התמודדות נכונה עם אלרגיה

התמודדות נכונה עם אלרגיה

אתם זוכרים את הסרט “פינוקיו”? אתם זוכרים את החלק שהילדים עישנו סיגרים והפכו לחמורים? ניתן להפוך את הסצנה הזו לאנלוגיה יפה לאלרגיה – אתם עושים משהו שכל אדם עושה בכל יום, אך אתם מגיבים אליו שונה. כפי שהילדים הפכו לחמורים משום שהסיגרים אינם באמת לילדים, כך אתם נחשפים לסימפטומים מחרידים משום שהמאכל / התכשיר או הסביבה הללו אינם מסכימים עמכם. אינכם בטוחים למה אתם אלרגיים? חשים את הלחץ והחרדה מטפסים במעלה הגב? אל דאגה, ראשית אתם לא תהפכו לחמורים, זו הבטחה. שנית, לשם כך יש לנו את המדריך לאלרגיה 101 ממש כאן לפניכם.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

ידע הוא כוח

כאשר אתם מבינים כי הסימפטומים שלכם ככל הנראה נגרמים עקב אלרגיה, הדבר הראשון שתשאלו את עצמכם הוא “למה אני אלרגי בכלל?”. לא תמיד פשוט להבין מתי או היכן התסמינים החלו, אך רוב הפעמים, אם תשחזרו את צעדיכם עד לשבוע טרם תחילת הסימפטומים, הסיכויים גבוהים כי תצליחו לפצח את התעלומה. נסו לחשוב עם עמכם: היכן ביקרתם לאחרונה? האם שהיתם במקום חדש? ישנתם במיטה חדשה? האם קניתם סדינים חדשים? ניסיתם מאכלים או טעמים חדשים? הייתם בחופשה? היכן? האם ניסיתם תכשיר חדש לאחרונה? עברתם דירה? בעצם כל שינוי חדש בחייכם.

אם החשד שלכם נופל על מספר פריטים, באפשרותכם לנסות לפענח את הבעיה באמצעות השיטה הנטורופתית: אתם יכולים להוציא מהתפריט או החיים שלכם את הגורמים החשודים למשך כחודש לפחות. ההמלצה הרווחת היא אפילו לחכות כשלושה חודשים, משום שישנם מזונות אשר דורשים זמן רב יותר להתנקות מהגוף כגון מוצרי חלב (חודשיים). אתם יכולים לבחור לפסול רק את הגורמים החשודים, אך אם אינכם בטוחים, אתם יכולים לבחון את דיאטת האלימינציה הנטורופתית, הממליצה לכם להתרחק מאגוזים, שוקולד, מוצרי חלב, גלוטן, סויה, פירות הדר, דגים, ביצים, תירס, בוטנים, קפאין וממתיקים מלאכותיים. איש אינו טוען כי הדבר פשוט, אך אם לפי דעתם האלרגיה שלכם נובעת מתזונה ואינכם אנשים של רפואה מערבית, זוהי בהחלט השיטה הטובה ביותר שאתם יכולים ליישם.

לאחר כחודש עש שלושה חודשים, עליכם להשיב, אחד-אחד, אתם המוצרים החשודים לחייכם, תוך מעקב אחר הסימפטומים או המחסור בסימפטומים לאחר החזרה למאכל המסוים / תכשיר מסוים / פרח מסוים. יש לבחון את השינוי לאורך שלושה ימים ועד כשבוע, אם לא מופיעים תסמינים של אלרגיה. מומלץ לנהל יומן מזון בימים אלה, כדי לבחון מה אכלתם בדיוק ומה הרגשתם. אם אינכם חשים בשינוי – אינכם אלרגיים, מזל טוב! הגיע הזמן לעבור למאכל הבא.

עליכם להוסיף עוד ועוד מאכלים עד שתשיבו אליכם את התזונה הסטנדרטית שלכם. הציפייה היא כי עד שתסיימו את הרשימה, תאתרו את האלרגן שלכם.

