איפה השטח המת בחיים שלך, ואיך לבצע את השינוי?

איפה השטח המת בחיים שלך, ואיך לבצע את השינוי?

מכירים את זה שמישהו מצביע על משהו מעניין ולוקח לכם כמה שניות לקלוט את התמונה או שאינכם מצליחים לקלוט במה מדובר?

באחורי העיניים שלכם, ישנו אזור מינורי שלא מכיל שום תאי עצב. התאים הללו קולטים אותות אור, שהמוח שלנו יכול לפרש לתצוגה, כך שנוכל להבין את מה שאתם רואים ומה שמתרחש בעולם שלכם.

עם זאת, האזור הקטן הזה, הפצפון הזה, הוא ריק לחלוטין ולכן, הוא מהווה את השטח המת של הראייה שלכם.

מהסיבה הזו, כאשר אתם רוצים שהמוח שלכם יפרש מידע מסוים, אתם חייבים להתמקד בו באופן ספציפי. רק באופן זה, המוח יכול לקלוט את גלי האור ולהמיר אותם לתמונה של ממש. אותם שטחים מתים שיש לכם בראייה, קיימים גם בחיים האמיתיים שלכם.

לדוגמא, אתם מנסים למצוא את האהבה של החיים שלכם, אבל אתם תמיד מוצאים בעיות, ריבים וקשיים, שמביאים לסיום הקשר. אתם דובקים באותה עבודה שכבר אין לכם חשק אליה, ממשיכים ללמוד את התואר שאתם כבר יודעים שלא מתאים לכם, ממשיכים לבלות עם אנשים שאתם יודעים כי פוגעים בכם… בשל השטחים המתים הללו.

אמנם אי אפשר להיפטר מהשטח המת של העין, אך בהחלט ניתן לגבור על השטחים המתים בחיים שלנו. אבל איפה הם?

המודעות תרחיב את היכולת שלכם להבחין בהם כעת וללמוד לזהות אותם בעתיד, מבעוד מועד. על ידי כך, תוכלו להפוך אותם לחוזקות שלכם.

זה גלגל החיים

כמעט בלתי-אפשרי להשיג שינוי, ללא היכולת והמודעות להבחין במקומות, בהם עליכם להביא לשינוי. אך כיצד תוכלו לגלות את השטחים המתים של חייכם, אם אינכם רואים אותם?

הגיע הזמן לקחת עט ודף, לפתוח קובץ במחשב או בפלאפון ולצייר את גלגל החיים שלכם.

ראשית כל, בחרו שם לכל קטגוריה ראשית שאתם רוצים להתמקד בה כגון: כסף ופיננסים, קריירה ועבודה, צמיחה אישית והסתכלות פנימית, התקרבות לעולם הדת, מציאת אהבה, הקמת משפחה, ביסוס יחסים חברתיים אדוקים יותר, ייצור תחביבים, פיתוח וקיום אורח-חיים בריא יציב ועוד ועוד.

חשבו על כל הקטגוריות הללו בחיים שלכם ונסו לאמוד את רמת הסיפור וההנאה, שאתם חווים באספקט זה. בנוסף, כדאי להתמקד באזורים שבהם אינכם חווים סיפוק. כתבו גם אותם. יש לבחון את שני הצדדים של כל משוואה.

דרגו את רמת הסיפוק שאתם חווים מאספקט זה בהווה ואת רמת הסיפוק, שאתם מאמינים כי תיהנו ממנה בעתיד, מ- 1 ועד 10. דרגו את הסיפוק בהווה והסיפוק המשוער בעתיד בנפרד.

כעת, בחנו את הדירוג שלכם. אם אתם מרגישים שדירוג של קטגוריה מסוימת אינו משקף את התחושה האמיתית, הפנימית שלכם, כדאי לכם להתמקד בה.

