איך למנוע נסיגת חניכיים

איך למנוע נסיגת חניכיים

נסיגת חניכיים… רק המילה “נסיגה” כבר גורמת לכם להבין כי הכוונה היא למחלה לא נעימה כלל. נסיגת חניכיים היא מצב שנגרם בדרך כלל, בשל היגיינה לקויה של חלל הפה, לא רק השיניים: מה שקורה, הוא שהחניכיים מתרחבים ויוצרים מעין כיסים לצד השיניים, בהם מצטברים לכלוכים, שאריות אוכל ובקטריות. הגוף, שמנסה להילחם בזיהום, עלול להרוס את רקמות החניכיים תוך כדי פעולה ולהרוס את החניכיים והשיניים שלכם לעד.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

עם זאת, אין צורך להתחבא מתחת למיטה, כל שיש לעשות כדי למנוע מצב ביש שכזה, הוא פשוט לעקוב אחר הטיפים כאן ולהקפיד ליישם אותם באופן קבוע.

צחצחו ברוגע

אתם קמים בבוקר להתחיל עוד יום חדש ויפה. התמתחתם, הלכתם ושתיתם כוס מים חמים עם לימון והבטתם ביופי של היום. לאחר מכן, ניגשתם לחדר האמבטיה כדי לצחצח את השיניים. הגיוני כי מעולם לא חשבתם על כך, אך השיניים שלכם והחניכיים שלכם הם עדינים מאוד – הרבה יותר ממה שאתם חושבים. כאשר אתם מצחצחים שיניים באגרסיביות, אתם דוחקים את החניכיים מעלה, מה שמביא עם הזמן לנסיגת חניכיים. בנוסף, אתם גם פוגעים בשיניים עצמן: חושפים יותר מהן ל”עולם הפתוח” ולחיידקים, הצטברות של מזון וזיהומים.

כדי לצחצח נכון, דעו כי המפתח הוא דווקא מהירות ולא חוזק: השתדלו לעבור במהרה על כל השיניים במשך שלוש דקות. חזרו על כל שורת שיניים מספר פעמים, כך שהניקיון יהיה יסודי. הקפידו לעבור גם על החניכיים עצמם, בעדינות, כדי לנקות אותם מחיידקים. לאחר שאתם מסיימים, הקפידו לשטוף את חלל הפה היטב, באמצעות מים פושרים, שלא יזיקו לשיניים או לחניכיים שלכם (מים חמים – שורפים את הרקמות. מים קרים מדי – מזיקים למבנה השן).

הזנחת צחצוח הלשון

אתם תמיד זוכרים לדאוג לשיניים שלכם, משום שמדובר בפעולה יומיומית שכולם עושים. לפעמים, אתם גם מועילים בטובכם לנקות את החניכיים. באופן זה, אתם מצליחים לנקות חלק יחסית קטן מחלל הפה. כאשר אתם בוחרים לטפל בפה שלכם, אינכם יכולים להתייחס רק לחניכיים או רק לשיניים – החיידקים נמצאים בכל מקום ועשויים להצטבר במקום מסוים שפספסתם כמו… הלשון. הלשון שלכם היא בית גידול לחיידקים, בקטריה ופטרת שפשוט מחכה להתרחש.

כאשר אתם מצחצחים את השיניים שלכם, הקפידו להשקיע עוד דקה-שתיים ולנקות גם את הלשון, באמצעות מנקה לשון נפרד. אם אין לכם מנקה לשון, אתם יכולים להיעזר במברשת השיניים, אך כדאי לפחות להשתמש בשתי מברשות שיניים שונות, כדי לא להעביר חיידקים מהשיניים ללשון ולהיפך.

צחצחו מספר פעמים ביום

היום קמתם בבוקר וכל כך מיהרתם שפשוט שכחתם לצחצח שיניים. הגיוני, לפעמים זה קורה לכולנו. הבעיה היא שלא “תיקנתם את המעוות” והמשכתם להשאיר את הפה שלכם מלוכלך לכל אורך היום: בצהריים אכלתם שוקולד, בערב אכלתם פופקורן, אבל עדיין לא הלכתם לצחצח שיניים.

