דברים שלא כדאי לעשות לאחר שהייה ממושכת בשמש

דברים שלא כדאי לעשות לאחר שהייה ממושכת בשמש

הקיץ הלוהט של ארצנו הרותחת מביא עמו הרבה אושר, שמחה ותענוגות כגון ישיבה בים, הנאה מהאוויר, הטבע ונופי המדינה ורצון עז לצאת ולבלות בשל השמש הקופחת והזורחת. הבעיה היא שרוב ההנאה מצויה לצד השמש – בחוץ. אנו נהנים מאוד להשתזף כל היום בים, אך האם אנחנו זוכרים כי השמש “נושקת לעורפנו”? כאשר אנו מטיילים כל היום לאורך שביל חם בו השמש קופחת, האם אנו יודעים כיצד להתגונן מפני השמש? הגיוני כי יתרחשו מצבים בהם לא תזכרו להשתמש בקרם הגנה או פשוט לא תגיעו ערוכים. אך אם כבר פצעתם את עצמכם, אל תוסיפו להעליב את עצמכם או להמשיך לפגוע בעצמכם. לאחר שנחשפתם לשמש ברמה מאסיבית, מומלץ להימנע ממספר פעילויות אשר עשויות להחמיר את המצב; להביא למצב של התייבשות או חולי, לפגוע במראה העור שלכם ולהחריף את תחושות הכאב שלכם עקב שריפה. כדי לדעת ממה להימנע, להלן מספר סיטואציות מהן מומלץ לכם להימנע לאחר שהייה ממושכת בשמש.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

לשכוח לשתות

לאחר שהייה ממושכת בים או לאחר טיול ארוך לאורך המדבר הקסום של ארצנו הקטנטונת, אתם חשים עייפים, אך בהחלט מרוצים. כן, נהניתם מהיום המהנה יחד עם האהובים שלכם, זכרתם לקחת את כל הציוד שלכם חזרה, זכיתם ליום שמשי מרהיב ביופיו… נכון, לא הבאתם מספיק מים, לא באמת נורא, נכון?! פשוט כי הצטרפו עוד שני אנשים לטיול ואף אחד לא ידע עד לרגע האחרון. או שאולי היו מספיק מים ובכלל שכחתם מהנושא? הבירה הייתה קרובה יותר והים היה מהנה יותר כאשר נמצאתם בתוכו. אך כאשר שהיתם בים, השמש הקופחת “הניחה עליכם את הזרקור” כלומר, את מלוא תשומת הלב שלה, וגרמה לכם להתייבש באופן חמור.

כאשר אנו נמנעים משתיית מים, לא כל נוזל אחר – רק מים, הגוף שלנו לא מקבל את הנוזלים להם הוא זקוק כדי להביא לתפקוד יעיל של מערכות רבות בגוף: מערכת העיכול מתקשה לנטרל רעלים ולבצע את תהליך העיכול ביעילות, יתכן ואף תחושו צרבת או כאבי בטן. מערכת הדם מתקשה להעביר חמצן למקורות השונים, עקב ירידה בנפח הדם, מה שמביא לירידה בתפקוד שלנו.

ההמלצה הרווחת היא לשתות 3-4 בקבוקי מים של 500 מ”ל, 2 ליטרים, ביום. ביום חם ושרבי אשר בו אתם עוסקים בפעילות ספורטיבית או שוהים זמן רב בשמש, מומלץ לשתות אף יותר. אם נימנע מהעשרת גופנו במים, אנו נחוש במהרה את הסחרחורות, תחושת בחילה (בשל רצונו של הגוף להקל את העומס של הגוף, בשל היותו חלש ודל בנוזלים, הוא מנסה להיפטר מהמזון שהוא מתקשה לעכל בדרך “יצירתית” יותר)  צרבת, כאב ראש וחוסר תקשורת. אם נמשיך להזניח את מצבנו גם לאחר השהייה הממושכת בשמש, אנו עלולים לסבול מהתייבשות ואפילו מכת חום, אשר במקים קיצוניים עשויה להוביל למוות.

כדי להימנע מהסיכון, מומלץ להשתדל לשתות מים לכל אורך היום, אך במקרה קיצוני בו לא התאפשר לכת לעשות זאת – מומלץ למצוא מקור נוזלים במהירות האפשרית ולהשלים את חסך הנוזלים בגופכם. יש להשתדל לשים לב לסימפטומים של מחסור במים כגון פה יבש, כאב ראש או עייפות ה”משתלטת” עליכם לפתע.

