אומנות בניית מערכות היחסים העסקיות שתסייע להצלחת הקריירה שלכם

אומנות בניית מערכות היחסים העסקיות שתסייע להצלחת הקריירה שלכם

 הכוח והצורך בקיום של מערכות יחסים טובות ומהימנות בעולם הקריירה, הם כאלו שאי אפשר להדגיש אותם מספיק. יום-יום, אינספור אנשים מתקשרים אחד עם השני, במטרה להתקדם, ללמוד ואף לקדם את עצמם בעולם הדרגים.

לעומתם, ישנם אנשים רבים שפשוט מעדיפים להעביר את חייהם בכלל ואת חיי העבודה שלהם בפרט בין הכיסאות: הם יעדיפו להימנע מאינטראקציות מיותרות, שיחות חולין אגביות ואף להתנהל עם כמה שפחות עמיתים, במהלך יום העבודה שלהם. להיות כמה שפחות תלויים באחר. אולי, רק אולי… אם יהיה למישהו יום הולדת הם יזכרו לומר לו שלום, אבל היום-יום שלהם בעבודה מתחיל לבד ונגמר בדיוק באותו אופן.

יתכן מאוד כי אותם אנשים נהנים מהקריירה שלהם ואף מהשלווה הזו, אך הם יאלצו  ליהנות ממנה כל חייהם, משום שאיש לא ישמע עליהם ולכן, לא יקדם אותם בהתאם. זכרו! אתם המנכ”לים של הקריירה שלכם והיחצ”נים הכי חזקים שיכולים להיות לכם – אם אתם לא תלחמו למען עצמכם, למה שמישהו שלא מכיר אתכם יעשה זאת?

אם אתם באמת רוצים לבנות קריירה עוצמתית, להגשים אינספור מטרות וליהנות מכוח ההצלחה – אתם חייבים לבנות מערכות יחסים חיוניות במקום העבודה ואף מחוץ הלו.

למה?

אז קצת דיברנו על ה”למה”, אבל אם עדיין לא השתכנעתם… כדאי לכם להתוודע לשלושת הקבוצות השונות, שמשפיעות משמעותית על מסלול העבודה שלכם.

הלקוחות שלכם, למשל, הם כמובן האנשים שלהם מגיע היחס הטוב ביותר: בין אם אתם נותני שירות או מתמודדים עם לקוחות שונים בפגישות, במשרדים ואפילו באמצעות המייל – תמיד מומלץ ולפתח איתם מערכת יחסים חמה, אוהבת ואדישה לקונפליקטים או ויכוחים קטנוניים. הלקוחות שלכם מחפשים אנשים שיוכלו לסייע להם בנושא מסוים, באופן האופטימלי והנעים ביותר. אם תוכלו לספק להם את השירות הזה – הם לא יחליפו אתכם לעולם.

כמובן שפעמים רבות, הלקוחות שלנו הם לא האנשים שדואגים למשכורת שלנו, לכן שתי הקבוצות הבאות הן הרבה יותר משמעותיות לקריירה שלנו – עמיתינו לעבודה והבוס הגדול.

יש לציין כי כאשר תיאור העבודה שלנו כולל עיסוק עם לקוחות, ספקים או התנהלות עם אנשים למיניהם במהלך היום – עמיתנו לעבודה והבוס שלנו ישפטו את הפרודוקטיביות וההתנהלות שלנו במקום העבודה בחומרה – בהתאם לאופן שבו אנו מתנהלים עם הלקוחות שלנו. לכן, מהותי להעניק יחס חם ושירות טוב – שפעמים רבות יביא גם לשבחים וברכות בפני הממונים עליכם – והם ישימו לב לכך!

עמיתיכם לעבודה הם חלק מהותי מהקריירה שלכם: מעבר לעובדה שאתם רואים אותם יום-יום והרבה יותר נעים, להגיע לעבודה ולשאול מה נשמע במקום להתחבא מיד מאחורי שולחן העבודה… רוב הפעמים, אתם תזדקקו לעמיתים הללו, כדי שתצליחו לבצע את העבודה שלכם כראוי.

