האם השתהות היא באמת דבר רע? 

האם השתהות היא באמת דבר רע? 

השתהות היא ההיפך מפרודוקטיביות.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

פרודוקטיביות – היא להפיק משהו או לעשות משהו שיסייע לכם לראות קדימה ולצעוד באופן אקטיבי, לעתיד שעשיר בפעולה, הגשמת מטרות ומימוש עצמי.

השתהות – היא להעדיף לעשות מחר את מה שאפשר לעשות היום. היא גורמת לנו לחוש אשמים, לכעוס על עצמנו על העצלנות ואי-היכולת להתמקד במשימות שלפנינו; הנטייה שלנו לפנות לפעולות שמביאות לסיפוק מיידי: אכילה, מנוחה, צפייה בטלוויזיה, משחק, עיסוק בפלאפון וברשתות החברתיות וכדומה.

רוב הפעמים הזמן שמתבזבז הוא יקר מפז – ואין דרך להשיב אותו. מה שבאמת מתסכל, הוא שאנו מבזבזים זמן על דברים שלא חשובים לנו… לא באמת.

המצבים היחידים שבאמת מצדיקים השתהות, הם הזמנים בהם אנו זקוקים לה כדי לעבד מידע ולאפשר למוח לפתח תובנות והבנות חדשות, באשר לנושא שאנו עובדים עליו. רגע ה”אאוריקה” הזה הוא מופלא, אבל הוא לא מגיע לעיתים קרובות.

יש לציין כי כל אדם משתהה מידי פעם ופעם וכולנו זקוקים למנוחה במהלך היום, אך יש למצוא את האיזון בין מנוחה ובין אקטיביות למימוש עצמי – יום אחר יום.

למה אנחנו משתהים?

רוב האנשים יטענו כי הם צריכים לנוח, אחרים יאמרו שהם משתוקקים לראות את הסרט החדש שיצא או לשחק בפלייסטיישן, אחרים יטענו כי “חבר בדיוק התקשר”… אבל בסופו של דבר – כולנו משתהים כדי לחשוב על כמה שהיינו רוצים להצליח ולעשות את X.

לכולם יש חלומות, שאיפות, צרכים ומשימות שעליהם להגשים. הם מסייעים לאדם להתקדם בעולם וליהנות ממימוש עצמי – בכל אספקט של החיים.

אנשים נהנים להגות בחלומות שלהם: לתהות מה הם יעשו בעתיד, כיצד יגיעו לשם, מה יהיה עליהם לעשות כדי להתחיל, לבנות תהליך… אך בסופו של דבר מגיעה העת שבה עליכם לטפס בו…

אז השתהות היא דבר רע?

הרבה אנשים, בעיקר אנשים יצירתיים, יטענו כי הם זקוקים להשתהות כדי לאפשר ל”השראה לנחות עליהם”, אבל לא כך הדבר.

התשובה לשאלה היא כן, כן, חברים – השתהות היא דבר שחור ורע. מיותר. מעיק.

אל תשטו בעצמכם, גם אם תבלו שעה במחשבות מול הקיר (ללא שום הסחת דעת) ותנסו להגות תכניות, רעיונות ודרכים יצירתיות להתקדם – אתם רק מבזבזים את הזמן שלכם.

עשייה היא המפתח להצלחה; המחשבות שלכם לא מקדמות אתכם בעולם האמיתי.

אנשים שלא בטוחים בקריירה שלהם או לא יודעים מה לעשות בחייהם כדי להגיע למימוש עצמי, לוקים בהשתהות יותר מכל האנשים שגיבשו חלומות ושאיפות בחייהם. הם עדיין לא בטוחים מהם החלומות שלהם, לכן הם לא יודעים כיצד להשקיע את זמנם היקר, כדי ליהנות ממימוש עצמי. חוסר הידיעה מוביל לתכנון לקוי ומפוזר, שפעמים רבות מוביל לשגרה תקועה ולא ממומשת.

כיום ישנן שפע הסחות דעת שמאפשרות לנו לעשות כלום כל יום – כל היום. השקיעה במשחק, שיחה עם חברים או סדרה טובה מסייעים לנו לשכוח מהלחץ ואי-הנוחות שהעצלנות מביאה עלינו. אנחנו יודעים שיש משהו חשוב לעשות, אבל זה לא משנה עכשיו כי “בדיוק החלה התכנית”.

התשובה טמונה בתכנון נכון. במקום לומר לעצמכם כי אתם מתחילים לעשות X חשוב מתישהו, תקבעו לעצמכם שעה. יותר מזה – תקבעו לעצמכם דדליין לסיום המשימה. באופן זה אתם קובעים לעצמכם גבולות – אתם מבינים כי אתם עומדים בפני משימה חשובה ולכן עליכם להקדיש לה את הזמן הראוי. כאשר תגיע השעה לפעול, יהיה לכם קשה יותר להימנע מלהתחיל. באותו אופן, מועד סיום, גם אחד שקבעתם לעצמכם, יסייע לכם לחוש יותר מחויבות לסיים את הפרויקטים שלכם בזמן שקבעתם לעצמכם. אתם תדעו כי אי-עמידה בציפיות שלכם תביא לאכזבה ולכן תיהנו ממוטיבציה רבה יותר לפעול.

