איך לשמור על כליות בריאות – מזונות בריאים לכליות שאתם צריכים לדעת עליהם

איך לשמור על כליות בריאות – מזונות בריאים לכליות שאתם צריכים לדעת עליהם

הכליות שלכם הן אמנם איברים קטנים, אך בלעדיהן גופכם לא היה יכול להתקיים כלל. הן מבצעות שלל תפקידים חשובים בגוף כגון סינון הדם מלכלוך, ייצור השתן, שימור מאזן הנוזלים בגוף מפרישות הורמונים שמסייעים לאזן את לחץ הדם ועוד.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

כאשר הכליות שלכם בסיכון, כדאי לכם להימנע בעיקר ממלחים, פוספטים, אשלגן ולהפחית את צריכת החלבונים שלהם, משום שהכליות מתקשות לסנן אותם או את הפסולת שהם מייצרים בתהליכי חילוף החומרים השונים בגוף.

בנוסף, כדאי לכם להעשיר את התזונה שלכם במאכלים שמחזקים את הכליות.

גמבה

מעבר לעובדה שהן דלות אשלגן, הגמבות עשירות בשפע ערכים תזונתיים בריאים כגון סיבים תזונתיים, ויטמינים A, C, 6 Bוחומצה פולית.

ויטמין A מסייע לתרום לבריאות העיניים שלכם, לחזק את המערכת החיסונית שלכם ולשמור על בריאות העור שלכם.

ויטמין C הוא מרכיב קריטי בבניית חלבון הקולגן, אשר מרכיב את עיקר הרקמות בגוף, יחד עם חלבון האלסטין. הוא אף מסייע לחזק את העצמות, השיניים ולתרום לחיזוק המערכת החיסונית.

שני הוויטמינים הללו הם נוגדי חמצון, אשר מסייעים לייעל את תהליכי חילוף החומרים השונים בגוף כגון תהליך העיכול ותהליך ניקוי הרעלים. בנוסף, הם מסייעים להתמודד עם תופעת הרדיקלים החופשיים: מצב בו מולקולות מסוימות בגופנו נפגעות ופוגעות במולקולות אחרות. ללא טיפול, התופעה עשויה להוביל לפגיעה משמעותית בגוף כגון בעיות לב, מחלות ניווניות של המוח או סרטן.

ויטמין 6B וסיבים תזונתיים תורמים לרוגע ושלווה של הגוף: בעוד שהסיבים התזונתיים מאטים את תהליך העיכול ותורמים תחושת שובע, ניקוי יסודי יותר של מחזור הדם ושלווה, ויטמין 6B מסייע לייצר את הסרוטונין – מוליך עצבי שתורם לתחושות הרוגע וההרפיה של גופנו.

אם כל זה לא מספיק, הגמבות אף מכילות את נוגד החמצון ליקופן – נוגד חמצון מאוד חזק המסייע להתמודד עם תופעת הרדיקלים החופשיים ביעילות ולמנוע קשת רחבה של מחלות מלחץ דם גבוה ועד לאוסטאופרוזיס ואלצהיימר.

כדאי לשלב את הגמבות בסלטים או לצלות אותם. אף ניתן להכין מהם ממרחים מצוינים או לשלב אותם בתבשילים.

כרוב

הכרוב הוא ירק שקל לשלב עם כל סלט, בשל היותו קליל ותכולת המים הגדולה שלו. מים בפני עצמם מסייעים לנקות רעלים. יתכן כי זו הסיבה שגם הכרוב נחשב במהותו לירק שמטרתו היא לנקות רעלים. הכרוב עשיר בוויטמין C, זרחן, סידן, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין A, מעט מגנזיום וויטמין K.

כמובן שהוא גם דל באשלגן. נוגדי החמצון שמכיל הכרוב מסייעים לבצע את תפקידם כהלכה ובין היתר לנקות את הרעלים מהגוף.

