מה באמת עובד: 5 דרכים אמיתיות להרוויח כסף באינטרנט

5 דרכים אמיתיות להרוויח כסף באינטרנט

כמה כתבות כבר קראתם על להרוויח כסף באינטרנט? עשרות? מאות? במאמר זה תמצאו מאגר של אתרים אשר דרכם או באמצעותם ניתן להרוויח כסף באינטרנט בתחומים שונים. אנחנו קוראים לכם, להתעורר ולהשתחרר מהעבודה המגבילה ולצאת לחופשה ללא תאריך חזרה מוגדר. למדו היום כיצד ניתן לעשות כסף באינטרנט בקלות. לפניכם כמה דרכים יעילות להרוויח כסף באמצעות האינטרנט, בהצלחה.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אתרים שמוכנים לשלם לכם

יש לכם אנגלית טובה? מעולה, נוכל להתקדם, לפניכם רשימת אתרים שישמחו לשלם לכם כמה דולרים על ביצוע פעולות פשוטות, כמו מילוי סקרים. זה בהחלט לא יהפוך אתכם למיליונרים אבל עם זאת, אלו דרכים נהדרות להכניס עוד כמה מזומנים לכיס, ללא הונאות מיותרות.

Swagbucks – Swagbucks הוא אתר נהדר שיעזור לכם להרוויח עוד קצת מזומנים. אם יש לכם אחלה זמן לשרוף בהמתנה לאוטובוס או לתחנה הבאה ברכבת, הנה דרך נהדרת לעשות עוד כמה ג’ובות מבלי לזוז מהמושב. באתר זה תוכלו למלא סקרים קצרים ולקבל כסף ישירות לחשבון הבנק שלכם, קל לא? כסטודנטים, אתם יכולים לשכוח מלחזור למלצר.

InboxDollars – InboxDollars דומה מאוד ל- Swagbucks, מכיוון שגם באתר זה אתם נדרשים למלא סקרים ולתת חוות דעת על רכישות, מוצרים או קניות. אם אתם רוצים למקסם את הרווח, הירשמו לשני האתרים הללו.
רק על פעולת ההרשמה לשירות תקבלו 5 דולרים לכיסכם הפרטי.

Usertesting – אתרים כמו (usertesting.com) מציעים לכם את ההזדמנות להפוך לעזור לבעלי אתרים להבין כיצד משתמשים מבצעים פעולות באתרי שלהם. כן, אתרים כמו usertesting.com משלמים לכם 10 דולר על כל “מבחן” בדיקה. כל בדיקה והשלמת משימות לוקחת בדרך כלל 15-20 דקות, המטרה הינה להיכנס לאתר כל כלשהו ולנווט את דרכיכם בתוכו. בתום השלמת הבדיקה תזכו ב-10 דולרים.

Fiverr – Fiverr הוא מקום מצוין לעשות כמה דולרים או להוציא כמה דולרים אם אתם זקוקים לכמה מהשירותים שהאתר מספק. בעיקרון, כל מוצר לרכישה באתר עולה 5 דולרים, בין אם אתם משלמים 5 דולרים למישהו שיבצע את העבודה או מבצעים עבודה ב-5 דולרים. באתר זה תוכלו להציע את שירותיכם ב-5 דולרים, שירותים כמו גרפיקה, כתיבת תוכן, עיצוב אתרים ועוד רבים, זוכים לחשיפה מתמדת ובעלי דרישה גבוה. זוהי בהחלט דרך קלה ויעילה להרוויח כסף באינטרנט, כדאי לנסות!

כתיבה תוכן

כתיבת תוכן היא אחת הדרכים הנהדרות להרוויח כסף באינטרנט ולשחרר אתכם מתלות בעבודה קבועה. האינטרנט פתח בעבורנו אין סוף אפשרויות להשתחרר מהנוכחות במשרד וכתיבת תוכן היא אחת מהן, כיום ניתן לראות פרילנסרים רבים אשר מתפרנסים מכתיבת תוכן בעודם מטיילים בעולם. כמובן שכתיבת תוכן דורשת, השקעה, ידע ואוצר לשוני גבוה. אם אתם זוכרים את חוקי הדקדוק הלשוניים מימי התיכון או שולטים בכמה שפות, זאת בהחלט העבודה בשבילכם. התחילו לבנות את תיק העבודות שלכם, שיכלול קורות חיים, עבודות נבחרו והמלצות. לאחר מכן, תוכלו להגיש את תיק העבודות לחברות עצמאיות הזקוקות לכותבי תוכן קבועים.

אם אתם שולטים באנגלית כשפת אם, האתרים הבאים יכולים להיות דרך נהדרת להכניס קצת כסף באמצעות כתיבת מאמרי “רשימה”.

iWriter – אתר iWriter משלם עד 15 דולר עבור כל מאמר. זה אולי נראה כמו סכום קטן, אבל הם לא כל כך נוקשים כמו רוב האתרים. אתר זה מאפשר לבחור את נושא הכתיבה והתוכן המדויק שיכיל המאמר.

