ללמוד לרפא את הלב שלנו – איך להתגבר על מצב רגשי קשה במיוחד

ללמוד לרפא את הלב שלנו – איך להתגבר על מצב רגשי קשה במיוחד

אפשרו לעצמכם להתאבל על הקשר

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

גם האנשים החסונים והמחוספסים ביותר בעולם מתאהבים וגם לבם שלהם נותץ לרסיסים מפעם לפעם. לכולנו זה קורה וכולנו מכירים את התחושה הקשה: הכאב בלב, חוסר ההבנה, ההלם, הכעס, העצב, הדמעות, תחושות הדיכאון וחוסר האונים… כולנו חווינו את זה. אנשים רבים מאמינים כי אם הם פשוט יעמידו פנים ששום דבר לא קרה, הכול יהיה בסדר באורח קסם. לצערנו, כולנו בני-אדם וכולנו סובלים מרגשות לטוב ולרע. כדי להצליח להתמודד עם הכאב, אנו חייבים להכיר בעובדה כי אנו פגיעים ופגועים, כי היינו חלק משניים ואין אנו יותר, לנסות להבין את הסיבה ולאפשר לה להדהד בלבנו. מותר לנו.

מה זה מותר?! מומלץ ומחובתכם לאפשר לעצמכם להתאבל על הקשר: תשכבו כל היום במיטה בוכים ותקשיבו לשיר שלכם, תלכו לשתות קפה לבד בבית הקפה שבו הייתם יושבים, תראו יחד את הסרט שהכי אהבתם בהבנה מלאה כי זה כבר לא הסרט שלכם עוד וכנראה לא תצפו בו זמן רב, תאכלו אוכל שהייתם אוכלים ביחד, תסתכלו בתמונות, תבכו לכל מי שמוכן לשמוע, תעשו את כל מה שהייתם רוצים לעשות איתם, אך אינכם יכולים עוד, משום שאינכם ביחד יותר.

השלב הזה הוא השלב הקשה ביותר בקץ מערכת יחסים, אך הוא גם המהותי ביותר: אם באמת אהבתם את בני הזוג שלכם, אתם חייבים להרגיש את הכאב עקב האובדן כדי להצליח ולהשתחרר מהם ולהמשיך הלאה. ככל שתאפשרו לעצמכם לבכות יותר, להתאבל יותר ולכאוב יותר – כך תחלימו מהר יותר. אל תרגישו רע על מה שאתם עושים – כולנו חווינו פרידות בחיינו וכולנו עברנו את השלב המתסכל הזה. האשמה שתעמיסו על עצמכם רק תוסיף לקושי וגם אם תרצו בכך או לא – אתם תתמוטטו רגשית בשלב כלשהו, הבחירה בידכם אם לעשות זאת בפרטיות שלכם או באמצע מצגת בעבודה.

יש לציין כי התאבלות על קשר כן עשויה להתארך מעל למצופה, אך לא אמורה להיות מעבר לחודש-חודשיים, כל עוד מדובר בפרידה מבחירה, גם אם הקשר היה מעל חמש שנים. בסופו של דבר, יש להכיר בעובדה כי לכל דבר יש סוף, כך גם לתקופת החסד הזו.

אל תלכו לאיבוד שם בפנים

לעיתים אנו מצויים עמוק כל כך “בתוך המערבולת” שאנו מתקשים להסתכל לצדדים, כך שכל מה שמגיע לקראתנו נדמה כמו משאית ש”תדרוס אותנו סופית”. אין לנו כוח, אנו לא מצליחים לישון והתיאבון הוא רק זיכרון רחוק.

כמובן שמדובר בפרספקטיבה שגויה. כדי להצליח “לצאת מהבוץ ,”יש להאמין כי זה יקרה.  כאשר אנו מתמודדים עם משבר שאנו מתקשים לצלוח, עלינו לזכור כי קשה ככל שיהיה – כבר עברנו משברים בחיינו ואנחנו גם נעבור עוד משברים רבים, כמו גם כל אדם אחר בכדור הארץ. אם הם הצליחו  –אין סיבה שלא תצליחו אתם. זכרו כי ככל שקשה לכם כרגע, מדובר במשבר אחד שיתכן והוא מאוד אינטנסיבי, אך בסופו של דבר זהו לא סוף העולם והחיים ממשיכים .

