איך להתגבר על פרידה

איך להתגבר על פרידה

לפני זמן קצר מצאתם עצמכם לבד שוב. כן, זה מה שאתם חושבים כעת; שלפני ממש מספר דקות/שעות/ימים/שבועות… אהובי לבכם, האנשים שמכירים אתכם יותר מכל, אוהבים אתכם יותר מכל דבר ומבינים אתכם יותר מכל אדם אחר, סגרו בפניכם את הדלת ואמרו כי אינם רוצים להמשיך בקשר עמכם עוד. הסיבה יכולה להיות כל דבר, אך היה לכם מהותי להבין מדוע האדם החשוב לכם מכל קורע את עצמו מחייכם, אולי לנצח. הם עוזבים, ומה אתכם?! אתם נותרים במקום. האם זה ההלם? האם זה הכאב? אתם לא יודעים. באותו רגע, שום דבר לא נראה מובן או הגיוני.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אבל זה באמת קרה – נפרדנו. זה עצוב, זו טרגדיה, זה אינו מצב פשוט. עם זאת הגיע הזמן להרים את עצמו מהרצפה ולהתקדם  – בני הזוג שלכם לשעבר לבטח אינם יושבים כעת על הרצפה. כיצד נצליח לקום מהכאב, לטאטא אותו החוצה ולהצליח להתקדם לאושר חדש?

לאפשר לעצמכם להתאבל על הקשר

גם האנשים החסונים והמחוספסים ביותר בעולם מתאהבים, ומכך נגרס כי גם לבם שלהם נופץ לרסיסים מפעם לפעם. לכולנו זה קורה וכולנו מכירים את התחושה הקשה: הכאב בלב, חוסר ההבנה, ההלם, הכעס, העצב, הדמעות, תחושות הדיכאון וחוסר האונים… כולנו חווינו את זה. אנשים רבים מאמינים כי אם הם פשוט יעמידו פנים ששום דבר לא קרה, הכול פשוט יהיה בסדר באורח קסם. לצערנו, כולנו בני-אדם וכולנו סובלים מרגשות, לטוב ולרע. כדי להצליח להתמודד עם הכאב, אנו חייבים להכיר בעובדה כי אנו פגועים, כי היינו חלק משניים ואין אנו יותר, לנסות להבין את הסיבה ולאפשר לה להדהד בלבנו. מותר לנו. מה זה מותר?! מומלץ ומחובתכם לאפשר לעצמכם להתאבל על הקשר: תשכבו כל היום במיטה בוכים ותקשיבו לשיר שלכם, תלכו לשתות קפה לבד בבית הקפה שבו הייתם יושבים, תראו יחד את הסרט שהכי אהבתם בהבנה מלאה כי זה כבר לא הסרט שלכם עוד וכנראה לא תצפו בו זמן רב, תאכלו אוכל שהייתם אוכלים ביחד, תסתכלו בתמונות, תבכו לכל מי שמוכן לשמוע, תעשו את כל מה שהייתם רוצים לעשות אתם, אך אינכם יכולים עוד, משום שאינכם ביחד יותר. השלב הזה הוא השלב הקשה ביותר בקץ מערכת יחסים, אך הוא גם המהותי ביותר; אם באמת אהבתם את בני הזוג שלכם, אתם חייבים להרגיש את הכאב עקב האובדן, כדי להצליח ולהשתחרר מהם ולהמשיך הלאה. ככל שתאפשרו לעצמכם לבכות יותר, להתאבל יותר ולכאוב יותר – כך תחלימו מהר יותר. אל תרגישו רע על מה שאתם עושים – כולנו חווינו פרידות בחיינו וכולנו עברנו את השלב המתסכל הזה. האשמה שתעמיסו על עצמכם רק תוסיף לקושי וגם אם תרצו בכך או לא – אתם תתמוטטו רגשית בשלב כלשהו, הבחירה בידכם אם לעשות זאת בפרטיות שלכם או באמצע מצגת בעבודה.

יש לציין כי התאבלות על קשר כן עשויה להתארך מעל למצופה, אך לא אמורה להיות מעבר לחודש-חודשיים, כל עוד מדובר בפרידה, גם אם הקשר היה מעל חמש שנים. בסופו של דבר, יש להכיר בעובדה כי לכל דבר יש סוף, כך גם לתקופת החסד הזו.

