אנטיאוקסידנטים – 12 מאכלים המכילים אנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון) שכדאי לשלב בתזונה היומית

אנטיאוקסידנטים 12 מאכלים המכילים אנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון) שכדאי לשלב בתזונה היומית

נוגדי חמצון – אנחנו שומעים אודותיהם רבות בחודשים האחרונים, עם “המהפכה הבריאותית” שהעולם נכנס אליה בשנים האחרונות. אז מהם בעצם? בשורה אחת, מדובר בכל מה שמונע מצב של חמצון בגוף. ישנם אינספור נוגדי חמצון: פלבנואידים, פוליפנולים, ליקופן, קוורצטין, רזברטרול ועוד רבים אחרים. הם מצויים בעיקר בירקות, פירות, עלים ירוקים ואגוזים. מטרתם העיקרית?! להילחם ברדיקלים החופשיים.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

הכוונה ב”רדיקלים חופשיים” היא למולקולות בתא, אשר חסרים להן אלקטרונים. עבורן, התחושה היא כמו הן איבדו את הרגליים שלהן! הן ממהרות לנסות ולדלות אלקטרונים חדשים על ידי “גניבה” שלהם ממולקולות אחרות. הבעיה היא שהמולקולות הללו גם זקוקות לאלקטרונים, כך שכל מה שקרה הוא שמולקולה אחת נחלשה, התחזקה במעט, אך החלישה אחרת כדי לעשות זאת. התופעה מובילה לרוב המחלות הניווניות והסופניות שאתם מודעים אליהן: סרטן, אלצהיימר, פרקינסון, מחלות לב שונות, שבצים ועוד.

למזלכם, נוגדי החמצון כאן כדי לסייע לכם: לאחר שהם מגיעים לגוף, הם פועלים יחד עם מערכת החיסון ומשלימים אלקטרונים למולקולות הפגועות, ללא פגיעה במולקולות אחרות.

באופן זה אתם מצליחים לשמור על אורח חיים בריא ונטול מחלות. אך זהו רק הדובדבן שבקצפת! לנוגדי החמצון השונים אינספור יכולות בריאותיות חזקות ואיכותיות שיעניקו לכם שפע של בריאות.

אוכמניות

גרגירי היער הקסומים טומנים בחובם עושר של בריאות: מעבר להיותן טעימות מאוד ותוספת מושלמת לכל שייק, יוגורט או סלט פירות, האוכמניות עשירות בוויטמינים כגון C ו- E ואינספור נוגדי חמצון כגון פוליפנולים ורזברטרול.

הפוליפנולים הם נוגדי חמצון חזקים במיוחד, המהווים מעין “סוכנים נוירו-ביולוגיים”, אשר מגנים על המוח מפני התנוונות, משמרים את המבנה הקיים של תאי העצב ומונעים את ההידרדרות שלו, מה שמונע מחלות נוירולוגיות כגון אלצהיימר, דמנציה ועוד.

הרזברטרול הוא נוגד חמצון איתן, אשר פועל בעיקר כדי לשמר את העור שלכם בריא וזורח. אנשים רבים משתמשים כיום בקרמים העשויים מאוכמניות, משום שהרזברטרול מגן על העור שלכם מנזקי השמש, שומר עליו רך ונעים ואף מסייע במצבים של פיגמנטציה; משווה את צבע העור שלכם ומכהה אותו באופן אוטומטי. בנוסף, הרזברטרול מסייע לשפר את יכולות הראייה שלנו ומחדד אותה, על ידי חידוש התאים באזור הקרנית.

שוקולד מריר

שוקולד מריר (70% ומעלה) הוא גם טעים וגם בריא בכמויות קטנות. כמובן שהסיבה העיקרית היא שהוא במקום מס’ 3 מבחינת כמות נוגדי החמצון שהוא רותם לגופכם. הוא עשיר בנוגדי חמצון איכותיים הקרויים פלבנואידים, אשר מסייעים להאט את תהליך ההזדקנות, לשמור על הלחות של העור, להפחית את רמת לחץ הדם בגוף ולהאיץ את מחזור הדם, מה שמביא לתהליך עיכול מהיר יותר, מסייע ליותר דם להגיע לאיברים חיוניים כגון הלב והמוח ומסייע לגוף להיפטר מרעלים מהר יותר. על ידי כך, הוא מפחית סכנות כגון קרישת דם, אוטם שריר הלב, יתר לחץ דם ושבץ מוחי או לבבי.

