איך להיפטר מיובש בכפות הרגליים

איך להיפטר מיובש בכפות הרגליים

הרגליים שלנו הן מה שמאפשר לעולם שלנו “להמשיך להסתובב”: הן לוקחות אותנו כמעט לכל מקום אשר אליו אנחנו חפצים להגיע. בלעדיהן, היינו קפואים במקום, ללא שום יכולת להתקדם או לנהל את החיים שלנו באופן טבעי. כאשר אנו חייבים לעצור לרגע כי שורפות לנו הרגליים, יתכן ומדובר במצב של יובש שהחל “רוקם עור וגידים”. יובש ברגליים עשוי להיגרם ממספר רב של דרכים: מקלחות רותחות ומרובות, מחלות כגון אקזמה או פסוריאזיס, שהייה מרובה בשמש, זקנה, סבונים עשירים במלחים ועוד. כיצד נצליח להתגבר על הבעיה? רגליים יבשות גורמות לכאבים בעת הליכה מאומנת, ריח רע, פצעים, סדקים, אי-נעימות ולעיתים אף לזיהומים ופטרת. כדי להימנע מההשלכות, כדאי להתייחס כיאות לרגליים שלנו ולמנוע את הבעיה. אם מאוחר מדי, כעת יש לכם אותנו. ריכזנו כאן עבורכם מספר טריקים שיסייעו לכם לטפל ברגליים היבשות ביעילות וקלות.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

מיץ לימון

הלימון הטעים, החמצמץ והעשיר בוויטמינים ומינרלים יכול לסייע לנו גם במקרה הזה. הלימון ידוע כפרי מחטא ומנקה בזכות החומציות שבו הנגרמת עקב החומר הפעיל בלימון – הלימונן. החומציות הזו מסייעת למוסס את העור היבש ובכך מקלה על ההסרה שלו לאחר מכן. יש לציין כי בשל החומציות שלו, הלימון גם מביא לשריפה עזה ברגליים, כאשר מצויים בהן פצעים פתוחים או סדקים. בשל כך, כדאי לנסות את התרופה הזו כאשר לאחר שהרגליים שלכם יחלימו.

כיצד נעשה זאת?

השרו את הרגליים שלכם במיץ לימון (תמיד מומלץ מיץ לימון טרי) במשך עשר דקות. לאחר מכן, קחו ליפה או מברשת המותאמת לרגליים ושפשפו את העור המת. הוא אמור ממש “לרחף לכם מהרגליים” ללא כל  מאמץ.

שמן זית

שמן זית נחשב לשמן מאוד בריא לגוף שלנו, שלא לדבר על הטעם הנפלא. שמן הזית עשיר בוויטמינים E ו- K, אשר מעניקים לחות לעור ומותירים אותו רך ונעים. ויטמין E אף נחשב לנוגד חמצון, מה שמסייע לנו להתמודד עם בעיית הרדיקלים החופשים; כאשר מולקולות חסרות אלקטרונים ומתחילות להיאבק אחת בשנייה כדי “לגנוב” מהן את האלקטרון שלהן. ויטמין E מעניק אלקטרונים למולקולות החסרות ובכך “משיב את השקט לממלכה”. שמן הזית אף עשיר בצורה חריגה בחומצות שומן הבריאות לגופנו כגון אומגה 3, אומגה 9 ועוד חומצות שומן בלתי-רוויות. חומצות השומן הללו מסייעות לנו לבצע תהליכים מהותיים בגוף: הן אחראיות על תהליך בניית הממברנות של התא, הצינורות אשר מעבירים מכל טוב אל התא ומוציאים ממנו את הפסולת החוצה. בנוסף, הם “משכימים” את האנזימים שתפקידם להעביר את המינרלים והוויטמינים דרך הממברנות אל התאים ולהעביר מהתאים את הפסולת שלהם החוצה. הן אף מסייעות להקל את תהליך העיכול בגוף.

כיצד נעשה זאת?

