איך למנוע נשירה בעזרת תזונה נכונה 

איך למנוע נשירה בעזרת תזונה נכונה 

לכולם יש נשירה בשיער, גם אם אתם חושבים שלא. עם זאת, אנשים בדרך כלל יכולים להבחין מתי נשירה הופכת למוגזמת. פעמים רבות, נשירת שיער נגרמת עקב חסך מסוים של מינרל או ערך תזונתי בגופכם, כך שכדאי לכם לבצע בדיקת דם כדי לבחון את הנושא. מרגישים כי אתם זקוקים לעזרה? עד שבדיקות הדם יחזרו, יש לכם כאן את כל המאכלים והערכים התזונתיים שיתרמו לפחת בנשירת השיער שלכם. כדאי לכם לשלב אותם בתזונה היומית שלכם, בנוסף לחסכים השונים (אם נתגלו) של גופכם, כדי לייעל את התהליך.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

דגים – אומגה 3

השיער והציפורניים שלכם שניהם, מורכבים משילוב של חלבון וסיבים. השיער שלכם זקוק לחלבון, כדי שיעשיר אותו בלחות ויעניק לו חוזק.

מאכל שמכיל ערך יפה של חלבונים הוא הסלמון, אשר בנוזף מכיל חומצת שומן בריאה במיוחד, הלוא היא אומגה 3.

אומגה 3 היא חומצת שומן בלתי-רווי הבריאה מאוד לגופכם. היא תורמת לראייה לאורך זמן, מסייעת לתרום לחדות הקוגניטיבית שלכם, היא חיונית לבניית קרומי התא ושומרת כי הנגישות אליהם תהיה פשוטה ויעילה ככל האפשר, היא מהווה מקור מצוין לאנרגיה, מונעת את בעיית הרדיקלים החופשיים ומסייעת למנוע היווצרות תהליכים דלקתיים, מסייעת למנוע קרישת יתר של הדם ומפחיתה את רמות הכולסטרול הרע בגופנו. אה, כמעט שכחנו… היא אף מסייעת לשמר את הלחות של העור והשיער שלכם, כך שתמיד יישאר דבוק לראשכם. היא תורמת לאגירת נוזלים בגוף, שמעניקים לחות לשיער שלכם.

אומגה 3 ניתן למצוא בעיקר באגוזי מלך (המסייעים בבניית הקולגן ומאוד מומלצים לשימור לשיער בריא ונטול נשירה), אגוזים ושקדים למיניהם, מרווה, תרד ועלים ירוקים נוספים, אצות ודגים שומניים כגון סלמון, טונה, מקרל, הרינג, פורל, הליבוט, סרדינים, סול ועוד.

דבש

אם אתם סובלים מקשקשים או מרגישים שהקרקפת שלכם מגרדת יותר מהרגיל, אפילו אם אתם לא מקפידים לנקות אותה כראוי, כדאי לכם פשוט לשפוך עליה דבש.

הדבר הוא רכיב אנטי-בקטריאלי, אנטי-דלקתי ואנטי-פטרייתי חזק מאוד, שיכול לסייע לנקות את השיער שלכם מכל מחלה; הוא פשוט מייבש אותם כמעט מיד ופותר לכם את הבעיה. הדבש הוא אף עשיר בהרבה לחות ומעניק לשיער את ההזנה לה הוא כה זקוק.

כדי ליהנות מיתרונות הדבש, נסו לחפוף עמו את השיער, אחת לכמה ימים, כדי לנקות עמו את הקרקפת. אל תפחדו, הדבש לא באמת יידבק לקרקפת שלכם. אתם יכולים לשלב עם הדבש שמנים, שיסייעו להגביר את פעילותו ויתרמו בריאות נוספת לשיערכם.

תרד – ברזל

נשירה מופרזת של השיער עשויה להיגרם עקב חסך של מינרל מסוים, כגון הברזל. ברזל הינו מינרל חיוני לגוף התורם לערנות שלנו על ידי העברת חמצן יעילה בגוף במערכת ההובלה ומהווה מרכיב חיוני בחלבון ואנזימים התורמים אנרגיה לגוף. בנוסף, הוא מביא לפעולות מעיים תקינה ומהווה גורם עיקרי בבניית הקולגן בגוף.

הקולגן הוא הרכב של חלבון מסוים, שמורכב על ידי שיתוף פעולה של הברזל וויטמין C. הוא תורם לחידוש תאי ולכן מסייע לתרום למראה עור צעיר, לח ונקי. גם השיער שלנו זקוק לקולגן: החלבון מסייע לתרום לחות לשיער ולהגביר את תהליך גדילת השיער, מה שתורם לצמיחה בריאה של שיער, שיתרחק מתעלת הניקוז של האמבט.

התרד ידוע כמאכל שעשיר מאוד בברזל. היתרון הנוסף שלו הוא שהוא מכיל גם ויטמין C ולכן, הוא מסייע לתרום הרבה חוזק לשיער שלכם ותורם למניעת הנשירה.