להבין מדוע זה קרה – ולהמשיך

ברוב הפרידות, בני הזוג מספקים סיבה לפרידה, בייחוד אם מדובר על קשר ארוך טווח. הבעיה היא, שכאשר אנו שומעים כי מבקשים להיפרד מאתנו, אנו לא שם עוד. בואו נודה – כשמערכת היחסים שלנו מתפוצצת אל מול עינינו – אין אנו תמיד מסוגלים להכיל או להבין את הסיבה המסופקת עבורנו. יכול להיות שלדעתנו אין הסיבה מספקת, אולי אנחנו פשוט לא מבינים, אולי אנחנו לא במקום להבין כרגע, אך אין הדבר משנה משום שזה קרה – נפרדתם. מהותי להבין מדוע נגמר הקשר, כך שתוכלו לסגור מעגל, להפנים, להבין ולהמשיך הלאה. הדבר אף מקנה מעין תחושה כי למדתם מהקשר האחרון ואתם חכמים יותר לקשר הבא.

לסגור מעגל – לדבר על זה איתם

אין אפשרות להמשיך הלאה בקשר, לפחות לא קשר אמיתי ומהותי, אם אינכם מבינים מדוע הוא נגמר ולפתע פתאום, “נמשך השטיח מתחתיכם” ומצאתם עצמכם לבד שוב, בלי אהובי לבכם שהאמנתם כי תמיד יהיו שם עבורכם. אם לא הצלחתם להבין מדוע התרחשה הפרידה או שהסיבה אינה מספקת בעיניכם, מומלץ לנסות קודם לפתור זאת בינכם לבין עצמכם: אולי אתם כועסים מדי כרגע כדי להבין את ה”תמונה הכוללת”? אולי אתם לא מסתכלים על זה מנקודת המבט שלהם? אולי אתם פשוט לא שמתם לב וכעת, פשוט מאוחר מדי?”. אם אינכם מצליחים לפתור את הבעיה בעצמכם, יותר מהגיוני לשלוח לבני הזוג שלכם לשעבר הודעה ולבקש להיפגש. נכון, זה מוזר משום שנפרדתם, זה אינו מפגש מהנה שמישהו מכם באמת רוצה. עם זאת, עדיין מדובר באדם עמו חלקתם את רוב אם לא כל חייכם במשך תקופה לא מבוטלת ואהבתם יותר משחשבתם שתאהבו, כך שאתם חייבים זאת לעצמכם לסגור את המעגל הזה נכון ולהבין מה קרה. אם לא תסגרו את המעגל כיאות, יהיה לכם קשה יותר להתגבר על הפרידה ולהמשיך הלאה. יתכן וגם תפספסו שיעור חשוב לחיים. יש גם לזכור כי בני הזוג שלכם אף היו לחברים הכי טובים שלכם עד כה, כך שהגיוני מאוד כי תחפצו בחברתם ובנחמתם במצב הקשה הזה. מהותי לציין כי אין ליזום או להגיע לפגישה כזו בציפייה כי תחדשו את הקשר – חבל לנסות ולהגיע עם ציפיות מיותרות, בייחוד אם אתם מצויים בצד שממנו נפרדו. השתדלו להגיע לפגישה כזו בראש פתוח, נחושים וממוקדים במטרה. השיחה לבטח תסייע לכם להבין מה קרה, מה שיקל עליכם להמשיך לצעוד קדימה.

למצוא כתף תומכת

כאשר אנו נפרדים מבני זוג ומוצאים עצמנו לבד, חשוב לזכור כי אין אנו לבד כלל – אנו עדיין אפופים בעשרות חברים ובני משפחה שאוהבים אותנו יותר מכל ורק מחכים להקשיב לנו! אם כך, מדוע לא לנצל זאת?! בני אדם הם יצורים חברתיים שאוהבים לדבר ופעילות ה”פריקה” של הכאב הרגשי בהחלט מסייעת להרגיש טוב יותר. אז הרימו את הטלפון והתקשרו לכל החברים, כל בני המשפחה, דברו עמם בטלפון והזמינו אותם אליכם, צאו לבית קפה ולכו אליהם. מה שחשוב הוא שתדברו על הכאב שלכם, הכעס שלכם, חוסר האונים שלכם ותבכו. כן, תבכו כמה שיותר, כלל הקוראים. האהובים שלנו יהיו שם בשבילנו וינחמו אותנו, יהיו לכתף התומכת לה אנו זקוקים בשעת משבר שכזו. משנחוש כי אין אנו לבד עוד, נרגיש יותר ביטחון וכי יש לנו היכולת להתמודד עם המצב; זהו לא סוף העולם כלל וכלל!  אף הדיבור על הפרידה יגרום לנו לחוש קלילים יותר, חופשיים יותר כמו הסרנו מעלינו את הכאב לרגע, מה שיקל עלינו בהמשך היום כאשר נהיה לבד והמחשבות יתקפו אותנו מחדש.

