אינטליגנציה רגשית – איך להיות רגיש יותר

אינטליגנציה רגשית – איך להיות רגיש יותר

זה ודאי קרה לכם יותר מפעם אחת: אתם מדברים עם מישהו שקרוב אליכם, הכול בסדר ולפתע מי שדיבר אתכם פשוט מתרגז ועזב. אתם לא מצליחים להבין למה? הכול היה בסדר… או שאולי לא?

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אולי לא באמת שמעתם אותם

אנשים רבים מתנהלים במצב של טייס אוטומטי במשך רוב היום שלהם: כאשר הם מתרגלים לסביבה שלהם, לאנשים שלצדם ולעולם עצמו, המוח מפתח מנגנון שיסייע לו להתמודד עם מצבים שהוא כבר מכיר יותר בקלות. מסיבה זו אתם יכולים לאכול בלי לחשוב על זה בכלל או לדבר עם מישהו אחר מאוד בקלות… הבעיה היא שכשאתם במצב של טייס אוטומטי אינכם באמת נוכחים ברגע.

התקשורת החברתית נתפסת על ידי הרבה יותר ממילים בלבד: שפת גוף, הבעות פנים, קשר עין, אנרגיות… הם כולם חלק מהתהליך שבו האחד מנסה להעביר את המסר שלו לאחר.

אם אתם לא באמת מקשיבים מכל הלב והמוח למה שנאמר לכם, יתכן והאדם שלידכם ירגיש כי לא שמעו אותו; יתכן וכן שמעתם, אבל לא באמת הקשבתם.

בדומה לרוב החיות בעולם, נסו להבין כי חוש השמיעה הוא בהחלט איננו היחידי בארגז הכלים שלכם וכי אתם יכולים למצוא את עצמכם נחשפים לעולם שלם של חידוש וריגוש, ברגע שאתם באמת נוכחים ברגע ובקשב מלא לאדם שלידכם.

סימנים תת-הכרתיים

רוב התקשורת שלנו לא באמת מתבססת על מילים, אלא דווקא על סימנים תת-הכרתיים, מעין תחושה פנימית שכזו: האמינו או לא, אך מחקרים מספרים התקשורת שלנו מבוססת על כ- 7%  של תקשורת מילולית בלבד, 38% של טון ו- 55% מתפרשים משפת גוף לבדה.

נסו לדמיין שאתם יושבים עם חברים במקום יחסית רועש כך שאתם מתקשים לשמוע אותם. אתם בדרך-כלל עדיין תחוו מעין אווירה מסוימת שהמקום או החברים שלכם ישדרו: אם הם יהיו שמחים וייהנו מהערב, אתם תחושו כך בעצמכם. אם הם עייפים, במצוקה נפשית מסוימת או שדעתם מוסחת, אתם תרגישו גם את זה והערב שלכם יושפע בהתאם לתחושות הללו: כאשר הערב עובר בנעימים, אתם חשים כי טוב לכם ואתם נהנים. כאשר אתם מרגישים כי האחר איננו 100%, אתם חשים מוטרדים בעצמכם ותוהים כיצד תוכלו לתקן את הבעיה. או… שאתם לא שמים לב לכך כלל וכאן נוצרת הבעיה – משום שמישהו שקרוב אליכם ירצה שתרגישו כי הוא במקום שלילי כעת מבחינה נפשית וכי תציעו לו עזרה. כמו כל דבר, ישנם אנשים שמצליחים לפרש את האחר כמו מילון ויש אחרים שעליהם לאמן את היכולות הללו, כדי שיצליחו לפרש את הסימנים הללו כראוי.

איש איננו אוהב לבקש עזרה או להזדקק לאחר, אך כולם צריכים אותה וכולם זקוקים לו – גם אתם.

נבסס אינטליגנציה רגשית

אינטליגנציה רגשית היא הבסיס ליכולת להביע רגישות והבנה כלפי האחר. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם ללמוד לכבות את הטייס האוטומטי ולנכוח ברגע באופן מלא, משום שאתם לומדים משהו חדש. כן, כאשר תיפגשו עם הקרובים אליכם יהיה עליכם להיות ממוקדים בשיחה, אך גם באופן שבו הם זזים, האופן שבו הם מסתכלים עליכם, הטון של הקול שלהם ואופן הישיבה או ההליכה שלהם. ככל שתשימו לב לפרטים הקטנים יותר, כך יהיה לכם פשוט יותר לפרש באיזה מצב רוח הם נמצאים, מה הם רוצים ולמה הם זקוקים.

ככל שתצפו ביותר אנשים מקרוב ובאופן מודע לחלוטין, כך יהיה לכם פשוט יותר לאבחן כיצד הם מרגישים ולהביע רגישות בהתאם.

ואיך אתם מרגישים עם זה?

כדי להצליח להבין כיצד האחר מרגיש, ראשית כדאי לכם ללמוד כיצד אתם מרגישים ויותר נכון – מה אתם מקרינים החוצה.

אם אתם ביישנים, מדוכאים או עצובים ברגע מסוים, שפת הגוף שלכם תקרין את התחושות האלה לאדם שיושב מולכם. כפי שהרגשות שלכם משפיעים באותו רגע על שפת הגוף שלכם, שפת הגוף שלכם יכולה להשפיע באותו אופן על הרגשות שלכם.

נסו לחשוב עם עצמכם מה אתם עושים באופן אוטומטי עם הגוף שלכם כאשר אתם שמחים או מתרגשים: רוב האנשים משתמשים בתנועות ידיים, מחייכים, מביטים בעיניים גדולות ופקוחות…

באותו אופן, נסו לדמיין מה אתם עושים כאשר אתם עצובים, כעוסים, מבוישים או מדוכאים: הפנים שלכם נראות עצובות יותר, אתם מתקשים להניע את הידיים שלכם, אנשים רבים מניחים ידיים בכיסים או פשוט משתדלים לא לזוז או לא למשוך תשומת לב. אחרים משתלחים ומתנועעים באי-נוחות, חשים שריפה בעיניים ונושמים באופן שטחי.

כאשר אתם מתנהגים באופן זה, אתם משפיעים על העולם שלכם ועל עצמכם בצורה שלילית, אז למה לא לשנות? נסו לשים לב לשפת הגוף שלכם על בסיס קבוע: אם אתם מרגישים כי אתם עייפים, מתביישים או מדוכאים, שנו את שפת הגוף שלכם: חייכו יותר, צהלו יותר, זוזו יותר, דברו עם אנשים בהתלהבות ונסו לחשוב על נושאי שיחה שגורמים לכם להרגיש טוב. אתם תשימו לב כי מצב הרוח שלכם משתפר בהתאמה.

באותה צורה אתם יכולים לשנות כל מפגש חברתי: מרגישים שהאנשים לידכם עייפים או קצת מדוכאים? למה שלא תנסו להשפיע עליהם בחזרה? חייכו לעברם, התנועעו, הניעו את הידיים ושלטו בישיבה שלכם. אתם תשימו לב כי החברים שלכם מתעודדים ואם לא, לכל הפחות נפתחים ומספרים לכם מדוע הם חשים ברע. במילים אחרות, הפגנתם רגישות שהובילה לפתיחות של האחר.

צפייה

אתם ודאי צופים בהרבה במהלך היום: בטלוויזיה, בפלייסטיישן, במחשב, בפלאפון… אבל מתי בפעם האחרונה באמת צפיתם באנשים אחרים? רוב האנשים נהנים מלצפות באנשים אחרים ולאתר את הסימנים האישיים הקטנים הללו, כדי להצליח ולהבין את העולם שלהם הרבה יותר טוב. ההבנה הזו משילה הרבה לחצים וחוסר הבנה מהחיים שלכם, לכן כדאי לכם לנסות ולצפות באנשים ביומיום, בייחוד אם אתם שואפים לפתח רגישות כלפי האחר.

למה לא טלוויזיה? משום שטלוויזיה לא באמת משקפת את המציאות. כן, היא מנסה לעשות זאת, אבל פעמים רבות אותם סימנים ותנועות גוף שאנו עושים באופן טבעי חומקים לאנשי מקצוע, שמתרכזים בעיקר בהגיית מילים נכונה. אם תשימו לב, רוב הפעמים אנו גם מביטים באנשים בסדרות ב- Close-up כלומר באזור הפנים בלבד… באופן זה אינכם באמת יכולים לזהות שפת גוף או לפחות שפת גוף המשקפת את המציאות.

באופן כללי, אם אתם שואפים לשפר את הרגישות שלכם כדאי ואף מומלץ שתנסו להיפרד מהטכנולוגיה, בייחוד הפלאפונים שלכם. אנשים שוכחים שכיום אנו בעולם דיגיטלי ורבים טובעים בו אפילו בלי לשים לב. יתכן שאתם מאוד טובים בהבנת האחר, אבל אתם שקועים כה עמוק בפלאפון שאתם פשוט לא שמים לב. חלק מאינטליגנציה רגשית היא ההבנה שאנשים לא אוהבים שיושבים מולם עם פלאפון ביד… נסו לחשוב כיצד אתם הייתם מרגישים?! אם יש אנשים כאלו בחיים שלכם, פשוט השתתקו בכל פעם שהם עוברים לפלאפון – באופן זה תוכלו ללמד אותם כי הדבר איננו מקובל או רצוי.

נסו לשים לב כיצד אנשים מגיבים לנושאים מסוימים. הרבה אנשים אומרים “לא לדבר על דת ופוליטיקה” אבל דווקא הנושאים הללו פותחים את התודעה פעמים רבות וגורמים לאנשים להתעורר. שימו לב לאנשים שחרדים מהנושא משום שאינם אוהבים עימותים, לעומת האנשים שאצים לקרב בניסיון להוכיח את טענותיהם.

