איך לנקז ולהיפטר מרעלים בגוף – המאכלים שינקו לכם את הגוף

איך לנקז ולהיפטר מרעלים בגוף – המאכלים שינקו לכם את הגוף

עולם ניקוי הרעלים עלה לתודעה בשנים האחרונות, עם מהפכת הבריאות שהחלה אופפת את העולם המערבי. ניקוי רעלים הוא תהליך מהותי שיש לבצע, כדי להימנע מהשלכות לא נעימות כגון עצירות, בטן נפוחה, הצטברות של גזים, כאבי בטן, צרבות, בחילות והקאות ועוד. ישנם אנשים רבים הסובלים מבעיות לא נעימות במערכת העיכול ואינם מבינים מדוע, אך הסיבה הפשוטה ביותר היא שמערכת העיכול שלהם מלוכלכת. גם כאן הגיע הזמן “לעשות ניקיון פסח”. אז כיצד ניתן לנקות את הגוף מבפנים, כך שנרגיש נהדר מבחוץ?

תפוח

תפוח הוא הרבה יותר מפרי חנופה של “חיית המורה”; הוא פרי טעים ומרענן, אשר תורם לניקוי חלקים רבים בגוף שלכם. התפוח עשיר בנוגדי חמצון כגון הוויטמינים A ו- C, אשר מסייעים לחזק את מערכת החיסון, להתמודד עם תופעת הרדיקלים החופשיים (אשר עלולה לגרום למחלות סופניות וניווניות כגון אלצהיימר, סרטן, פרקינסון ועוד). להאט את תהליך ההזדקנות, לנקות את כלי הדם ולהפחית את רמת הכולסטרול בכלי הדם. ולהאיץ תהליכים שונים בגוף כגון – תהליך העיכול וניקוי הרעלים, אשר נעשה על ידי הכבד.

בנוסף, התפוח מכיל כמות יפה של סיבים תזונתיים וביניהם – הפקטין. בשל כך, בדומה לבננה, אף הוא מסייע לאגור נוזלים בגוף ובעיקר במערכת העיכול, במעי. על ידי כך, המעי מצליח לאגור את עיקר הערכים התזונתיים מהמזון ומצליח לייצר צואה ביתר קלות, מה שמסייע לגרש את כל הרעלים החוצה. הפקטין אף מסייע לנקות מהגוף מתכות או הצטברויות של מזון, אשר הצטברו בגופכם עם השנים וסרבו “להמשיך עם הזרם”.

גם לשיניים התפוח דאג היטב – בזכות המרקם שלו, הוא יוצר חיכוך בינו ובין השיניים, אשר מסייע לנקות אותן היטב מחתיכות מזון, חיידקים, הצטברויות של לכלוך ואפילו פטריות.

ארטישוק

הארטישוק הוא כה טעים ומיוחד, במיוחד עם משלבים אותו עם פטריות. הוא בפני עצמו עשיר בכמות מכובדת של סיבים תזונתיים, אשר מסייעים להאיץ את תהליך העיכול ולהביא להפרשה של יותר מיצי מרה, המסייעים לספוג את הוויטמינים, המינרלים והשמנים בגופכם ולדחות את הפסולת של הגוף. ככל שישנה כמות גדולה יותר של מיצי מרה במעי, כך למעי קל יותר לנקות רעלים מהגוף.

בנוסף, גם הארטישוק מכיל את הוויטמינים C ו- K, נוגדי חמצון, אשר מסייעים להאיץ את תהליך העיכול, לנקות את הגוף, לחזק את המערכת החיסונית, להפחית את רמות הכולסטרול בדם, לסייע לפצעים להחלים מהר יותר ועוד.

ג’ינג’ר

אם עדיין לא ניסיתם לטעום אותו – הג’ינג’ר הוא החמוץ החדש של השנה. הג’ינג’ר עשיר בוויטמין C, שכפי שנאמר הוא נוגד חמצון איתן, המסייע, בין היתר, להביא לספיגה של מינרלים כגון הסידן והברזל בגופנו. ויטמין C בפרט, הוא אף גורם אחראי לייצור הקולגן בגופכם – החלבון ששומר על העור צעיר, מתוח ונעים למגע. בנוסף, הג’ינג’ר מכיל אשלגן, אשר תורם לעיכול תקין ושומר על מאזן נוזלים תקין בגוף. גם בג’ינג’ר, בדומה לתפוח והבננה, קיימים גם סיבים מסיסים הקרויים פקטין, אשר גם הם עוזרים לגרום לספיגה יעילה יותר של נוזלים במעיים.