בדיקה רפואית

לעיתים, אין אפשרות לגלות בדיוק למה אתם אלרגיים, למרות מירב המאמצים; יתכן ופיתחתם אלרגיה למזון שאכלתם כל חייכם, לדוגמא, מפעם לפעם, כך שלא תחשדו בו. אף יתכן כי תכשירים שהרביתם להשתמש בהם בחיי היומיום שלכם הוסיפו חומרים חדשים לתערובת הסטנדרטית שלהם ללא ידיעתכם, מה שעשוי לגרום לאלרגיה מוסווית כמו זיקית. במקרים כאלו, אין לנו ברירה; עלינו לפנות לרפואה המערבית ולבצע בדיקה לגילוי אלרגנים. הרופא המומחה לאלרגיה במרפאה ישמע את סיפור המקרה שלכם, יבחן את הבעיות והסימפטומים שאתם מגלים ובהתאם יחליט על מהלך הבירור וסוג הבדיקות שיש לבצע. לכל סוג של בעיה ולכל סוג של אלרגיה יש את הבדיקות האופיינית עבורה ואת המרכיבים האלרגנים שיש לבדוק. הבדיקה השגרתית בדרך כלל כוללת פגישה שלכם עם רופא, שמטפטף עליכם חומרים אלרגנים שונים ודוקר אתכם בכלי מתכתי קטן, כדי לבחון כיצד העור והגוף שלכם מגיב לאלרגן. הרופא ימשיך עד שתאתרו את האלרגן. הבדיקה עורכת בדרך כלל כרבע שעה. בנוסף לבדיקות האלרגיה הרגילות, עשוי הרופא המומחה להפנות את המטופל גם לבדיקות עזר נוספות כגון בדיקות דם כלליות, בדיקות של מערכת החיסון, צילום ריאות או סינוסים ותפקודי ריאה. בסוף התהליך, דבר אחד בטוח – אתם תדעו למה אתם אלרגיים.

התאבלו על הרגלים ישנים

כאשר אתם מגלים את מקור האלרגיה שלכם, הדבר בדרך כלל דורש מכם מתן שינויים באורח החיים שלכם: יתכן ותאלצו לוותר על טיולים מסוימים משום אלרגיה לצמח, יתכן ולא תוכלו לאכול שוב מאכל מסוים (גם אם נהגתם לאכול אותו כל חייכם טרם לכן). אם האלרגיה חמורה, אולי תאלצו להימנע ממוצרים אשר בכלל לא שקלתם כי תאלצו להיפרד. דוגמא מצוינת היא אלרגיה לבוטנים או לשומשום, אשר מונעת מאנשים רבים לאכול במסעדות מסוימות או אפילו לצרוך מוצרים המיוצרים במפעל בו מיוצרים מוצרים המכילים בוטנים או שומשום. כאשר אתם סובלים מאלרגיה, אינכם יכולים פשוט לחטאות מידי פעם ופעם או לנסות להערים על עצמכם… זהו! אתם נפרדים מהמאכלים / תכשירים הללו לנצח. יש לציין כי כאשר אתם נמנעים מהאלרגן, חשיפה נוספת אליו תתבטא באופן חמור יותר משום שהגוף שלכם לא פגש בו זמן רב ויהיה לו קשה יותר לזכור כיצד להתמודד עמו, כך שבהחלט לא מומלץ לאפשר לכם “להידרדר במדרון” הזה. נסו לזכור את האושר שחלקתם בעבר או הטעם המדהים והיפרדו ממנו לשלום, בסופו של דבר יש עוד הרבה דגים בים וחוץ מזה, לכל דבר יש תחליף.

אמצו הרגלים חדשים

כפי שכיום הרבה אנשים אשר אלרגיים לגלוטן מצליחים ליהנות ממסעדות ומאכלים חדשים משום ששמו דגש על האלרגיה שלהם, כך תדעו לבטח כי דאגו או מנסים לדאוג לספק לכם תחליפים שיסייעו לכם להתמודד עם האלרגיה שלכם יותר בקלות וללא תחושת חסך: אלרגיה ללקטוז כיום פשוט וקל להחליף, בזכות הגבינות הטבעוניות העשויות מסויה וקשיו, חלב הסויה / השקדים / הקוקוס / הקשיו וקרם הקוקוס. אלרגיה לגלוטן אף היא מאוד פשוטה להתמודדות כיום: קמח כוסמין, קמח קוקוס, קמח חומוס או קמח עדשים… האמת שישנם כל כך הרבה סוגים של קמח, כך שאתם בהחלט מוזמנים לבחור. פשוט קנו מכל שבא ליד ואפו לעצמכם כיכר לחם טעים ומזין שלא יזרום לכם לרצות לרוץ לשירותים.

