איך להיות פחות רכושני כלפי בן/בת הזוג

איך להיות פחות רכושני כלפי בן/בת הזוג

בני הזוג שלכם אומרים לכם שאתם חנוקים? מרגישים שאתם מחדירים תוקפנות למערכת היחסים שלכם? אתם מרגישים שאתם מאבדים את בני הזוג שלכם בכל פעולה שאתם עושים? אולי הגיעה העת למצוא פתרון קבוע, שיסייע לכם להיפטר מתחושות הרכושנות המעיקות אחת ולתמיד.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

התוודעו לסימנים

רכושנות היא התנהגות שנפוצה ברוב מערכות היחסים ויכולה לנבוע ממכלול של סיבות, שנחקור בהמשך המאמר.

לפני שאתם למדים כיצד להימנע מהתנהגות רכושנית, ראשית כדאי לכם לנסות וללמוד לרסן אותה, כך שלא תמשיך “לזרוע זרעי הרס” במערכת היחסים שלכם.

נסו לחשוב עם עצמכם “מתי אני מרגיש רכושני במיוחד?”. האם אתם מגיבים למבט של מישהו אחר? התנהגות מסוימת או משהו מסוים שבני הזוג שלכם אומרים לכם? סיטואציות מסוימות שפשוט גורמות לכם להרגיש לא בטוחים?

קחו דף ועט ותרשמו לכם את החוויות האחרונות, בהן אתם זוכרים שהבעתם רכושנות או שבני הזוג שלכם טענו כי הבעתם רכושנות. נסו לחשוב עם עצמכם מתי התחלתם להרגיש רכושניים, מה גרם לתחושה להתגבר וכמה זמן עבר, עד שהתפרצתם.

האם יכולתם “לדחות את הקץ?”, האמת שכן; ברגע שתלמדו מתי אתם מתחילים להרגיש את התחושה הרכושנית, תוכלו לבלום אותה לפני שהיא יוצאת מכלל שליטה.

קחו הפסקה

הכוונה היא לא להפסקה משותפת, אלא דווקא הפסקה פרטית, זה תוכלו “לנקות את הראש שלכם”, כך שתוכלו להימנע מהתנהגות רכושנית.

אתם יכולים להביע התנהגות רכושנית בכל עת: כאשר מתחילים עם בני הזוג שלכם או מביטים בהם בצורה שלא אהבתם, כאשר בני הזוג שלכם יוצאים באופן ספונטני ואתם מרגישים שאתם רוצים שיישארו לידכם עוד ואפילו כאשר אתם מנסים לתפוס אותם מספר פעמים והם לא עונים… הראש מתחיל לחשוב, להתגעגע ולפתח את הרכושניות המעיקה.

כדי להצליח ולהימנע ממצבים כאלו, נסו להתרחק מהסיטואציה למספר דקות ולמצוא מקום להירגע, כך שתוכלו לסדר את המחשבות שלכם.

אם אתם במסעדה או בבית, לדוגמא, תרצו כי עליכם ללכת לשירותים ומהרו להגיע לשם, לפני שתתפרצו.

כוח האובייקטיביות

דווקא כאשר אתם לבד עם עצמכם, כדאי לכם לנסות ו”לצאת מהראש שלכם”. רוב בני האדם רואים את העולם בצורה מאוד סובייקטיבית כלומר, לפי מה שהראש שלהם מספר להם: הם יכולים לראות סיטואציה באופן אחד, בעוד שאחר יפרש אותה בצורה שונה לחלוטין. מסיבה זו כאשר אנשים משווים גרסאות של סיפורים, בדרך-כלל קיים שוני בינן.