Xplace אתרים כמו Xplace מאפשרים לפרילנסרים להציע את עצמם לפרויקטים גדולים או קטנים כפרילנסרים חופשיים, הצעות המחיר לכתיבת תוכן משתנות בהתאם לכל פרויקט, ההרשמה אומנם כרוכה בתשלום אך עשויה להיות משתלמת אם אתם כותבים ברמה גבוה.

Listverse – אתר Listverse עשוי לשלם עד 100 דולר, כן שמעת נכון על כל מאמר המכיל 1,500 מילים, המאמר צריך להיות עשיר ומידעי, בשפה האנגלית כמובן ומכיל לפחות 10 קטגוריות. חוץ מהדרישות הללו, תוכלו להיות יצירתיים מאוד עם התוכן, המלל והניסוח האישי.

Freelancerim בדומה ל-Xplace  גם אתר freelancerim.co.il מאפשר להירשם ולהציע את שירותיכם כפרילנסרים. רוב השירותים באתר מתמקדים בנושאים, איפיון וחווית משתמש, כתיבת תוכנים, תכנות ופיתוח אפליקציות, עיצוב גרפי, עיצוב אתרים, ניהול רשתות חברתיות ומדיות, תרגום מידע, בניית תלת מימד ומדיה, צילום סטילס, הכנת וידאו וסאונד ועוד. בהחלט מקום בו בעלי מקצועות רבים יכולים למצוא את מקומם.

לפתוח חנות אינטרנטית

מאז הרעיון של מכירות פומביות באינטרנט מחופות, בשוק המכירה המקוון כבר במגמת העלייה. רבים מתעניינים, אבל לא יודע איך להתחיל. ישנם עדיין כל מיני דרכים לעשות כסף על ידי מכירת באינטרנט, אם אתה מוכר את מה שאתה כבר יש או קנייה ומכירה כמו חנות. לפני שנתחיל, הנה כמה טיפים כלליים בעת מכירת כל דבר באינטרנט:

Amazon  – אמזון מומחית במכירת מותגים, כיום היא אחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם, מתמחה במכירת קבצי מוזיקה, קבצי מידע, ספרים, דיסקים, סרטים ועוד… היום תמצאו בה הכול. לאמזון יש ממוצע כניסות של 100 מיליון משתמשים בחודש, נתון שיכול להכניס לכיסכם לא מעט כסף אם תדעו כיצד לעשות זאת בצורה הנכונה. בנוסף קיימות דרכים נוספות להרוויח כסף דרך אמזון כמו הרשמה לתוכנית השותפים של אמזון, הדורשת מכם לשווק מוצר על ידי הקמת אתר או נישה חיצונית כמו דף פייסבוק, על כל מכירה תתוגמלו באחוזים.

Ebay  – איביי הינה זירת הקניות הגדולה בעולם, ממוצרים בלעדיים, מותגים ועד חיקויים מסין, הכול ניתן לקנות ולמכור באיביי. אם חשבתם אי פעם שאף אחד לא יתעניין באוסף הבולים שלכם אולי זה הזמן לנסות את מזלכם באיביי. תמיד תוכלו לשווק מוצר שלכם, ליצור מוצר חדש ולשווק אותו באמצעות הפלטפורמה הנהדרת הזאת, או למכור את השטויות שאתם לא מעוניינים בהן. בנוסף כמו באמזון, גם איביי מציעה לכם להפוך לשותפים, באמצעות תוכנית השותפים המתגמלת שלה, בה תתוגמלו על כל תנועה שתניעו לאתר ועל כל רכישה שתתבצע דרך הקישור שלכם.

Etsy אטסי הינה זירת האומנות האינטרנטית הגדולה בעולם, בה תמצאו מגוון רחב של אומנים המוכרים את יצירותיהם. באטסי קיים מגוון רחב של מחירים מהקטנים לגדולים ונפח שוק אדיר של אנשים אשר אוהבים אומנות מבית טוב. אטסי יכול להיות הבית של יצירות האמונות שלכם, על ידי השיווק הנכון, המילים הנכונות והמוצר הנכון תוכלו למכור לכל אדם בעולם. עם זאת, האתר גובה 3.5 אחוז מכל מכירה שתבצעו.

מרמלדה מרקט – מרמלדה מרקט הינו אתר הקניות למוצרי אומנות ועבודת יד הגדול בישראל. דרכו נמכרים אין ספור מוצרים במהלך כל חודש, האתר הזה כל כך מפתיע עד שתוכלו למצוא בו כמעט הכול ולמכור בו את מיטב עבודתכם לישראלים כמוכם. נדרשת הרשמה פשוטה, בשפה העברית, פתיחת חשבון PAYPAL ותמונות איכותיות של המוצרים אותם תרצו לשווק.