הכרוב אף עשיר בגופרית, אשר מסייעת, בין היתר, לטהר את הרעלים ממחזור הדם ולגרות את ייצורם של אנזימים שונים בכבד, המסייעים להאיץ את תהליך ניקוי הרעלים.

על ידי סיוע בניקוי הרעלים, הכרוב מקל על עבודתן של הכליות ומסייע להן לנוח. הוא אף תורם להתמודדות יעילה עם תופעת הרדיקלים החופשיים, שמאיימת על תפקודן התקין של הכליות בפרט והגוף בכלל.

הכרוב אף מכיל כלורופיל, המסייע לנקות את הרעלים המגיעים לגוף ממקור חיצוני ומעשיר את הגוף בשפע חמצן מטהר.

ניתן לשלב את הכרוב בשפע סלטים, לאפות אותו, להקפיץ אותו על המחבת או פשוט לאכול אותו טרי.

כרובית

הכרובית המדהימה שפשוט קשה להאמין שהיא ירק בכלל היא חברה מקבוצת הירקות המצליבים, בדומה לכרוב. היא גם מכילה מעט אשלגן, דלה בקלוריות ומכילה כמויות יפות של ויטמין C, סידן, סיבים תזונתיים, ויטמין K.

מעבר לשלווה שהיא מסייעת לספק לגופכם באמצעות הסיבים התזונתיים, הכרובית מכילה גלוקוזינולאטים (אשר מצויים בעיקר בירקות ממשפחת המצליבים) – תרכובות גופריתיות, המסייעות להגן על הכבד והגוף מפני זיהומים ורעלים שעשויים להזיק למעברי ה- DNA.

ממרח כרובית הוא דבר מדהים. כרובית גם יכולה להחליף את תפוחי האדמה עבורכם, בתור פירה. ניתן להכין אורז כרובית, פיצה מבצק שמכינים מכרובית, סלטים, תבשילים, מרקים וזהו רק קצה המזלג.

שום

השום הוא צמח תבלין וצמח מרפא איכותי ונפוץ בחיינו, שכדאי להמשיך ולשלב בין שאר המזונות שלנו ביומיום. השום מכיל סיבים תזונתיים, מקור יפה לוויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, זרחן ומעט מגנזיום. עיקר פעולתו היא בניקוי רעלים, טפילים וזיהומים מהגוף, חיזוק המערך החיסוני והתמודדות עם תופעת הרדיקלים החופשיים. הוא אנטי סרטני, שומר על בריאות הלב, מאזן את רמות הסוכר בגופנו, מקל את סממני הצינון וכאבי המחזור ומסייע בעת הורדת הכולסטרול בדם. הוא מסנן דם טבעי ולכן הוא מקל משמעותית על פעילותם של הכליות והכבד ומסייע לשמר כליות בריאות ואנרגטיות.

בנוסף לרשומים מעלה, השום מכיל אליצין, סלניום וגופרית, המסייעים להפעיל את אנזימי העיכול של הכבד ולהאיץ את תהליך העיכול. הם אף מסייעים בניקוי הכבד מרעלנים ורכיבים סרטניים.

השום מגביר תהליך המביא להשמדת תאים זרים בגופכם ועל ידי כך מונע זיהומים או מחלות מסכנות חיים ומקל את פעילות המערכת החיסונית.

בצל

מכל הירקות והפירות, על הבצל לקבל מקום של כבוד. שילוב של שום ובצל יחד, מספק לגופנו אנטיביוטיקה טבעית חזקה מאוד. אם תוסיפו לשילוב המטורף הזה גם כורכום, הרכבתם נוסחה מנצחת לחיים בריאים.

הבצל בפני עצמו נחשב לירק כה בריא לגופכם; הבצל עשיר בוויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, מעט אשלגן, זרחן ומעט חומצות שומן בריאות כגון אומגה 3 ואומגה 9. הבצל נחשב לירק המסייע לחזק את המערכת החיסונית בשל תכונותיו האנטי-בקטריאליות והגופרית המצויה בו, המסייעת לנקות ולחטא את הגוף ואת מחזור הדם, מה שמקל על עבודתן של הכליות. הדבר מונע מפגעים העלולים להיגרם עקב הזיהומים בגוף.