נסו לבחון כיצד אנשים מגיבים באופן ככלי כאשר הם מאושרים, עצובים או כעוסים. יתכן ותופתעו לגלות, אך רבים, כולל אתם עצמכם, תחזרו על אותן תנועות ואותן דרכים להביע את אותו רגש. הסיבה לכך היא שזו אמת הדרך הטבעית לעשות זאת, כולכם מכירים אותה באופן אינטואיטיבי.

ככל שתחוו יותר רגעים ותשימו לב ליותר סימנים, כך אופן הפירוש יהפוך לקל יותר.

הקשיבו כדי להבין – לא כדי להשיב

בדומה להסחות דעת או פלאפונים, גם הציפייה להגיב על כל דבר שלאחר יש לומר עשויה לפגוע בקשב שלכם. רוב האנשים כמובן יקבלו בברכה עצה, ביקורת בונה או בדיחה אבל… ראשית כל הם יעריכו את הקשב שלכם והתחושה ששומעים אותם.

כמובן שהדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא פשוט להקשיב בלי פניות, בלי מחשבות או בלי שיפוט מוקדם, שיגרום לכם להקשיב לעצמכם יותר מאשר שאתם מקשיבים לאחר. שמעו את כל מה שיש לו לומר, מילה-מילה. באופן זה גם שיחה שטחית יכולה למצוא הרבה מאוד עניין, אם תתמקדו בדברים הקטנים שמישהו אומר. נאמר שהוא מספר לכם שהוא טס לחופשה עם חברה מאיטליה, כדי לברוח מ”הצרות”: איזה צרות? למה לברוח? מי החברה? איפה באיטליה? מה תעשו? האם תנוחו? איך אתה טס? אתה מפחד מטיסות? לכמה זמן? אתה תישן עם החברה? איפה היא גרה באיטליה?… מיליון ואחד שאלות, כאשר כל אחת מהן יכולה לפתוח דלת לנושא שיחה אחר.

אם אתם מתקשים לעקוב, אתם תמיד יכולים פשוט לסכם לעצמכם בראש את מה שאמרו לכם ולחזור על מה שהם אמרו. באופן זה אתם מוכיחים להם שבאמת הקשבתם, מבינים את הנושא בצורה עמוקה יותר ומביעים אכפתיות ורגישות בשיא הכוח.

רק לאחר שאתם באמת מבינים על מה הם מדברים והם מרגישים כי שמעו אותם, אתם יכולים להוסיף את הדעה האישית שלכם למיקס הזה. אם תעשו זאת מוקדם מדי, אתם עלולים להיתפס כשיפוטיים ו”לא בסדר”. אם תשמעו את כל הטענות של החבר שלכם ולאחר מכן תגיבו, אתם ביססתם את העמדה שלכם כראוי. במקרה שלנו אתם יכולים לומר לחבר שלכם שהחופשה נשמעת מדהימה ואתם בטוחים כי ייהנה אבל… בריחה היא לא פתרון לשום דבר.

כעת הגיעה הזמן לחפור עמוק יותר, כדי להבין את החבר שלכם בצורה טובה יותר, לאפשר לו להיפתח, לנחם אותו ולהכיר צד שבו שייתכן ועדיין לא חוויתם. אנשים שמוכנים להביע פגיעות בפניכם הם אנשים שסומכים עליכם יותר מכל – אל תאכזבו אותם. שאלו על ה”צרות” שאופפות אותם והקשיבו מכל הלב. הפתיחות הזו תבנה ביניכם אמון שיהפוך אתכם לחברים טובים יותר. בנוסף, אתם תחושו מצוין משום שעזרתם לחבר בצרה, הייתם שם בשבילו והבעתם את הרגישות המתאימה בזמן אמת.

אם אתם מרגישים שנושאי השיחה הולכים ונגמרים – זה בלתי-אפשרי. פשוט נסו לחזור לנושאים קודמים בשיחה ולהלהיט אותם מחדש. רוב האנשים יופתעו כי אתם זוכרים מה הם אמרו – הדבר יגרום להם להרגיש שאכפת לכם.

גם אם אתם מרגישים שהשיחה הזו עברה מעולה, אל תחשבו שאתם יכולים “לתלות את התודעה שלכם על קולב” ולשוב לעולם הטייס האוטומטי נטול המחשבה: למוח שלכם נדרש זמן לעבד מידע ולפרש אותו כראוי, לכן יהיה עליכם להתאמן זמן רב עד שתהיו לאמני האינטליגנציה הרגשית. אתם תשימו לב כי תוך כמה חודשים אתם כבר תהיו למומחים לא קטנים בנושא.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.