יתכן כי בחודשיים הראשונים תחושו אבודים ואומללים, אך לאחר כחצי שנה עד שנה, אתם כבר בכלל לא תחושו את ההבדל.

הימנעו מהאלרגן

קל לכתוב, לא כה פשוט לבצע: כאשר אתם נפרדים ממזון מסוים עקב אלרגיה, העולם שלכם בסופר התהפך לגמרי. הכוונה היא כי מעתה ואילך יהיה עלים לרכוש מוצרים לפי הצד ההפוך שלהם, לא הפרסומת, אלא רשימת הרכיבים. כדי להבטיח כי אתם מוגנים, יהיה עליכם לבחון כל פריט במוצר, כך שלא תסבלו מתגובה אלרגית חריפה ללא ידיעה. גם במסעדות, מזללות ופאבים יהיה עליכם להיזהר ולבחון את המטבח, לראות שהוא נקי ואין ערבוב של האלרגן שלכם עם המזון שאתם מבקשם לאכול.

להחליף תכשיר אחד במשנהו איננו כה פשוט וכך אדם אשר נוהג להשתמש באותו מוצר לאורך שנים ולפתע איננו יכול עוד עשוי להזדהות עם ההצהרה. כדאי לכם להתייעץ עם חברים, כך שתימנעו מחיפוש מיותר של ניסוי וטעייה, בו אתם רוכשים עוד ועוד מוצר, מנסים פעמיים וזורקים אותו עם הכסף שלכם לפח. אתם אף יכולים להתייעץ עם גורם מקצועי כגון קוסמטיקאית או ספר, שיכולים להתאים לכם את התכשיר המתאים לכם.

נקטו משנה זהירות מפני האלרגיה

לעיתים, ישנן אלרגיות מהן לא ניתן לחמוק כגון אלרגיה לאבק או לדבורים. במקרים כאלו, עליכם להיערך בהתאם לכל הפתעה.

המצב של היחשפות לאבק או סביבה שאיננה נקייה, השתדלו ללכת עם משאף, לשהות במבנים סגורים וממוזגים ולהימנע מפעילות מאומצת. כדי להימנע מאבק בשגרה, הקפידו לנקות את הבית, להשאיר את הנעליים והבגדים העליונים שלכם בכניסה ואפילו שקלו לרכוש מאיידים, אשר יטהרו את האוויר בבית שלם על בסיס קבוע.

אלרגיות המגלות תסמינים חמורים כגון אלרגיה לדבורים פשוט דורשת התייחסות לאלרגיה: אם אתם באמת חפצים לשמור על עצמכם, שאו עמכם בכל מצב את מזרק ה- EPI-PEN , גם אם אתם הולכים לחבר מול הכביש. אינכם יכולים לדעת מתי יתפסו אתכם.

 אמצו תזונה נוגדת אלרגיה

אלרגיה היא בסופו של דבר מצב שבו הגוף איננו יודע כיצד להתמודד עם גורם מסוים החודר אליו באופן מסוים, כך שהוא נספג בגוף בצורה לא נכונה ועשוי לעורר תגובות אלרגיות כגון נזלת, חנק, פריחות, בחילות והקאות, שלשולים ואפילו מוות. ככל שהגוף שלכם יהיה חזק יותר, כך הוא יוכל להתמודד עם האלרגיה יותר בקלות.

כדי לחזק את הגוף שלכם, הרבו להעשיר אותו בנוגדי חמצון המסייעים להתמודד עם אלרגיה כגון הקוורצטין, אשר מהווה סייע לטיפול בבעיית הרדיקלים החופשיים בגוף (מצב בו מולקולה חסרה זקוקה לאלקטרון ומקבלת אותו מנוגד החמצון) ומסייע לנקות רעלים מהגוף בצורה יעילה יותר. רעלים עשויים להיום גם האלרגן. את הקוורצטין תוכלו למצוא בעיקר בפירות יער ודובדבנים, תפוחים, עגבניות, בצל, ברוקולי, כרוב, תה וענבים.