אם תדאגו לחבור לעמיתיכם לעבודה, אתם תשימו לב כי הם יהיו יותר מוכנים לעשות בשבילכם, לפנות לכם זמן ולא לשים את המשימות שלכם בתחתית הרשימה.

בנוסף, כאשר מכירים אתכם – מתוודעים אליכם! שארית העובדים ישימו לב למוסר העבודה שלכם, להשקעה שלכם ויזכרו את השיחות החיוביות שניהלתם – כל הטוב הזה יביא אותם לפנות אליכם לעצה או שאלה, לבקש לעבוד עמכם באופן ספציפי ואף למליץ עליכם לקידום.

הבוס, הוא כמובן האדם שעליכם להרשים יותר מכל. יהיה לכם הרבה יותר פשוט לעשות זאת, אם תתחברו לשאר העובדים – משום שכל אחד יוצר אינטראקציה מסוימת עם הבוס; חלק שטחית יותר וחלק עמוקה יותר. ככל שתעמיקו את היחסים עמם, כך תרוויחו את האמון והביטחון שלהם בכם. אם הבוס שלכם ישים לב לכך ואף ישמע על כך מיתר העובדים – הוא יתחיל לפתח כלפיכם הערכה וביטחון בפני עצמו.

אמון, הוא דבר שמאוד לא פשוט לבנות במקום העבודה: הוא מצריך זמן, ביטחון ויכולת להיות נראה – שישימו לב אליכם, שיראו שאתם יכולים, יראו שאתם עושים. ברגע שתצליחו לרכוש את אמונו של הבוס שלכם – היו בטוחים כי הקידום בדרכו אליכם. זאת ועוד, הסיכויים גבוהים כי אתם תמצאו הרבה טוב וחיובי, בזכות פתיחת הדלת למערכות יחסים עסקיות.

העמקת הקבוצות החברתיות

בחברה, במשרד, בבית-החולים או בכל מקום עבודה, רוב הפעמים אתם תפגשו בעמיתים שעובדים עמכם יום-יום ובאנשים חיצוניים: ספקים, מורי דרך, לקוחות… שגם עמם, מאוד כדאי לכם לפתח מערכת יחסים עמוקה:

