דברים שחבל שלא לימדו אותנו בבית הספר

דברים שחבל שלא לימדו אותי בבית הספר

לפעמים אני מצטער שלא למדתי כמה מהדברים שאני יודע היום בשלב מוקדם יותר בחיים, לפעמים אני תוהה למה לא מלמדים את הילדים בבית הספר כמה מהדברים הללו, אני משער שאם כולם היו נחשפים למידע הזה בגיל מוקדם העולם שלנו היה מתפתח בכיוונים שונים לגמרי.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

חוק פארטו או חוק ה 80/20

זוהי אחת הדרכים הטובות לעשות שימוש טוב יותר עם הזמן שלכם. בחרו להשתמש בכלל ה- 80/20,
המכונה גם עיקרון פארטו – בעצם אומר כי 80 אחוזים מהערך שתקבלו יגיע מ-20 אחוז מהפעילות שלכם.

כל כך הרבה ממה שאנחנו עושים הוא לא באמת שימושי בעבורנו ואפילו אין בו כלל צורך, נהלו את הזמן שלכם נכון, אתם יכולים להפחית בעשייה, לאפשר לאחרים לעשות בעבורכם את הטפל או במידה רבה להקטין את הזמן שאתם מבלים בעשיית דברים, כך יהיה לכם יותר זמן ואנרגיה להקדיש לדברים החשובים באמת.

 

חוק פרקינסון

אתם יכולים לעשות את הדברים מהר יותר ממה שאתם חושבים. לאדם נטייה טבעית להגדיל את כמות הזמן שעליו להשקיע בהשלמתה של מטלה מסוימת, עד למיצוי הזמן העומד לרשותו לביצועה. משמע במידה ותקציבו זמן קטן יותר למילוי המשימות שלכם תגלו כי תכלו לבצע אותם במחצית מהזמן. לקבוע לעצמכם דד ליינים מזעריים לביצוע יאפשר לכם לעשות דברים מהר יותר, לשפר את היכולת שלכם להתמקד בכל דבר, בחירה זו תעניק לכם זמן פנוי ללא מטלות, לעשות את מה שליבכם יחפוץ בו.

 

תנו יותר – תקבלו יותר

לעתים קרובות התפיסה שלנו שגויה, הרעיון שמישהו צריך לתת לנו משהו או לעשות משהו עבורנו, לפני שאנחנו נותנים בחזרה, שגוי אך קיים בכולנו. החוק הוא פשוט, אם אתם רוצים להגדיל את הערך של הקיבול שלכם (שאתם מקבלים) בכל התחומים – כסף, אהבה, שמחה, הזדמנויות וכדומה, עליכם להגדיל את הערך של הנתינה שלכם. הקארמה תלווה אתכם בדרך, זכרו – תתנו יותר – תקבלו יותר, והכי חשוב – אל תצפו לקבל דבר.

 

להיות פרודוקטיבי, לא תגובתי

“if you want to shot – shot, don’t talk”

אם היו אומרים לי כבר אז שעדיף לעשות במקום לדבר, היום הייתי במקום אחר. רוב האנשים מדברים, לא עושים. ודיבורים לא מביאים אותנו לשום מקום, אתם יכולים לשבת ולקוות שהדברים יקרו או פשוט לעשות משהו לגביי זה, אתם יכולים להתלונן או פשוט לעשות משהו לגביי זה.

 

טעויות וכישלונות הם טובים

כשאתה צעיר אתה פשוט צריך להתנסות בכמה שיותר דברים ולפעמים הדברים לא בדיוק מצליחים, אבל מה שבטוח תמיד – לומדים. כשאתה כבר מבוגר, אתה כבר בעל רזומה של טעויות ולקחים, אתה הופך לחסר פחד בפני הדברים, הפחד להיכשל הופך אותך למנוון, וגורר איתך פחדים נוספים. אתה מבין שטעויות וכישלונות הם הכרחיים לגדילה שלך.

מדריך ביטחון עצמי

צריך להיות עקשן

הצלחות בחיים מגיעות מעקשנות והתמדה, יותר מידי אנשים מוותרים לעצמם, אך הם שכחו איך הם התחילו,

כאשר אתה לומד לרכב על האופניים שלך בפעם הראשונה אתה עלול ליפול שוב ושוב. לקבל חבורת הברך ולבכות קצת. אבל אז אתה קם, ועולה על האופניים שוב. ובסופו של דבר אתה לומד איך לרכב על אופניים. אם אתם מסוגלים פשוט להתחבר מחדש לעצמי הישן שלכם, בגיל 5 כשעוד הכול היה חדש ולא הייתה לכם כל ברירה אלא להמשיך ולא לוותר, אם תצליחו לממש אותו בחייכם הבוגרים, אתם מנצחים.