אם הנקודה עדיין לא הובהרה דיי הצורך – הרבו לשתות מים, רק מים!

לוותר על ארוחה

שהייה ממושכת בשמש “שואבת” מאיתנו הרבה יותר מאשר שהייה במקום סגור וממוזג; כאשר אנו מצויים בשמש אנו חשופים לאובדן אנרגיה גדול יותר מהרגיל, מה שעשוי לגרום לתחושות של חולשה, עילפון ובחילה. התחושות הללו נובעות עקב רעב שהלך וגדל בתוכנו, משום שנמנענו לאכול. השמש גם כך מחלישה אותנו יותר מהרגיל, מדוע לתרום נזק נוסף לגופנו ולמנוע ממנו מקור אנרגיה זמין?! הארוחה המהותית ביותר לאחר יום רב של עשייה ושהייה בשמש היא דווקא לאחר מכן, משום שאתם סוף כל סוף מחוץ לאזור “יונק” האנרגיה ובאפשרות הגוף שלכם “להתאושש מהמכה”. השתדלו לאכול מזון אשר מזין וממלא את הגוף, משום שהוא זקוק להרבה הזנה. השתדלו להימנע ממזונות אשר עלולים “להעמיס” על מערכת העיכול, במיוחד אם אתם חשים חולשה ועייפות; אין צורך להוסיף לגופנו עוד עבודה להתמודד עמה, כאשר הוא מנסה לשוב לקדמותו.

בנוסף, ישנם מאכלים רבים אשר מכילים נוזלים בריאים וכדאי לאכול אותם כדי להעשיר את עצמכם ביותר נוזלים. בדרך כלל נהוג לאכול בימים חמים פירות (אבטיח, מלון, קיווי, אננס…), העשירים בנוזלים בריאים. הפירות אמנם בריאים יותר מבירות, פיצוחים או משקאות ממותקים המייבשים אף יותר, אך אף הם מכילים סוכרים התורמים ליובש הגוף. בשל כך, מומלץ פשוט להימנע ממאכלים הנוטים לייבש את גופנו יותר מהרגיל, להשתדל לאכול אוכל קליל אשר מכיל נוזלים, לאכול ארוחה מזינה ומשביעה לאחר השהייה המרובה בשמש (בייחוד אם נערכה לצד פעילות גופנית) ולהרבות בשתיית מים.

לבקר בסאונה

סאונה היא חדר אטום המכיל אדים ומנקה אותנו מרעלים באופן יעיל. זו חוויה מהנה, מנקה ובעיקר מיוזעת. סאונות מבקרים בדרך כלל בספא או מלון יוקרתי. כדאי לכם לנסות א החוויה פעם, רק כדי לבחון את ההרגשה. מה שכן, זכרו שטרם “עת הסאונה” שלכם, אינכם יכולים להיחשף לשמש לאורך זמן או לבצע פעילות גופנית מרובה. ודאי שקל להבין מדוע: הסאונה גורמת לנו להפריש את כל הרעלים מגופנו על ידי זיעה. זוהי חוויה מנקה, אך לאחר שהייה מרובה בשמש – מנקה מדי. כאשר אנו מצויים בשמש הקופחת, בייחוד בעת פעילות גופנית, אנו מאבדים הרבה נוזלים מהגוף שלנו. גם אם אנו דואגים להשקות את עצמנו במים, הגוף שלנו עדיין שורף אנרגיה רבה ונחלש. אם תבחרו לבקר בסאונה ביום שכזה… הסיכוי גבוה כי תחושו כאב ראש, סחרחורות, תחושו ברע ו/או תתעלפו מהתייבשות. גם שהייה  בג’קוזי פחות מומלצת, בייחוד אם הג’קוזי מצוי בחוץ וממשיך לחשוף אתכם לאור השמש. כדי להימנע מהסיכון, פשוט נסו לתאם את הסאונה שלכם ליום בו אתם מצויים רוב הזמן בחדר סגור או ממוזג או פשוט ביום פחות שמשי או פחות עשיר בפעילות גופנית.