נוגד חמצון מהותי נוסף הוא הבטא-קרוטן, נגזרת של ויטמין A  אשר מהווה נוגד חמצון איתן המסייע להתמודד עם בעיית הרדיקלים החופשיים. יתרה מכך, ויטמין A הכרחי לשם תפקודה הראוי של מערכת החיסון, כך שיתכן ותצליח להתמודד באופן יעיל יותר באלרגן. את הבטא-קרוטן ניתן למצוא במנגו, פפאיה, גזר, בטטה, דלעת, משמש, מלון, תרד, ברוקולי, כרוב, חסה ורב המזונות שצבעם כתום או ירוק כהה, שמן כבד דגים, כבד, כליות, שמנת, חמאה, חלמון ביצה ושומן מהחי.

ויטמין C אף הוא מהווה נוגד חמצון איתן המסייע להתמודד עם בעיית הרדיקלים החופשיים. הוא אף מאיץ את תהליך הריפוי של פצעים פתוחים בגוף ועל ידי כך מפחית אפשרות לזיהומים או חולשה. ניתן להעשיר את גופכם בוויטמין C על ידי הפלפלים בשלל הצבעים, הגויאבה, הפפאיה, הקיווי, תות השדה, התפוז, המלון, הלימון, הפטרוזיליה, הכרובית הטרייה, האשכולית, האפרסמון, הערמונים, הקולרבי והעגבנייה.

גם העשרת הקיבה שלכם בחיידקים פרוביוטים, המסייעים להאיץ את תהליך העיכול ולהקל על העבודה הקשה של האיברים במערכת, תסייע לכם להתמודד עם אלרגיה ביתר קלות. משום שהגוף לא יחוש עמוס בעבודה, הוא יוכל להתפנות לטפל באלרגן באופן יעיל יותר. אם תהליך העיכול שלם מהיר יותר, יתכן כי תוכלו לפלוט את האלרגן מחוץ לגוף שלכם מהר יותר. ניתן למצוא חיידקים פרוביוטים בעיקר ביוגורט, אפילו מומלץ לשלב אותו בתזונה היומיומית שלכם, מרוב הוויטמינים והמינרלים שהוא מכיל בנוסף לחיידקים הפרוביוטים. הוויטמינים והמינרלים של היוגורט מזינים את הגוף ומסייעים לו להתחזק ולהתחסן.

פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך מעולה לדאוג לעצמכם ולגוף שלכם לטווח הארוך: היא מווסתת את לחץ הדם שלכם, גורמת לנו לחוש עירניים ומאושרים יותר בזכות מתן הפרשת הסרוטונין והדופמין ומותחת ובונה מסת שריר. בנוסף, פעילות גופנית מנקה את הגוף שלנו מרעלים, על ידי מתן הפרשתם דרך הזיעה שלכם והאצת תהליכים בגופכם. אם תקפידו להתעמל יומיום ולנקות את גופם מרעלים ורדיקליים חופשיים, הגוף שלכם יתחסן בפני אינספור מחלות, וירוסים, חיידקים וכנראה גם יגיב לאלרגיות באופן זהה.

אלרגיה היא איננה תגלית שאיש נהנה להתוודע אליה, אך רוב האנשים אלרגיים למשהו, הם פשוט עדיין לא יודעים זאת, כפי שאתם לא ידעתם. אולי היום המצב נראה כמו סוף העולם, אך אל דאגה – תוך שנה אתם בכלל לא תזכרו שאתם אלרגיים. יש לציין כי אם אתם חשים שהתסמינים של האלרגיה לא מרפים מכם או שאתם מציגים קשיים למצוא תזונה נכונה או להתמודד עם האלרגיה בחיי היומיום, אולי כדאי לכם לנסות ולהיוועץ בדיאטן או רופא המשפחה ולבחון אם ישנן דרכים להטיב את המצב. גם חקר באינטרנט, התייעצות עם אנשים בעליי אותה אלרגיה או אנשים המבינים בעולם המטבח או הקוסמטיקה עשויה לעודד אתכם פלאים. גם אם כעת המצב נראה מעט עגום, אל תמהרו להשפיל את פניכם – הפתרון ממש מעבר לפינה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.