מעבר להיותו מנקה רעלים מוסמך, הג’ינג’ר אף מכיל סליצילט. אצטיל חומצה סליצילית, נגזרת מסליצילט ולרוב נקראת אספירין – יכולה לסייע במניעת שבץ. הג’ינג’ר אף מסייע להרפות את השרירים בגוף, מה שמסייע לדם לזרום יותר בחופשיות ומפחית סיכויים ליתר קרישת דם. הג’ינג’ר אף ממריץ ומעניק לכם אנרגיה, זאת על ידי האצת מחזור הדם והובלת חמצן רב יותר למוח שלכם, על ידי האצת מחזור הדם.

ניתן לשלב ג’ינג’ר בנודלסים, מרקים, מאכלים הודיים או אסייתיים. הוא מוסיף טעם חמצמץ ומעניין כמעט לכל תבשיל.

אבוקדו

אבוקדו הוא פרי רב אשכולות, שומני וטעים. אבוקדו הוא מקור מצוין של קרוטנואידים ונוגדי חמצון כמו אלפא-קרוטן, בטא-קרוטן, קרוטנואידים, בטא-קריפטוקסנטין, זאקסנטין, לוטאין, ויטמין C, ויטמין E. נוגדי החמצון הללו מסייעים להאיץ את תהליך העיכול ומסייעים לכבד ולמעי לייעל את תהליך ניקוי הרעלים. בדומה לשאר נוגדי החמצון, אף הם מסייעים לחזק את המערכת החיסונית, לרהביא לריפוי מהיר יותר של פצעים בגוף, להאט את תהליך ההזדקנות ועוד.

לידע כללי, השמועה אומרת כי ויטמין C הוא ויטמין אשר לא נאגר בגוף, לכן השתדלו להקפיד לאכול ממנו כל יום.

האבוקדו אף מכיל נוגד חמצון ייחודי – הגלותטיון, אשר בפרט מסייע לנקות את הכבד מכימיקלים סינתטיים בגוף.

את האבוקדו ניתן לשלב בכל סלט, לאכול אותו בסושי או אפילו כגוואקמולה עם נאצ’וס.

שום

עוד צמח מרפא איכותי ונפוץ בחיינו, שכדאי להמשיך ולשלב בין שאר המזונות שלנו ביומיום. שילוב של שום ובצל יחד, מספק לגופנו אנטיביוטיקה טבעית חזקה מאוד. אם תוסיפו לשילוב המטורף הזה גם כורכום, הרכבתם נוסחה מנצחת לחיים בריאים. השום מכיל סיבים תזונתיים, מקור יפה לוויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, זרחן, אשלגן ומעט מגנזיום. עיקר פעולתו היא בניקוי רעלים, טפילים וזיהומים מהגוף. הוא אנטי סרטני, שומר על בריאות הלב, מאזן את רמות הסוכר בגופנו, מקל את סממני הצינון וכאבי המחזור ומסייע בעת הורדת הכולסטרול בדם.

בנוסף לרשומים מעלה, השום מכיל אליצין, סלניום וגופרית, המסייעים להפעיל את אנזימי העיכול של הכבד ולהאיץ את תהליך העיכול. הם אף מסייעים בניקוי הכבד מרעלנים ורכיבים סרטניים.

השום מגביר תהליך המביא להשמדת תאים זרים בגופנו ועל ידי כך מונע זיהומים או מחלות מסכנות ומקל את פעילות המערכת החיסונית. הוא נחשב למסנן דם טבעי, לכן הוא מסייע לכבד לבצע את אחד מתפקידיו המהותיים והקשים יותר ובכך מקל את עבודתו.