  • הבוס – אם יש לכם מספר ממונים, דאגו ליצור קשרים חברתיים ועסקיים עם כולם – אינכם יכולים לדעת מי מהם ישים לב אליכם, יעריך אתכם לטובה ויסייע לכם לקחת צעד קדימה בקריירה שלכם: כדאי לכם לדאוג לתקשורת פתוחה ומתמשכת עם הבוסים שלכם. היו ברורים במטרות שלכם ובסדר העדיפויות שלכם, התייעצו עמם באשר לתכניות וצעדים שאתם מתכננים לנקוט ודעו מהם הנושאים שחשובים להם והדגשים שקריטיים עבורם – כך שישימו לב לכך שאתם מבצעים אותם, פועלים לקראתם ומתייעצים עמם בנושאים אלה – כדי שייהנו מהתוצאה האיכותית ביותר עבורם.
    בנוסף, יותר ממומלץ כי תנסו ליזום כמה שיותר – אסטרטגיות חדשות, השפעות ורעיונות מקוריים – הם מה שהבוסים שלכם באמת מחפשים.
  • העמיתים לעבודה – כאשר אתם חוברים לעמיתים לעבודה, אתם מוצאים חבר בין כל האנשים – שיוכל לעזור לכם בכל מצב. זהו דבר מופלא לדעת שיש מישהו בעבודה שאתם יכולים לסמוך עליו: במקרה ששכחתם, במקרה ואיחרתם או אם אתם פשוט זקוקים לעזרה בעבודה שלכם. התחושה הזו שאתם לא לבד, קורסים תחת הנטל, אלא עם עוד מישהו, שאכפת לו מכם ורוצה להושיט לכם יד – היא מדהימה. תקשורת מרובה, אך פרודוקטיבית וממוקדת בעבודה, אף תסייע לממונים שלכם להתוודע אליכם באופן עמוק יותר.
  • הלקוחות שלכם – מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם, הן אלה שייקבעו אם הם יבחרו בכם על פני אחרים, אם הם יחושו כי הם יכולים לסמוך עליכם להעניק להם את השירות הטוב ביותר, את המוצר הטוב ביותר או את הפתרון הטוב ביותר. מערכות יחסים איכותיות, יבטיחו כי הם ישובו בשנית ואף ישבחו אתכם בפני הממונים שלכם. אם הלקוחות שלכם אף יעבדו עמכם בעתיד (אם אתם בכוח אדם, למשל), יותר ממומלץ שתנסו ליצור עמם את מערכת היחסים הנעימה ביותר, כך שיזכרו אתכם לטובה.
  • מורי דרך – יש אנשים שפשוט גורמים לנו להרגיש יראת כבוד כלפיהם, לכבד אותם ולהעריך אותם יותר מכל, משום שהם עושים את הבלתי-אפשרי מבחינתנו או שהם מצויים היכן שאנו רוצים להיות או שהם פשוט פועלים באופן כה איכותי, כה פשוט, כה נכון – שאנחנו פשוט רוצים ללמוד מהם כל כך הרבה.
    אז למה לא באמת? כדאי לכם לשמור על קשר עם בוסים קודמים שלכם, עם אנשים חכמים שנגעו בחייכם ובעיקר עם אנשים בעלי השכלה בתחום שלכם, שיוכלו לייעץ לכם בנושאים שונים, באופן ממוקד.
    תמיד כדאי לכם לנסות ולהתייעץ עם כמה שיותר אנשים, לפני שאתם בוחרים לבצע פעולה חדשה או קריטית לעתיד העבודה והחברה – אותם מורי דרך הם בעלי ניסיון וידע רב, לכן פעמים רבות הם יכולים לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה ביותר. זאת ועוד, הם יכולים להמשיך וללמד אתכם כל החיים – אודות אינספור נושאים שונים ומגוונים, שיביאו אתכם למקום שאתם רוצים – אי שם לצדם, בפסגה.

למדו להעריך

תודה היא מילה טובה וחזקה, שעוזרת להרבה אנשים להרגיש כי הם תרמו מזמנם כיאות. כדאי לכם לזכור לומר לבוסים שלכם, לעמיתיכם שלכם ואפילו לחברים שלכם תודה – על כל עצה, עזרה או פשוט התייחסות אליכם.

נבין אם הם עזרו לכם לפתור קונפליקט או בעיה, לבנות מצגת או פשוט נתנו לכם יום חופש שהייתם צריכים – זכרו כי מדובר בכביש דו-סטרי ולכן, יהיה עליכם להציע את עזרתם שלכם בעתיד, אם אתם מתכוונים להמשיך אותו.

נצלו את זמנכם נכונה

במאה ה- 21, לאף אחד אין יותר מדי זמן: עבודה, לימודים, ילדים, סידורים, בני זוג, משפחה, חברים זה מכבר… מה נשאר מ- 24 שעות לאחר כל כך הרבה?

לא יותר מדי. מסיבה זו, כאשר מדובר במערכות יחסים בעבודה – הקפידו לבחור אותן בקפידה: נסו למצוא אנשים טובים, שאוהבים לעזור ולהושיט יד, שתוכלו להסתדר איתם גם במובן האישי ואף להיות חברים של ממש עמם. אך החשוב ביותר – אתרו את האנשים, שיכולים להוות את המקפצה שלכם לקידום הבא.

מערכות יחסים בריאות ואוהבות שכאלו, יסייעו לכם לעבור את יום העבודה באופן כיפי יותר ואף לדעת, כי אתם במקום גבוה בעבודה מבחינה חברתית ובעתיד – אתם עשויים להרוויח ממנו באופן מקצועי.

תנו את כל מה שיש לכם

כאשר אתם לוקחים מאחרים, מתחברים אליהם ושואפים לטפס לראש פסגת החברה שלכם – זכרו כי אתם חייבים לתת יותר מכל – ולקחת כמה שפחות.