כאשר אתם ביליתם את זמנכם עם בני הזוג שלכם כעת, אתם בעצם תפשתם סיטואציה בצורה מטעה, שגרמה לכם לאבד את הביטחון: אתם מאמינים כי מי שהביט בבני הזוג שלכם מעוניין וחוששים שהם יתעניינו בחזרה. אתם חוששים שבני הזוג שלכם יצאו מהבית ולא ישובו יותר. אתם מפחדים שהם לא עונים לכם, משום שהם לא רוצים לדבר עמכם… אבל האם זוהי באמת הסיטואציה? כנראה שלא!

רוב הפעמים, אתם פשוט גורמים לסיטואציה להיראות חמורה יותר בראשכם וחבל, משום שאתם יוצרים סיפור שלם שלא באמת קיים ועל ידי כך – יוצרים לעצמכם לחץ שמוביל להתנהגות הרכושנית.

אינכם יכולים למנוע את הגירוי שמוביל אתכם למחשבה הזו, אך אתם בהחלט יכולים להתמודד עמו בצורה רגועה יותר: נסו להרגיש את התחושה הפיזית, שגורמת לכם להרגיש רע. התחברו אליה והתנהגו אליה כאל חברה.

למדו לנחם את עצמכם: “הכול בסדר, הם לא הולכים לשום מקום, אין לי סיבה להביע חוסר ביטחון, אני מפרש/ת את הסיטואציה בצורה אגרסיבית מדי…”.

נסו לדמיין את הסיטואציה מחדש בראשכם ולהבין למה ני הזוג שלכם באמת התכוונו. גם אם אתם לא יכולים ליצור עמם קשר כעת, נסו להבין כי עוד חמש שעות מעכשיו, אתם ודאי כבר תדעו מה קורה איתם וככל הנראה – הם פשוט לא יכלו לענות לטלפון…

ככל שתלמדו למצוא את ההיגיון במקרים המרגיזים הללו, כך יהיה לכם פשוט יותר להתמודד עמם בעתיד, עד לכדי מצב שבכלל לא תזדקקו ל”הפסקה”; פשוט תוכלו להרגיע את עצמכם באותו רגע, באמצעות נחמה עצמית והיגיון.

למדו להביע את עצמכם

תקשורת היא הדבר המהותי ביותר בכל מערכת יחסים, בייחוד אם אתם חשים כי קיימת בעיה ביניכם.

כמו שהזכרנו, רוב הפעמים הסיטואציה הבעייתית מתרחשת רק בראשנו, כך שיתכן ובני הזוג שלנו כלל לא מודעים לקושי שאנו חווים. לכן, כדאי לנו לנסות ולדבר עמם על מקרים ספציפיים, בהם הרגשנו צורך להפגין רכושנות: נסו לגשת לבני הזוג בצורה נעימה ועדינה ודאגו להסביר להם כי אתם מנסים להתמודד עם בעיה שאתם רוצים לפתור, כדי לחזק את מערכת היחסים שלכם.

תארו בפניהם את המקרים הספציפיים, בהם חשתם רכושניים וכעוסים. נסו להסביר להם מדוע הרגשתם כך ושאלו אותם מה הם חשבו על אותה סיטואציה בדיוק; האם הם חשו כמוכם? האם הם היו מרגישים כמוכם?

צברו ביטחון משותף

רוב הפעמים, בני הזוג יאמרו לכם שהם בכלל לא ראו את הסיטואציה כמוכם והם מצטערים שאתם מרגישים כך, משום שהם באמת מחויבים לכם לחלוטין. במצב כזה, עליכם להבין כי הבעיה היא שאין לכם די ביטחון במערכת היחסים, כדי לחוש נינוחים בה; אתם כל כך מפחדים שיעזבו אתכם, עד שכל סיטואציה שאפילו רומזת לכך נתפשת בעיניכם כמאיימת.

כדי להצליח ולפתור את התופעה לחלוטין, כדאי לכם לדבר עם בני הזוג שלכם ולבקש מהם לסייע לכם לבנות ביטחון משותף בקשר שלכם, כך שתוכלו להרגיש כי אתם יציבים ואין צורך לפחד. אתם תהיו חייבים לבקש את עזרת בני הזוג שלכם, משום שרק הם יוכלו להפיח בכם את תחושת הביטחון, לה אתם כה משתוקקים.

