לימוד אנגלית – טיפים והכוונות שיעזרו לכם ללמוד אנגלית במהירות

לימוד אנגלית – טיפים והכוונות שיעזרו לכם ללמוד אנגלית במהירות

אנגלית היא שפה מרהיבה ביופייה; עשירה באוצר מילים, מחליקה על הלשון ונמצאת כמעט בכל מקום, גם כאן בישראל.

אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?

אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם, אך עדיין ישנם אנשים המתקשים ללמוד את השפה כראוי. הגיוני, סך הכול, איש לא אמר שלמידה של שפה היא פשוטה מלכתחילה.

עם זאת, כולם יודעים כי אנגלית כיום היא איננה מותרה, כך שהגיע הזמן לפנות את הזמן ולהקדיש מעצמכם למשהו חדש, מהנה ומתגמל.

הרחבת אוצר המילים

כאשר אתם לומדים אנגלית בבית הספר, בדרך כלל המורים שמים דגש על זמנים; הבנה פרקטית של השפה. האמת, שהדרך הנכונה ביותר ללמוד שפה היא ללמוד לחיות עם השפה: ללמוד כמה שיותר מילים, כדי שתוכלו להצליח להרכיב משפט בצורה השוטפת ביותר. הזמנים אף הם חשובים, אך הם מגיעים יחד עם מילים, שמעניקות לכם את הביטחון להתחיל לדבר ולנסות לתקשר בשפה אחרת.

כדי להצליח ללמוד כמה שיותר מילים, כדאי לכם, ראשית, לנסות לחפש את המילים שחשובות לכם ביותר, באמצעות המילון או האינטרנט; המילים שמרכיבות את רוב החלקים במשפטים שלכם כמו: יכול (Can), רוצה (Want) ועד ללחם (Bread) וההבנה שפירוש המילה- You הוא גם אתה וגם אתם. רשמו לכם את המילים בקובץ מסודר, כך שתמיד תוכלו לחזור אליהן ולהיזכר בהן. אתם אפילו יכולים לסווג אותן לקטגוריות, כך שיהיה לכם קל יותר להתמצא בקובץ.

נסו להתאמן ולהרכיב משפטים, לנסות לכתוב לעצמכם דו-שיח, סיפור או אנקדוטה ולהצליח לתאר כל חלק מהם בצורה נכונה – בעזרת המילים שמצאתם.

ככל שתזכרו יותר מילים, תצליחו להביע את עצמכם באמצעות השפה בצורה בטוחה, אמתית, וברורה יותר.

הרחבת אוצר המילים היא המהותית ביותר עבורכם, אם אתם באמת שואפים לרכוש שליטה מלאה בשפה, כך שנמשיך לדון בה בהמשך המאמר בהרחבה.

הטמעת השפה בחיי היום-יום

מה שהכי חשוב עבור שפה, נספר לכם כבר עכשיו – הוא להטמיע את השפה בחייכם ככל האפשר. למה הכוונה?

כדי ללמוד שפה, אינכם יכולים פשוט להרחיב את אוצר המילים על ידי מילון וקבצים. מזכיר את בית הספר קצת, לא?! אתם תהיו חייבים לתת מעצמכם, כדי להכניס את השפה לעולם האישי שלכם. למזלכם, אנחנו גרים בארץ ישראל, אשר חשופה מאוד להשפעה של מדינות, אשר דוברות את השפה האנגלית: נסו לראות סדרות וסרטים ללא כתוביות, לקרוא ספר באנגלית ולהקשיב ליותר מוזיקה באנגלית. כאשר אתם עושים זאת, השתדלו לבחון כל מילה לגופה. אם אינכם מכירים מילה, הקפידו לפרש אותה ולהוסיף אותה למאגר שלכם, כך שתזכרו אותה לפעם הבאה.

