איך להסיר אבנית מהשיניים – 11 טריקים שאתם חייבים ללמוד

איך להסיר אבנית מהשיניים – 11 טריקים שאתם חייבים ללמוד

מגיע לו עוד בוקר של אור ואושר. אנו קמים לנו בהנאה של שינה ערבה והולכים לעבר חדר האמבטיה לצחצח שיניים. אנו מחייכים חיוך גדול ומאבדים אותו כמעט מיד. “למה השיניים שלנו ככה?”, אנו תוהים בכעס. טוב, מסתבר שהשיניים שלנו צוברות עם השנים שאריות של מזון, לכלוך, רוק וכתמים. הדבר מושך את האבנית, משום שהרבה יותר קל לה להיצמד ללכלוכים מאשר לשן נקייה וחלקה. כאשר אנו סובלים מאבנית, השיניים שלנו מקבלות גוון צהוב ולא נעים ולעיתים, אנו אף מפתחים ריח פה לא נעים. כיום, משרד הבריאות ממליץ ללכת לבצע ניקוי שיניים כל חצי שנה בערך, כדי למנוע הצטברויות של לכלוכים על השיניים המובילים להצטברות של אבנית שעשויה להזיק ו”לאכול” את השיניים שלנו. במקרה זה, שיטות הטיפול אינן מהוות תחליף לטיפול שיניים איכותי, המגיע לכל אזור ואזור ומנקה ביעילות את השיניים והחניכיים. עם זאת, ישנן שיטות רבות אשר יסייעו לכם להימנע מהצטברות הלכלוך והאבנית מהשיניים ולהיפטר לפחות מחלק נכבד ממנה כאשר אינכם פנויים או חפצים לפנות לרופא השיניים שלכם.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

הקפידו לצחצח שיניים

נכון, לא המצאנו את הגלגל עם ההברקה הזו, אך תופתעו מכמות האנשים שפשוט מזניחים את השיניים שלהם או פשוט לא יודעים כיצד לצחצח נכון. צחצוח השיניים הוא פעילות שיש להטמיע בשגרה היומיומית שלנו, בין פעמיים לשלוש פעמים ביום לפחות. הפעמים המומלצות ביותר הן טרם שינה ולאחר שינה. כאשר אנו מצחצחים שיניים אחרי האוכל, מומלץ לעשות זאת חצי שעה לאחר מכן, כדי שלגוך ולשיניים יהיה את הזמן לעכל ולעבד את כל הוויטמינים והמינרלים. צחצוח נכון נמשך בערך שלוש דקות. הוא עדין מאוד; המטרה היא רק להבריש את השיניים. הברשת שיניים מוגזמת ועזה עשויה להביא לנסיגת חניכיים. כאשר אתם בוחרים את משחת השיניים הנכונה, אם אתם משתמשים במשחות שיניים קונבנציונאליות, מומלץ לחפש משחה המכילה מנטה, נענע או פלואור, התורמים לניקוי והלבנת השן. אם אתם רוכשים משחות שיניים בבתי טבע, חפשו משחות שיניים העשויות מנענע או קינמון. ידוע כי השניים הם אנטי-דלקתיים ומנקים ביעילות את סוג החיידקים המצויים בפה (חיידקים שלא זקוקים לחמצן רב)

שמן

שמנים ידועים בסגולות הבריאות וההגנה שלהם גם מחוץ וגם בתוך גופנו. קיימים גם שמנים שמסייעים לנו להסיר אבנית או לכלוכים מהשיניים. שמן יעיל במיוחד הוא שמן הקוקוס, המכיל חומצה לאורית, חומצה הידועה בסגולות האנטי-דלקתיות שלה ולכן עוזרת לנו להיפטר מהחיידקים והלכלוך. כדי שהשטיפה תהיה יעילה, יש לקחת כפית ולשטוף עמה את חלל הפה במשך עשרים דקות. לאחר מכן, יש לירוק את השמן ולצחצח כרגיל. מומלץ לבצע את הפעולה בכל בוקר טרם הצחצוח הראשון, לפני ארוחת הבוקר.

סודה לשתייה

סודה לשתייה נחשבת לפתרון מעולה וטבעי עבור השיניים שלנו. הסודה עצמה היא יחסית גסה, לכן היא נחשבת כחומר מעולה להיעזר בו ולהבריש עמו את השיניים. בדרך כלל מערבבים כף של סודה לשתייה יחד עם מים או מי חמצן. מי החמצן הם אנטי בקטריאליים ועוזרים לנקות את השיניים בצורה יעילה יותר. המרקם שהשתיים יוצרות יחד הוא גם מרכיב משחתי, כך שפשוט מאוד להפוך את השניים לתחליף טבעי למשחת שיניים. עם זאת, גם סודה לשתייה בלבד תספיק, אולי עם מעט מלח. יש לקחת כף סודה לשתייה ולהוסיף לה כפית מלח. יש ליטול מברשת שיניים לחה ולטבול אותה בתערובת. אתם מוכנים לצחצוח.