ניקח כף של שמן זית ומספר טיפות של מיץ לימון או שמן אתרי של פרח הלבנדר. המטרה היא ליצור מעין משחה שגם תחטא את הרגליים וגם תהפוך אותן לרכות ונעימות ועל ידי כך, תהפוך את פעילות הסרת העור היבש לפשוטה יותר. נערו את המרכיבים יחד עד שנוצר מרקם חלבי. השתמשו לפני הצורך, רק זכרו לנער את הבקבוק היטב קודם לכן.

סוכר ושמן זית

סוכר יעיל מאוד התמודדות עם בעיות של יובש לכל אורך הגוף. גם הסוכר נחשב יעיל מאוד לטיפול בכפות רגליים יבשות; גם כדי למנוע את היובש, כדאי להשתמש בשילוב של סוכר ושמן זית על בסיס קבוע. המרקם החזק של הסוכר, בנוף לגודלו המזערי, יוצרים את הגרגר המושלם שמצליח לדור לעור שלנו היטב ולסלק את כל העור היבש ממנו. גם העור היבש הקיים יוסר, בשל הגירוי ההולך ונשנה של הסוכר על העור. הסוכר עצמו מאוד מתוק ולכן גם אנטי-בקטריאלי. על ידי כך, הוא “מדביק” את כל הלכלוך, הזיהום והיובש אליו ומנקה היטב את העור. התוצאה תהיה עור רך, נעים וחסר יובש או לכלוך.

כיצד נעשה זאת?

שלבו את כמות הסוכר וכמות שמן הזית באופן שווה, כך שתיווצר לכם משחה להסרת עור יבש. במשחה זו ניתן להשתמש בכל הגוף, כולל אזור הפנים. שטפו את הרגליים במים חמים. הניחו את התערובת על הרגלים והמתינו דקה-שתיים. לאחר מכן, השתמשו בידיים שלכם כדי לעסות את הרגליים עם התערובת. השתדלו לפזר את התערובת לכל אורך הרגל, בייחוד מיקומים יבשים במיוחד כגון בין אצבעות הרגליים והעקבים. עסו את הרגליים במשך 10-15 דקות, כאשר המיקוד שלכם הוא על הסרת העור המת ולא הסבת עונג לעצמכם, אף על פי שאתם כן תפיקו הנאה מהעיסוי החמים, החזק והשומני. שטפו את התערובת בעזרת מים קרים. יבשו את רגליכם והבחינו בתוצאות: רוב העור המת אמור להיעלם ולהותיר אחריו רגל נעימה וחלקה.

דבש

מזה זמן רב, בני האדם לקחו את התואר של “פו הדוב” כ”אוהב הרשמי של הדבש” והחלו לאמץ אותו לחיקם. הדבש בראש ובראשונה הוא חומר אנטי-בקטריאלי חזק בצורה ניכרת: הדבש הוא כה מתוק, עד כי הוא מייבש מאוד את הגוף ו… גם את כל החיידקים שניכרים בדרכו. בנוסף הדבש עשיר במינרלים וויטמינים כגון סידן, אשלגן ו- B5, הנחוצים לגופנו לביצוע תהליכי עיכול בריאים, אגירת נוזלים ושימור השיניים והעצמות שלנו. הדבש אף מכיל אנזימים טבעיים אשר מסייעים להאיץ את תהליך הריפוי של הרגליים, על ידי קשירת לחות לעור שלנו.

כיצד נעשה זאת?

נמלא גיגית במים רותחים, בערך שלושה עד ארבעה ליטרים של מים. נוסיף למים הרותחים כוס שלמה של דבש. הניחו את הרגליים שלכם במים למשך עשר דקות-רבע שעה. אם הרגליים שלכם יבשות שצורה חריפה, כדאי להשאיר אותן בתערובת לעת ארוכה יותר.

