איך להתחיל את 2018 ברגל ימין: 15 רעיונות שיהפכו את 2018 לטובה יותר

איך להתחיל את 2018 ברגל ימין: 15 רעיונות שיהפכו את 2018 לטובה יותר

השנה החדשה מתקרבת לאיטה, כמו שאתם בטח כבר יודעים אנחנו פשוט אוהבים את הרעיון של התחלות חדשות. בכל בוקר אנחנו נולדים שוב, מתחילים התחלה חדשה, מה שנעשה היום הוא הדבר החשוב ביותר שנעשה. זה למעשה הופך את היום המדויק הזה ליום החשוב ביותר בחיינו, הלא כך? בנימה אופטימית זו, השנה עלינו לנקות את השטח לחדש, לכל הדברים החדשים שעומדים להיכנס אל תוך חיינו. תחילת השנה החדשה הנה זמן נהדר לחידוש אנרגיות ולהתמודדות עם כל הדברים שדחינו. הפחדים שעוצרים אותנו מלהתקדם, העבר שמונע מאיתנו להצליח, ההגדרות המגבילות שעוצרות אותנו מלגשת למלוא הפוטנציאל שלנו. כל ההחלטות הללו צריכות להתקבל ולצאת לפועל – ברגע מוחלט אחד. אחרת יהפכו לעוד אחד מהסיפורים שנספר לעצמנו לקראת השנה החדשה. זהו חלון ההזדמנויות שלו חיכינו, הזמן המתאים ביותר להתמלא תשוקה כדי לנקות את החיים לקראת דף ריק – התחלה חדשה. שנתחיל? 2018 הנה אנחנו באים! לפניכם 25 רעיונות שיהפכו את 2018 לשנה עשירה יותר, שמחה, מספקת ומאתגרת הרבה יותר בעברינו. שנה אזרחית טובה!

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

איך 2018 הולכת להיות השנה המוצלחת ביותר?

ראשית נבחן את אוצר המילים אותו אנחנו מקשרים עם הצלחה. האם הצלחה מתבטאת אצלנו כהצלחה פיננסית? אולי הצלחה בעינינו הנה דווקא הצלחה רגשית? יכולת להקשיב לעצמנו? לשמור על מוטיבציה גבוה? לאכול בריא? או להצליח לשלב מגוון רחב של פעולות ולדבוק בהם לאורך זמן? אחרי שזיקקנו את ההגדרה של הצלחה בעינינו נוכל לגשת בשלווה ולבחון כמה רעיונות שירעננו את 2018 ויהפכו אותה לשנה של הישגים! לפניכם רשימה של שינויים מהפכניים שכל אדם מסוגל לשנות באורח חייו. לכל רעיון יצורף קישור, פתגם או טיפ אשר יאפשר לכם לקבל קצת יותר, אם אתם מחפשים דרכים יעילות לשנות את החיים שלכם לטובה כבר החל ממחר, אז תהיו בטוחים שתמצאו במאמר זה טונות של מידע שימושי.

התחילו להתאמן: מה המטרה שלכם? חיטוב? שרירים גדולים? לשמור על אורח חיים בריא? אולי לאבד כמה קילו ממשקלכם? הנוסחה שלנו משלבת שתי מטרות על – להשיג יותר ולשמור על כושר בריא. כדי להיות ווינר, עלינו להיות מצליחנים בכל תחומי חיינו, אחד הדברים שממלא אותנו במוטיבציה גבוה הוא – אימון טוב, כזה שדוחף את הגבולות שלנו הצידה. ב-2018 מצאו מקור מוטיבציה, כזה שיאפשר לכם להשיג תוצאות גדולות יותר. ב-2018 נתחיל להסתכל על כל דבר שנעשה כבעל מטרה, נחפש לו תכלית, חשוב שנתבונן על כל דבר כ”דרך לפרוץ” את גבולות היכולות על מנת לעשות את הטוב ביותר ברזולוציית החיים האישית שלנו.
נסו את: השעה הראשונה של היום – איך ליצור בוקר עוצמתי
בניית מסת שריר: איך להעלות מסת שריר בעזרת אימון
7 דברים שיקרו כשתתחילו לבצע תרגילי בטן סטטיים 5 דקות בכל יום

