חוששים שבן/בת הזוג יכירו את האני האמיתי שלכם? איך להתגבר על הפחד ולהפתח באמת

חוששים שבן/בת הזוג יכירו את ה”אני” האמיתי שלכם? איך להתגבר על הפחד ולהיפתח באמת

אתם אנשים שבדרך-כלל פשוט לכם לספר, אך כשהנושא מגיע למערכת יחסים, אתם קופאים?! מרגישים מפוחדים? תוהים אם יקבלו אתכם?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

הדבר החשוב ביותר לזכור, הוא שברור כי בני זוג שאוהבים ומכבדים אותנו – יקבלו אותנו לא משנה מה.

השאלה היא איך מספרים?

הכירו אותם קודם

מרגישים שיש לכם כל כך הרבה לספר על עצמכם, שאתם בכלל לא יודעים איפה להתחיל? אולי עדיף שתחכו עוד קצת ותנסו לחשוב עם עצמכם: עד כמה אתם מכירים את האדם שישן במיטה לידכם?

אנשים רבים “טובעים” בשגרה היומית של העבודה, בית, רצון לנוח, רצון לראות את כל האנשים האהובים והקרובים ולפתע… נגמר היום וכל מה שאתם רואים מבני הזוג שלכם הוא את הגב במיטה.

זהו מצב שגרתי והגיוני, אך הוא לא יכול לחזור על עצמו יום אחר יום, במיוחד אם אתם בתחילת מערכת היחסים שלכם.

נסו לשאול את עצמכם: כמה בני הזוג שלכם סיפרו לכם עליהם? כמה אתם באמת מכירים אותם?

יתכן ותופתעו מהתשובה.

כדי לשנות את המצב, נסו להקשיב לסיפורים שלהם ולהיות יותר אינטראקטיביים: שאלו שאלות, בקשו שירחיבו, הגיבו בעניין ופתחו תקשורת ברמה גבוהה. אתם תשימו לב כי כאשר אתם מתוודעים למציאות של בני הזוג שלכם, אתם מרגישים קרובים יותר אליהם. הם, כמובן, יחושו את אותו הדבר וירצו ש”תחזירו להם באותו מטבע” וישאלו עליכם בחזרה.

תקשורת היא הדבר החשוב ביותר בכל מערכת יחסים ולכן, אם אתם מרגישים שאינכם קרובים מספיק – הדיאלוג הוא הדרך הנכונה.

עודדו אותם להיפתח

כדי להצליח ולהכיר את בני הזוג שלכם באמת ולפתח את התקשורת ביניכם, יהיה עליכם להיות אקטיביים יותר במערכת היחסים – בעיקר משום שאתם חווים את הקושי.

נסו לדבר עם בני הזוג שלכם על בסיס קבוע: שאלו אותם לשלומם, מה קורה איתם והתעניינו במעשיהם. הראו אכפתיות: שלחו הודעות במהלך היום, כתבו פתקים קטנים והשאירו אותם לאהובים שלכם, עשו חלק מהמטלות שלהם בשבילם (במיוחד אם לא ביקשו), קנו להם מתנה שמביעה את הערכתכם, תכינו להם ערב רומנטי ומיוחד… גרמו להם להרגיש מפונקים וכי אם אוהבים אותם ומעניקים להם ביטחון. הקרבה שתיצרו תסייע לגרום לבני הזוג שלכם לחוש יותר בנוח ולהיפתח בפניכם.

הסביבה הרומנטית, האינטימית והקרובה תסייע לכם לחוש את אותו ביטחון ובזכות זאת, לספר בחזרה. אתם אף יכולים לספר משהו גדול שמכביד עליכם ולבקש מבני הזוג שלכם להיות דיסקרטיים בנוגע לכך, מה שרק יחזק את מערכת היחסים שלכם.

ספרו בהדרגה

אם אתם מרגישים את ה”רעד ברגליים”, אל תחששו לספר להם: הם ודאי מבינים אתכם, שכן לכל אחד יש את הסודות, המנהגים המביכים, המצבים המכעיסים, המקרים ההזויים והסודות הכמוסים שהוא שומר ובני הזוג שלכם אינם שונים מכל אדם אחר.

אתם יכולים לפתח דיאלוג מאוד קונסטרוקטיבי בנושא: נסו להבין מדוע קשה לכם לדבר, אם אתם מרגישים שעבר זמן רב, אך המילים עדיין לא יוצאות; אולי חסר משהו שיעניק לכם את הביטחון, לו אתם זקוקים.