בנוסף, גם בשוקולד, בדומה לפירות היער, ישנם פוליפנולים, המסייעים להגן על המוח שלכם ועל הלב שלכם: גם הפוליפנולים מסייעים להאט את לחץ הדם בגופכם, על ידי דאגה לכולסטרול שלכם: מחקרים מוכיחים כי אכילה ממושכת של שוקולד מריר לא רק מפחיתה את כמות הכולסטרול בגופכם, אלא מעניקה לכם שמנים בריאים וחיוניים לגוף המסייעים להאיץ את מחזור הדם ולנקות רעלים מהר יותר מהגוף.

למרות כל הפלא וההדר, כידוע, שוקולד הוא עדיין שוקולד. אין לאכול יותר משתיים-ארבע קוביות שוקולד מריר ביום, שכן הדבר יביא למצב של עיכול מהיר מדי עבור הגוף, ועלול להוביל להשמנת יתר.

פקאנים

הפקאנים המתוקים… הם כמובן לא הפקאנים שהכוונה אליהם, אלא לפקאנים שאינם מסוכרים, שכן הסוכר יהרוס את הערך התזונתי שלהם.

הפקאנים הטעימים מכילים כמויות יפות של נוגדי חמצון, בייחוד של ויטמין A. ויטמין A הוא ויטמין חיוני לגוף, אשר נוטל חלק בתהליכי ההתפתחות והגדילה של הגוף ודואג לחדש את רקמות הקרנית, כדי לשפר את תנאי הראייה שלכם ולמנוע מחלות כגון הקטרקט. בדומה לשאר נוגדי החמצון, גם הוא מסייע לחזק את מערכת החיסון ולהתמודד עם בעיית הרדיקלים החופשיים.

מעבר להיות הפקאן כה טעים, הוא אף עשיר בסידן, אשלגן, מגנזיום וברזל, כך שבהחלט מומלץ לשלב אותו בדיאטה היומית שלכם.

כורכום

הכורכום עצמו הוא תבלין ייחודי, אשר מכיל את החומר הפעיל – כורכומין. הכורכומין מהווה בפני עצמו נוגד חמצון הבלעדי לכורכום והוא בעל יכולות אנטי-בקטריאליות חזקות. הכורכומין מסייע להתמודד בקלות וביעילות כמעט עם כל פטריה, בקטריה או זיהום. בדומה לוויטמין A ובאופן כללי לרוב נוגדי החמצון, הוא מסייע לפצעים להחליף מהר יותר.

הכורכומין אף מפחית את רמות הכולסטרול במחזור הדם, מסייע למתן את עיכול הסוכר בגוף וכמובן מסייע לחזק את המערכת החיסונית ולהתמודד עם בעיית הרדיקלים החופשיים הנוראית.

הקפידו לשלב את הכורכום כמעט בכל תבשיל. טיפ: אם תשלבו אותו עם כמות יפה של פלפל שחור, הכורכומין יפעל באיכות של פי 24 יותר מאשר ללא הפלפל.

עגבנייה

העגבנייה היא חלק מהותי מהמזון המזרחי והאוכל הישראלי – וטוב שכך. העגבנייה עשירה בליקופן – נוגד חמצון חזק וקרטנואיד המונע את סרטן הערמונית, אוסטיאופורוזיס, מגן על העור מהשמש, מונע את תהליך ההזדקנות, מחלות לב וסוכרת. בשל היותו נוגד חמצון חזק, הוא מנקה את הגוף מרדיקלים חופשיים ועל ידי כך מקל על פעילות המערכת החיסונית ומחזק את פעילותה.

בנוסף, הליקופן, בדומה לפוליפנולים, אף הוא מסייע לשמר את התפקוד הקוגניטיבי ולעכב מחלות נוירולוגיות כגון אלצהיימר או פרקינסון.

בדומה לפלבנואידים, הליקופן מסייע להפחית את רמות הכולסטרול בגוף ולהזין אותו בחומצות שומן בריאות, מה שמשפר את בריאות הלב ומביא למחזור דם תקין ואיתן.

העגבנייה אף עשירה בוויטמין A, המסייע לגונן על הראייה שלכם, לחדש את הרקמות של הקרנית, לשפר את הראייה ולמנוע מחלות של זקנה המתקשרות לעיוורון, כגון קטרקט. הוויטמין אף מסייע לתמוך בתהליכי הגדילה וההתפתחות שלכם, כך שהקפידו להעניק לילדיכם כמויות גדולות של הוויטמין.

ויטמין C דואג שתישארו צעירים ויפים – כגורם האחראי לייצור חלבון הקולגן, הוויטמין דואג לשמור על העור שלכם מתו וצעיר לאורך זמן.

בנוסף, העגבנייה עשירה בוויטמינים מקבוצת B, אשלגן ומכילה גם כמות יפה של חומצות אמינו.