אתם יכולים לבקש מהם לחזק את הביטחון שלכם, על ידי כך שיזכירו לכם יומיום שהם אוהבים אתכם במילים או בצורות שונות ומגוונות: יכתבו לכם פתקים קטנים, יבדקו מה שלומכם לעיתים קרובות יותר, ינסו להפתיע ולרגש… במילים אחרות – ישקיעו יותר. כמובן שיהיה עליכם להשקיע בחזרה, כדי לשמור על מאזן כוחות במערכת היחסים.

אתם אף יכולים לנסות ו”לעלות שלב” במערכת היחסים שלכם (לתת מפתח לדירה, לעבור לגור ביחד, לאמץ חיה ביחד, לקנות רכב ביחד, לעשות קעקוע ביחד, לפתוח עסק ביחד, להציע נישואין…), אם אתם מרגישים שאתם מוכנים, כדי לחזק את תחושת המחויבות ביניכם.

זכרו מתי להתנצל

דרך מצוינת להרחיק את בני הזוג שלכם היא להביע התנהגות רכושנית ואף על פי שלמדתם לרסן אותה ויידעתם את בני הזוג שלכם – לפעמים אתם תתקשו לעצור בעצמכם.

בסופו של דבר, אינכם יכולים להיות מודעים למעשים ולמחשבות שלכם 24/7 ומשום שמדובר בתחושה תוקפנית, יתכן מאוד שהמו שלכם “ירוץ” ופשוט לא תוכלו לעצור את עצמכם.

במקרים כאלו, מה שחשוב לעשות הוא להכיר באשמה שלכם: בהבנה כי הגזמתם, כי עשיתם משהו לא בסדר ועל ידי כך הבאתם לתוצאה הפוכה ממה שרציתם – גרמת לבני הזוג שלכם להתרחק.

כדי להשיב את הסדר על כנו, הקפידו להתנצל ולהסביר לבני הזוג שמדובר בבעיה ששניכם מודעים אליה ואתם עובדים עליה עם עצמכם ויחד עמם. אמרו להם שמדובר בדפוס ארוך שנים שעליכם לשנות כעת וכמו ש”רומא לא נבנתה ביום אחד”, כך התנהגות לא יכולה להשתנות לאחר שבוע או אפילו חודשיים. ספרו להם על כל הפעמים בהן כן הצלחתם לעצור את עצמכם והבטיחו כי עם הרבה השתדלות, מאמץ משותף ואהבה מצדם – אתם כן תצליחו לשבור את המנהג המגונה.

משהו מסתתר מאחור?

כיצד בני בזוג שלכם קיבלו את השיחה? האם הם משתדלים ומנסים לחזק את הביטחון האישי שלכם במערכת היחסים? האם אתם מרגישים שהכול כשורה ביניכם?

תחושה של רכושנות יכולה להציג את עצמה גם כ”נורת אזהרה” שמשהו לא בסדר שמערכת היחסים שלכם, גם אם אינכם בטוחים מהו.

גם במצב כזה כדאי לכם לדבר עם בני הזוג שלכם ולשתף אותם במחשבות שלכם. שאלו אותם כיצד הם מרגישים בנוגע למערכת היחסים שלכם ובנוגע אליכם, האם הם מרגישים בטוחים או שיש משהו שמפריע להם?

יתכן וקיימת בעיה מסוימת שאתם כלל לא מודעים אליה וברגע שתיחשפו אליה, תצליחו להבין מהו מקור הרגשות הרכושניים שלכם. נסו לדבר על הבעיה באריכות ולפתח תכנית, שתסייע לכם להתמודד עם הקושי. ככל שתצליחו להשתפר, כך יהיה לכם פשוט יותר להרגיש בטוחים במערכת היחסים שלכם ובעצם, “להרוג שתי ציפורים במכה אחת”.

