התנהגויות שנתפסות כשליליות אך בעלות השפעה בריאותית חיובית עלינו

התנהגויות שנתפסות כשליליות אך בעלות השפעה בריאותית חיובית עלינו

אנחנו חיים בעולם רגשי, ולכן רגש מנהל את החיים שלנו, לעיתים רבות רגשות נוטים להשתלט ולכבוש אותנו בסערה, וכך אנו עומדים מול עצמנו ושואלים “מה הרגע עשיתי?” בכדי שלא נגיע למקומות אלו עלינו להקשיב ולהבין מהי התנהגות בריאה? כולנו כבר יודעים את התשובה, התנהגות בריאה היא התנהגות אותנטית, התנהגות מאוזנת, אמיתית, לא טוטאלית, כמו תיבול טוב – קצת מכל דבר. קשובה לקול הפנימי המוביל אותנו, עם זאת לעיתים קרובות אנחנו מונעים מעצמנו את האפשרות להיות “אנחנו”, להתבטא באופן חופשי בטענה שהתנהגויות אלו בעלות השפעה שלילית בעבורנו. המוח שלנו יודע טוב למה אנו באמת זקוקים, אנחנו זקוקים לביטוי עצמי, ואנחנו מסוגלים לבטא את עצמנו מבלי לפגוע בנו ובאחרים. חשוב שנכיר את עצמנו, שנדע להקשיב, לעצור ולשאול – “מה נכון לי?” נתבונן פנימה, נדע לשים את האצבע על הגבולות והפסים האדומים שלנו, ונקשיב. לא הכול שלילי בעבורנו, תופתעו לדעת שהתנהגויות הנפוצות הללו, בעלות השפעה בריאותית חשובה עלינו.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

לכעוס

כעס הוא רתיחה, קומקום מלא שעומד להתפוצץ. רבים מאיתנו מנסים להימנע מלהביע כעס, בשל הטענה “שכעס מוריד אותנו אנרגטית” או “הבעת כעס בחברה מבזה ומשפילה אותנו” אך עם זאת, הבעת כעס יכולה לעיתים קרובות להיות פעולה מאוד משחררת. הכול תלוי בדרך בה אנחנו מביעים את הכעס שלנו, הבעת כעס בצורה בריאה יכולה ליצור שינוי חזק וחיובי בחיינו. כמו כל אנרגיה כעס הוא סוג של אנרגיה רגשית העולה בנו כאשר אנו מרגישים שנעשה לנו עוול, או במידה וחצו את אחד מהגבולות שלנו. האנרגיה של כעס לא בהכרח באה לתקן את המצב שלנו, אך באה להביע את התסכול הגדול שחווינו, כעס הוא רגש חולף וחשוב שיהיה כך, כעס הוא פורקן. כעס בא וכעס הולך.

חשוב שנלמד איך להפוך כעס לאנרגיה חיובית בעבורנו, כאשר אנחנו הופכים לכועסים, עלינו לבחון כיצד אנחנו יכולים לנתב את הכעס לפעולה חיובית אשר תיצור בעבורנו שינוי לטובה. לדוגמא- כל פעם שאחייני הקטנים היו כועסים, במקום להתפרץ ולצעוק, הם לימדו את עצמם ללכת לפינה שקטה ולבטא את כעסם, אם זה בציור, אם זה בהוצאת קול, אם זה בריקוד, או בכדרור כדור. לכל אחד יש שיטה, אסור לנו להכחיש את הכעס שלנו ולהתעלם ממנו, ואף יותר מכך אסור לנו להוציא אותו על אחרים שלא במכוון. סוף כל בלון להתפוצץ ואגירת כעסים סופה להתפרץ. כעס בריא לנו, השחרור של הכעס מביא אותנו לתחושת “פורקן”, קתרזיס, עלינו לפרוק את הכעס שלנו וללמוד אותו, כיצד הוא משרת אותנו. לכן אל תפחדו לכעוס, הסיקו מסקנות מהכעס שלכם.