חשבו על העתיד. ככל הנראה משהו בתוככם אומר לכם לחפור עמוק יותר. בחנו את האזורים שדירגתם ברמה הנמוכה ביותר מבחינת סיפוק בהווה, אך מדורגים ברמה גבוהה מבחינת סיפוק בעתיד. גודל הפער בדירוג, מעיד כי קיים כאן שטח מת מסוים, שזועק לשינוי.

אם אתם מתקשים לאתר את האזורים הללו בכם, נסו לשאול את עצמכם שאלות מנחות, כמו “מדוע אני חושב/ת שאני אהיה יותר מסופק/ת מזה בעתיד? למה בעצם אני לא מסופק/ת מזה עכשיו? מה אפשר לעשות כדי שזה ישתנה? מה אני יכול/ה לעשות בשביל זה?”

ככל שתחקרו עמוק יותר – כך תמצאו את התשובות הנכונות.

קבלו משוב כנה וביקורת בונה

לאחר שגיבשתם לעצמכם תחומים שבהם אתם שואפים להשתפר, הגיע הזמן לגלות מה אחרים חושבים עליכם מהבחינה הזו.

לפני שאתם ממהרים להתייעץ עם כל המי ומי באשר לאישיות שלכם; לבקש שינתחו אתכם מכאן ועד הודעה חדשה, מומלץ ללמוד את מי לשאול מה. לדוגמא, אם תשאלו את החברים שלכם (מחוץ לעבודה) אם אתם טובים בעבודה שלכם, הם לא באמת יוכלו להשיב לשאלה הזו באופן מושכל, משום שהם לא באמת מתוודעים לתחום הזה בחיים שלכם.

באותו אופן, אם תשאלו את עמיתיכם לעבודה באשר לחיי האהבה שלכם, יתכן והם ייעצו לכם באופן שגוי, משום שהם לא מכירים את אופן ההתנהגות שלכם במצבים כאלו או את המצב שלכם עם בני הזוג שלכם, באופן עמוק מספיק.

מסיבה זו, התאימו את השאלה לאדם הנכון.

לאחר שמצאתם אותו, פנו אליו ובקשו ממנו משוב, באשר לביצועים שלכם בעבודה/חיי האהבה שלכם/חיי החברה שלכם/הכלכלה שלכם וכדומה. בקשו משוב כנה וצפו לקבל אחד. קבלו את המשוב החיובי ואת הביקורת השלילית. הקפידו להבין את מה שאומרים לכם עד הסוף: שאלו כמה שיותר שאלות, שיסייעו לכם להבין מה יש לשמר ומה כדאי לשפר.

אם אתם אמיצים מספיק, אתם אפילו יכולים לבקש מהאדם שבחרתם, לייעץ לכם כיצד להשתפר באספקט זה. היו כנים, אמיתיים והסבירו כי אתם מרגישים שאתם זקוקים לחיזוק ורוצים להשתפר. רוב הפעמים, אנשים רק יחכו שתבקשו מהם, כדי להושיט יד ולעזור.

כמובן שתמיד מומלץ לפנות למספר חוות דעת: אתם יכולים ללמוד ממספר עמיתים לעבודה, כיצד להתייעל במגוון של פעולות, לדוגמא.

היו אקטיביים! התרחקו מדפוסים מוכרים ובחרו לצאת מאזור הנוחות שלכם

אז חשבתם וחשבתם, מצאתם, אפילו פניתם לאנשים אחרים ורשמתם הערות. כעת הגיע הזמן לעשות את השינוי עצמו!

הכול מתחיל בשינויים הקטנים. המוח שלכם מתוכנת לפי דפוסים ולכן, ככל שתעשו יותר – כך תחשבו על זה יותר, כך תדברו על זה יותר וכך תחזרו על זה שוב ושוב.

נאמר, לדוגמא, שאתם שואפים לשפר את מערכת היחסים שלכם עם בני הזוג שלכם. ניהלתם שיחה בנושא וכל אחד מכם קיבל משוב חיובי וביקורת בונה. כעת, אתם יודעים כי עליכם להשתפר ולשנות דפוסים מסוימים כגון: להיות יותר מסודרים, להפתיע יותר, לתקשר יותר במהלך היום, לתת יותר זמן בנפרד או להיפך – לבלות יותר זמן ביחד.