כמובן שיתכן והכול בסדר ואתם פשוט מדמיינים את הקושי, בשל החשש כי בני הזוג יעזבו. במקרים כאלו, הקפידו להסביר להם מהיכן הגיעה השאלה – עקב תחושת הרכושנות שלכם. האמת שאלו הן חדשות טובות; משום שאתם מודעים לבעיה היחידה הזו זה מכבר ומוכנים לפתור אותה ביחד.

בטחון עצמי

לפעמים הבעיה אינה טמונה במערכת היחסים שלכם, אלא בכם: פסיכולוגים רבים יאמרו לכם כי כדי לייצר “אנחנו” יציב ובטוח, ראשית עליכם לקיים “אני” שהוא כזה.

האם המוח שלכם “מתנכל” לכם במחשבות רעות ושליליות? האם אתם מרגישים בודדים לעיתים קרובות? האם אתם אוהבים את עצמכם? אם השבתם “כן, כן ולא”  – אתם אכן סובלים מחוסר ביטחון עצמי ובמילים אחרות, מאמינים כי אינכם ראויים לבני הזוג שלכם.

ביטחון עצמי דורש מכם עבודה עצמית: הבנה כי המחשבות השליליות הן פרי היצירה שלכם בלבד, כי אתם אנשים מדהימים וייחודיים וכי יש לכם הרבה מעלות, שכנראה שכחתם מהן לחלוטין.

כל פעם שאתם חשים ברע, נסו להתחבר לתחושה הפיזית שאתם מרגישים ולנחם אותה, להתייחס אליה כאל חברה ולראות אותה באור חיובי. הבינו כי היא חלק בלתי-נפרד מכם ולכן, כדאי לכם לאהוב אותה.

הקפידו לומר תודה יום-יום על כל הדברים הטובים בחייכם (אתם אפילו יכולים לקנות יומן ולרשום בו תודות) והכירו בכל המעלות והתכונות הטובות שלכם. התעלמו מהמחשבות השחורות והשליליות בראשכם; ללא קהל, הן פשוט יתנדפו מחייכם עם הזמן.

גם במצב זה, כדאי לכם לחלוק את הקושי עם בני הזוג שלכם, כך שיתוודעו לקושי שלכם ויוכלו לסייע לכם מרחוק: לעודד אתכם, לומר לכם שאתם אהובים, שאתם לעולם אינכם לבד ולהחמיא לכם על כל הצלחה.

זכרו לדאוג לעצמכם

אתם כל כך רוצים לשמר את בני הזוג שלכם קרובים, אז אתם דואגים להם, מתייחסים אליהם כאל בני אצולה ועושים עבורם הכול. במצב זה, מופר מאזן הכוחות שתיארנו קודם לכן. גם הפרה כזו עלולה להוביל לתחושות של חוסר ביטחון ורכושנות, משום שאתם חשים כי אתם נותנים כל כך הרבה – אך מקבלים מעט מאוד בתמורה.

כמובן שבכל מערכת יחסים ישנה מערכת הדדית של “תן וקח”, אך לצד זאת עליכם לדאוג לעצמכם. האם אתם עושים זאת?

כדי להצליח וליהנות מכל מערכת יחסים, אתם חייבים לפנות מקום גם לעצמכם: לדאוג להכין לעצמכם אוכל, להתקלח, להתפנק, לישון טוב, לבצע פעילות גופנית, לפנות לעצמכם זמן לבד וכדומה…

החופש והאיכות של חייכם הם חלק מהותי ממערכת היחסים שלכם, משום שכך אתם מרגישים כי היא נותנת לכם את המקום לפרוח, לצד האהבה שלכם. כשתבינו שאתם גם זקוקים ל”לבד” שלכם כדי לבנות את עצמכם יציבים יותר, יהיה לכם את הכוח לבנות את מערכת היחסים שלכם – חזקה ובטוחה יותר.

 


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.