להרגיש אבודים

כמה פעמים הרגשתם אבודים? כאילו איבדנו את חוש הכיוון שלנו בחיים. עם זאת, כאשר אנו הולכים לאיבוד, אנחנו יותר קשובים, שמים לב לרגע ולאינסטינקטים שלנו. ואם אנחנו מניחים לרגע את הפחד שלנו בצד, אנחנו יכולים ללמוד המון על עצמנו. אין מה להיבהל, אם אי פעם הלכתם לאיבוד בעיר גדולה או בארץ זרה, סביר להניח שגיליתם כמה תגליות נפלאות בעת שניסתם למצוא את הדרך. אותו הדבר נכון לחיים. נסו להתרגל לידיעה שזה הוא מסע חשוב, ולעתים כשהולכים לאיבוד, יורדים מהנתיבים המוכרים ומטיילים בשבילים שאף פעם לא הינו חושבים לבחור בהם, אנו מגלים דברים על עצמנו, וזוכים להכיר עוד זוויות הסתכלות על העולם דרך העיניים שלנו. לא כל מי שלא יודע את הדרך – אבוד. “החיים הם רצף של שיעורים שחייבים לחיות אותם על מנת להבין” לכן לטעות, להסתכן, להתבלבל, לא לדעת ואז לדעת… ואולי לא לדעת לעולם, בריא לנפש שלנו – נפש בריאה מצביעה על גוף בריא וכן גם לגוף שלנו, הורמונים רבים משתחררים בעת למידה, בעת פחד, בעת אי וודאות, ואם התמזל מזלכם גם בעת התאהבות, לכן רדו מהנתיב המוכר, בחרו בשבילים חדשים, אפשרו לעולם לנתב אתכם למקומות חדשים, הכול נכון בעבורכם.

מדריך ביטחון עצמי

לבכות

בכי כמו כעס, הוא פורקן, תגובה רגשית של אדם למצבים מסוימים, להרגיש זה בריא בעבורנו, הכול במידה, מותר לבכות, על יד אנשים, לבד, במועדי שמחה, במועד אבל, שחררו רגש, תרגישו את הקלילות שבפורקן. הקלילות שבהבעה. אין טעם להחזיק אנרגיה שתוקעת אותנו, היא עלולה להיות רעילה בעבורנו. גברים רבים לא נוטים לשתף רגשות, כמעין אדישים למצב, כשבפנים מתחוללת סערת רגשות. הקיפו את עצמכם באנשים מכילים, אשר אינם מפחדים להרגיש ולחלוק רגש, אלו האנשים שתרצו בחייכם, בעזרת תקשורת טובה אתם מאפשרים לנפש להתנקות, ואם אין ברצונכם לשתף עם אחרים, שיחה עצמית יכולה להביא לאותה התוצאה, זה בסדר לבכות לבד. חשוב לכבד את הרגעים בחיים שמביאים אותנו עד דמעות. בכי הופך אותנו לרגישים לסביבה, ההבנה שכולנו פגיעים, בכי מרכך את האישיות שלנו, את יכולת ההכלה שלנו, את קשרי החברות שלנו ועוד רבים…

להיות לבד

דבר אחד אני לעולם לא אבין, למה אנשים נמנעים מלבלות עם עצמם? החבר הכי טוב שלי הוא – אני. להיות לבד עם עצמך הוא לא דבר שלילי, אתם לא לבד בעצם, כי תמיד יש לכם את עצמכם. חשוב לקחת פסק זמן לעיתים קרובות, אך לא לשקוע, ניתוק מפעילויות חברתיות הוא איננו שלילי בעבורנו, אחרי מה אתם רודפים? אפשר לצאת לפאב הזה גם מחר! שוב, לכל דבר יש מידה, ישנם מצבים בהם אנשים מבודדים את עצמכם עד לכדי שקיעה בדיכאון או מחלה, אך עם זאת כל אומנים העולם, סופרים, צלמים והוגי דעות הגדולים ביותר מצאו ערך עליון בבדידות, אשר הביאה עליהם השראה והזניקה את היצירתיות שלהם לגבהים חדשים. לפעמים אנחנו פשוט צריכים “לכבות” את הגירויים החיצוניים ולהיות עם עצמנו. וזה נפלא, זה בהחלט בריא לנו.  בין אם אתה מרגיש את הצורך להיות לבד או לא, לפעמים גם סתם הליכה בפארק יכולה להוביל לרמה של התבוננות עצמית, המחדשת את תחושת המכוונות האישית שלנו, מסדרת את המחשבות שלנו ומקדמת את המטרות שלנו. במצבים מסוימים, הדבר הבריא ביותר שאתה יכול לעשות למען עצמך הוא להיות לבד.