הכול מתחיל בשינוי קטן אחד. תשלחו עוד הודעה ביום, תצאו קצת יותר במהלך השבוע, תנסו לסדר את הבית ביחד או לחלק משימות, תנסו לאפשר לעצמכם זמן עצמי וזמן עם חברים ומשפחה, תנסו להיות מעט כנים יותר… ולפתע מערכת היחסים שלכם שונה לחלוטין.

באותו אופן, במידה ואתם רוצים להשתפר במקום העבודה שלכם, הגיע הזמן לנסות ולבחון מה הדרכים הנכונות לעשות זאת: האם הציעו לכם להשתפר בתוכנה מסוימת? באופן שבו אתם מנסחים דברים? האם אתם מאחרים או לא מסיימים פרויקטים בזמן?

הכול מתחיל בשינוי אחד קטן. בכל יום, נסו להתעורר חמש דקות יותר מוקדם, ממה שהתעוררתם ביום הקודם. בקשו ממישהו ללמד אתכם את התוכנה במשך מספר פעמים, עד שתקלטו, נסו לקרוא ספר, עצות או להתייעץ עם מישהו שכותב באופן איכותי, כדי לייעל את איכויות הכתיבה שלכם. הכול אפשר לפתור, לאט-לאט – אתם תבחינו בשינוי!

פתחו פרק חדש בחיים שלכם

מרגישים לחוצים, מתוסכלים או מדוכאים לעיתים קרובות?! מתקשים להירדם בלילה?! יתכן מאוד שמשהו “לא בדיוק בסדר” בחיים שלכם והגיע הזמן לעשות החלטה שתשנה את הכול.

ההחלטה הזו היא לרוב להפסיק לעשות את X: לעזוב את הלימודים, העבודה, המסגרת, העיר או מערכת היחסים בה אתם נמצאים בבת-אחת ופשוט להמשיך הלאה. זה קר, לפעמים זה ממש לא קל, אבל הפתרון הישיר הוא בדרך-כלל היעיל ביותר.

חשיבות האובייקטיביות

היו אובייקטיביים! כדי להצליח ולראות את המידע באמצעות עיניים נקיות מפרשנויות קודמות, יהיה עליכם לשמור על אובייקטיביות בכל עת. אובייקטיביות מסייעת לראות את האמת: היא מאפשרת לכם להעריך את הסיטואציה ללא נטיות מוקדמות, להעריך את המוטיבציה הנוכחית שיש לכם לפעולה, להעריך את השיקולים השונים שיש לכם להחלטה מסוימת בצורה הכי פשוטה ונטולת רגש שניתן – כך שתביאו להחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

חשוב להימנע מהתחשבות ברגשות שלכם, בייחוד כאשר מדובר בהחלטות שישפיעו משמעותית על מהלך החיים שלכם: רגשות רגעיים עזים עשויים להביא להחלטות פזיזות, שיובילו אתכם לנתיבים לא נכונים בשנית או פשוט יגרמו לכם להתחרט על המעשה מלכתחילה.

נסו לקחת מספר נשימות עמוקות ולהתמקד במוח שלכם, להתעלם מהלחץ, הכעס או הקושי ולהגיע להחלטה שתביא אתכם לתחושה מאושרת יותר.

כדי ליהנות מאובייקטיביות, עליכם לנסות ולהימנע משיפוט מוקדם או מדפוסים שכבר ניטעו בראשכם, גם אם מאוד קשה לכם לעשות זאת. נסו לקחת נשימות עמוקות, לאמץ את העיניים ולהישאר ברגע. גם אם אינכם בטוחים באשר למה שהתרחש, אתם תמיד יכולים להיוועץ באנשים אחרים בעלי ידע או אנשים שאתם אוהבים וסומכים עליהם, שיספקו לכם “עין רעננה”.

