודעים יותר טוב מכולם כיצד לנחם אתכם ולסייע לכם לראות את הטוב שטמון בכם.

הפסיקו לאכול סוכרים ובעיקר חד-סוכרים

פחמימות פשוטות גורמות לתהליך עיכול מהיר ולא בריא, אשר מטיל עומס על המערכות השונות בגוף שלכם. חד-סוכרים מאיצים את תהליך העיכול משמעותית, יוצרים לחץ על הכבד לפעול לצד העיכול המהיר, יוצרים עומס על מחזור הדם; שמתמלא בסוכרים בבת-אחת, יוצרים לחץ על הלבלב לייצר אינסולין לפרק את הסוכרים, לחץ על התאים לספוג את כל האנרגיה הזו, שגורמת לכם להזדקק ליותר חמצן. ובכל זאת… לא אתם צופים – אלא המוח. אתם מאוד ערניים, אך בו-בעת המוח שלכם מתווך את כל התהליכים הללו בו-זמנית ולאחר מכן, באופן צפוי ומובן, הוא מתעייף. לכן, שעה-שעתיים לאחר שאכלתם הרבה חד-סוכרים, רוב הפעמים אתם תחושו עייפים מאוד אלא אם כן… “תיקחו עוד מנה”.

אם אתם רוצים להפחית את רמות השומנים בגופכם, להגן על מערכת העיכול שלכם ועל גופכם מההשלכות של אכילה מרובה של חד-סוכרים (סוכרת, בעיות לב וכלי דם, מחלות מעיים), כדאי שתשתדלו להימנע ככל האפשר ממשקאות ממותקים, כמויות גדולות של שוקולד חלב, שוקו, קמח לבן, סוכר לבן וחום, פסטה, קרקרים, שיערות סבתא, עוגיות ועוגות למיניהן, קורנפלקס עם הרבה סוכר…

כמובן שאיש לא אומר שאתם חייבים להימנע ממתוקים ושוקולד לחלוטין, אך מומלץ לנסות ולדבוק בבריא: בשוקולד המריר (והטעים! אם תתמידו בו שבועיים), במים, בקורנפלקס עם הגרנולה, באורז המלא והחיטה המלאה… יש לציין כי גם סוכרים שמקורם בפירות אינם בריאים בכמויות גדולות מדי, לכן זכרו כי יש לקחת הכול במתינות, במיוחד כשמדובר בסוכרים.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.