כאשר אנשים נמנעים מצחצוח שיניים ביום-יום או אפילו מצחצחים שיניים רק פעם אחת ביום – הם פשוט גוזרים דין מוות על כלל חלל הפה שלהם. המטרה בצחצוח השיניים, היא לנקות את החיידקים, הלכלוכים וההצטברות של המזון שעלול לגרום לזיהומים, מחלל הפה. כאשר אנחנו מותחים את הזמן ונמנעים מצחצוח קבוע, הלכלוכים אכן מצליחים להצטבר ברמה רצינית דיה, כדי להביא למצב של זיהום, שבדרך כלל מתרחש קודם כל בשיניים ובחניכיים.

כדי להימנע מהסכנה, הקפידו לצחצח שיניים פעמיים לפחות ביום, אפילו שלוש – לאחר כל ארוחה.

אם אכלתם הרבה מזון שאיננו בריא לחלל הפה שלכם ונדבק אליו, לפחות נסו למצוא את הזמן לשטוף את הפה. גם שטיפה במים חמימים, יכולה לסייע לכם לשמור על השיניים נקיות יחסית, עד שתגיעו הביתה לצחצח.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מעין כוח לבן ואיכותי, שניתן לעשות עמו כמעט כל דבר אשר עולה על דעתכם. לסודה תכונות אנטי-בקטריאליות חזקות, בשל ריכוז המלחים הגבוה שלה. לכן, היא מהווה משחת שיניים ותרופה מצוינת עבור השיניים והחניכיים שלכם.

אם תמיד חיפשתם תחליף איכותי למשחת השיניים המסחרית, בעוד שמשחות השיניים הטבעיות גרמו לכם “לרוקן את הכיסים”, לא עוד: שילוב של סודה לשתייה ומיי חמצן 1% מהווה משחת שיניים טבעית מעולה, זולה, מלבינה, מנקה ומטהרת, המאפשרת לנקות את חלל הפה בצורה אופטימאלית, ללא שימוש נוסף בכימיקלים. הקפידו על המינונים של מיי החמצן, משום שכמות מוגזמת עלולה לייבש את בלוטות הרוק שלכם, להביא להפרשה נמוכה יותר של רוק שגם מנקה את חלל הפה ולסכן את הפה שלכם. מומלץ לשלב עם המשחה גם מלח, כדי להעצים את הפעולה. אף ניתן לשלב במשחה שמנים אתריים בריאים כגון שמן מנטה או קינמון, אשר יוסיפו לסגולות המשחה, לטעם נחמד יותר וריח נעים המלווה בתחושת רעננות. אף ניתן להוסיף למשחת השיניים צ’ילי, את תבלים הקינמון או ציפורן, שגם בעלי איכויות אנטי-בקטריאליות שיעזרו לשקם את החניכיים. המתכון הסטנדרטי למשחת שיניים העשויה מסודה לשתייה דורש כפית סודה לשתייה, שתי כפיות מלח (עדיף מלח אטלנטי), שלוש כפיות מיי חמצן 1% ובין טיפה לשתי טיפות של שמן אתרי מרוכז.

חוט דנטלי

חוט דנטלי ידוע כסייע יעיל מאוד להתמודדות עם לכלוך בשיניים ובחניכיים. החוט הדנטלי מצליח להגיע לנקודות שאליהן מברשת השיניים פשוט לא מצליחה. אם אתם באמת שואפים לשמור על השיניים והחניכיים שלכם, הקפידו להשתמש בחוט דנטלי בין פעם אחת לפעמיים ביום.

כאשר אתם בוחרים את החוט הדנטלי, השתדלו למצוא אחד שהוא טבעי ככל האפשר – גם חוט דנטלי עשוי להכיל אלכוהול או חומרים אחרים שייבשו את חלל הפה שלכם.

מי פה

אם אתם רוצים לשמור על החניכיים שלכם ובאופן כללי, על חלל הפה לאורך זמן, מיי פה אנטי-דלקתיים שיפטרו מהחיידקים ומהצטברויות המזון ביעילות. מה שהופך את מיי הפה ליעילים, הוא שהוא מתמקד בכלל חלל הפה שלכם; השיניים מהוות רק 25% מחלל הפה שלכם, אך רוב אמצעי ניקוי הפה מתמקדים דווקא בהם, לכן מהותי כי באמת תשתמשו במיי פה מספר פעמים בשבוע.