אל תכו את עצמכם

למה אנשים מוותרים אחרי כמה טעויות או כישלונות? ובכן, הסיבה היא כי הם “הכו” את עצמם יותר מדיי, הקטינו את עצמם במקום להמשיך לדרבן את הסוס. זהו הרגל חסר זה תכלית אשר רק יוצר כאב נוסף ומיותר, הרגל שלא מקדם אותנו לשום מקום, לכן אל תהיו קשים עם עצמכם – שליליות לא תרים אתכם למעלה.

מדריך ביטחון עצמי

חיוך פותר הכול

בארצות כמו תאילנד, שמירה על שלוות הנפש נחשבת מעלה רוחנית נעלה, אבל כאן אצלנו בישראל לא קל לשמור על שקט פנימי מסביב לכל הרעש שבחוץ. לא פעם כשאר נגשתי לקופה נתקלתי בקופאית זעופת פנים, האם יכולתי לשנות משהו? רק אם ארצה, יכולתי לשנות משהו בתוכי. המון פעמים אנחנו “לוקחים” כעס מאנשים אחרים, כעס שהוא איננו שלנו, אנו מתהלכים איתו לאורך היום כאילו הוא מעין “מתנה” ובמקרים הגרועים ביותר אנחנו אפילו משליכים אותו על הסובבים אותנו. אנחנו לא סופגים יותר כעס, עלינו להגיב לאנשים אלו בחיוך כך נשמור על השלווה שלנו.

העולם הוא רשת גלובלית העובדת לטובתנו

בבית הספר לימדו אותנו על הפעולות הפנימיות של האיברים והגוף, אבל אף אחד לא סיפר לי על הכוחות הפנימיים שלנו שיכולים להזיז את העולם ולהניע אותו לטובתנו. הכלל הוא דיי פשוט- עלינו להתמד רק במה שאנחנו רוצים, ולא במה שאנחנו לא רוצים. זהו אחד הדברים הכי החזקים שאתם יכולים ללמוד על עצמכם, אתם כלי ועליכם לדעת כיצד להשתמש בו, כוונו את המחשבה שלכם לדבר שאתם רוצים – פעלו על פיה, קדמו אותה לכדי מציאות.

הגדרת מטרות וסקירתם לעתים קרובות היא אחת דרכים לשמור על מיקוד ולהמשיך להתקדם בכיוון שבו אתם רוצים ללכת. דרך נוספת היא פשוט להשתמש תזכורות חיצוניות כגון פיסות נייר, חוט, תמונה.
אזכורים מילוליים או בלתי מילוליים על המקרר או על התקרה, העיקר שתזכרו את המטרה.

הגישה משנה את המציאות

כולנו שמענו על כך שחשוב לשמור על גישה אבל ללא כל עוד סיבות לעשות את זה, קל מאוד להקשיב ולהנהן, קל מאוד להמשיך להשתמש בגישה הישנה שלנו. כמו שאלברט אינשטיין הדגול אמר “העולם הינו תוצאה של החשיבה שלנו, ואי אפשר לשנות אותו בלי לשנות את הצורה בה אנו רגילים לחשוב.”
אם הייתי משנה את כל הגישה שבה הייתי ניגש לעשות דברים והופך אותה לחיובית, הדברים היו הופכים למספקים ולקלים הרבה יותר.

זה כמובן דומה מאוד לעצה הקודמת, אבל אני רוצה שתשימו לב לדקויות, השינוי בגישה שלכם יכולים להביא אתכם למקומות חדשים, שלא ידעתם שחבויים בתוככם, כך תצרו שינוי משמעותי בעולם שלכם. פסימיות אולי נראית כמו ריאליזם, אבל היא בעיקר רק פחדים המכוונים אותנו לראות את הסיכונים בכל דבר, הסיכונים הם כמובן דברים שליליים לגמרי אך הכרחיים לראיית התמונה המורחבת שהיא – החיים.

