אינסטגרם עסקי – כל מה שצריך לדעת על קידום העסק ברשת החברתית
הרשתות החברתיות מהוות כיום פלטפורמה מאוד טובה לקידום עסקים. מכיוון שמרבית קהלי היעד של מרבית העסקים גולשים כיום ברשתות החברתיות, הרי שאין דבר טוב יותר מלפרסם דווקא בהן. אינסטגרם מהווה את הפלטפורמה הטובה ביותר אשר מאפשרת להראות בה את האלמנטים הוויזואליים של העסק שלכם. בתוך אינסטגרם ניתן להעלות גם תוכן שמצורף לתמונה והדבר ללא ספק יכול לסייע לכם לקדם את העסק שלכם ולאפשר לו להיות עסק מוביל על פני עסקי שמתחרים בו. חשוב לזכור כי האינסטגרם היא רשת חברתית שיש לה פוטנציאל לאפשר לכל עסק להגיע רחוק וזאת כמובן אם משתמשים בה בצורה נכונה.
אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?
למה דווקא שיווק באינסטגרם
אינסטגרם עסקי מהווה כיום דבר חשוב מאוד לכל עסק ובייחוד כאשר מדובר על עסק שמעוניין להציג את עצמו באופן ויזואלי. מדובר על פלטפורמה שהוכיחה את עצמה כבעלת ערך רב בכל מה שקשור ביצירת קשר ואינטרקציה עם לקוחות וזאת במטרה להגדיל את כמות המכירות. הסטטיסטיקה מראה כי 80 אחוזים מהמשתמשים באינסטגרם עוקבים אחרי עסק אחד לפחות. 60 אחוזים מדווחים כי הם מצאו מוצרים חדשים דרך האינסטגרם ו72 אחוזים אמרו שהם קנו מוצרים שהם ראו באינסטגרם. מכיוון שיש לא מעט לקוחות שבאים במגע עם עסקים דרך הפלטפורמה המדוברת, אין ספק שקריטי לבנות אסטרטגיה פרסומית ושיווקית לעסק שלכם בפלטפורמה המדוברת.
כיצד משווקים באמצעות אינסטגרם עסקי בצורה הטובה ביותר?
הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לשווק את העסק שלכם באינסטגרם בצורה הטובה ביותר:
ראשית כל, חשוב מאוד לפרסם תוכן יצירתי, שימושי ורלוונטי. חשוב מאוד לדעת כי מרבית המשתמשים בפלטפורמה המדוברת הם מתחת לגיל 35. לכל אחד מחתכי הגילאים השונים מתחת לגיל 35 יש ליצור תוכן אותנטי, עקבי ויצירתי. התוכן צריך להיות רלוונטי ושימושי עבור הצרכים של הקל. יש להראות לקהל כיצד הבחירה בשירותי או מוצרי העסק יכולה להקל לו על החיים. כדאי להשתמש בפילטרים ולהיות אסתטיים וזאת בכדי לסייע ללקוחות הפוטנציאלים לזהות את הפוסטים שלכם בצורה קלה.
טיפ נוסף הוא כמובן לשלב תוכן איכותי. תוכן מעין זה יסייע למכור את המוצרים או השירותים שהעסק שלכם מציע וכן לייצר לא מעט לידים במקומות שונים במרחב האינטרנטי. בין אם מדובר על פרסום בפייסבוק בדפי נחיתה ובין אם מדובר באתר שלכם, התוכן תמיד צריך להיות רלוונטי, יצירתי ומקורי.
טיפ נוסף הוא להעלות סטוריז. יותר מ400 מליון משתמשים כיום מפרסמים סטורי באינסטגרם ואי אפשר להכחיש כי שימוש בתוכן חולף הוא איכותי ויעיל מאוד כיום. הסטורי מאפשר לכל מותג להמשיך ולייצר אינטראקציות עם הלקוחות. הוא מספק מבט לתוך העסק ומהווה מעין מאחורי הקלעים. מדובר על חוויה אותנטית שגורמת לחיבור של כל לקוח לעסק.
האשטגים ותגיות מיקום מהווים גם הם דבר חיוני חשוב מאוד לצורך קידום התוכן שלכם וכן לצורך יצירת אינטראקציות. מחקרים מראים כי פוסטים שמכילים שילוב של תגית והאשטאג מקבלים יותר אינטראקציות מאשר פוסטים שמעלים ללא התגיות הללו. כמו כן, חשוב מאוד לשים דגש על תגיות מיקום.
כדאי מאוד לפרסם פוסטים בזמנים קבועים. ככל שהזמנים יהיו קבועים יותר כך יהיו לכם יותר עוקבים ולייקים. פרסום בתדירות גבוהה פחות משמעותי כמו פרסום באופן עקבי. אם אתם מתכננים לפרסם פוסט או שניים ביום, עשו זאת בצורה עקבית, אחרת אתם מסתכנים בלאבד את העוקבים שלכם.
זכרו כי אינסטגרם מהווה פלטפורמה לשיתוף תמונות ועל כן, תמונות יקבלו יותר אינטראקציות מסרטונים. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי תמונות מקבלות יותר לייקים אך סרטונים מקבלים יותר תגובות ועל כן, חשוב להשקיע גם בסרטונים בתוכן השיווקי שאתם מעלים לעמוד העסקי שלכם.
אם אתם לא יודעים כיצד לשווק בצורה הטובה והיעילה ביותר באינסטגרם, כדאי מאוד שתבחרו סוכנות דיגיטל מקצועית ומנוסה שתסייע לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שתביא לכם כמובן את התוצאות הרצויות.
קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.
בתכנית תלמדו:
- לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
- להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
- לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
- לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
- לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
- להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח