איך לתכנן טיול – טיפים לטיול המושלם 

איך לתכנן טיול – טיפים לטיול המושלם 

כבר כמה חודשים שאתם מספרים כי כל המשפחה יוצאת לטיול ועדיין, אף אחד לא תכנן שום דבר. לאן? מתי? כמה? למה? אין תשובות.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

משתוקקים לטיול שלא יוצא לפועל? מרגישים שנמאס לכם לחכות? הגיע הזמן “לקחת את העניינים” לידיים וללמוד כיצד לתכנן טיול בעצמכם, מ-א’ ועד ת’. כל שעליכם לעשות לבד הוא להתקשר לכל החברים/משפחה, אנחנו נעזור לכם בשאר.

לאן?

לפני שאתם בכלל מתחילים לדאוג לציוד, לכמות האנשים ולתכנון עצמו, הדבר הראשון שעליכם לשאול את עצמכם הוא – לאן הייתם רוצים לטייל?

נכון, כעת אולי זו נראית לכם שאלה כללית יחסית, אך כאשר אתם רוצים לבנות טיול מסוים, אתם בדרך כלל יודעים מהו הסגנון שאתם מחפשים: טיול קמפינג בטבע, טיול של יום בטבע, טיול ג’יפים, טיול אקסטרים (צלילה, גלישה, צניחה…), טיול דרכים, טיול ברחבי שביל ישראל…

המיקום שאתם בוחרים יקבע את אופי הטיול שלכם, כך שכדאי לכם להשקיע בו מחשבה.

תכננו היטב

ברגע שהחלטתם מהו מיקום הטיול שלכם, כעת עליכם לתכנן את הטיול מקצה לקצה: בכמה ימים מדובר? כמה אנשים? האם אתם מתכננים לאכול בעיקר בחוץ או להכין אוכל מראש? אם כן, היכן תאחסנו את האוכל? כמה מכוניות? האם אתם זקוקים לאוהל? מהו מסלול הטיול שלכם? מהו הקצב של האנשים שמצטרפים אליכם? האם זהו טיול עם “מטרה” מסוימת שיש להגיע אליה או שזהו טיול קליל יחסית, בו ניתן לבצע הרבה עצירות?

הרבה אנשים נמנעים מתכנון טיולים, בטענה כי הכי כיף פשוט לצאת לשטח הפתוח ולראות לאן ולמי הוא לוקח אתכם – וזה בסדר. השאלה היא אם כאשר אתם מתכננים את הטיול שלכם, אתם שואפים לטיול שייבנה עם הדרך או שאתם רוצים להגיע ליעדים מסוימים, לבצע פעילויות מסוימות ולחוות חוויות ששמעתם אודותיהן?

אם בחרתם שלא לתכנן, פשוט זכרו כי מדובר בטיול חסר תכנונים, כך שאין צורך לנסות ולהתחיל לתכנן אותו כאשר אתם במכונית.

הקפידו להתייעץ עם שאר חברי הטיול בנוגע ליעד ולתכנון הכולל של הטיול. ייעוץ מוקדם ימנע התנגשויות וכעס במהלך הטיול, שכן על כולם לחוש כלולים.

השאירו מקום לספונטניות

כמובן שהמטרה בטיול היא בנאה, לכן אין צורך לתכנן כל חמש דקות בלוח-הזמנים שלכם. אם אתם מתכננים טיול של מספר ימים – יש לכם זמן! נסו להשאיר רווח של יום או כמה שעות חופשיות, שפשוט יאפשרו לכם להסתובב וליהנות מהמקום שבחרתם לטייל בו. אולי אפילו תפקוד אתכם רוח שטות ותחפשו מקומות חדשים, פסטורליים ומיוחדים בשעות הללו, מה שלא היה קורה אם הייתם מתכננים כל רגע.

אחד מהיתרונות של טיול, במיוחד בארץ, הוא להכיר אנשים: נסו לצאת מחוץ לחבורה הקבועה שלכם ולהכיר אנשים שבנו את המחנה שלהם לצד שלכם או אפילו לדבר עם הזוג בפאב הקטן שמצאתם בדרך. אתם לא יכולים לדעת את מי תפגשו ואיזה חוויות ייחודיות תחוו יחד.

אם אתם אנשים פחות ספונטניים שמעדיפים לשמור את הטיול שלכם שקט ובטוח, עדיין כדאי לכם להשאיר מעט מקום לספונטניות, כדי להרחיב אופקים.

הטיול שלכם הוא גם ככה ארוך וודאי הייתם בים, בהר או בעמק. מה עכשיו? לעיתים משעמם להיות סגורים בתוך החוויה שלנו ואפילו כדאי להכניס אנשים מבחוץ, שיעוררו את המצב.

אם אתם מטיילים יום אחד בודד, ללא הרבה ציוד ואטרקציה אחת גדולה, מומלץ לכם להשתדל להימנע מספונטניות ולדבוק בלוח-זמנים מדוקדק, כך שתספיק לבצע את כל מה שרציתם.

ערכו רשימות

אף אחד לא יכול לצאת לטיול רגוע, אם הוא לא עם רשימה ביד. הרשימה מעניקה ביטחון, כי לקחתם את כל מה שאתם זקוקים לו לטיול שלכם, ללא צורך לזכור כל פריט ופריט בראש. אתם תופתעו לגלות כמה רשימה אף מייעלת את תהליך האריזה, משום שכל מה שצריך לעשות הוא להכניס לתיק ולסמן V.

רשימה של מצרכי חובה לרוב הטיולים בארץ, 1-3 ימים:

*מים

*כסף – קבעו את התקציב לטיול מראש

*כובע

*מטען

*מטען נייד

*אוזניות

*אוכל – כסף או מזון

*חטיפים

*מגבונים + נייר טואלט

*מוצרי אמבטיה: שמפו, מרכך, סבון, קרם, מסרק, דאורדוראנט, מקלות אוזניים (מומלץ לוותר על איפור), מברשת שיניים, סכיני גילוח

*פריטים נגד יתושים: ספריי, רול-און, צמיד מיוחד…

*עזרה ראשונה: צמר גפן, משככי כאבים, פלסטרים, פדי גזה ואיזולירבן.

*עט.

*כלים להכנת מזון: גזייה, סירים/מחבתות, סכו”ם, מפיות, צלחות, כוסות, פותחן קופסאות…

*בגדים חמים ובגדים קרים (לא לשכוח מעיל/בגד-ים)

*נעליים פתוחות ונעליים סגורות

*קרם הגנה.

*אוהל

*מגבת

*לבנים (לא לשכוח גרביים)

*גומיות, סיכות ביטחון, שקיות זבל.

*רמקול

*מצלמה

*מסמכים: מרישיון נהיגה ועד לתשלומי אגרות ודרכון, במידת הצורך.

*פריטים ייחודיים לטיול: ציוד צלילה/ציוד גלישה/ציוד סקי…

הרשימה כאן מכסה הרבה אספקטים של טיול ועם זאת – כל טיול לגופו. הקפידו להכין רשימה משלכם, אליה תוכלו להוסיף פריטים נוספים. אל תתעצלו לכתוב אחת מאפס – רק כך באמת תיזכרו בכל מה שאתם צריכים.

מה להביא?

אז אם אתם שואלים את עצמכם מה להבי מעבר למובן מאליו, כדאי לכם להתייעץ עם השותפים שלכם לטיול: לכל אחד יש צרכים משל עצמו ואריזה מרוכזת תסייע למנוע אריזה מיותרת של פריטים זהים, תייעל ותקצר את תהליך האריזה, תתרום לאחווה והשיתופיות של הטיול ותסייע לכם להבין מהו הציוד שיש לכם ואולי אפילו לגלות מספר “אוצרות”.

גם אם רוב השותפים שלכם לטיול מעדיפים לארוז לבד, עדיין כדאי לשאול אותם מה הם מתכוונים להביא ואם תוכלו לחלוק עמם חלק מהציוד, כדי להקל על העומס שלכם ושלהם.

אם אתם בדד או מטיילים כמשפחה עם ציוד משלכם, ודאו עם כל בני המשפחה כי הם עשו רשימה ולקחו את כל הציוד לו הם זקוקים; הדבר האחרון שחסר לכם, הוא שלפתע הילדה תשכח את הבובה שלה בבית.

ודאו שהכול תקין

אל תשכחו לבדוק את התקינות של כל אחד מהפריטים שאתם לוקחים לטיול – אין גרוע יותר מלהגיע למקם ולגלות שהאוהל שלם שבור. אם אתם מרגישים שהציוד שלכם ישן ולא מספק, אולי אפילו כדאי להיות בטוחים וללכת לקנות ציוד חדש או משומש. אתם תמיד יכולים לנסות ולראות אם תוכלו לשאול חלק מהציוד שלכם מהקרובים אליכם.

שמרו על סדר

אם אתם באמת רוצים ליהנות מהטיול שלכם, הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות הוא לשמור על סדר לכל אורכו – אתם לא מבינים את ההרגשה. נכון, זה טיול, אנחנו אמורים ליהנות ולא להתעסק עכשיו בסדר וניקיון. אבל… כמה פעמים היה עליכם לנבור בתיק כדי למצור נייר טואלט? כמה פעמים הייתם צריכים לדחוס את כל הדברים אל תוך המכונית, עם כל כך מעט מקום, עד שחשבתם להשאיר את אחד הילדים בבית? עד כמה התאכזבתם להגיע הביתה ופשוט לזרוק את כל הבגדים לכביסה, גם אלה שלא נלבשו, ולגלות כי שד השינה שלכם נקרע מאחת החגורות וכי השמפו שלכם נפתח על המעיל האהוב עליכם?

כמה פעמים, חברים? אולי כמה פעמים יותר מדי?

אם חשבתם שההנאה שאתם מפיקים נגרמת מהלכלוך והבלגן – אתם ממש הפוכים.

מדובר בשינויים קטנים שיתרמו לכם הרבה: נסו לאגד שלוש שקיות זבל גדולות מראש, בהן תוכלו לשים את כל הזבל מיד. אם אתם מחנים ללילה, כדאי לכם למצוא מקום שקרוב לפח, כך שלא תאלצו ללכת מרחקים בכל פעם.

כאשר אתם אורזים, נסו לארוז שלושה תיקים, כאשר לכל אחד מהם מטרה מסוימת. רק אחד מהתיקים הוא לנשיאה, השניים האחרים נשארים באוטו. כאשר תעניקו מטרה לכל תיק, תוכלו לארוז בצורה מסודרת ומבוקרת יותר, כך שבעת הטיול עצמו, תדעו מיד היכן נמצא כל פריט.

תזכרו להביא עמכם הרבה שקיות וסל כביסה גדול, כך שתוכלו להפריד בין הכביסה המלוכלכת והבגדים הנקיים.

דאגו לעטוף סבונים, שמפו, מרככים או כל דבר נוזלי שעלול להיפתח באמצע הנסיעה. הקפידו להפריד בין יבשים לרטובים, כך שגם אם יתפוצץ בקבוק השמפו, הוא לא יהרוס לכם את הבגדים או הטיול.

אם אתם נוסעים לתקופה, כדאי לכם לשקול לקנות שקיות אטומות, שמנצלות את כלל המקום בכל מזוודה.

השאירו מקום בתיקים

תמיד כדאי להביא תיקים, שנשאר בהם עוד מעט מקום. באופן זה, אם תקנו פריטים לא תחששו מחוסר מקום או עומס של תיקים לסחוב. יש לציין כי רוב האנשים שאורזים, בדרך כלל אורזים הרבה יותר מדי ממה שהם באמת צריכים, אז תמיד נסו לחלק את הכמות שרציתם לארוז בחצי. בייחוד אם ארזתם יותר מדי בגדים/נעליים.

אל תשכחו מפה אמיתית!

כאשר אתם מצויים בטיול בשטח, אתם נתונים כולכם לטבע עצמו ולפעמים – האינטרנט עלול לאכזב. במקרים כאלו, אתם רוצים לדעת שלא משנה מה, יהיה לכם “על מה להישען”. במקרים כאלו, אתם זקוקים למפה. דמינו את עצמכם תועים ביער החשוך, עם המשפחה והחברים – לאף אחד אין מושג לאן אתם הולכים?! זוהי סיטואציה שאיש אינו רוצה להיכנס אליה.

מסיבה זו, הקפידו לדאוג למפות אמתיות, בנוסף לתכנות הניווט. דאגו ללמוד את המפה טרם הטיול, כדי לוודא שאתם מבינים אותה. אם אינכם מתמצאים במפות, כדאי לכם לשאול אם יש בקבוצה מישהו שמבין ואם לא – אולי לשקול לסמן את הדרך שלכם, להזמין מדריך או ללמוד קצת על מפות.

בטיולי שטח, עדיף להיות בטוחים מאשר להצטער.

תבנו תקציב ותיצמדו אליו

התקציב הוא חלק לא פשוט מהטיול, אשר יש לדון עליו ממש לקראת הטיול עצמו; כאשר אתם יודעים מהו המצב הכלכלי הנוכחי שלכם, מה יש לכם, מה אין לכם, כמה הייתם רוצים לקחת וכמה אתם יכולים להוציא בפועל.

נסו לחלק את הפעילויות שלכם, את הממון שכל אחת דורשת ולחלק את הכסף לפיהן. אם עליכם לקנות ציוד הכרחי, השאירו לו כסף בצד. אם אתם מתכננים לאכול בחוץ, דאגו כי לכל אדם יהיו לפחות 50 ₪ לארוחה. השתדלו להימנע מהוצאות מיותרות, רכישות אימפולסיביות או גיהוץ אשראי במהלך הטיול שלכם.

יש לזכור כי טיול הוא איננו חופשה: בחופשה אתם יוצאים כדי לבזבז, ליהנות ולחיות חיי נוחות. טיול שטח מעניק טבע, תחושת הישרדות, אחווה, בסיס ונופים משלהבים.

כמובן שזו הטיול שלכם ואתם יכולים לנווט אותו לכל כיוון שתרצו. עם זאת, נסו להבין כי אם תבחרו לעצור בחנות בגדים ולהוציא חמש-מאות ₪, הם ככל הנראה יתקזזו מפעילות בטיול שלכם.

מים

אל תשכחו לשתות מים, במיוחד בקיץ! מים מסייעים לבצע תהליכים בסיסיים בגופכם, למנוע את ההתייבשות שלכם, להעניק לכם אנרגיה ולסייע לכם להרגיש טוב לכל אורך הטיול.

גם אם כל הבקבוקים באוטו, אל תתעצלו ללכת ולקחת לעצמכם אחד. כדאי לכם לקנות אריזה ענקית של בקבוקים חד-פעמיים קטנים, כך שלכל אחד יהיה בקבוק אישי. הקפידו כי ילדיכם שותים לפחות שני ליטרים ביום ולא מזניחים את גופם. אם יש עומס חום, השתדלו להישאר בצל ובמקומות עם בריזה, שיסייעו לכם לקרר את הגוף.

איש לא רוצה לסיים טיול בבית חולים, פשוט “תוותרו על התענוג הזה”.

תיהנו מההתחלה ועד הסוף

מה שהכי חשוב שתזכרו הוא שזה הטיול שלכם, לכן אתם יכולים לעשות בו כרצונכם. כל המטרה של טיול היא שתיהנו ממנו, תמצו אותו עד תום ותיזכרו בו באהבה, חיבה והנאה. אם אתם מרגישים שהתכנון שלכם לא מהנה כמו שחשבתם – אל תחששו לשנות. להיפך! אם לא תשנו, אתם רק תפסידו.

אם אתם מרגישים כי התחברתם לאנשים לא מהנים, כי הגעתם למקום שחשבתם שילהיב אתכם, אך לא. אם תכננתם טיול אתגרי וקמתם עייפים, עם רצון לשכב בים כל היום… פשוט סובבו את המכונית, פיזית ומילולית, ופשוט תכננו מחדש.

זכרו כי המטרה האמתית של כל טיול היא הנאה אקסטטית – לא פחות.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.