נסו למצוא מיי פה המכילים פלואוריד, אשר ינקו היטב את חלל הפה ואף ילבינו את השיניים שלכם.

מה שכן, השתדלו למצוא מיי פה אשר אינם מכילים אלכוהול, משום שכמות גדולה של אלכוהול בפה לאורך זמן דווקא עשויה אף היא להביא לייבוש של בלוטות הרוק.

תה ירוק

תה ירוק בריא מאוד עבור הגוף שלכם, השיניים שלכם ועבור החניכיים שלכם: הוא מכיל נוגדי חמצון רבים, אשר מצליחים להדוף כמעט כל חיידק, פטרייה, זיהום, פרזיט או פולש, שעלולים להזיק לפה שלכם. התה הירוק אף מכיל פלואוריד טבעי, אשר יסייע לגונן על חלל הפה שלכם ועל השיניים שלכם.

כיום, מעודדים לשתות תה ירוק כל יום, לפחות שלוש, ארבע כוסות ליום, בשל סגולותיו המרפאות. כדאי להתאמץ ולשתות את התה כחליטה, כתה ירוק טבעי. מה שכן, מומלץ לשתות לצד התה גם הרבה מים, שכן תה נוטה לייבש.

אם אינכם אוהבים תה, אתם יכולים לנסות לחפש בחנויות טבע מסטיקים המכילים תה ירוק. באופן זה, עדיין תספגו ממנו את הערכים התזונתיים, אך תוכלו להימנע משתיית התה. עם זאת, הקפידו לזכור כי לעיסה מוגזמת של מסטיקים אף היא מזיקה לחניכיים, כך שלא מומלץ להגזים בצריכתם.

בנוסף לאיכויות הניקוי שלו, התה הירוק אף מסייע לשמור על בריאות הלב, משפר את התפקוד הקוגניטיבי שלכם, משפר את מצב הרוח, מסייע להאיץ את תהליך העיכול, מפחית את רמות כולסטרול בדם ומאט את תהליך ההזדקנות.

ניקיון טבעי של חלל הפה

החניכיים שלכם הם חלק חשוב מאוד מחלל הפה שלכם, כך שמחובתכם להעניק להם חשיבות מסוימת. רוב המוצרים המטפלים בהיגיינת הפה לא באמת מתייחסים לטיפול בחניכיים, לכן הרבה פעמים מתפתחות מחלות חניכיים. לשם כך, הדרך הנכונה ביותר היא לעשות ניקוי כולל של חלל הפה. עד כה ראיתם שניתן לעשות זאת באמצעות תה ירוק ומיי פה, אך גם תרופות סבתא נחשבות ליעילות מאוד.

כיצד נעשה זאת?

קחו כף אחת של שמן שומשום או שמן קוקוס והכניסו אותה לפיכם. השאירו את השמן בפיכם למשך עשרים דקות. העבירו באיטיות את השמן בפיכם. הימנעו מבליעת השמן, גרגור השמן או כל פעולה עזה עם הפה באותה עת. לאחר כ- 20 דקות, תירקו את השמן. לאחר מכן, שטפו את הפה עם מים חמימים עם מלח. זה הזמן לגרגר. השלב הסופי הוא רק הצחצוח – צחצחו בעדינות ובאיטיות, כמו שאתם יודעים. אם תחזרו על הפעולה פעם בשבוע לפחות, אתם תזכו בחלל פה ובחניכיים נקיים ובריאים: השמנים דואגים לספוח את כל הלכלוכים והחיידקים אליהם, מותירים את החניכיים שלכם ואת כל חלל הפה נקיים וזורחים.

פילינג חניכיים

אם אתם חשים כי אתם זקוקים לפעולה רצינית יותר, אתם תמיד יכולים לבצע פילינג לחניכיים: מדובר בניקוי יסודי ועמוק יותר של החניכיים שלכם, שיסלק לחלוטין את כלל הלכלוכים והחיידקים. ייתכן כי ישרוף לכם מעט, אך תסיימו את הפעולה עם פה נקי.

כיצד נעשה זאת?