מדריך ביטחון עצמי

מינון

כמה פעמים גררת משימות שטותיות למחר או מחרתיים? משימות משעממות או שגרתיות יכולות להיגרר חודשים, אבל מה אם  נחלק את כל המשימות המעצבנות לפרקים? או שנגמור אותם ונתפנה לדברים הכיף, או שנשאיר לנו קצת לכל פרק זמן.
אתם תהיו מסוגלים לעשות את הדברים מהר יותר על פי מינון נכון שיעבוד בהתאם לצרכים שלכם.

 

הכרת תודה היא דרך פשוטה להרגיש מאושר

זוהי דרך פשוט למצוא סיפוק מהחיים, ללא דת, ללא מנהגים, רק אמונה עצמית או אם תרצו אהבה עצמית. לקום כל יום ולהעריך את הדברים הקטנים ביותר, את המיטה, האוכל, המים החמים, האדמה, הגשם, השמש, ההורים, את עצמי, כל יום להגיד תודה שאני קיים. זהו כלי נהדר לשמירה על המיקוד, ההתמקדות בדברים שבאמת נכונים.

 

אל תשווה את עצמך לאחרים

האגו רוצה להשוות. האגו רוצה למצוא סיבות אשר יגרמו לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו, אבל על ידי כך האגו עושה גם בדיוק ההפך, האגו יותר בור גדול של אי וודאות, ניכור ואי אהבה עצמית. נכון שהדשא של השכן נראה ירוק יותר, אבל לא בהכרח. אנשים מראים לכם רק את מה שהם רוצים, אין טעם להיות במירוץ של השוואות, אתה לעולם לא תנצח – את עצמך.

דרך יעילה יותר וכמובן מספקת יותר היא להשוות את עצמך לעצמך. להסתכל על כמה רחוק אתה מסוגל להגיע, לראות היכן אתה עומד, מה עוד לפנייך, להסתכל על כל תהליך הגדילה שלך ולהגיד – תודה.
זה אולי לא נשמע כמו הרבה כיף, אבל בטווח הארוך זה יכניס אל תוך חייכם שקט פנימי, עוצמה אישית ורגשות חיוביים.

מדריך ביטחון עצמי

החיים לא כאלה רציניים

אנחנו לעיתים קרובות לוקחים את המחשבות והרגשות שלנו יותר מדי ברצינות עד כדי כך שהם הופכים למהלים שלנו, ולרוב גורמים לנו סבל מיותר, לכן מצב הרוח שלנו מקביל למצב החיים שלנו. חכם אחד פעם אמר לי שעלינו להתייחס למחשבות שלנו כמו עננים – צפים ושטים, הם כאן ובקרוב כבר לא, לכן אל נא תיקחו את החיים בכזאת רצינות, תירגעו, שחררו – הכול בסדר.

 

אתה כלי, למד את עצמך

לכל אחד יש מגבלות, אם זה בזיכרון, בשליפה או בכתיבה, בריכוז או בעשייה, עלינו לחשוב על עצמנו כמכונה, וכמו שכל מכונה ניתן לתקן כך גם אצלנו – דברים שמפריעים לנו רצוי לתקן. לאורך השנים הבנתי שאין לי כלום, אני למעשה – נהדר, לא כמו שכינו אותי “בעל הפרעות קשב”, הסרתי את התווית והשארתי מאחור את הבחירה שלי לראות את עצמי “כשונה” והבנתי, שבעזרת כוח הרצון שלי אני מסוגל לעשות הכול, אימון היה דרוש, גם סבלנות אך לבסוף בחנתי את הגבולות שלי, ערכתי על עצמי ניסויים, הבנתי כיצד אני לומד הכי טוב, מה הכי נכון לי, באיזה כלים עליי להשתמש ויותר מכך – הבנתי שאני לא פחות מגאון מחונן.
לא זוכרים? תרשמו, לא מצליחים להקשיב? תציירו, לא מצליחים לשנן כמו תוכי? אתם כבר יודעים מה לעשות.

בכל דבר יש הזדמנות ללמוד

שום דבר לא קורה לנו סתם, עלינו לזכור שכל דבר הוא הזדמנות, חוויה, טעות, ירידה או עליה יכולים להיות אפילו יותר מתגמלים בעבורנו מהצלחה רצופה, בכל פעם שיש לכם “ניסיון שלילי” שאלו את עצמכם – איפה את ההזדמנות בזה? מה טוב במצב הזה? מה אני יכול ללמוד ממנו? כיצד הוא משרת אותי? חוויה שלילית אחת יכולה – עם זמן – לעזור לכם ליצור חוויות חיוביות רבות.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.