יתכן כי לאחר שתסמכו על בני-הזוג שלכם ותספרו להם על כך, הם יאמרו את המילים שיסייעו לכם לחוש את הביטחון ולהתחיל להיפתח.

באותו אופן שבו אתם חולקים את עצמכם, כמו ממתק שוקולד, השתדלו לשמור את ה”טוב” לסוף ולפתוח בפרטים שפחות מרתיעים אתכם, פחות גורמים לכם לחוש פגיעים, לחוצים או מפוחדים מתגובתו של האחר. יהיה לכם פשוט יותר לפתוח בהם ואם הכול יתנהל טוב – תוכלו לבטוח בבני הזוג שלכם יותר, להרגיש נינוחים ולספר להם.

כשאתם פותחים בסיפור, אתם יכולים לבחור שתי אופציות של ביצוע: אתם יכולים להביע ביטחון, צחוק והנאה ואולי אף לגרום לסיפור להיראות כמו דבר מה שולי. אתם יכולים לפתוח את השיחה באומרכם כי מדובר בנושא שחשוב לכם, כך שבני הזוג ידעו להקשיב ולגלות רגישות.

מה שחשוב הוא שתבטאו את עצמכם לחלוטין, בכל סיפור שתבחרו בו: אם כבר בחרתם לחשוף חלק מעצמכם, אל תשאירו “קצוות פתוחים” – היו כנים, חשבו על כל מה שאתם רוצים לומר ואל תפסיקו לדבר, עד שאתם מרגישים שהבהרתם את עצמכם לחלוטין. כעת, מגיע השלב הקשה יותר של הסיטואציה – תגובתם של בני הזוג.

אם לא קיבלתם את התגובה שרציתם – אל תכעסו

תופתעו לגלות, אך רוב הפעמים אתם דווקא כן תקבלו את התגובה שאתם רוצים, כל עוד תלמדו לפרש אותה נכון.

כמובן שהכול תלוי במה שסיפרתם: אם סיפרתם דבר מה שמביך בכם, הגיוני מאוד שבני הזוג שלכם יצחקו בתגובה, גם אם אתם לא רואים את הסיפור כמצחיק.

אם אתם מספרים לבני הזוג שלכם חוויה טראומטית או לא נעימה, יתכן והם יביעו רגשות או יסתייגו ממנה, בשל קושי לדבר על כך.

אם בחרתם לספר על מנהג או הרגל מוזר שלכם, יתכן והרעיון ידחה אותם קצת…

אבל כל זה בסדר והגיוני – זוהי התגובה הראשונית שלהם לסיפור שלכם, כך שיתכן ויידרש להם זמן לעכל או פשוט להבין את הסיטואציה במלואה.

אל תנסו “להכניס מילים” לפיהם של בני הזוג שלכם: הפעולה תגרום להם להרגיש כי הם הגיבו לא בסדר או התנהגו בצורה לא נעימה כלפיכם, מה שהם ככל הנראה לא התכוונו לעשות.  במקום, נסו להסביר לבני הזוג שלכם כי מדובר בסיטואציה שלא פשוטה עבורכם וכי חלקתם עמם דבר מה רציני. נסו לומר להם כי הייתם רוצים שיביעו אמפתיה כלפיכם או יאשרו כי הם לא “נגעלים מכם לחלוטין” כעת – מה שככל הנראה ילווה בצחוק, במצד בני הזוג.

עלינו לזכור כי פעמים רבות אנו “מנפחים” מצבים בראשנו ומפרשים אותם שלא נכונה. הקפידו לזכור את הבסיסי: בני הזוג שלכם אוהבים אתכם, דואגים לכם ורוצים בטובתכם. לכן, גם אם הם לא הגיבו בצורה המושלמת שבה דמיינתם, נסו להבין כי הם כן מנסים לומר לכם שהכול בסדר.

במקרים ספציפיים מאוד, יתכן ובני הזוג יביעו הסתייגות גמורה או כעת עקב הסיפור. במצבים בהם אתם חשים התעוררות של רגש שלילי – כדאי לכם לשאול את עצמכם כמה זמן אתם ביחד ולנסות להבין, אם האדם שמולכם הוא כזה שיכול להכיל אתכם (בסופו של דבר – אין סיבה שתתביישו בשום דבר שאתם עושים, חווים או מרגישים!!!).

אל תפתחו אובססיה

מרגישים שהשיחה הראשונה הלכה טוב?! מצוין! כעת, לאט-לאט, תוכלו לחלוק את החיים שלכם לחלוטין. עם זאת, זכרו כי יש זמן לכל דבר ואין צורך להגזים: אם כל מה שיצא מפיכם הם סיפורים טראומטיים, אזכורים של הרגלים מוזרים וסיפורים על המשפחה המשוגעת שלכם, יתכן והדבר יהיה מעט קשה לעיכול עבור בני הזוג שלכם, במיוחד אם אינכם יוצאים הרבה זמן.