בננות

הבננות הטעימות הן פרי ייחודי וטעים אשר נחשב לפופולרי מאוד בארץ. הבננה עשירה באשלגן אשר מסייע להביא לעיכול תקן בגוף ולשמר את מאזן הנוזלים בגוף. הבננה אף מכילה סיבים מסיסים הקרויים פקטין, אשר אף הם תורמים לפעולת אגירת הנוזלים בגוף. כאשר אנו סובלים מיובש ברגליים, חלק מהסיבה היא שאין מספיק נוזלים ולחות באזור הרגליים שלנו. הבננות העשירות יניקו לנו מהמים שלהן וירוו את הצמא שלהן.

כיצד נעשה זאת?

מעכו בננות למשחה אחת אחידה וחלקה. מרחו את המשחה על האזורים היבשים במיוחד בעור הרגליים שלכם. ההמלצה הרווחת היא להשאיר את המשחה עליכם ככל האפשר. אם אתם יכולים לעשות זאת, חבשו את הרגליים שלכם עם המשחה והשאירו אותה ללילה. המינימום המומלץ כדי לראות תוצאות הוא שעתיים. לאחר מכן, שטפו את המשחה בעזרת מים קרים. יש לחזור על הטיפול יומיום עד שהיובש נעלם.

קמח אורז גס

לקמח האורז ישנו מרקם גושי וחזק אשר מתאים בדיוק להכנת פילינג יעיל ושימושי לרגליים שלנו.

כיצד נעשה זאת?

קחו שלוש כפיות דבש ומעט חומץ תפוחים וערבבו אותם יחד. הוסיפו את קמח האורז בהדרגה, עד שתיווצר לכם משחת פילינג בעלת מרקם גס. כדי לייעל את פעילות המשחה, השרו את הרגליים שלכם במים רותחים במשך 20 דקות. לאחר מכן, שפשפו את עור הרגליים עם משחת הפילינג בין חמש דקות לרבע-שעה, תלוי ברמת היובש של כפות הרגליים שלכם. כבר תוך כדי העיסוי, אתם תבחינו כי הרבה מהעור היבש שלכם מוסר מאליו. שטפו את הרגליים עם מים קרים.

חומץ

חומץ נחשב למזון בריא לגופנו, בכמויות קטנות. הוא בעל תכונות אנטי-בקטריאליות עזות, אשר מסייעות לנו להתמודד עם בעיות שונות בגופנו כגון זיהומים, לכלוכים או יובש. בכמות גדולה, חומץ עשוי לייבש את הרגליים, אך בכמות קטנה הוא מסייע לנקות אותן היטב מהעור היבש והלכלוכים שנצמדו אליו.

כיצד נעשה זאת?

במקרה הזה, מומלץ להשתמש במים קרים, שכן שילוב של חומץ ומים חמים יתרום יותר ליובש מאשר להזנה, חיטוי וניקוי. על הכמות לעמוד באופן של 1:3 לטובת המים כלומר, יש להוסיף תערובת חומץ בכמות של רבע מכמות המים שאתם שמים. השרו את הרגליים בעת לילה במשך עשרים דקות עד חצי שעה. לאחר מכן, שטפו את הרגליים היטב, מרחו עליהן קרם או שמן שיזין אותן וגרבו גרביים. יש לשוב הפעולה אחת לשבוע-שבועיים ולא יותר, שכן שימוש מוגזם בחומץ עשוי להביא לפעילות הפוכה שתגביר את היובש ברגל.

שמן קוקוס

בכמויות קטנות, שמן קוקוס נחשב ליעיל מאוד בטיפול בעור יבש, משום שהוא מכיל כמות מרובה של חומצות שומן בריאות לגוף כגון חבורת האומגות, אשר מסייעות לשקם ולרכך את העור. שמן הקוקוס אף נחשב ללוחם של ממש בפטריות וזיהומים בקטריאליים, הודות לאיכויות האנטי-דלקתיות שלו. מה שכן, כמויות גדולות של שמן קוקוס, בדומה לחומץ, עשויות לייבש את העור: כמות מרובה של השמן מונעת מחמצן לחדור לעור ועל ידי כך חונקת אותו ומגבירה את היובש.