באותו אופן אתם יכולים לבחור להתנתק: לקחת כמה ימים לעצמכם ופשוט לחשוב. גם אם מדובר בחודש או חודשיים, כדאי לכם לקחת את ההפסקה הזו – אם אתם מאמינים שהיא תסייע לכם למצוא את התשובות ותוביל אתכם לאושר והצלחה בחייכם.

שקלו כל משוואה משני צדדיה

רוב האנשים שמנסים לפתוח פרק חדש בחייהם מקפידים לחשוב על כל מה שעשוי להשתבש: ההפסדים, הבדידות, המכשולים, האנשים החדשים, הדחיות, הנפילות…

אבל מה אם כל מה שאתם מפסידים כעת, כאשר אתם מצויים במקום שבו אינכם באמת מאושרים בחייכם? אם אתם עובדים במקום אחד, אתם מפספסים את ההזדמנות ליהנות ממקצועות חדשים, חברות חדשות וסביבות עבודה שונות. אם אינכם מאוהבים בבני הזוג שלכם, אתם מוותרים על הסיכוי למצוא מישהו שכן תאהבו בכל לבכם. אם אתם אינכם מוצאים את עצמכם בעיר מסוימת, אתם

מוותרים על כל שאר הערים והמדינות, שעשויים לקבל אתכם בזרועות פתוחות!

כולנו הולכים בחשכה, לכן איש מאיתנו איננו יכול לדעת מה באמת עשוי לקרות ב”צד השני של המראה”. עם זאת, איננו רוצים להישאר במצב בו איננו מאושרים או חשים כי אנו מממשים את עצמנו באופן מלא. לכן, כעת עלינו לשאול את עצמנו “מהן אותן הזדמנויות שאני מפספס, כשאני בוחר להישאר?”

בכל יום אנחנו מתמודדים עם אינספור הזדמנויות והחלטות בחיינו. זוהי עת מצוינת לבחון את היתרונות והחסרונות של המיקום שבו אתם נמצאים כעת, לעומת ה”צד השני של המראה”. המטרה היא שתבחרו בהחלטה שתגרום לכם לחוש שלמים, מאושרים ובדרך הנכונה להצלחה ואהבה.

כדי לעשות זאת, רשמו את היתרונות והחסרונות של כל בחירה שלכם: הקיימת והאפשרית. כשאתם מסיימים, בחנו לפי אחוזים מי מבין השניים הוא בעל היתרונות הרבים והמרגשים ביותר. השאיפה היא כי הבחירה שלכם תכיל לפחות 80% של יתרונות, שיסייעו לכם לגבש מוטיבציה שתדחוף אתכם להמשיך קדימה.

בצעו את השינוי כאן ועכשיו!

אם החלטה מסוימת מאטה אתכם בחיים כעת, הגיעה העת להיות חסרי מעצורים! עשו כל שאתם יכולים כדי לאפשר לכם ליהנות מהזדמנות שנייה ולהתחיל מחדש. אין שום כבוד או מטרה ברדיפה אחר משהו שכבר לא תורם לכם השראה או גורם לכם לחוש מאושרים.

כל הבעיות שלכם החלו כהזדמנויות או רעיונות טובים בזמן מסוים, אך יתכן מאוד שבמשך זמן רב הם כבר לא “עושים את העבודה”. יתכן מאוד כי דווקא בחרתם את הדלת הנכונה בזמנו, אך כיום אתם כבר מרגישים כי אתם שונים, כי התפתחתם או כי אתם פשוט רוצים משהו חדש שיעורר אתכם בחיים. אל תוותרו, אל תיסוגו! גם אם אתם מרגישים שקשה לכם לעשות את הצעד – אתם חייבים לעשות זאת בשביל עצמכם!

גם אם זה מרגיש בלתי-אפשרי כרגע, זכרו כי אתם תמיד יכולים לסובב את החיים שלכם ולשנות אותם מקצה לקצה (גם בגיל 70!). אל תתנו לפחד להרתיע אתכם – צעדו אל העתיד שלכם עכשיו!

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.