להזניח כוויות שמש

לאחר שהייה ממושכת בשמש, גם אם התמרחנו בהרבה בקרם הגנה, יתכן ויגיע ביש המזל שלנו ונשוב אדומים וכעוסים הביתה. כולנו מכירים את התחושה המעיקה: ההליכה המדדה לכל מקום, הכאב השורף של המים, התסכול בעת שינוי כל תנוחה אפשרית. אך פעמים רבות אנשים פשוט מעדיפים להניח לזמן לעשות את שלו ומאמינים כי בעוד מספר ימים כל הכאב והאודם יחלפו. זה נכון, אך התהליך שלכם יהפוך למייגע בהרבה ממה שציפיתם; אתם תופתעו מההבדל בין כווית שמש הזוכה לטיפול מסור לבין כווית שמש אשר זכתה להתעלמות מוחלטת. הכאב, הקושי בריכוז, הקושי לזוז, הכעס והתסכול… אתם באמת לא חפצים להתמודד עם זה. אל תזניחו את עצמכם רק משום שאתם עייפים או מאמינים כי אינכם זקוקים לתכשירים. אם אתם אנשים המאמינים בטבע, האלוורה היא בלאו הכי התרופה הבריאה ביותר לעור הסובל מכוויות שמש. מעבר לעובדה שאלוורה היא צמח מרפא רב אשכולות, היא מסייעת להרגיע את העור ולהעשיר אותו בוויטמינים המסייעים לעור להחלים מהר יותר מהכוויות.

להתכחש להתייבשות

התייבשות היא תופעה מסוכנת מאוד אשר עלולה להיגרם עקב חשיפה ממושכת לשמש או פעילות גופנית מאומצת. כאשר אנו סובלים מהתייבשות, אנו חשים עייפים יותר, חווים תחושות של בחילה, כאב ראש וסחרחורות. פעמים רבות אנו סובלים מהתחושות הללו במהלך טיול הכולל ספורט אתגרי, טיול ממושך, טראק או פשוט שהייה ממושכת ולא מבוקרת בים. כאשר אנו מצויים בסיטואציות הללו אנו נהנים, אנו חפצים להגיע לסוף היום ולהרגיש גאים ביום המהנה, החוויתי והמספק שחווינו. בשל כך, פעמים רבות אנו פשוט נמנעים מלהכיר בעובדה שאנו סובלים מהתייבשות. הסכנה מחריפה במידה ואנו חוזרים הביתה לאחר השהייה הממושכת בשמש ומוסיפים להימנע מהעשרת מאזן הנוזלים והמזון בגופנו. ישנם אנשים הסובלים מהתייבשות המתרחשת אט-אט ועשויים להתעלף רק לאחר יומיים של הזנחה עצמית. ישנם אנשים שיחושו רע בפתאומיות ולא יצליחו לקשר בין הסימפטומים לתחושה הנוראית. התייבשות אף עלולה להחמיר למכת חום, במידה ובחרתם להמשיך ולהיחשף לשמש בימים הבאים. כדי להימנע מהסיכון, הרבו לשתות מים גם במהלך הפעילות בשמש וגם לאחר מכן.

להמשיך בכל הכוח

ההנאה מ”יום כיף” היא שהוא בדרך כלל נמשך יום שלם, מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה. אך מה אם בילינו את היום המאושר בים כל היום או בטיול ארוך ובינוני ברמת הקושי שלו?! כפי שהזכרנו קודם לכן, כאשר אנו מצויים בשמש קופחת, אנו מאבדים הרבה יותר אנרגיה בדרך כלל וגופנו נחלש. לאחר שהייה ממושכת בשמש, במיוחד בימים של עומס חום או ימים בהם עסקתם בפעילות גופנית מאומצת בשמש, השתדלו למצוא לעצמכם זמן לנוח ולהירגע. הגוף שלכם זקוק למנוחה כדי להתחזק שוב ולהעשיר אותנו באנרגיה. הגוף אף זקוק לחידוש מצבור הנוזלים והמזון, מה שלא תמיד תוכלו למצוא אם פשוט תמשיכו לטייל. אתם גם יודעים שאתם חשים כי הגוף כבד ועייף, הרגליים כבדות… אז קדימה למיטה. ביום למחרת, אתם תחושו כי צברתם כל כך הרבה אנרגיה שאתם יכולים להתחיל לתכנן את “יום הכיף 2” כבר מעכשיו.