כיצד נעשה זאת?

לפני שאתם הולכים לישון, השרו את הרגליים שלכם במים חמים למשך עשרים דקות. מומלץ אף לנסות לגרד את העור המת בעזרת ליפה או מברשת מיוחדת לרגליים. לאחר מכן, יבשו את הרגליים היטב ומשחו את הגוף שלכם בשמן הקוקוס, בכמות שלא עולה על שתי כפות לכל רגל, לכל היותר. גרבו גרביים ולכו לישון עם השמן עליכם ללילה. יום למחרת שטפו את הרגליים היטב. מומלץ להלך בימים אלה עם נעליים פתוחות, כדי לאפשר לרגליים לנשום לאחר לילה בו נאטמו בגרביים (בדרך כלל פחות מומלץ לישון עם גרביים בלילה, אלא לאפשר לרגליים לנשום). חזרו על הפעולה במשך מספר פעמים רצופים עד שאתם מגיעים לתוצאה הרצויה. אם אתם מבצעים את הפעולה רק כדי לשמר את הרגליים, חזרו עליה אחת לשבוע.

 

שמנים אתריים וקרמים

שמנים אתריים שונים כגון שמן לבנדר, שמן סנדלווד, שמן רוזווד ושמן התפוז הם יעילים מאוד לטיפול ביובש בגוף באופן כללי ופרט בכפות ברגליים. כמובן שגם ניתן להשתמש בשמן תינוקות, שמן זית, מעט שמן קוקוס או שמן שקדים. גם קרמים יעילים מאוד לטיפול ביובש ברגליים, אך רובם מכילים גם גורמים מייבשים. קרם מצוין שניתן להכין הוא קרם העשוי משילוב של שמן זי וחמאת שיאה יחד: קחו חמאת שיאה והוסיפו שמן זית תוך כדי ערבוב החומרים (מומלץ לחמם את חמאת השיאה ממש מעט טרם הפעולה, כדי להקל על הערבוב). עשו זאת עד שהמרקם הופך למשחתי.

כיצד נעשה את זה?

השתדלו לשטוף את הרגליים כל לילה טרם השינה במים חמים, כדי לנקות אותן מהלכלוך של היום. לאחר מכן, מרחו את השמן על הרגליים, גרבו גרביים ולכו לישון עם השמן עליכם. בבוקר, שטפו את השמן היטב במים קרים. ניתן לחזור על הפעולה עד ארבע פעמים בשבוע, לכל היותר, כדי לאפשר לרגליים שלכם לנשום.

מה לא לעשות?

כדי לסייע לכל השיטות הנזכרות לעיל להעלים לחלוטין את היובש ברגליים שלנו, יתכן ונאלץ לבצע מספר שינויים בשגרת החיים היומיומית שלנו, אשר תורמים ליובש ברגליים. ראשית, השתדלו לאוורר את הרגליים: לכו לישון ללא גרביים ונעלו נעליים פתוחות מעת לעת. אם אתם נועלים נעליים סגורות, השתדלו למצוא נעליים המאפשרות לרגליים “לנשום”. הימנעו משימוש במוצרי טיפוח המכילים אלכוהול או מלחים, התורמים ליובש ברגליים. השתדלו להימנע ממקלחות רותחות, המסירות את השמנים הטבעיים מהעור. הרבו בשתיית מים. הימנעו מהצטברויות של זיעה ברגליים והקפידו להחליף גרביים יום יום.

יובש ברגליים איננו מהנה כלל וכלל, אך זו בעיה שיחסית קל לטפל בה. כל שעליכם לעשות הוא להתמיד יומיום כדי להגיע לתוצאות. אם תקפידו להימנע מהגורמים או הפעילויות שמביאים להיווצרות היובש, לא תאלצו להתמודד עמו שוב לעולם.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.