ספרים

עדיף להתחיל בקריאת ספרים, משום שכך אתם יכולים לפרש כל מילה בקלות ולקרוא בקצב וברמה המתאימים לכם. אתם יכולים לפנות לספרייה או לחנות הספרים הקרובה לביתכם ולרכוש ספר בנושא האהוב עליכם. תמיד מומלץ להתייעץ עם בעלי החנות, כדי שתקבלו את הרמה המתאימה לכם. אם אינכם אוהבים לקרוא ספרים, אתם תמיד יכולים לקרוא מגזין, עיתון, לקרוא ספר שכבר קראתם, לקרוא כתבות באינטרנט באנגלית… כל אשר עולה על רוחכם – העיקר לקרוא.

טלוויזיה ומוזיקה

כדאי לכם לנסות ולהקשיב לכמה שיותר אנגלית, גם אם אינכם מבינים אותה במלואה, בהתחלה. הסיבה שאינכם מבינים, היא שהאוזניים שלכם עדיין לא רגילות לאופן ההתבטאות של השפה האנגלית – מה שדורש זמן. ככל שתרבו להקשיב לשפה ולנסות להבין מה נאמר, כך תוכלו להצליח להבין אותה יותר בקלות, עם הזמן.

נסו לשמוע הרבה שירים באנגלית, לחפש את המילים שלהם ולתרגם אותם, כדי להצליח להבין את המשמעות המדויקת של השיר. ככל שתקשיבו לו יותר – כך תזכרו את המילים טוב יותר.

סדרות וסרטים שאתם מכירים יכולים לעזור לכם להבין עלילה שהיא כולה באנגלית. לאחר שהאוזניים שלכם יתרגלו להבין אנגלית, אתם תראו כי כל סרט שבו תצפו, יישמע צלול וברור.

הבנת הדקדוק והזמנים

זהו השלב בו אנשים מתחילים להירתע: Past perfect? Present progressive? Past ‘oh not so’ simple?  מה זה בכלל?

האמת היא שאם הייתם גרים בארצות הברית או באנגליה, כנראה עדיין לא הייתם יודעים. נסו לחשוב על זה כך: יתכן ונכשלתם בלשון כל התיכון, אך האם אינכם דוברים עברית שוטפת ורהוטה יחסית? אם הייתם רוצים – הייתם יכולים. כנראה שלא משום שאתם מכירים נגזרות ובניינים…

אם כך, ניתן להסיק כי כל שעליכם לעשות, הוא פשוט להמשיך להקשיב ולקרוא; אתם תופתעו עד כמה המוח נוטה לפרק ולהבין לבד דפוסים שלמים; במיוחד דפוסים של שפות.

ככל שתקראו יותר משפטים, תשמעו יותר שיחות ותתרגלו יותר שיח בעמכם, אתם תשתמשו בזמנים – אתם תהיו חייבים. לכן, הגיוני כי, עם הזמן, תלמדו את ההבדל בין עבר להווה ועתיד.

אם אתם חשים כי אתם מתקשים להתחיל ולהרכיב משפטים בגלל הזמנים, כדאי לכם לנסות וללמוד את הזמנים הבסיסיים ביותר:

  1. Present progressive:

I      am

He/She/It     is

They/You/We     are

מתאר את ההווה של רגע זה ממש, כאן ועכשיו.

Example: I’m walking to my friend’s house right now.

 

  1. Present simple:

I     do

He/She/It     does

They/You/We     do

מתאר את ההווה התמידי, השגרתי שלכם. מה שאתם עושים

בתדירות של כל יום/שבוע/חודש/שנה.

חשוב לזכור: בהווה השגרתי, תוספות הרבים (S/ESIES…) לפעלים הן רק על He/She/It:

Examples: a) I always wake up at eight a.m. sharp, like a king.

  1. b) She always wakes up at eight a.m. sharp, like a queen.
  2. c) They run across the fields, every morning.
  3. d) He fixes all kinds of metal.

 

  1. Future simple:

I     will

He/She/It     will

They/You/We    will

העתיד הפשוט – משהו שאתם מתכננים לעתיד, רוצים

לעשות בעתיד.