לשכוח להתקלח

כמעט לכל מי שמרבה לשהות בשמש לאורך זמן ישנו טקס קבוע כאשר הוא/היא מגיע/ה הביתה, אשר תמיד פותח במקלחת. נכון, לכולנו יש את הימים בהם אנו מתעצלים מעט ובוחרים פשוט ללכת לישון. אולי הייתם מתחרטים על הכניעה שלכם לעייפות, אם הייתם מודעים להשלכות המניעה ממקלחת לאחר שהייה ממושכת בשמש: ראשית, שהייה ממושכת בשמש מזמנת אליה מאגר אינסופי של חיידקים וזיהומים עקב הזיעה המרובה וההיחשפות לחול, ים או לכלוך במהלך טיול. כאשר אתם נמנעים ממקלחת מיד לאחר השהייה בשמש, אתם מאפשרים לחיידקים להמשיך לדגור בגופכם.

בנוסף, אם שהינו בים או בחוץ ונשרפנו מהשמש, המקלחת מסייעת להרגיע את העור לאחר השריפה: המים הקרים מצננים את העור, הסבון והקרמים לאחר המקלחת תורמים להרגעת העור וסיוע בהחלמתו. כמובן שזהו זמן מושלם למרוח את גופכם באלוורה ולסייע לו להחלים מכוויות מעיקות ושורפות.

לעשן ולשתות בירה

כידוע, גם סיגריות וגם בירות הם שניהם תורמים לייבוש הגוף, אך כאשר אנו בשמש, מדובר בסכנה של ממש, משום שאנו מתייבשים ממספר גורמים במקביל. כאשר אנו שותים בירה, אנו חשים פחות צמאים למים ולכן יתכן כי לא נשים לב שאנו חשופים למצב של התייבשות של ממש! איש לא אומר שאינכם יכולים ליהנות מבירה או מספר סיגריות בים, אתם מודעים להשלכות הבריאותיות. אתם תתוודעו למצב בריאותי חדש כאשר תגיעו הביתה – התייבשות. מילא נכנעתם בים, אך כעת אתם בבית והגיע הזמן לטפל בגוף שלכם. אם תמשיכו לשתות בירות ולהרבות לעשן לאחר מכן, אתם תסתכנו בהתייבשות חריפה. כדי להימנע מהבעיה מלכתחילה, השתדלו פשוט להאט את הקצב שלכם במהלך היום, תוך התחשבות בשמש הלוהטת. בנוסף, הרבו בשתיית מים. לאחר שהיום נגמר, השתדלו להפחית בגורמים מייבשים ולהעשיר את גופכם בנוזלים, מזון ומנוחה.

מים רותחים

מים רותחים מוסיפים לטמפרטורת הגוף שלנו וגורמים לנו להתייבש בקצב מהיר יותר, עקב שריפה מהירה יותר של הנוזלים. בנוסף, לאחר שכל גופנו אדום מכוויות שמש, כדאי לנו להימנע מחום שעשוי להחריף את הכוויה. גם במקלחת, השתדלו לדבוק במים קרים, המטיבים עם העור ומסייעים להחיש את החלמתו.

לילה לבן

כפי שציינו, לאחר שהייה ממושכת בשמש אנו מאבדים אנרגיה מרובה וכדאי לנו לטפל בגופנו ולהשיב לו את החיות שלו. השתדלו לפנות לעצמכם זמן לישון ו”לטעון מצבורים”, גם אם יש לכם הרבה עבודה.

כולנו נהנים וסובלים מהשמש הישראלית כאחד, אך כולנו מבלים זמן רב תחת האור שלה. כאשר אנו בחוץ, אין לנו את האופציה לחוש בטוחים. כאשר אנו שבים הביתה או מגיעים למקום מוצל ו/או ממוזג, זהו הזמן שלנו לפצות על החסכים של הגוף שלנו, לטפל בו ולשפר את התחושה הכללית שלנו. אל תעמיסו על עצמכם ואל תאמינו כי הנכם חסינים בפני השמש, משום שאיש איננו חסין. גם בשמש וגם לאחר השהייה במחיצתה, היו חכמים ודאגו לעצמכם. רק אתם תסבלו מההשלכות, כך שיש לקחת זאת בחשבון.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.