כאשר מדובר בפרויקטים ארוכי-טווח או שאיפה שתדרוש הרבה תכנון, משאבים וידע – כדאי לכם לפנות את הזמן ולעשות זאת באופן יסודי. אם תבהו בקיר ותחשבו או תשחקו במחשב, אתם לא באמת עושים משהו אקטיבי כדי להצליח, אתם פשוט חושבים מה יכול להיות… אבל היום יש את האינטרנט, אז למה לא לנצל את כלי המידע המדהים ביותר שנוצר עד היום?! דאגו לקרוא, לשאול, לדבר עם אנשים בתחום, להתייעץ עם כל מי שרק אפשר, לדאוג להמלצות, לכתוב את החיבורים, לתכנן את השלבים, את התקציב ואת הסיכונים שאתם עשויים לקחת או הכישלונות שאתם עשויים לספוג.

אחרת, אתם פשוט יושבים ומלחיצים את עצמכם, חושבים מה לעשות כשכל שצריך הוא לעשות. אתם אומרים לעצמכם כי אתם חייבים לבזבז זמן ולנוח, ממשיכים לשקר לעצמכם במקום “לקחת את המושכות לידיים” ולהניע את עצמכם לפעולה.

עד כמה השתהות יכולה להרעיל אתכם

כולם משתהים, משום שלכולם יש מוח והוא אוהב להשתהות יותר מכל דבר אחר ועד כדי כך – שלפעמים אנחנו בכלל לא שמים לב שאנו משתהים.

אנשים רבים עושים את זה לאחר שהם מתגברים על שלב התכנון: הם כבר הבינו מה הם רוצים, תכננו כיצד להשיג את זה וכעת יודעים כי כל שעליהם לעשות הוא לעשות. אבל… בכל תהליך יש פעולות קלות ופעולות קשות, אז רובם פונים למשימות הפשוטות, הנוחות והקלות ו”זה לא כל כך נורא אם משהו גדול אחד לא נעשה, נכון?!”.

הרבה אנשים מנקים, מבשלים, עושים סידורים, מדברים עם חברים ומשפחה – כולם דברים חשובים ואף הכרחיים במידת מה. אם עשיתם את כל זה, מצד אחד זה כל הכבוד – אבל מצד שני, לא עבדתם על הפרויקט החשוב שיש לכם. שוב. מחר אתם תעשו את אותו הדבר. כן, כן. המשימות הגדולות תמיד נדחקות לצד עד לדקה ה- 99: כי אתם לא בטוחים מה לעשות בדיוק, כי אין לכם כוח להבין, כי אתם חוששים שלא תעשו עבודה טובה, אז אתם משתהים ומעסיקים את עצמכם בכל דרך אחרת; בכל דרך אחרת שאתם יודעים שאתם יכולים לבצע בצורה מעולה.

אתם יכולים להמשיך להתחמק, להמשיך לחוש כי אתם “עושים כמיטב יכולתכם” כשאתם פשוט עושים את מה שקל. רק כאשר תתפנו ל”קשה”, אתם תניעו את עצמכם להצלחה.

למה המוח אוהב את זה כל כך?

המוח הוא יצור של הרגלים: המהלך התפתחותכם, הוא היה חשוף לאינספור גירויים ואירועים חדשים. כיום, אתם כבר מכירים את העולם דיי טוב והמוח מרגיש כי הוא רוצה להפסיק ללמוד ו”ללכת לישון”. הוא חושש, הוא אוהב את המקום הרגוע והמוכר שלו, אבל אסור לכם לאפשר לו.

החיים אינם מפה או ספר שכבר כתבו; אתם חיים אותם ברגע זה. כפי שאנחנו לא יודעים מה יהיה המאמר הבא שנכתוב עליו, גם אתם לא יכולים לדעת כיצד תתמודדו עם X, כיצד תגיעו ל- X, מה יקרה במקום הבא שתגיעו אליו, בהצלחה הבאה… כמו כולם, גם אתם חיים באי-הוודאות שהחיים יוצרים לנו; כולנו “הולכים בחשכה”, עושים כמיטב יכולתנו ללמוד, להבין ולהסתדר בעולם שהוא אנומליה אחת גדולה.

האמת? אף אחד לא בשליטה 24/7. אף פעם. ברגע שתכירו בעובדה כי מעולם לא ידעתם, גם אם חשבתם שידעתם, אתם תחוש/ו יותר טוב עם עצמכם. אתם תבינו כי בדיוק כמו כולם גם אתם מגששים לכם בחשכה, מנסים למצוא את עצמכם, מנסים להצליח להספיק הכול, מנסים להצליח… בלי ליפול על הפרצוף יותר מדי פעמים. וזה יותר מ-בסדר – זה אפילו אנושי.