ללמוד כי לאהוב ולאבד עדיף על לא לאהוב בכלל

כן, זה כאב לנו מאוד, יותר ממה שהיינו מדמיינים. לא היינו רוצים לעבור כזו פרידה שוב בחיים! אבל האם היינו רוצים לוותר על קשר יפהפה כמו שהיה לנו? האם היינו רוצים לוותר על כל הרגעים היפים? כל השמחה, האושר, תחושת הקרבה, תחושת ה”ביחד”, כל מה שעשיתם, כל מה שחלמתם? הכול?! האם הייתם זורקים הכול לפח ברגע? ודאי שלא. למרות הכאב, רובנו הגדול יאמר כי הקשר היה מהותי, עשיר ומלא אהבה ולעולם לא הייתם מוותרים עליו. זאת ועוד – הייתם רוצים להרגיש כך שוב ומהר! אהבה אינה קלה למציאה, אך היא שם מחכה עבורנו בדיוק כפי שהאהבה הקודמת שלנו חיכתה. הכול עניין של זמן, יש פשוט לאפשר לו לעבור ולהמתין לפרק החדש בחיי האהבה שימצא אותנו. אם חיבבנו מישהו/י לפני בני הזוג הקודמים, יתכן כי זוהי הזדמנות טובה לנסות ולבחון את האפשרות לקשר הזה או לנסות ולאתר אפשרויות חדשות. אין זה משנה באמת במי תבחרו, רק שתזכרו כי לעומת פרק זמן מסוים של כאב, עומדים חיים של אושר ואהבה שעדיין רק מחכים לכם!

לצאת עם חברים כאילו כלום לא קרה

לחזור ולצאת עם חברים לעיתים קרובות הוא תהליך מפתח גם להתגברות על הפרידה וגם למציאת בני זוג חדשים. משסיימתם להתאבל על הקשר, אל תמשיכו בשגרת הזוגיות הביתית שלכם לבד! מחובתכם לחזור ולצאת, ליהנות עם החברים, לצחוק ואולי אפילו לנסות ולאתר בני זוג חדשים. כשאתם יוצאים, אתם מעסיקים את עצמכם בפעילויות מהנות שמסיחות את דעתכם מהכאב על הפרידה או לפחות מקשות עליכם לחשוב עליו. ההנאה הזו מזכירה לכם כי אתם יכולים ליהנות גם ללא בני הזוג ויותר מכך – יש בחייכם הרבה אנשים מדהימים שאוהבים אתכם לא פחות משהם אהבו.

להתפתח אישית

כאשר אנו חלק מזוג, אנו בדרך כלל עושים הכול בשיתוף פעולה ובעיקר אחד עברו השנייה. עקב כך יש לנו הרבה פחות זמן לעצמנו, לחברים שלנו ולכל הדברים שתמיד רציתם לעשות ואף פעם לא היה לכם זמן: למדו לנגן בכלי נגינה, למדו שפה חדשה, לכו לקורס בישול, קורס שחייה, קורס תפירה, בצעו פעילות גופנית… כל מה שבאפשרותכם לחשוב עליו ולא היה לכם הזמן לעשות. אתם תופתעו כמה זמן יתפנה כאשר תמצאו את עצמכם ללא בני הזוג ומהותי למלא אותו מהר ככל האפשר. גם אם היו פעילויות שהייתם עושים ביחד כמו הליכה למכון כושר או קורס בישול, מומלץ כי תמשיכו לבצע אותן בנפרד – אין שום סיבה שתוותרו על ההנאה במשהו שאהבתם רק בשל הפרידה. ההיפך הוא הדבר – כעת יש לכם בנמצא יותר זמן לעסוק בתחביבים.

גם לבלות זמן לבד במדיטציה והתפתחות אישית הם תהליכים נהדרים שמומלץ לבצע לאחר הפרידה – מעבר לעובדה כי מדובר בתחביב שמאוד מקדם מבחינה אישית, הדבר יסייע לכם לחוש יותר שלמים ויותר בטוחים בעצמכם, מה שיסייע לכם להתגבר על הפרידה יותר בקלות.