קחו כף גדולה של שמן קוקוס וערבבו אותה יחד עם מלח הימלאיה. מלח ההימלאיה הוא מלח בריא מאוד, בצבע ורוד, אשר היה קבור מתחת למשקעים של הריי געש שנים, לכן לא עבר את תהליך החמצון ונותר בריא ואיכותי. שמן הקוקוס ידוע ביכולותיו המנקות האנטי-בקטריאליות, כך שיחד – הם צוות מנצח. ערבבו את שני החומרים ועסו עמם בעדינות את השיניים והחניכיים שלכם. השאירו את התערובת על החניכיים והשיניים למשך מספר דקות ולאחר מכן – שטפו את הפה שלכם היטב. אם תחזרו על הפעולה אחת לשבועיים, לא תהיה לכם כל סיבה לדאגה.

אלוורה

אלוורה נחשבת לצמח מרפא איכותי ביותר, המכיל ריכוז גבוה מאוד של ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון, חומצות אמינו. לאלוורה תכונות רבות, המגנות על גופנו ותורמות לאיכות חייו, כגון ניקוי השיניים וריפוי החניכיים ממחלות שונות, כגון נסיגת חניכיים. האלוורה היא אנטי-בקטריאלית ומנקה את חלל הפה בקלות, על ידי ג’ל או פשוט באמצעות שתיית המיץ. דרך מצוינת לנקות את הפה והחניכיים היא פשוט לקחת מיץ אלוורה טהור ולשפוך על אזור השיניים והחניכיים. יש להשאיר אותו כעשר דקות באזור ולאחר מכן לירוק אותו ולשטוף את הפה במים קרים. יש לעשות זאת כפעמיים ביום.

אף ניתן להכין משחת שיניים טבעית ויעילה לניקוי חלל הפה, על ידי שילוב של כף אלוורה, חצי כוס סודה לשתייה, מיץ לימון או שמן לימון אתרי, כוס מים ורבע כפיות של גליצרין צמחי. המשחה הזו תסייע לכם לקום בבוקר מאושרים וחייכנים גם לאחר שתביטו במראה, משום שאתם תזכו להביט בשיניים לבנות ונקיות וחניכיים בריאות.

ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון מהותי, אשר בין חלק מתפקידיו, הוא אחראי על שימור השיניים והחניכיים שלנו ועל ניקיון יסודי שלהם. כאשר קיים מחסור בוויטמין C בגופכם, החניכיים והשיניים סובלים. לכן, הקפידו להעשיר את הדיאטה לכם בירקות ופירות המכילים ריכוז גבוה של הוויטמין, כמו פלפלים בכל הצבעים, גויאבה, פפאיה, קיווי, תות שדה, תפוז, מלון, לימון, פטרוזיליה, כרובית לא מבושלת, אשכולית, אפרסמון, ערמונים, קולרבי ועגבנייה.

אומגה 3

אומגה 3 היא חומצת שומן רוויה ובריאה במיוחד, לה אתם זקוקים עבור ההישרדות הבסיסית שלכם: היא חיונית לבניית קרומי התא ושומרת כי הנגישות אליהם תהיה פשוטה ויעילה ככל האפשר, היא מהווה מקור מצוין לאנרגיה, מונעת את בעיית הרדיקלים החופשיים ומסייעת למנוע היווצרות תהליכים דלקתיים, מסייעת למנוע קרישת יתר של הדם ומפחיתה את רמות הכולסטרול הרע בגופכם ועוד.

משום שאומגה 3 היא אנטי-דלקתית, ככל שתרבו לאכול ממנה, לא רק שתשפרו את יכולות הקשב והריכוז שלכם, תעלו את רמות האנרגיה שלכם ביומיום ותסייעו למערכת כלי הדם והלב שלכם, אלא שגם תשמרו על חניכיים נקיים ובריאים.

נסיגת חניכיים היא תופעה לא נעימה כלל, שעשויה אפילו להגיע למצב, בו תיאלצו להיפרד מהשיניים שלכם. כדי לשמור על חלל הפה שלכם נקי ובריא לאורך זמן, הקפידו לחזור ולקרוא כאן את הטיפים הללו וליישם אותם בחיי היום-יום שלכם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.