נסו להתמקד באספקטים אחרים בחייכם ולחזור לשגרה או אפילו לבנות שגרה חדשה שמתאימה אך ורק לכם. נסו ללמוד משהו חדש או להיכנס למסגרת חדשה, לפגוש אנשים חדשים, לבלות עם הישנים …אל תישארו כל הזמן בבית עם מחשבה אחת מעיקה, הדבר לא יטיב עמכם ולא יסייע לכם להתגבר על הקושי.

הבינו מדוע זה קרה… והתקדמו הלאה

ברוב הפרידות בני הזוג מספקים סיבה לפרידה, בייחוד אם מדובר בקשר ארוך טווח. הבעיה היא שכאשר אנו שומעים כי מבקשים להיפרד מאתנו, אנו לא שם עוד. בואו נודה – כשמערכת היחסים שלנו מתפוצצת אל מול עינינו – אין אנו תמיד מסוגלים להכיל או להבין את הסיבה המסופקת עבורנו. יכול להיות שלדעתנו אין הסיבה מספקת, אולי אנחנו פשוט לא מבינים, אולי אנחנו לא במקום להבין כרגע… אך אין הסיבה משנה משום שזה קרה – נפרדתם. מהותי להבין מדוע נגמר הקשר כך שתוכלו לסגור מעגל, להפנים, להבין ולהמשיך הלאה. הדבר אף מקנה מעין תחושה כי למדתם מהקשר האחרון ואתם חכמים יותר לקשר הבא.

מצאו כתף תומכת לבכות עליה

כאשר אנו נפרדים מבני זוג ומוצאים עצמנו לבד ,חשוב לזכור כי אין אנו לבד כלל – אנו עדיין אפופים בעשרות חברים ובני משפחה שאוהבים אותנו יותר מכל ורק מחכים להקשיב לנו! אם כך ,מדוע לא לנצל זאת?! בני אדם הם יצורים חברתיים שאוהבים לדבר ופעילות ה”פריקה “של הכאב הרגשי בהחלט מסייעת להרגיש טוב יותר.

לכן יותר ממומלץ להרים את הטלפון ולהתקשר לכל החברים ,כל בני המשפחה ,לשוחח עמם בטלפון ולהזמין אותם אליכם, לצאת או לפנות אליהם. מה שחשוב הוא שתדברו על הכאב שלכם ,הכעס שלכם ,חוסר האונים שלכם ותבכו .כן ,תבכו וכמה שיותר .ככל שהקרובים האהובים שלנו יהיו שם בשבילנו וינחמו אותנו, יהיו לכתף התומכת לה אנו זקוקים בשעת משבר שכזו, כך אנו נחוש כי אין אנו לבד עוד, נרגיש יותר ביטחון וכי יש לנו היכולת להתמודד עם המצב; כי זהו אכן לא סוף העולם כלל וכלל.

אף הדיבור על הפרידה יסייע לנו לחוש קלילים יותר ,חופשיים יותר כמו הסרנו מעלינו את הכאב לרגע ,מה שיקל עלינו בהמשך היום כאשר נהיה לבד והמחשבות יתקפו אותנו מחדש.

שנו דפוסים קבועים

המוח שלכם פועל על בסיס של דפוסים קבועים, המושרשים בו על בסיס קבוע; ככל שתחשבו על מחשבה מסוימת יותר, כך היא תהיה חלק קבוע יותר מהחיים שלכם.

כאשר מחשבות עצובות או קשות אודות בני הזוג לשעבר פוקדות את מוחכם פעם אחר פעם, כדאי לכם לשים לב לכך ולהבין כי מדובר במחשבה שיוצרת מעגל של עצב.

לא פשוט לחמוק מהמחשבות הללו, בייחוד משום שרוב המחשבות על בני הזוג שלכם היו חיוביות עד כה, אך זוהי הדרך היחידה להתגבר על הקושי באופן סופי.