להתחיל לאכול מזון בריא, ופחות מזון מעובד: “אני לא אוכל בשביל טעם, אני אוכל לתפקוד” – ג’יי קאטלר. הרעיון הזה הוא בדרך כלל נגזרת של הרעיון הקודם. ההחלטה לצרוך מזון בריא נתמכת ברצון להיות מצליחן. ב-2018 נתחיל לקדש את הגוף שלנו כמקדש הנושא את נפשנו. זהו הזמן לפתח הרגלי אכילה בריאים, יחד עם סיגול שליטה על אכילה רגשית ופיתוח מודעות לדברים שאנחנו מכניסים לגופנו.
נסו את: הכירו את 10 מזונות העל שיעזרו לשמור על בריאות הכבד שלכם לאורך זמן
איך לרזות מהר: שילובי המזון הטובים ביותר לירידה מהירה במשקל
נגמרו התירוצים: איך יורדים במשקל בשבוע באופן בריא

לעצור את הדחיינות: המכשול הגדול ביותר שמחזיק את רוב האנשים מלהשיג את המטרות שלהם הוא הרצון להירגע ולעשות משהו כיף במקום לעבוד קשה. ברגע שאנחנו מתרגלים לדחות את הדברים למחר, נצטרך להקדיש עבודה רבה כדי לשנות את ההרגל הרע הזה. כדי לשבור את ההרגל נתחיל בפעולה, מהם הדברים שדחינו זמן רב? שנת 2018 קוראת לנו להתחיל לבצע את כולם – אחד אחרי השני. גשו לעבודה!
נסו את: כיצד להפסיק להתעצל ולדחות דברים 
אפקטיביות – איך לקבוע מטרות ולהשיג אותן
אפקטיביות – מנהגי בוקר של אנשים מצליחים שאתם חייבים להכיר

שפרו את הריכוז: כן, כל החיים אמרו שיש לכם הפרעות קשב וריכוז, עם זאת, ניסיתם פעם לחשוב על זה שאולי הנוחות בהגדרה הזאת הופכת אתכם לבנוניים? זה נחמד להישען על הגדרות, אבל זה נחמד יותר לשבור אותם. לנצח את בעיות הקשב וריכוז ולגלות את מלוא הפוטנציאל שהמוח שלכם מסוגל להגיע אליו.
נסו את: איך לאמן את עצמך להישאר מרוכז – טריקים שאתם חייבים להכיר
הפרעת קשב וריכוז – איך להתמודד עם התופעה בעזרת תזונה נכונה
הפרעת קשב וריכוז – איך להתמודד עם התופעה בדרך טבעית
שיפור הפוקוס והזיכרון: 10 המאכלים הטובים ביותר עבור המוח

החלו להכיר אנשים חדשים: שנת 2018 מזמנת אל תוך חיינו התחלות חדשות, שנה שבה החמצת הזדמנויות מעניינות לא באה בחשבון. מפגש עם אנשים חדשים יכול להיות מועיל לרווחת הנפש ולקריירה האישית שלכם. אל תפחדו לצאת לשם ולפגוש כמה חברים חדשים. זה הזמן להתגבר על הביישנות, לקבל קצת ידע וללכת להכיר אנשים חדשים ומעניינים.
נסו את: עובדות מעניינות על פחד שאנחנו לא יודעים אבל חייבים לזכור תמיד
10 דברים שיהפכו אתכם לאדם הכי מעניין בחדר

הפכו לפעילים יותר: פעילים יותר גופנית, מנטלית, תפקודית. התחילו להאיץ את החיים שלכם, הוסיפו לחייכם תחומי עניין חדשים, רכשו מיומנות חדשה אחת לחודש או תקופת זמן. צאו יותר עם חברים לבילויים, הזמינו כרטיסי טיסה, ראו מקומות חדשים, טעמו טעמים חדשים. כי כל מה שצריך ללמוד לעשות, לומדים תוך כדי עשייה.
נסו את: מה קורה לגוף כאשר מפסיקים לעשות פעילות גופנית
איך לצאת מהשגרה ולהוסיף פלפל לחיי היום יום
איך להיות תמיד צעד אחד לפני כולם – טריקים שיוציאו מכם את המקסימום

להיות בטוחים בעצמכם ולקחת כמה סיכונים: האם אתם חושבים שיש לכם מספיק ביטחון עצמי? האם מה שעוצר אתכם הוא בעצם ביטחון עצמי ירוד? אולי צריך להוסיף קצת דלק ולשמן את הברגים לקראת שנה נוספת? שנת 2018 מציעה לכם לבנות ביטחון עצמי חזק. אל תהססו לחפש דרכים להגביר את הביטחון העצמי שלכם.
נסו את: ביטחון עצמי נמוך: איך לבנות ביטחון עצמי מאפס
ספרינט לפסגה: 4 דרכים להגיע לשיא העסקי של חייכם כבר השנה
עמידה מול קהל – 15 מיומנויות שיעזרו לכם להפוך למלאי ביטחון בעת דיבור מול קהל

להרוויח יותר כסף: אפילו מיליארדרים תמיד מחפשים דרכים להרוויח יותר כסף. אנחנו בהחלט יכולים להשתמש מקור נוסף של הכנסה כדי להפוך את החיים לקצת יותר נוחים ב-2018. למרבה המזל יש שפע של אפשרויות זמינות, נסו אותם: הכנסה נוספת: 7 דרכים אמיתיות להרוויח כסף באופן מיידי
קל ורווחי: כישורים שקל ללמוד ויכולים לעשות לכם כסף
מה באמת עובד: 5 דרכים אמיתיות להרוויח כסף באינטרנט
השלמת הכנסה: דרכים להרוויח כסף נוסף במקביל לעבודה במשרה מלאה

להפחית את הלחץ: אומרים כי לחץ הוא אחד הרוצחים הגדולים ביותר, לחץ יכול להשפיע בצורה הרסנית מאוד על מערכות היחסים שלנו, כמו כן גם על הבריאות. לחץ הנו תופעת לוואי בלתי נמנעת של אורח החיים המודרני הקדחתני שאנחנו חיים. עם זאת, לחץ יכול להיות מנוהל באופן יעיל בעזרת כמה כלים שימושי, לא קונבנציונליים וקלים לתרגול.
נסו אותם: שליטה עצמית – איך לפתח שליטה עצמית גם במצבי לחץ
איך להפסיק למהר ולהילחץ – איך להתמקד ברגע אחד
לחץ יקר, בוא ניפרד: 10 טיפים להורדת הלחץ בחיים

להיות מאושר עם כל דבר: אושר הוא בחירה. מרקוס אורליוס פעם אמר כי מעט מאוד נדרש כדי להשיג חיים מאושרים, הכול מתחיל בתוכנו, בדרך המחשבה שלנו, אז אולי נפסיק לכעוס ולהאשים את עצמנו על כל טעות קטנה? אל תתנו לאחרים להרוס את השלווה הפנימית שלכם, החיים קצרים מידי לרגשות שליליים.
נסו את: איך להפוך עצב לשמחה בין רגע – טריקים מהירים שיהפכו אתכם למאושרים יותר
דברים שאתם צריכים לוותר עליהם כדי להיות מאושרים
לנצח דיכאון: 10 דרכים הגורמות לשחרור טבעי של כימיקלים שאחראים על אושר במוח