בנוסף, הבצל עשיר אף הוא בנוגדי חמצון כגון פלבנואידים וקוורצטין, אשר יחד עם אומגה 3 מסייעים לשמור על בריאות הלב וכלי הדם, לנקות את הדם ולסנן אותו ולהגן על הגוף מפני תופעת הרדיקלים החופשיים ומחלות כגון סרטן.

הבצל הוא גם מקור מצוין למינרל כרומיום, המסייע לייעל את תהליך העיכול של החלבונים, הפחמימות והשומנים בגוף וכתוצאה מכך גם מקל על פעילותן של הכליות.

תפוח

התפוח תמיד נחשב לחלק בריא מאוד ממשפחת הפירות, שמסייע להעשיר את הגוף בבריאות. התפוח מכיל סיבים תזונתיים, אשלגן, ויטמין C, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין A. בשל מרקמו, התפוח נחשב יעיל לניקוי שיניים. הוא אף מסייע להביא לעיכול תקין, מחזק את המערכת החיסונית, מפחית את הכולסטרול בדם, מכיל רכיבים אנטי-סרטניים ונחשב לפרי ממריץ ומעורר.

הסיבים במצויים בתפוח קרויים פקטין ומסייעים להביא לספיגה יעילה יותר של נוזלים במעיים. על ידי כך  הם מסייעים להפוך את תהליך ניקוי מחזור הדם, תהליך העיכול ותהליך פינוי הרעלים לפשוטים יותר: הנוזלים תורמים לניקיון הגוף, האצת תהליכי חילוף החומרים והעשרת הגוף באנרגיה. הסיבים עצמם תורמים שלווה לגוף, שמסייעת להרגיע את המערכות השונות וכתוצאה מכך, מסייעת להם לבצע את עבודתם בצורה יסודית יותר. הדבר גורם לכליות להתאמץ פחות כדי לפנות רעלים או לסנן את הדם שלכם וגם כאשר היא פועלת, היא עושה זאת ברוגע, בזמן שלה. גם בננות ואבוקדו פקטין. בנוסף, התפוח מכיל חומצה מאלית, הלוא היא הגורם האנטי-סרטני המצוי בו, אשר מסייע לנקות רכיבים סרטניים ורעלים נוספים מהגוף.

חמוציות

חמוציות הן כלי טבעי איכותי ויעיל להתמודדות עם דלקות בדרכי השתן. באותו אופן, החמוציות מסייעות להגן גם על הקיבה ועל המעיים מחיידקים.

החמוציות (הלא מסוכרות!!!!!) מכילות סוכרים פשוטים הקרויים די-מאנוז: סוכרים שמצליחים למשוך אליהם סוכרים, כך שלא יימשכו לקולטנים בגופכם, יצטברו בו ויובילו לדלקת או מחלה. החיידקים מובהלים יחד עם הדי-מאנוז מחוץ לגוף, ללא פגיעה בכליות או הטלת קושי נוסף עליהן.

החמוציות אף עשירות בוויטמין C, המסייע להעלות את החומציות של הגוף ולנקות אותו, אך לא מקשה על פעילותן של הכליות כלל.

בנוסף, פירות יער וגרגירים כגון החמוציות ידועים כפירות העשירים בשפע נוגדי חמצון, אשר מסייעים להתמודד עם תופעת הרדיקלים החופשיים, לייעל את פעילותו הכוללת של הגוף ולתרום לניקוי הרעלים, מחזור הדם והניקוי הכולל של גופכם.