רשימה מלאה של מזונות המכילים ברזל: אצות, עלים ירוקים למיניהם (כוסברה, רוקט, עלי סלק, בזיליקום, פטרוזיליה…), עשבי תבלין, ארטישוק, סלרי, בטטה, אבוקדו, תותים, פסיפלורה, פטל, אוכמניות, שעועית, סויה, אפונה, חומוס, עדשים, קינואה, כוסמת, קשיו, פיסטוקים, שקדים, עגבנייה, צימוקים ועוד…

שמנים אתריים ושמני בסיס

שמנים אתריים הם שמנים קטנים, המכילים תמציות טבעיות ובריאות של צמחים כגון לבנדר, לימון ואפילו ויטמין E. אם תשתמשו בהם, אתם לא תזדקקו ליותר מכמה טיפות, כדי ליהנות מהסגולות שלהם, משום שהם כה מרוכזים. שמני בסיס הם השמנים שאתם יכולים לבשל עמם, שמנים בריאים בעלי איכויות גבוהות, שכדאי לשלב יחד עם השמן האתרי, כדי להגדיל את כוחו. דוגמאות לשמני בסיס הם שמן הזית, שמן הקוקוס, שמן השקדים, שמן האבוקדו ועוד רבים אחרים.

השמנים הללו מכילים סגולות מרפא אשר מעבות את השיער, מגנות עליו, מעניקות לו לחות, רכות ומסייעות למנוע נשירה של השיער.

השמן האתרי המומלץ ביותר הוא שמן הרוזמרין, אשר מכיל רכיבים המונעים התקרחות/נשירת שיער ומעשירים את השיער בלחות. הוא אף מסייע להתמודד עם תופעת הקשקשים.

שמני בסיס יעילים הם שמן הקוקוס (במידה – הרבה ממנו נוטה לייבש), שמן הזית, שמן השקדים, שמן השומשום, שמן האבוקדו ושמן הקיק.

השמנים הללו מכילים חומצות שומן בריאות, כגון אומגה 3 ואומגה 9, אשר מעניקות לחות לשיער ומסייעות להפחית את הנשירה.

אתם יכולים לאכול את השמנים הללו על בסיס יומיומי ולהיעזר בשמנים האתריים, כדי לשמן את קצוות השיער שלכם. באותו אופן, אתם יכולים להכין מסכה מהשמנים, שתתרום הרבה לחות וחוזק לשיער. מה שכן, השתדלו לשטוף אותו היטב במים חמים לאחר מכן, כדי שנקבוביות הקרקפת שלכם יהיו פתוחות ויוכלו להפריש שמנים טבעיים ובריאים מעשה גופכם.

אצות

האם אי פעם תהיתם אם אתם סובלים מחסך של נחושת? זהו מינרל נוסף שכדאי לכם לשים לב אליו. הנחושת מסייעת לתרום לפירוק החלבונים ולספיגה יעילה של ברזל – שני גורמים עיקריים, המביאים לצמיחה בריאה של השיער. הוא אף מהווה חלק מתהליך ההתחדשות התאית ומסייע לייצר תאים חדשים וביניהם, תאי שיער שיתרמו להגברת צמיחת השיער, שתוביל לפחת בנשירת השיער.

כדאי לכם ליהנות מאצות באופן כללי, משום שהן מכילות ערכים תזונתיים גבוהים מאוד. אצת הספירולינה היא הבולטת ביותר כיום, אשר היא אף מכילה ריכוזים גבוהים של סידן, מגנזיום, ברזל, אבץ, סלניום, אשלגן, כלורופיל ועוד ערכים תזונתיים בריאים נוספים.

יוגורט

היוגורט הוא המוצר החלבי היחידי שאנו עומדים מאחוריו במלוא הביטחון: הוא מכיל חיידקים פרוביוטים, חיידקים חברותיים, המסייעים משמעותית לתהליך העיכול של גופכם. היוגורט עשיר בסידן, אשר דואג לתהליך חידוש התאים שלכם ובין היתר, ייצור של תאי עור חדשים, כולל תאי הקרקפת. אם נשוב לשיער, היוגורט מכיל אינספור מינרלים וויטמינים וביניהם האבץ, אשר בנוסף לניקוי השומנים בגופנו ובשיערנו הוא אף מונע דלקות וזיהומים או התפרצויות חמורות של פטרת או דלקת כלומר, הוא מסייע לנקות את השיער ולהביא להתחדשות תאית, שתפחית את נשירת השיער.

בנוסף, היוגורט מכיל כמות יפה של חומצה לקטית, אשר מעניקה לחות לשיער, מסייעת לעור להיפטר מעור יבש יותר בקלות. השומן של היוגורט מעניק לחות נוספת לשיער. הוא אף מכיל נוגדי חמצון התורמים למניעת קשקשים – גורם נוסף שעלול להגביר את נשירת השיער שלכם.