כדי להסיר את הדפוסים המעיקים, נסו להחליף את העצב בשמחה: השתדלו לנסות לחשוב מחשבות שמחות בלבד (לא על בני הזוג לשעבר כמובן), במשך חודש שלם. אם אתם מרגישים שמחשבות עצובות או מדכאות “מתגנבות” לראשכם, מהרו לטשטש אותן באמצעות השמחה – לא לגרש או לדחות אותן, שכן הדבר רק יהפוך אותן לעוצמתיות יותר במוחכם. התעלמות היא מילת המפתח במקרה זה והיא זו שבאמת תסייע לכם להפיג את המחשבות הללו לחלוטין. כמובן שמדובר בפתרון שאיננו פשוט, אך אתם תופתעו מההצלחה.

לאחר תום החודש, לא רק שראשכם יהיה יחסית נקי ממחשבות עצובות – אתם תצליחו להתמודד עם עצב בצורה קלה יותר. השמחה שתושרש בראשכם עקב כל המצחיק, היפה והטוב שחשבתם במשך החודש, יחשלו אתכם ויסייעו לכם להפוך כל רגע עצוב לשמחה, כמעט לפי בקשה.

פגשו אנשים שאינכם מכירים

מצחיק לחשוב על כך, אך כאשר אנשים פוגשים אנשים חדשים שאינם מכירים היטב או אפילו אנשים שהם רוצים להרשים – הם ירגישו לא בנוח להיות עצובים לידם. זאת ועוד, הם ככל הנראה יחושו כי עליהם לשנות את אופן ההתנהגות שלהם, כדי להצליח להרשים אותם.

לכן אם אתם מרגישים מדוכאים במיוחד, עצובים וכי אינכם יכולים לדבר יותר על הפרידה שלכם – כדאי לכם לנסות ולפגוש אנשים שמעולם לא הכירו את בני הזוג שלכם, מעולם לא שמעו עליהם וגם אם ישאלו – לא יהיה לכם נוח לספר… אתם תופתעו כמה כיף אתם יכולים לעשות לפעמים עם אנשים שאינכם מכירים, כשאינכם רוצים לדבר. מי יודע? אולי מהפרידה הזו תיצרו חברות חדשה!

נסו לשמור על גישה חיובית

חלק מהותי מלדעת כיצד להתמודד עם משבר הוא לשמור על אופטימיות לאורך כל התהליך. גם אם מדובר באירוע מצער מאוד כמו פרידה, “אם תראו רק שחור בעיניים” אין הדבר יסייע לא לכם, לא לקרובים אליכם ולא לתהליך. ההיפך הוא הדבר – הוא יראה לכם מורכב וקשה מנשוא.

נסו להכין לעצמכם מעין מנטרות של “אני יודע שקשה לי כעת, אבל בסוף זה יעבור. יש לי הרבה חברים ומשפחה שאוהבים אותי, אני לא לבד. יש לי חיים מלאים מעבר למה קרה/עומד לקרות לי ואני אצליח להתמודד עם זה כמו שצריך כי אני לא לבד”. מהותי להדגיש כי אינכם לבד משום שככל שתחושו כי אתם לבד בסיטואציה, כך יהיה לכם קשה יותר לעבור אותה.

זאת ועוד, שלא תעזו לרחם על עצמכם! אתם יודעים מי אתה ומה אתם שווים והדבר האחרון הוא רחמים עצמיים. גם אם אתם מתמודדים עם תחושות קשות ודיכאונות, עדיין לכל סגנון חיים ישנם הרבה אספקטים. חוץ מהפרידה עצמה הכול עדיין בסדר וגם אם לא, עדיין יש בחייכם אספקטים חיוביים רבים (בריאות, עבודה, קורת גג, משפחה, חברים…). לכן הקפידו להשמיע אותם לצד “קול ההיגיון” שלכם, כדי לזכור כי אינכם “בשפל המדרגה” ו”זוהי פשוט תקופה מעט יותר קשה מהרגיל והיא תעבור”.

הקפידו לזכור את התכונות החיוביות שלכם כדי להעלות את הביטחון העצמי שלכם, לזכור מה אתם שווים, כי אתם חזקים ובאפשרותכם להתמודד עם כל אתגר – כך תתמודדו כיאות עם המשבר.

אל תזניחו את עצמכם

פעמים רבות כאשר אנו סובלים ממשבר, אנו מתרכזים בו כל כך עד שאין אנו מטפלים בעצמנו כראוי – אנו מפסיקים לאכול, לסדר את השיער, להתגלח, ללבוש בגדים נקיים, להתקלח, לא מצליחים לישון וכדומה. הדבר משפיע על כל שאר האספקטים בחיים שלנו.