אין צורך “למצוא את הרגע המתאים” לכל דבר ולחכות לנצח, אך באותו אופן אין צורך להביא שיחה לא פשוטה לכל יציאה.

נסו לתת לזיכרונות הקשים, למנהגים המוזרים ולאירועים הלא פשוטים למצוא אתכם בשיחה. אם אתם מרגישים שאתם חייבים לחלוק – אל תעצרו את עצמכם, פשוט אין סיבה להגזים.

זכרו כי אתם במערכת יחסים מחייבת

רוב הפעמים, כאשר אתם רוצים לחשוף את עצמכם בפני בני הזוג, אתם בדרך-כלל בשלב מתקדם במערכת היחסים, בו אתם מרגישים כי אתם רוצים לחלוק מעצמכם, כדי לבחון אם למערכת היחסים הזו יש עתיד לטווח ארוך – משום שאתם מרגישים משהו, משום שיתכן והם בני הזוג עמם תבלו את שארית חייכם.

כמעט אבסורדי לחשוב שדווקא האנשים הללו, שאתם מרגישים כי יכולים להיות החצי השני שלכם למשך שארית חייכם, הם האנשים שאתם מפחדים לחלוק עמם את עצמכם.

זכרו כי “זה עכשיו או לעולם לא” – אם הם אלו שנועדו עבורכם, אתם חייבים לחשוף את עצמכם בפניהם… למה אתם מחכים? לעוד שנתיים-שלוש? כשתהיו נשואים ואם הם לא יקבלו אתכם, זה יהיה הרבה יותר קשה? חבל על הזמן שלכם!

רק לאחר שתפתחו בפני האחר לחלוטין, תוכלו לדעת כי הוא המיועד עבורכם, לכן השתדלו שלא לבזבז זמן על חוסר ביטחון ומחשבות מופנמות וביישניות – אם הם באמת אוהבים אתכם, הם יקבלו אתכם.

עברו חוויות ביחד

דרך מצוינת להתקרב בנוסף, היא לחוות יותר ביחד: צאו למסעדות ופאבים, עשו טיולים, טפסו על הרים, טוסו לחופשות… השמיים הם הגבול! חוויות של שניכם בלבד, יסייעו לכם לבחון כמה אתם באמת מסתדרים ביחד, יסייעו לכם לבחון באלמנטים חדשים בבני הזו שלכם ולהיפך – ולבחון אם הם מתאימים לכם ולהם.

החוויות עצמן מותירות זמן רב לדבר, בו תוכלו לחשוף את רגשותיכם בקלות יותר, משום שאתם בעת חוויה. החוויה עצמה תעניק לכם את הכוח והביטחון, בשל הקרבה שהיא מספקת.

לאחר שתשובו, אתם תחושו הרבה יותר קרובים, משום שעברתם תהליך מהנה ביחד, שתוכלו לזכור לנצח.

תנו לזמן לעשות את שלו

לפעמים כל מה שמערכת יחסים זקוקה לו הוא זמן, שיעשה את שלו: ככל שתהיו יותר זמן ביחד, תחושו קרובים יותר, נינוחים יותר אחד ליד השני וכתוצאה מכך – תוכלו לספר יותר.

כמובן שכל מערכת יחסים שונה מהאחרת, אך אם אתם חווים את אותה התחושה לאחר שנה וחצי, יתכן וכדאי לכם לדבר על הנושא ברצינות.

סובבו את הגלגל בעצמכם

ישנם אנשים שלעיתים יהיה להם קשה יותר להיפתח מאחרים. באותו אופן, יתכן ומערכת היחסים שלכם לא במצב הכי מלהיב שלה. לכן, כדאי לכם לנסות ולסובב את הגלגל בעצמכם: נסו לדבר עם בני הזוג שלכם על הנושא וליידע אות ברגשותיכם. בקשו מהם לחזור על מה שאמרתם, כדי שתדעו בוודאות כי הם הבינו אתכם. שאלו אותם מה הם מרגישים או מה הם חושבים על מה שאמרתם כעת?

נסו לפתוח דיאלוג שתוכלו לחזור אליו יום-יום: כזה שיסייע לכם לשמוע את האחר ולהיפך – לייעל את תהליך התקשורת שלכם.

ככל שתלמדו לדבר על כל דבר – כך בעצם יהיה לכם פשוט יותר לדבר על כל דבר.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.