את תתמידו, תחקרו ותפעלו למימוש עצמי, עם המן אתם תלמדו, תגלו, תשתפרו ובסופו של דבר – גם תצליחו. הכול הוא עניין של זמן, מוטיבציה והתמדה.

למדו לגבור על כל סערה

היו כמה אירועים שלא צפיתם? מעט יותר קשה משחשבתם? לא בטוחים שאתם יכולים לעשות זאת עוד? אתם פשוט עצלנים מדי?

קחו נשימה עמוקה, שנסו מותניים ו”חזרו לזירה”! החיים הם לא תמיד פשוטים, לא מוגשים לכם על מגש של כסף ואיש לא אמר שהמטרה שבחרתם תהיה פשוטה לביצוע. עם זאת, בחרתם אותה מסיבה, אתם כבר באמצע הדרך, האם אתם “באמת רוצים לסובב את המכונית לאחור? או גרוע מכך, האם אתם פשוט רוצים להשתהות לנצח עד שייקחו לכם אותה?”.

אם אתם מרגישים שאתם מתקשים, אתם תמיד יכולים לבקש עזרה, לקרוא ולחקור, לנסות להביט על המצב בפרספקטיבה חדשה ופשוט להמשיך.

גם אם אתם מרגישים שזוהי תקופה לא פשוטה עבורכם, כי המשימה הזו דורשת מכם הרבה כוח רצון וכי אינכם בטוחים בנתיב שלכם – כל שהמחשבות הללו אומרות הוא שאתם מפחדים, שקשה לכם ושאתם לא בטוחים בעצמכם מספיק. זכרו כי החיים הם “מסע” ארוך מאוד, בו ילוו אתכם הרבה מטרות, קשיים, משימות וצרכים. סגלו לעצמכם את יכולת ההתמודדות הזו כבר עכשיו; שתסייע לכם להתמיד, לפעול ולבצע כל מטרה – גם את הקשה ביותר.

תייצרו שגרה פרודוקטיבית

כדי להצליח ולמנוע השתהות בעתיד, כדאי לכם לנסות ולפתח שגרה מסוימת, שתתרום לאורח-חיים מסודר, בו אתם יכולים לבצע כל משימה בהדרגה.

אנשים רבים מרגישים כי כאשר יש להם מעט זמן להתמקד במשימה לא פשוטה, כדאי להם לדחות אותה לעת מאוחרת יותר. אך אם לא תפנו את הזמן – לעולם לא תגיעו אליה. באותו אופן, אתם כן יכולים לחלק את המטלה לשבועיים ולבצע חלק ממנה במשך שעה ביום. אולי תתעסקו בה זמן רב יותר משחשבתם, אך באופן זה תוכלו לבצע אותה ביעילות ובנוחות.

אם מדובר בערמה של משימות קטנות, הקפידו לתכנן את אופן הביצוע ביעילות ובדייקנות. במקרה של פעולות קטנות וגדולות, היו ראליים באשר ללוח הזמנים: כמה זמן יהיה עליכם לעבוד על X כדי לסיים אותו או כדי לעשות את הכמות ממנו שרציתם? דאגו למצוא מקום נוח שבו תוכלו לבצע משימות לא פשוטות והימנעו מהסחות דעת (פלאפון על שקט).

אם מדובר במטלה ללימודים, נסו למצוא בימים העמוסים שלכם שעה, שתוכלו להקדיש לשיעורים ועבודות. גם אם מדובר בחודש טרם העבודה, כדאי לכם לנסות ולפתוח את הספרים כבר לפני, כדי שתוכלו לבצע את המשימה בקלות וביעילות.

אם אתם עמוסים בשלל משימות לא פשוטות, כדאי לכם לקחת דף ועט ולרשום אותן בצורה מסודרת. לאחר שהן יהיו מול העיניים שלכם, יהיה לכם קל יותר למצוא להן זמן בלוח-הזמנים שלכם. דאגו להזכיר לעצמכם, לספר לאנשים שקרובים אליכם כי אתם חייבים לעשות את זה ואפילו לקבוע תזכורת מרעישה במידת הצורך.

אם אתם מרגישים כי אתם זקוקים לזמן לתכנן ולהביט בתקרה בכל מקרה, אתם יכולים לפנות לעצמכם זמן שבו תוכלו לתכנן את השגרה שלכם כל שבוע מחדש: שבו עם עצמכם, הביטו בלוח-הזמנים שלכם ומקמו את המשימות. משום שהן יהיו רשומות ואתם תדעו כי בחרתם לבצע אותן כבר, אתם תחושו מחויבות לעשותן ואשמה אם תימנעו מכך. זכרו – המשימה הגדולה היא המשימה להתחיל ממנה, לא להיפך!


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.