אלוורה

אלוורה נחשבת לצמח מרפא בעל תפקידים רבים ובין היתר, ניקוי השיניים וריפוי החניכיים ממחלות שונות, הנגרמות עקב האבנית. האלוורה מונעת את האבנית ועל ידי כך גם ריח רע מהפה. דרך מצוינת לנקות את הפה והחניכיים היא פשוט לקחת מיץ אלוורה טהור ולשפוך על איזור השיניים והחניכיים. יש להשאיר אותו כעשר דקות באזור ולאחר מכן לירוק אותו ולשטוף את הפה במים קרים. מומלץ לחזור על הפעולה כפעמיים ביום. אף ניתן להכין משחת שיניים טבעית ויעילה לניקוי האבנית על ידי שילוב של כף אלוורה, חצי כוס סודה לשתייה, מיץ לימון או שמן לימון אתרי, כוס מים ורבע כפיות של גליצרין צמחי. המשחה הזו תסייע לכם לקום בבוקר מאושרים וחייכנים גם לאחר שתביטו במראה, משום שאתם תזכו להביט בשיניים לבנות ונקיות.

חומץ

חומץ לבן 5% אמנם לא מרגיש עבורנו כחומר שאנו מתלהבים לשתות לבד, אך הוא אכן טבעי והוא יתרום רבות לניקוי השיניים והחניכיים שלנו. החומץ הלבן מכיל חומצה אצטית, אשר מונעת הצטברות של לכלולים ואבנית בשיניים. החומץ אף מסייע לנקות חיידקים, אך אין להשתמש בו לבד משום שהחומציות שלו מאוד עזה, מה שעשוי לגרום להתמוססות השן. כדי להשתמש בתכונותיו החיוביות של החומץ, מומלץ לשלב אותו עם סודה לשתייה או חומץ תפוחים, אשר עוזר מאוד בניקוי השיניים מפני חיידקים ולכלוכים.

תפוז

מזה שנים רבות ידוע כי התפוז וקליפות התפוז במיוחד, מסייעות לנקות את השיניים ולעזור להלבין אותן. החספוס של הקליפה מסייע להיפטר מחיידקים על ידי הברשה עזה של השיניים. בנוסף, התפוז מכיל לימונאן, חומר אשר מסייע באופן ישיר לפרק את האבנית בשיניים שלנו. התפוז אף מכיל ויטמין C, אשר ישוע כי מסייע לבריאות השיניים ומונע הצטברות של חיידקים ולכלוכים באזור. יש לציין כי גם הלימון או כל ירק או פרי המכיל ויטמין C יוסיפו לניקוי ושימור השן. כדי לנקות את השיניים כיאות בעזרת קליפת התפוז, שפשפו את הקליפה על השיניים שלכם והשאירו את התערובת על השיניים למשך הלילה. שטפו אותה בבוקר וצפו לשיניים לבנבנות. שיטה נוספת היא למעוך את הקליפה ולפזר חלקים ממנה על האזורים בהם מצויה אבנית לזמן מה, לפחות שעה-שעתיים. לאחר שתשטפו את הפה במים קרים, אתם אמורים להבחין בשיניים לבנות ומבריקות.

תה שחור

תה באופן כללי נחשב לכלי מרפא עבור גופנו בכל כך הרבה רבדים: הוא מסייע לתהליך העיכול, לתחושה של רוגע, מונע תחושות של רעב והינו בעל מינרלים וויטמינים רבים. עקב כך, לתה השחור ישנן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, המסייעות להתמודד עם החיידקים המצויים בפה ולהיפטר בהם בקלות. התה השחור אף נחשב לתה אשר רווי בהרבה פלואור. כפי שהזכרנו, הפלואור הוא חומר חיוני עבור השיניים, אשר מסייע למנוע את ריקבון השיניים , מפחית יצירה של חיידקים בחלל הפה ואף מחזק את השיניים. מומלץ לשטוף את הפה עם התה השחור. כדי לעשות זאת, הכינו תה כרגיל, אך השאירו את התיון בתוך התה עד שהוא מתקרר. כשאתם מוציאים את התיון, נסו להוציא ממנו את כל הנוזלים ועל ידי כך הבטיחו כמויות גדולות של פלואור, ויטמינים ומינרלים. שטפו עם התה את חלל הפה. חזרו על הפעולה מספר פעמים ביום כדי להבטיח ניקיון איכותי. אם אתם מעדיפים לשתות את התה, הדבר מצוין גם עבור השיניים שלכם וגם עבור גופכם. עם זאת, זכרו כי תה מייבש, כך שיהיה עליכם להגביר את צריכת המים שלכם בהתאם.