מדריך ביטחון עצמי

לא להיות קשובים

לא להקשיב לאחרים עשוי להיתפס בעיני אחרים כצורה אנטי-חברתית או אפילו כהתנהגות יהירה, ובכל זאת יש רגעים שבהם אתה פשוט צריך ללכת על האינטואיציה שלך ולהיות חופשי וכנה. לפעמים שמירה על “פאסון” מחייבת אותך להתעלם או לכוון את אותם הקולות שאומרים לך לעשות אחרת. אתה לא יודע הכול, אבל מה שבטוח אתה יודע הכי טוב בעבור עצמך, חשוב לקבל עוד פרספקטיבות, אבל בסוף – הקול הפנימי שלך הוא זה שקובע. ייתכן שעצה שניתנה לך לא בהכרח תעבוד לטובתך, ישנם סיבות רבות למה לא להקשיב לאחרים, לא כולם מצליחים לראות את התמונה בשלמותה, או אולי בכלל הם בעלי אינטרסים שעלולים לפגוע בך, זכור אתה יודע כבר מה נכון בעבורך. כולנו ראינו אותם אנשים שמקשיבים למה שכל אחד אומר להם, ואיך הם יכולים להיות הקפטנים של ספינה ללא הגה, חסרי תחושה פנימית של כיוון, לבסוף הם מוצאים את עצמם לא מרוצים, ומתחרטים שהקשיבו לחבר ולא לעצמם. היו חכמים, חכם זה לדעת מתי להקשיב לאחרים ומתי לא.

לא להקפיד על הכללים

לא נולדנו להיות “תוכי צייתן”, לשבור את הכללים מידי פעם יכול להתגלות כדבר מועיל בעבורנו,  כללים נכתבו על ידי אנשים, הם כאן בכדי שנציית אליהם בעיניים עצומות, אבל האם עצרתם לחשוב רגע – “מה החוק הזה תורם לי?”, חוק הוא חוק, וגבול הוא גבול, וכמו שלא כל דבר שיוצא למישהו מהפה נשמע לכם הגיוני, גם לא כל חוק כתוב, מדויק ונכון ל”תורה” שלכם, אף אחד מאיתנו לא מושלם. הרשו לעצמכם לקבוע לכם חוקים ואמות מידה שעל פי הם תחיו, בן אם הם מתאימים לאחרים או לא, זה באמת לא משנה. חיו על פי האמונה שלכם, רק היא תוביל אתכם קדימה. מה טוב לנו? חשוב להאמין ביכולות שלנו, לפני שנאמין ביכולות השלטון, שמקדם את טובת הכלל. דעו שרוב פורעי החוק הם למעשה הוגי הדעות הגדולים בעולם, היום כבר כולם מכירים בהם, אך אז הם היו רק עוד “חבר’ה מפוקפקים” בעלי “רעיונות מוזרים” שרבים בשלטון חלקו על דעתם, מחאו כפיים לגנדי, ג’ון לנון, מרטין לותר קינג ורוזה פארקס, שהיום אתם מכירים את שמם בזכות הבחירה שלהם – להאמין בעצמם. אל תפחדו להיות כמוהם ואף יותר.

לא להשתלב

לא להשתלב בחברה יכול להיות שלב מאוד טראומטי בעבור ילד, במיוחד בגיל ההתבגרות, אבל זה רק אומר שאתה לא עוד אחד מהעדר, אתה לא כמו כולם, וזה נפלא. יש לך משהו חדש להציע מעבר לנורמה. וכאשר אנו משתלבים באינטראקציה חברתית, אנחנו מצליחים להזדהות עם צורת החשיבה הכוללת, החשיבה הרגשית ואפילו הדמיון שלנו מתחבר לקהילה. מחשבות חדשות ומגוונות, דמיון מפותח ומופרע יכול לעיתים להצטייר בעיני אנשים כחריג, הבטיחו לעצמכם שאף אחד לא יגזול מכם את החופש לדמיין ולבטא את עצמכם, יציאה מהמסגרת רק תועיל לכם, במיוחד בעולם המבוגרים ששם הכול כבר עובד לגמרי אחרת. יש לכם משהו להציע שלאחרים אין? ניצחתם. רעיונות חדשים? צורות חשיבה מגוונות? התקבלתם. העתיד לא תמיד משתלב יפה עם העבר, לכולנו היו רגעים קשים, אך הם אלו שהפכו אותנו לבלתי מנוצחים שאנו היום. דעו כי המוח שלכם חריף, הוא שונה, הוא משוגע, הרעיונות שלכם עשויים להוביל את העולם אל דרך חדשה ובעתיד כולם יחכו אתכם. כי זה מה שהם יודעים לעשות הכי טוב. להיות כמו כולם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.