קינמון

הקינמון הוא הרבה יותר מטעם מתוק – הוא בריא ברמות הגבוהות ביותר. בימי קדם, הקינמון השתווה לערך הזהב ואין הדבר מפתיע כלל: הוא עשיר באופן חריג בסידן וסיבים תזונתיים. הוא אף מכיל כמויות יפות של ויטמינים ומינרלים כגון ויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, ויטמין K, זרחן ואשלגן.

ויטמינים מקבוצת B תורמים להאצת מחזור הדם, בעיקר באזור מערכת העצבים והקרקפת. מחזור הדם המהיר מגרה את צמיחת השיער ומביא לפחת בנשירה שלו.

ויטמין C, יחד עם הברזל, תורם לייצור הקולגן, שכבר הדגשנו כי מהותי עבורכם, אם אתם באמת שואפים להיפטר מהתופעה.

הקינמון אף מכיל תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי-ויראליות, שמסייעות לשמר את הקרקפת שלכם נקייה ממחלות ומוכנה להגביר את צמיחת השיער.

ויטמין K נחשב לתרופה טבעית להתקרחות, שנגרמת כתוצאה מזקנה. הוא מסייע לעכב את האנזימים שמביאים להמרת ההורמונים שלנו, להורמונים “מזקנים” שמביאים לנשירת השיער ומגבירים את תופעת ההתקרחות. יש לציין כי גם דקל ננסי עושה בדיוק את אותו הדבר, לכן כדאי לכם לשלב גם אותו בתזונה היומית שלכם.

ניתן למצוא ויטמין K ברוב העלים הירוקים (תרד, עירית, פטרוזיליה, כוסברה, בזיליקום, חסה…), ירקות ירוקים, פטריות, סויה, אצות, תפוחי אדמה, אפונה, תה ירוק, דגנים מלאים, אבוקדו, חלמון ביצה, יוגורט ועוד.

שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מאכל כל כך בריא!!! היא עשירה בסיבים תזונתיים, מינרלים כגון ברזל, אבץ, מגנזיום, אומגה 3 ועוד ערכים בריאותיים רבים, שאנו כבר יודעים שתורמים לצמיחת השיער שלנו ולפחת בנשירת השיער.

נסו לשלב את שיבולת השועל כל יום בדייסה, כגרנולה ביוגורט, עם חלב, יבשה או אפילו שלבו אותה בשייק; העיקר שהיא תיכנס לגופכם איכשהו.

ביצים

הביצים הן חלון טהור; בדיוק מה שהשיער שלכם צריך כדי להשתקם, ליהנות מלחות רבה ולהפסיק לנשור. הייחוד של הביצים, הוא שהן יסייעו לכל סוג של שיער; מהיבש ביותר ועד לצבוע או פגום. חלמון הביצה עשיר בוויטמינים E ו-A , אשר מהווים מקורות מצוינים להענקת לחות לגוף. שני הוויטמינים הללו אף משמשים כנוגדי חמצון, המחזקים את השיער.

בנוסף, חלבון הביצה מכיל אנזימים המעכלים בקטריה, אשר מסייעים לנקות את השיער מלכלוך ושאריות שמן מיותרות.

כדי ליהנות מיתרונות הביצים, כדאי לכם לאכול מהן יומיום, שתיים לכל היותר. אתם אף יכולים להכין מסכה מצוינת על ידי שילוב של יוגורט וביצה, שתסייע לכם להפחית את נשירת השיער.

עדשים

העדשים עשירים בסיבים תזונתיים, ברזל ואבץ, שמסייעים לחזק את שיערכם ולמנוע נשירה. בנוסף, העדשים מכילים חומצה פולית (B9) – המסייעת להוביל חמצן לזקיקי השיער. החמצן תורם לגדילה ובנייה בריאה של השיער שלכם. כדאי לכם לאכול מהם לעיתים קרובות, כדי ליהנות משיער נושם.

פטריות שיטאקי

פטריות השיטאקי עשירות בנחושת וויטמין D. נחושת מסייעת לצמיחת השיער שלכם, בעוד שוויטמין D הוא ויטמין שלכולם כדאי לעכל ממנו יותר, משום שהוא לא נמצא בהרבה מאכלים בתזונה היומית שלנו.

אין הרבה פטריות שיטאקי טריות בארץ, אך אתם יכולים לקנות את הפטריות כמיובשות ולהכין מהן ציר או לטחון אותן לאבקה. הטעם מיוחד ומלווה את עיקר המאכלים האסייתיים. אם אתם אוהבים סושי הפטרייה שאתם תמיד מזמינים היא הפטרייה הזו בדיוק. אולי זו הזדמנות מצוינת ללמוד להכין סושי ולהפחית את נשירת השיער שלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.