כן, יותר ממומלץ להקשיב לעצות, לבקש עזרה, ללמוד דברים חדשים, אך עשו זאת במידה – שתחמיא למה שאתם נותנים בחזרה: העצות שאתם מחלקים בחזרה, המוצרים או הפרויקטים שאתם עובדים עליהם עבור הבוסים שלכם, הקפה שאתם קונים לחבר לעבודה שעזר לכם ללמוד תוכנה חדשה…

שוב, מדובר בכביש דו-סטרי – אז תדאגו שהוא יהיה כך משני הצדדים. גם אם אתם מרגישים שלא מצפים מכם – כשיראו שאתם עושים ונותנים מעצמכם, אתם תתוגמלו בהתאם.

היו חברתיים במידה המתאימה

רוב הפעמים, חברויות אמיתיות לא נרקמות במקום העבודה, אלא מחוץ הלו. זאת ועוד, חברויות שמתרחשות בעיקר במקום העבודה הן לרוב הרסניות, משום שהן פוגעות בפרודוקטיביות שלכם ואף גורמות לעמיתים שלכם ולבוס שלכם לראות אתכם כעצלנים.

לכן, כדאי לכם לנסות וליזום כמה שיותר יציאות אחרי העבודה: בהתחלה נסו להזמין את כולם, כדי להיראות חברותיים ולתרום לגיבוש הכולל של החברה, מה שהבוס שלכם יאהב לראות. לאחר שאתם מתחברים לאנשים ספציפיים, תוכלו לצאת עמם לארוחות צהריים, להתעמל עמם בהפסקות, ללכת עמם לסדנאות של תחום עניין משותף או פשוט לצאת עמם בערב.

דאגו שהאנשים שאתם מתחברים אליהם, הם אנשים מפתח בחברה שלכם. אתם לא תמיד חייבים לדבר על עבודה או אפילו להתעסק בה באופן ספציפי, אך מהותי שהחברות הזו תסייע לאנשים הללו לראות אתכם בחברה, לראות כמה אתם משקיעים ולעזור לכם להתקדם.

צאו מאזור הנוחות

יתכן והדבר יישמע לכם מעט הזוי ואפילו מפחיד, אך הדבר המומלץ מכל – הוא להרים את הטלפון ולהתקשר לאנשי המפתח הללו. כן, כן, פשוט לבחור את האנשים שאתם רוצים ופשוט להתקשר.

אולי חלק לא יכירו אתכם, אולי חלק בכלל ינתקו לכם – אך המעט שיקשיבו לכם, הם אנשים שבעד שיתוף פעולה, בעד חברתיות במקום העבודה ומאמינים כי יחד, תוכלו כולכם להגיע רחוק יותר ביחד. אלו הם אנשים שכדאי לכם לשמור קרוב ללבכם ולשאפתנות העסקית שלכם. אתם תופתעו לגלות כמה זה מדהים – פשוט ליצור קשר כה מהיר ואיכותי, בדיוק עם מי שרציתם, שממנו תוכלו ללמוד ולהתפתח רחוק.

תעזרו לאחרים להצליח

והדרך הטובה ביותר להצליח? להושיט יד כמה שיותר, לתת לאחרים ולא לצפות לתמורה, להדריך, ללמד ולהעביר כמה שיותר מידע – ולדאוג שהאנשים הנכונים יראו אתכם עושים זאת.

איזה כיף זה שמישהו אומר לכם שהוא מוכן לעזור לכם בכל דרך? שהוא שם בשבילכם? שאתם רק צריכים להרים את הטלפון והם יהיו שם? אלו הם האנשים שאתם צריכים להיות.

על ידי כך, אתם תעניקו לסביבת העבודה שלכם הרבה ביטחון, הרבה נכונות לפנות אליכם ולהתייעץ עמכם, תרוויחו מקום של כבוד בחברה ורוב הפעמים – אף תתוגמלו בהתאם.

קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.