כוסברה

הכוסברה הוא סוג מסוים של עשב תיבול שניתן לשלב כמעט עם כל מאכל, בייחוד דגים ומרקים. הכוסברה עשירה בפלבנואידים וקוורצטין, אשר הופכים אותו לעלה חיוני לגופכם. הקוורציטין הוא נוגד חמצון איכותי, המסייע לשמר את העור ולהגן עליו מפני נזקים, להאט את תהליך האייג’ינג ומנקה רעלים המזיקים לעורכם.

בנוסף, הפלבנואידים מסייעים להאט את תהליך ההזדקנות אף הם, על ידי הגנה על העור והענקת לחות לעור. הפלבנואידים ידועים ביכולתם להתמודד עם בעיות במערכת הדם והלב והם פועלים כדי להפחית את רמת לחץ הדם בגוף ולהאיץ את מחזור הדם, מה שמסייע ליותר דם להגיע לאיברים חיוניים כגון הכבד, הלב, הלבלב, המוח והריאות ומסייע לגוף להיפטר מרעלים מהר יותר.

דובדבנים

הדובדבנים הם פירות יער איכותיים וחברתיים: הם עשירים בנוגדי חמצון חזקים, 17 ליתר דיוק, שהעיקריים בהם הוא הקוורציטין והמלטונין.

הקוורציטין מסייע לכם להאט את תהליך האייג’ינג ונוטל חלק בתהליך הניקוי של הרעלים המזיקים לעורכם. הקוורציטין אף ידוע כנוגדן לאלרגיות, כך שהוא מונע אפשרויות של פריחות, פצעים, קשיי נשימה, בחילות והקאות, שלשולים או כל השלכה הנובעת עקב אלרגיה בגוף.

כפי שציינו קודם לכן, הדובדבן מכיל את נוגד החמצון מלטונין. מעבר לעובדה שמלטונין הוא ההורמון שמסייע לכם לישון טוב בלילה, המלטונין מגן על העור מפני קרניים אולטרה סגולות ומסייע לשקם עור שעבר יותר מדי שיזוף.

הדובדבנים אף עשירים בוויטמין C, שבין התפקידים שלו הוא אחראי על ייצור הקולגן בגוף שלכם, המונע קמטים ומשפר את מראה העור.

תותים

הפירות האדומים והנחשקים מכילים הרבה יותר מטעם נפלא ומראה משגע. עשירים בוויטמין C ונוגדי חמצון כגון הפוליפנולים, המסייעים לשמור על המוח שלכם חד כתער ועל הכולסטרול שלכם נמוך כמו ים המלח. הם אף מסייעים לשמור על עור מתוח, צעיר ויפהפה.

בנוסף, התותים מעלים את הדחף המיני שלכם וגורמים לכם להיתפס כיותר מושכים. אתם מצדכם תהיו פתוחים יותר לאפשרות ולתחושת הביטחון הגבוהה, שנגרמה עקב תחושות הגירוי. פלפלים אדומים, אגב, עובדים על אותו עיקרון בדיוק כמו התותים, כך שמומלץ לשלב גם אותם בדיאטה היומית שלכם בכדי לשמור על מראה צעיר וזוהר.

בנוסף, התותים מכילים חומצה אלג’ית, המסייעת להילחם בכלל ברדיקלים החופשיים ובפרט בסרטן. החומצה הזו מצויה ברוב פירות היער ובעיקר בתותים ובפטל.

תותים אף מכילים חומצה מאלית, המסייעת להעלים כתמים על השיניים ולהלבין אותן באופן טבעי. ניתן אפילו למעוך את הפרי למחית כדי לצחצח עמו את השיניים עמם. לאחר מספר שימושים, אתם תחייכו חיוך לבן ובוהק.

קינמון

לא רק לתה ועוגות, מסתבר כי הקינמון בריא עבורכם בהרבה יותר דרכים משחשבתם, עד כדי כך שכדאי להתחיל לשלב אותו כמעט בכל מאכל.

הקינמון מדורג במקום ה- 7 בעולם, מבחינת כמות נוגדי החמצון הקיימים בו. הוא מכיל לא פחות מ- 71 נוגדי חמצון! כשבראשם עומדים הפלבנואידים, הפוליפנולים והחומצה הפנולית.

הריכוז העצום של נוגדי החמצון הללו הופך את הקינמון לתרופת קסם נגד תופעת הרדיקלים החופשיים ונגד מחלות, בקטריה חיידקים או פטריות באופן כללי.

בזכות הפוליפנולים, בדומה לאוכמניות, הקינמון אף מסייע להילחם בפחת קוגניטיבי ומשמר את הפקוד הנוירולוגי לאורך זמן. הוא דוחה את תהליך הזקנה במוח ובעור עד לשנתיים ומונע מחלות ניווניות של המוח כגון דמנציה, פרקינסון או אלצהיימר.