שינה איכותית יותר: עם טלוויזיה גדולה, מחשבים, טלפונים חכמים, טבליות וכל מיני גאדג’טים עם אורות זוהרים והתראות של צפצופים, זה יכול להיות דיי קשה להירדם בלילה. שינה טובה מונה לפחות 8-10 שעות בכל לילה. האם אתם נהנים משינה טובה? אם התשובה היא לא, נסו את זה: נדודי שינה – איך להיפטר מנדודי שינה בעזרת 10 טריקים
בעיות שינה: סיבות שיסבירו למה אתם לא ישנים טוב ו-5 פתרונות יעילים
כיצד השינה משפיעה על אורך החיים שלנו: ניסוי מרהיב המראה את ההבדלים בין 6 שעות ל-8…

לוותר על סיגריות: סיגריות הן הרגל רע כי הרבה אנשים לא יודעים איך לבעוט אותו מהחיים שלהם, עישון לא רק מסכן את הבריאות שלנו, אלא גם את בריאות הסובבים אותנו. פרט לכך, הוא עושה חור בארנק. ההתחלה של כל וויתור על הרגל רע יכולה להיות קשה, במיוחד כמו הרגל מגונה של עישון תדיר של סיגריות. לעיתים נראה שהסיגריה היא החבר הכי טוב שלנו ברגעים מאתגרים, עם זאת, שנת 2018 לא מותירה לנו מקום לנפילות קטנות, יחד נצעד לעבר עתיד חזק יותר, משופר יותר ומוצלח הרבה יותר. רוצים להיפרד לשלום מהסיגריות? נסו את זה: איך להפטר מהרגל מגונה – מדריך שאתם חייבים ללמוד
או איך להפסיק לעשן באופן טבעי על ידי שינוי התזונה היומית

לצפות בטלוויזיה פחות: האדם הממוצע מבזבז הרבה זמן מול הטלוויזיה, זמן זה יכול להיות מנוצל טוב יותר –  בפיתוח מיומנויות שוות ערך, למידה או שמירה על יכולות קיימות של הגוף והמוח. ברגע שאנחנו מצליחים לקצץ בזמן הרביצה מול הטלוויזיה נוכל להבין כמה אפשר לעשות בזמן הזה. לפתע היום יכול להיות כל כך פרודוקטיבי ומספק! קבלו רעיונות חדשים כאן: רוצים להישאר צעירים לנצח? כדאי שתתחילו לחשוב כמו צעירים
7 תחביבים שיהפכו אתכם לחכמים יותר
תחביבים שיעזרו לכם לשפר את מצב הרוח
15 תחביבים שימושיים שיחסכו לכם כסף

התחילו לחסוך כסף: ברגע שתפסנו את החוב תחת שליטתנו, הגיע הזמן להתחיל לשים קצת כסף בצד. הכסף הנוסף שיכול לשמש אותנו לכל דבר, נסיעה לטיול, שיפוץ הבית, מכונית או כל שינוי מבורך אחר. קבלו קצת ידע על חסכון של כסף:
10 הרגלים פיננסיים שיהפכו אתכם לחכמים יותר בכל מה שקשור לכסף שלכם
המדריך המלא לחיסכון בכסף – אתם הולכים לחסוך לפחות 50% מהוצאות הבית
8 דברים שזוגות צריכים לעשות עוד היום כדי ליצור עתיד פיננסי טוב יותר

למדו שפה חדשה:  ללמוד שפה חדשה לא רק עשוי לעזור לשפר את כישורי התקשורת שלכם, זה יהיה גם נראה נהדר על בקורות החיים שלכם. הדרך לפתיחת דלתות מתחילה בשאיפה למצוינות, עליכם להצטיין איפה שכל שאר האנשים נכשלים. בימים אלו ישנם אתרים ואפליקציות רבות אשר מציעים לימוד של שפה נוספת בחינם, נסו את זה כעת:  לימודי שפות – 7 אתרים שיעזרו לכם ללמוד שפה חדשה


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.