באופן כללי, כאשר אין אנו מטפלים בעצמנו, אנו מרגישים הרבה יותר גרוע; מצד אחד אנו חשים מוזנחים ועקב כך מרגישים אי-נעימות ליד אנשים והקרובים שלנו. מצד שני אנו מרגישים כל כך רע כלפי עצמנו, שכן הזנחה עצמית היא באמת הדבר הנוראי ביותר שנוכל לעשות לעצמנו, לכן אנו מרגישים כי אנו לא בסדר. כאשר אנו חשים עם עצמנו כי אנו “לא בסדר”, הדבר רק מחריף את הרגשות השליליים שאנו חווים עקב המשבר ויחד – רק מוסיפים למערבולת הרגשית בה אנו מצויים כעת.

אם נקפיד לדאוג לעצמנו ולאכול כמו שצריך, להתקלח, נדאג לדבר עם חברים גם על המשבר בו אנו מצויים וגם לצחוק קצת ונמשיך בעבודתנו כמו כלום לא קרה – אנו נצליח לקבל תמונה מעט יותר יפה של החיים שלנו כעת, נוכיח לעצמנו כי אנו חזקים, כי אנו מתפקדים כראוי למרות המשבר ונחוש גאווה אישית.

כאשר אנו מטפלים בעצמנו אנו יכולים להסתכל במראה ולחייך – תחושות שובע, ניקיון ונחת לאחר שינה מוסיפות אנרגיות טובות למצב שלנו, בדיוק מה שאנו זקוקים לו כעת.

זכרו כי אתם תמיד בשליטה

חלק מהתחושות הקשות שאנו חשים כאשר אנו חווים משבר נגרמות משום שאנו חשים ש”השמיים מתמוטטים עלינו” ואין לנו שום דבר לעשות בנדון.

לא נכון! החיים שלכם הם שלכם ואתם מובילים אותם – בין אם תזיקו להם או תטיבו עמם, הם עדיין שלכם ורק אתם תפגעו או תתקדמו עקב כך. זוהי מנטרה שיש להחדיר לראש כדי להזכיר לעצמנו שהמצב בו אנו נמצאים איננו פשוט כרגע, אך אנו יכולים לשלוט בתחושה שלנו לגביו, באופן שנגיב לגביו, ברמת ההשפעה שלו על החיים שלנו ובעת שבה נבחר לקום ולהמשיך הלאה.

גם אם יש לנו סידורים, עבודה או סיטואציות של החיים בהן נדרש מאיתנו לבצע יותר משאנו יכולים כרגע, פשוט נאמר לא! גם לנו מותר להזניח את העולם לעיתים כדי להתמודד עם הבעיות הדחופות יותר שלנו (כמובן שמומלץ להימנע משהייה בבית כל יום, כל היום, המלווה בבכי ללא הפסקה – זהו לא חוסן נפשי ועם הזמן, יש ללמוד ולפתח את הכוח לקום מהכאב).

אין הדבר מצביע על כך שאתם לא אמורים לבכות או להיות עצובים או לחלופין להילחץ משום שזה הגיוני וזה בסדר. מה שחשוב לזכור הוא שהראש שלכם הוא שלכם, אתם יודעים מה שאתם יודעים, אתם יכולים לבחור להתבוסס בפרידה או “להרים” את עצמכם ולקדם את עצמכם הלאה – האמת לאמיתה היא שהבחירה בידכם, זכרו זאת תמיד.

זכרו כי לכל מצב קיימת תקופת חסד

כמובן שמותר לכם לבכות, להתאבל ולהתמודד. אך החלק המהותי בחוסן נפשי הוא להצליח לקום ולהמשיך לחיות חיים שגרתיים למרות הקושי ולדעת מתי לעמוד על הרגליים ולומר “די!”.

כן, עברנו מצב שאיננו פשוט. נכון, לא פשוט להתמודד, אך לכולנו מגיע הרגע בו אנו חייבים להפסיק לבכות או לרחם על עצמנו (בתקווה שלא ריחמנו על עצמנו), “לקלף את עצמנו מהרצפה” ולחזור לשגרה מלאה. לפעמים זו התרופה הכי טובה שיכולנו לבקש.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.