גבינה

גבינה, בייחוד גבינות מיושנות ועבשות, מגבירה את היווצרותו של הרוק בגופנו. לא סתם רוק, הרוק הבסיסי. מבחינה כימית, הגוף שלנו מתחלק לשני סוגים של מאכלים: מאכלים חומצתיים המעלים את החומציות של הקיבה ומאכלים בסיסיים, המפחיתים את חומציות הקיבה, מאזנים אותה או לא משפיעים עליה כלל. משום שהגבינה היא בסיסית, היא מגרה את היוצרות הרוק הבסיסי בגופנו,  אשר מנטרל את החומצה העזה המביאה לייצור האבנית. כמו כן, הגבינה תורמת את חלקה בבניית שכבת מגן מסביב השן בזכות כמות יפה של סידן המצויה בגבינות הללו. סידן ופוספאט אף מסייעים בהפחתת כמות המינרלים מסביב לשיניים, מה שמונע הצטברות של לכלוכים העשויה להוביל לאבנית. מחקרים ממליצים לדבוק בעיקר בגבינות מיושנות ועבשות, משום שהן מכילות חיידקים המנוגדים לחיידקים היוצרים את האבנית ועל ידי כך יוצרים מעין שכבת מגן על השיניים, מפני האבנית. גם אם הדבר מגעיל אתכם בתחילה, גבינות עבשות נחשבות למעדן. נסו לטעום אותן ולהעריך את הטעם הייחודי שלהן, כך שיתרמו לגופכם ולחוזק השיניים שלכם.

זרעי שומשום

זרעי שומשום ואף בוטנים נחשבים לבריאים עבור גופנו מסיבות רבות. עם זאת, עבור השיניים שלנו דווקא המרקם שלהם הוא שתורם את הפתרון נגד האבנית. השומשום הקטן והטעים מגיע לכל אזור בשיניים שלנו, כך שמומלץ לקחת חופן של זרעי שומשום ולצחצח עמם את השיניים. הבוטנים הופכים לעיסה ה”מתלבשת” על השיניים ומנקה אותם מלכלוכים ואבנית, בזכות חומצות השומן הבריאות המצויות בהם.

תאנים

התאנים המתוקות והבריאות מסייעות לנו להתמודד עם בעיות השיניים שלנו באופן כללי, לא רק על ידי הסרת אבנית. ראשית, כאשר אנו לועסים את התאנים, המתיקות שבהן גורמת להפרשה מוגברת של רוק. הרוק עצמו נחשב לחומר החיטוי של הגוף המסייע לנו להימנע מחיידקים ומחלות באזור הפה. בנוסף, התאנים עשירות באשלגן וסידן. הסידן נחשב למינרל המהותי ביותר עבור גופנו, בין היתר בשל תכונות חיזוק העצמות והשיניים שלו. ככל שנרבה באכילת תאנים, כך יתחזקו השיניים שלנו. כמובן שאין צורך להגזים באכילת תאנים (3-4 ליום נחשבת לכמות היומית המומלצת), שכן הן עשירות גם בסוכרים שבכמות גבוהה אינם בריאים עבור הגוף.

אבקת פחם

כן, גם אנחנו לא שמענו על הדבר המופלא הזה עד לאחרונה. פחם באופן כללי הוא חומר סופח, אשר מסוגל לספוג לתוכו רעלים, כימיקלים וכתמים חומצתיים ולהוליך אותם אל מחוץ לגוף דרך הפרשות שונות של זיעה, נזלת או מתן שתן. משום שפחם איננו נספג בגוף, אלא עובר דרך מערכת העיכול בלבד, הוא נחשב כפתרון יעיל לניקוי רעלים. מעבר ליכולותיו הפנומנליות לנקות את גופנו, הוא גם תורם לניקוי השיניים שלנו: לא רק שהפחם מסייע במניעת עששת ומשמיד את הבקטריה המצטברת בפה, אלא שהוא אף מסוגל להלבין את השיניים. זאת משום שהפחם סופח הכתמים המצטברים על השיניים ומותיר אותן לבנות וחלקות.

כדי לנצל את איכויות הפחם באופן מיטבי, טבלו מברשת שיניים נקייה ורטובה בתוך כלי עם אבקת פחם וצחצחו את השיניים בתנועה מעגלית ועדינה במשך 3 דקות. לאחר מכן, שטפו בזהירות וביסודיות את חלל הפה, עד שכל האבקה השחורה נעלמת. צפו לראות שיניים לבנות ומבריקות בתום הפעולה. מדהים, לא?!

אבנית ולכלוכים על השיניים עשויים להצטבר עקב מספר מגוון של גומרים: בין אם מדובר בסיגריות, מאכלים חומציים ומזיקים ואלכוהול. כדי לשמור על בריאות השיניים, השתדלו להפחית במזונות מסוג זה. גם לימון בפני עצמו עשוי למוסס את החומר ממנו מורכבת השן, האנמל, כך שלא מומלץ להרבות בצריכתו באופן ישיר, אלא לסחוט אותו למים או לסלטים. אם תשלבו אפילו חלק מהמזונות והחומרים המתוארים כאן, תוכלו לשמור על בריאות השיניים שלכם לאורך זמן. עם זאת, זכרו כי הטיפול הרפואי לניקוי השיניים הוא כן קריטי וכדאי לפנות לפחות פעם בשנה לניקוי יסודי.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.