פתיחת בלוג

בלוגים הם מושג מוכר, אבל האם אתם יודעים לכמה הטבות זוכה בלוגר מוצלח? ממוצרים אשר נשלחים להמלצות, מכירת מוצרים בלעדיים ועד כסף מתוכניות שותפים, להיות בלוגר מעניין יכול להיות דבר רווחי. אי אפשר להתעלם מכך שבשנים האחרונות ניתן לראות באינטרנט יותר ויותר אנשים אשר מזהים את הפוטנציאל הויראלי, אם זה דפי פייסבוק מלאי עוקבים, דפי אינסטגרם או בלוגים, כולם היום יכולים להרוויח כסף באינטרנט.

עם זאת, פיתוח חיי מדיה מתוקשרים דורשים התמדה רבה, משמעת וסובלנות, בדיוק כמו כל עסק אחר. כאן אתם נרשים לספק תוכן איכותי אשר מייצג את אתכם, הדמות הציבורית שאתם. בניית הבלוג או הפלטפורמה האישית שלכם היא למעשה בניית מותג אישי הסובב סביב שמכם ואישיותכם. כדי שהוא ירקיע שחקים עליכם להניע תנועה רבה ולהביא עוקבים רבים במקביל ליצירת תוכן איכותי, זהו כמובן, דבר שלוקח זמן. לאחר שהגעתם לנקודה זו, תוכלו להתחיל להרוויח כסף, להלן כמה דרכים יצירתיות –

יצירת תוכן איכותי – תמונות, מידע מעניין או סטטוסים מצחיקים יכולים להיות הדרך הטובה ביותר לגרום לחברות ומותגים למצוא בכם עניין, הם יבחרו להעניק לכם מוצרים או סכומי כסף כדי לקדם את מטרתם. אך עם זאת, תמיד ניתן ליצור תוכן איכותי אשר שמור רק לאנשים אשר מוכנים לשלם מכספם, כך תוכלו ליצור רשת אוהדים בלעדית, אשר רק לה יש גישה לתוכן מסוים.

תוכנית שותפים – רשתות רבות מעניקות הזדמנות להצטרף לתוכנית שותפים, אשר תאפשר לכם לקדם את המוצרים והשירותים שלהם לאנשים אחרים. זה מאוד פשוט, צירוף של באנר או קישור לעמוד שלכם ינתב תנועה אליהם ויזכה אתכם בעמלה.

מכירת מוצרים – כאשר יש לכם קהל של אוהדים אשר עוקבים אחרי הפעילות הקבועה שלכם, כמו כל רוק סטאר היינו ממליצים ליצור מוצר בלעדי. יצירת מוצר עם שמכם או שם המותג שלכם יכולה להיות הדרך הטובה ביותר ליהנות מפופולאריות וויראליות, כך למעשה אתם עשויים לייצר טרנד אשר בעל ביקוש, כאשר רק אתם למעשה היחידים לענות על הביקוש.

עבודה מהבית

אין כמו עבודה מהבית, תוך ביצוע הדרישות באמצעות לוח הזמנים שאנחנו קובעים לעצמנו והחופש להחליט היכן ומתי לעבוד, נראה שזוהי העבודה המושלמת. אם עדיין לא הצעתם למעסיק שלכם את האפשרות לעבוד בשלט רחוק – זה הזמן. היום, כמעט כל עבודה משרדית ניתנת להעתקה, על כן, אם אתם עורכים, מעצבים גרפים, מזכיר/ה או טלפנים תוכלו להעתיק את עבודתכם הביתה. התחילו בהצגת המצב למעסיק והגדרת שלבי ביצוע יומיים, שיכללו עדכונים קבועים באמצעות הטלפון והמייל, בנו יחד עם הבוס לוח זמנים קבוע ובקשו ממנו תקופת ניסיון כדי לבחון את הנושא. תקופת ניסיון של שבוע עד חודש, תספיק. כדי לאפשר לבוס להרגיש בשליטה, עדכנו אותו על בסיס שעתי באמצעות מייל מפורט של המשימות שהתבצעו, כך תוכלו להביא לרגיעה מצידו. כאשר הסרתם את תחושת הלחץ של הבוס וקיבלתם את ה”אוקיי” כדי להתחיל את תקופת הניסיון, התחילו בתרגול משמעת חריפה, קבעו לעצמכם לוח זמנים יומי הכולל הפסקות לשתייה, קפה וטלפונים, שימו לב כי עם הזמן אנחנו נוטים להתמכר לחופש, כך שבעבודות כאלו אנחנו נדרשים להיות בעלי משמעת גבוה. בתום תקופת הניסיון אספו עדויות לכן שהפרודוקטיביות והיעילות שלכם עלתה כדי לאשר את היעדרותכם הקבועה מהמשרד.

Lifehacks מדריכים


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.