כדאי לכם לשלב את החמוציות בתזונה היומית שלכם: אתם יכולים להוסיף אותן לסלטים, לשתות מיץ תפוחים סחוט טרי או פשוט לאכול אותן כממתק. מה שכן, השתדלו להימנע מאכילתן מסוכרות – לכליות לא פשוט לפרק סוכרים בכמויות גדולות והן עשויות להוביל להשלכות הפוגעות ישירות בכליות

אוכמניות

אם כבר הזכרנו פירות יער, האוכמניות הן דרך מצוינת לשמור על הכליות, המוח וכל הגוף שלכם באופן כללי. פירות היער בכלל הם כלי מצוין להתמודדות עם שפע מחלות ושיפור איכות החיים שלכם. פירות היער עשירים בכמות עצומה של נוגדי חמצון חזקים ואיכותיים, אשר מסייעים לבצע שפע פעילויות בגופנו כגון ניקוי רעלים ממערכת העיכול ומחזור הדם, חיזוק החדות המחשבתית ושמירה על בריאות מערכת העצבים, ניקוי העור והעשרתו בלחות, ויסות פעילותה של המערכת החיסונית ואף תרומת מנת רוגע הגונה, שתסייע לנו להעביר את היום אנרגטיים, אך ממוקדים. הם אף מסייעים להתמודד ביעילות עם תופעת הרדיקלים החופשיים.

האוכמניות עשירות בפרט בוויטמין C, מנגן וסיבים תזונתיים.

כדאי לכם לנסות לשלב פירות יער בתזונה היומית שלכם: אתם יכולים לשלב אותם ביוגורט, עוגות ועוגיות שאתם מכינים בבית, להכין מהם שייקים מעולים או פשוט לאכול אותם טריים, כממתק או ארוחת ביניים עם אגוזים.

דגים

הדגים הטעימים והשומניים מספקים הרבה חלבונים איכותיים והכי חשוב – אומגה 3, אשר מהותית להשריית רוגע לגוף, לשימור תפקוד תקין של כל המערכות בגוף ובפרט התפקוד הנוירולוגי והתפקוד הקרדיולוגי שלכם. זוהי חומצת שומן בריאה, אשר אחראית לבנייה תקינה של קרומי התא, אנטי-דלקתית, משמשת מקור לאנרגיה והמהותי ביותר עבורנו בנושא זה – היא אף מפחיתה את רמות השומנים בדם (וכיוצא בזה את רמת הכולסטרול בדם, על ידי הפחתת ייצור הטריגליצרידים, המצויים ברוב הכולסטרול) ומונעת את תהליך החמצון של הכולסטרול, אשר עלול להביא לבעיה של רדיקלים חופשיים בגוף. משום שאומגה 3 מסייעת לנקות את הדם, היא מקלה משמעותית על פעילותן של הכליות.

קיימים מאגרים יפים של אומגה 3 גם בזרעי צ’יה, אשר אף נחשבים למזון-על. אגוזים, אך בעיקר אגוזי מלך, תרד אצות ועוד.

צנוניות

הצנוניות עשירות בשפע ויטמינים ומינרלים כגון סיבים תזונתיים, ויטמין C, חומצה פולית, ויטמין B6 ומינרלים כגון סידן, ברזל, מנגן, אבץ ואשלגן.

הן מאוד מומלצות להתמודדות עם בעיות בכליות משום שהן עשירות במגוון גדול של מינרלים ומסייעות לתרום לרוגע וניקיון של הגוף.

בנוסף, הן עשירות בהרבה מאוד נוזלים, המסייעים לייעל את תהליך העיכול, תהליך ניקוי הרעלים ולסייע לנקות את הגוף כולו בצורה פשוטה יותר.

הצנונית ידועה כאנטי-חיידקית ואנטי-פטרייתית, משום שהיא מכילה את החלבון RsAFP2, אשר לפי מחקרים מסייע להגן על הגוף מפולשים ובעיקר פטריות כגון קנדידה או זן.

אתם יכולים לשלב את הצנוניות בסלטים רבים, כדי שיוסיפו טעם חזק ומרענן.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.