בזכות הפלבנואידים והפוליפנולים, הקינמון מפחית את לחץ הדם בגוף ועל ידי כך מסייע בעת כאבי מחזור. בנוסף הקינמון מביא לעיכול איכותי יותר, על ידי האטת פינוי הסוכר בדם ועל ידי כך ביצוע עיכול איטי ונכון בקיבה ובמעיים.

ארטישוק

וואו, הארטישוק! כמה טעים הארטישוק: טעם כה ייחודי, כה מיוחד וכה בריא! הארטישוק ממוקם במקום ה- 15 בעולם מבחינת כמות נוגדי החמצון שהוא מכיל. הוא מכיל בעיקר את ויטמין C, קוורצטין וחומצת שום, אשר מסייעים להגן על גופכם. הארטישוק בפני עצמו מחזק את המערכת החיסונית ונלחם בגאווה ברדיקלים החופשיים, מה שמונע מחלות סופניות כגון סרטן או אלצהיימר. בדומה לשאר נוגדי החמצון, גם הארטישוק מסייע להפחית את כמות הכולסטרול בגוף ולהזין אותו בשמנים בריאים וחיוניים עבורו.

הארטישוק מסייע להגן על העור פני נזקי השמש, לשמר אותו רך, נעים ובוהק. בזכות ויטמין C המהווה גורם מרכזי לייצור הקולגן בגופכם (החלבון אשר שומר את העור שלכם צעיר ומתוח), הוא מעכב את תהליך האייג’ינג ומסייע לכם להיראות צעירים לאורך זמן.

יש לציין כי מעבר לנוגדי החמצון, הארטישוק אף מכיל כמויות יפות של הוויטמין 12B, אשר חיוני מאוד לגופכם לשימור התקשורת בין המוליכים העצביים וההורמונים השונים למוח ולשאר הגוף.

תרד

אם חשבתם שהתרד הוא עוד “סתם עלה” אז קודם כל שום עלה הוא לא “סתם עלה” והתרד פחות או יותר מנצח את כולם; אתם אמורים להיות ירוקים מקנאה עקב כמות הוויטמינים והמינרלים שהוא מכיל. התרד עשיר בקרטנואידים, נוגדי חמצון איכותיים, אשר מסייעים להתמודד עם בעיית הרדיקלים החופשיים, מגוננים על מערכת החיסון ומגנים על הגוף מפני זיהומים ומחלות. בנוסף, פעמים רבות הגוף ממיר את הקרטנואידים לוויטמין A, אשר תורם הרבה לגוף: הוא מסייע לתקן רקמות פגועות בגוף מנזקים מהשמש, מגונן מפני השמש בזמן אמת, משתתף בתהליכי גדילה והתפתחות ומחדש את התאים של העיניים שלכם, מה שמשפר את הראייה ומונע מחלות מעוורות לעת זקנה כגון קטרקט. רק כוס אחת של תרד ביום נחשבת ליותר מהכמות היומית המומלצת של הוויטמין.

גוג’י ברי

תותי הגוג’י ברי המיובשים נחשבים למאכל-על בשל הכמות העצומה של נוגדי החמצון שהם מכילים. התותים הללו מכילים בטא-קורטן, פלבנואידים, פוליפנולים ועוד אינספור נוגדי חמצון. עקב כך, לא רק שהם עושים את כל מה ששאר הפירות והירקות המכילים את נוגדי החמצון עושים (מסייעים לפתור את בעיית הרדיקלים החופשיים, מחזקים את מערכת החיסון, מפחיתים את רמות הכולסטרול והסוכר בדם, מסייעים לשקם את הראייה, משפרים תפקוד קוגניטיבי ומעכבים את תהליך האייג’ינג), הם אף עושים יותר: הגוג’י ברי מכילים בנוסף עוד 18 חומצות אמינו, ש- 11 מהן הגוף כלל לא מייצר, אך זקוק להן מאוד. מדובר בחלבונים המעניקים אנרגיה לגוף, מעצבים את מבנה התא ומהווים את מבנה התא והרקמות השונות בגוף שלכם.

בנוסף, הגוג’י ברי מכיל אינספור ויטמינים ומינרלים כגון אבץ, אשלגן, ברזל, סידן, חומצות שומן בריאות, הוויטמינים A, C, המהווים נוגדי חמצון בפני עצמם ועוד.

במילים אחרות, כתר הבריאות בהחלט מגיע כאן לגוג’י ברי – לא רק שהוא מכיל כמות בלתי-נתפסת של נוגדי חמצון, הוא בהחלט מכיל אינספור רכיבים בריאים, אשר הופכים אותו למאכל העל. הקפידו לאכול גוג’י ברי כל יום בתוך שייק, עם סלט או פשוט כממתק. אתם תודו לנו בעוד חמישים שנה.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.