סלק

סלק הוא ירק מתוק שמגיע בעיקר מהמטבח הרוסי. הוא נחשב מאז ומתמיד לירק בריא לעיכול ולניקוי רעלים. הסלק עשיר בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון כגון אשלגן, סידן, ויטמין C, ויטמינים מקבוצת B ובייחוד חומצה פולית (9B), זרחן, מעט מגנזיום, פלבנואידים (נוגדי חמצון מתרכובות צמחיות אנטי-דלקתית, המסייעות בניקוי רעלים ודלקות) ומעט סיבים תזונתיים.

בזכות “ארגז הכלים” הרחב שלו, הסלק מסייע להילחם בתופעת הרדיקלים החופשיים (משלים אלקטרונים למולקולה חסרת אלקטרונים, מה שמונע “מלחמה של ממש” בגופכם), מפחית את הכולסטרול בגופכם על ידי ניקוי כלי הדם, תורם לניקוי הכבד ופינוי המזון והרעלים ממערכת העיכול והחוצה, מסייע לנקות את הרעלים בכבד ובמעיים והינו אנטי-דלקתי.

כל הטוב הזה מתאפשר בזכות הפלבנואידים, נוגדי החמצון הנוספים והסיבים התזונתיים המצויים בו, אשר מגרים את ייצור האנזימים בכבד ועל ידי כך, מסייעים לכבד ולכיס המרה לצמצם את כמות הרעלים בגופכם: הם לא מאפשרים לכבד “לבצע את כל העבודה לבד” ומסייעים לו בתהליך הניקוי ואף סינון הדם מהכליות חזרה למחזור הדם (גם כך הוא תורם להפחית את כמות הכולסטרול במחזור הדם). הסלק אף עשיר בחיידקים פרוביוטים, הנחשבים ל”חיידקים הטובים”  להם זקוקה הבטן, כדי לשפר את תהליך העיכול. ככל שתהליך העיכול יהיה פשוט יותר עבור הקיבה והמעיים, כך לגוף יהיה פשוט יותר לנקות ממנו רעלים.

ברוקולי

ה”עץ” הירוק והטעים הזה ידוע כירק בריא מאוד, העשיר בוויטמין A, ויטמינים מקבוצת B, מקור מצוין לוויטמין C, ויטמין K, סידן, זרחן, אשלגן וברזל.

משום שחלק מהוויטמינים שמכיל הברוקולי הם גם נוגדי חמצון, לכן הוא מסייע בעת ניקוי הגוף, מפחית את רמות הכולסטרול בדם, הוא אנטי-דלקתי, מחזק את העצמות, מסייע בעת שריפת שומנים ועל כן נחשב מעולה להרזיה בריאה ותורם לניקוי ושיקום הכבד.

נוגדי החמצון אף מסייעים להאריך את תוחלת החיים, על ידי חיזוק המערכת החיסונית. מחקרים קשרו בין אכילת ברוקולי יום-יום לחיים ארוכים.

עשיר בנוגדי חמצון, גם הברוקולי עשיר בגלותטיון, נוגד החמצון האיתן, המסייע לכבד לפרק רעלנים המגיעים לגוף על ידי תהליך חילוף החומרים, מתח, תזונה לקויה וכימיקלים רעילים אקסוגניים.

נוגדי החמצון אף מצמצמים את נזקי הרדיקלים החופשיים בגוף, ועל ידי כך משפרים את מצב המערכת החיסונית, המהווה חלק מתחום האחריות של הכבד.

בנוסף, ירקות ממשפחת המצליבים באופן כללי מכילים גופרית, מינרל המספח אליו רעלים ומסייע לכבד בשלב ניקוי הרעלים, בו הופכים הרעלים למסיסים במים, במקום מסיסים בשומן. תהליך הכרחי זה מאפשר לסלק את הרעלים מהגוף באופן יעיל ומהיר יותר.

כרוב

הכרוב הוא ירק שקל לשלב עם כל סלט, בשל היותו קליל ותכולת המים הגדולה שלו. מים בפני עצמם מסייעים לנקות רעלים. יתכן כי זו הסיבה שגם הכרוב נחשב במהותו לירק שמטרתו היא לנקות רעלים. הכרוב עשיר בוויטמין C, זרחן, סידן, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין A, מעט מגנזיום, אשלגן וויטמין K.