הגיע הזמן לטייל / לעשות משהו דראסטי

לאחר שמערכת יחסים מסתיימת, אנו אמנם חשים בודדים יותר, אך בו-זמנית חופשיים יותר – סופסוף יש לנו את כל הזמן בעולם לעשות כל מה שעולה על רוחנו ללא התחשבות בשום אדם אחר. כעת, כל החלומות והרצונות הכמוסים ביותר שלכם הם בגדר האופציה: אתם כן יכולים לטוס לחצי שנה בחו”ל ולראות את העולם, אתם כן יכולים ללכת ללמוד שנה בחו”ל ולגור שם אצל מקומיים, אתם כן יכולים לומר כן לקידום הזה בעבודה שמעביר אתכם לסין לשנתיים! אתם יכולים לעשות כל מה שאתם רוצים, כל מה שהראש שלכם עשוי להבריק, ללא כל התחשבות בבני זוג (כמובן שיש להתחשב בזולת). כאשר סופסוף עומדת בפניכם תקופה בה השמיים אינם הגבול עוד, מומלץ מאוד לנצל אותה! אין לדעת איזה נתיב חדש ובלתי-צפוי תמצאו בדרך.

לזכור כי יש עוד הרבה דגים בים

ובזמן שאתם פורקים את המזוודות שלכם בסין, הביטו מסביבכם ושימו לב לכל האנשים! כיום, ישנם  כ- 7 מיליארד איש בעולם, ביחס של 101/100 לגברים! כולנו כבר ילדים גדולים; אנו יודעים היטב כי אין רק אהבה אחת שמחכה להציל אותנו מהמגדל הנשגב, אבירים על סוסים לבנים או נסיכות במצוקה. האהבה עשויה להמתין לכם ממש מעבר לפינה; גם אם הייתם בטוחים שהקשר האחרון היה לקשר האמיתי ולבסוף הוא לא צלח, אין הדבר מצביע על כך שהקשר הבא לא יהיה האחד ואף יותר טוב בהרבה מהאחר. חשבו, למשל, על הקשרים טרם הקשר האחרון שלכם: האם לא חשבתם שבני הזוג הם ה”אחד” בזמנו?! וודאי שחלק כן, כך שהחיים מפתיעים ומלאים באפשרויות. אל תוותרו, לא עכשיו ולא לעולם, האהבה האמתית שלכם מחכה לכם שתמצאו אותה.

לזרוק פריטים שמזכירים את הקשר

הכוונה היא אפילו לא בהכרח “לזרוק”, כמו “להעלים מהעין”. במהלך השנים, אספנו, אנו ובני הזוג שלנו, הרבה פריטים חומריים האופפים זיכרונות ישנים ומתוקים, שכעת קיבלו טעם מעט מר. כדי להמשיך הלאה באופן מלא, אנו חייבים להיפטר מהפריטים שמזכירים לנו את בני הזוג. אין הכרח לזרוק לפח את הכול: ניתן גם לשמור את הפריטים בקופסא או, אם אתם אוהבים להיות דרמטיים במיוחד – לשרוף אותם. אם ישנם פריטים מסוימים שאינכם מוצאים בהם קשר לבני הזוג, ניתן לשמור אותם. מה שמהותי הוא להקפיד לטהר את הבי מהזיכרון הישן במטרה לפנות מקום לזיכרונות חדשים ומאושרים יותר עם בחיר לבכם החדש.

פרידה היא תהליך קשה מנשוא שכל אדם עובר במהלך חייו. לפעמים הוא מפתיע, לפעמים הוא הכרחי כדי להשיל מעלינו כבלים של מערכת יחסים לקויה ולהמשיך הלאה לאחת שנכונה, מתאימה, אוהבת ומטפחת יותר עבורנו. למרות הכאב, יש לזכור לטובה  את הזמנים היפים, הרגעים הבלתי-נשכחים והחוויות והתלאות שעברתם ביחד; זהו עוד פרק יפה לספר החיים שלכם. עד לפרק הבא בו תמצאו את אהבת חייכם, מומלץ לנסות ולהשקיע בפיתוח עצמי ולהודות על הזמן שיש לכם עם עצמכם להגיע למקומות חדשים גם פיזית וגם מנטאלית.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.