נוגדי החמצון שמכיל הכרוב מסייעים לבצע את תפקידם כהלכה ובין היתר לנקות את הרעלים מהגוף.

גם הכרוב עשיר בגופרית, אשר מסייעת, בין היתר, לטהר את הרעלים ממחזור הדם ולגרות את ייצורם של אנזימים שונים בכבד, המסייעים להאיץ את תהליך ניקוי הרעלים.

הכרוב אף מכיל כלורופיל, המסייע לנקות את הרעלים המגיעים לגוף ממקור חיצוני.

גזר

ראשית כל, המהותי ביותר לציין הוא כי גזר מכיל כמויות עצומות של ויטמין A ובטא-קרוטן, אשר כמובן נחשבים גם לנוגדי חמצון, המסייעים לנקות את הגוף מרעלנים. לא סתם אומרים כי גזר מסייע לשפר את יכולת הראייה – בין תפקידיהם של ויטמין A והבטא-קרוטן, הם אחראיים על שמירה על הקרנית, ייצור של תאים חדשים ולהאט את תהליך ההזדקנות של העין, שעשוי להוביל לקטרקט.

בנוסף, גם הגזר מכיל גלוטתיון, ויטמין C וויטמין K, המסייעים להאיץ את תהליך ניקוי הרעלים.

כרובית

הכרובית הטעימה והדלה בקלוריות מכילה כמויות יפות של ויטמין C, סידן, סיבים תזונתיים, ויטמין K ואשלגן.

נוגדי החמצון והסיבים התזונתיים מסייעים להאיץ את תהליך העיכול ולהביא לניקוי רעלים איכותי. הכרובית מסייעת להביא להפרשה של אנזימים בכבד, המסייעים להאיץ את תהליך העיכול ולנקות את הגוף מרעלים.

כורכום

הכורכום, שעושה את דרכו מהמטבח המרוקאי מפיח טעם נפלא בכל קוסקוס ונחשב מעדן בשילוב עם ארטישוק ירושלמי. מעבר לצבעו האופטימי והטעם המדהים, הכורכום מכיל חומר פעיל הקרוי כורכומין. נמצא כי הכורכומין טומן בחובו מספר לא מבוטל של נוגדי חמצון וחומרים אנטי-דלקתיים. גם במינרלים וויטמינים הוא ידע להצטייד; הכורכום עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן ואשלגן. במילים אחרות, הכורכום דואג כמעט לכל מחסורכם ומסייע לכם להישאר בריאים, לאגור נוזלים בצורה בריאה בגוף, להוביל חמצן במחזור הדם בצורה תקינה ועוד. משום שהכבד אחראי לטפל ברעלים ודלקות והכורכום הינו אנטי-דלקתי, הם סוג של צמד חמד: הכורכומין בכורכום בעת עיכול בגוף מביא להיווצרותם של אנזימים המסייעים לנקות את הכבד, לנקות את הכבד ואת מערכות הגוף השונות ממוטציות סרטניות ומסייע לשחזר תאים אשר ניזוקו בכבד בעבר ולהשיב את התפוקה שלהם לשיאה.

יש לציין כי שילוב של כורכום, ג’ינג’ר, בצל ושום הוא מתכון בריא לחיים בריאים, טעימים ונקיים מרעלים.

ניקוי רעלים הוא תהליך מהותי שיש לבצע לפחות אחת לחודש. מדובר בחלק בלתי-נפרד מאורח החיים של האדם. כדי לשמור על הגוף שלכם בריא, הקפידו לשלב מהמזונות המתוארים כאן בתפריט היומי שלכם. ככל שתרבו בכמות הירקות, כך תגדל כמות הבריאות.

בנוסף לירקות הרשומים כאן, אתם יכולים להוסיף לתפריט שלכם את הלימון, את כרוב הניצנים, השומר, הקייל, הבצל, האננס, התרד, הבצל ומעולם התבלינים – הבזיליקום, הכוסברה והפטרוזיליה.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.