Example: I will exercise later, when I have more energy.

 

  1. Past simple:

I     was

He/She/It     was

They/You/We    were

העבר הפשוט – מה שעשיתם אתמול, לפני חמש דקות/שבוע/שנתיים.

Example: I used to work there six years ago.

 

  1. Past progressive:
  2. I was + verb + ing
  3. He/She/It was verb + ing
  4. They/You/We were verb + ing

עבר מתמשך – תיאור שני מצבים שהתרחשו

בו-זמנית.

Example: I was walking down the street, when suddenly I got a call from an unlisted number.

נסו לחפש כמה שיותר דוגמאות ולנסח משפטים בעצמכם, כדי להבין את העניין.

תרגול שיחה

לפני הכתיבה, לפני הקריאה, המהותי ביותר שתשלטו בו הוא השיחה: שיחה באנגלית היא מה שככל הנראה תאלצו להתמודד עמו במהלך חייכם; בעת חופשות בחו”ל, בלימודי האקדמיה, הוראות של תרופות, הוראות בנייה, סרטים לא מתורגמים… להמשיך? אנגלית “מוצאת” אתכם בכל מקום, אז למה לנסות להמשיך ולהתחמק? הגיע הזמן להתחיל לדבר.

כדי לצבור ביטחון, כדאי לכם למצוא את החבר הזה, אתם יודעים למי הכוונה – זה שיודע אנגלית בצורה יוצאת דופן שאוהב את השפה. בקשו ממנו לנסות לנהל עמו שיחה ושינסה לתקן אתכם. אמרו לו שזה בסדר. אמרו לעצמכם שזה גם בסדר – רק כך באמת תצליחו ללמוד לדבר נכון. נסו להתחיל לדבר רק באנגלית: בהודעות, שיחות טלפון ופנים מול פנים. הקפידו להזכיר לו – הוא עושה זאת בשבילכם ולא להיפך. ככל שתרבו לשוחח באנגלית, כך תתרגלו לשפה ותחושו פחות לחוצים לדבר בה גם עם אחרים. אתם תשימו לב כי השפה גם יותר קלה לכם לפתע והמילים פשוט “מחליקות מהגרון”.

אם אין מישהו בחייכם שיודע לדבר אנגלית היטב, בהחלט כדאי לכם לשקול לחפש מישהו שיודע: חבר של חבר, מישהו מהמשפחה, אפילו נסו להתכתב עם אנשים מחו”ל ולהכיר: אתם לא יכולים לדעת את מי תכירו.

הגיע הזמן לכתוב

לאחר /שאתם חשים מספיק ביטחון באיכות הדיבור שלכם ואתם פשוט “אנשי השיחה של השנה” באנגלית, הגיע הזמן לתרגל יסודות מעט קשים יותר – הכתיבה. כתיבה באנגלית דורשת הבנה של מספר חוקים בסיסיים: זמנים תקניים, הפרדה בין מילות קישור, איות ללא שגיאות ותחביר הגיוני של המשפט כולו. לא תמיד פשוט להצליח להעביר את המילים לדף, אך נסו לפרק את הבעיה לגורמים: במה אתם מתקשים?

זמנים תקניים – הגיע הזמן ללמוד את הזמנים – אם עד עתה לא הבנתם אותם במדויק, יתכן ואתם זקוקים לחיזוק נוסף. הפעם, משום שתרגלתם, יהיה לכם קל יותר להבין את ההסברים. יתכן ועליכם ללמוד זמנים מעט קשים יותר, כדי לבטא את מה שאתם רוצים; אם אתם מזהים זאת, כנראה שרכשתם הבנה גבוהה של השפה וכעת, כל שאתם זקוקים לו הוא הרחבת הידע.

מילות קישור ויחס – נסו ללמוד את ההבדלים הקטנים בין In  (בתוך או ב…), On (על) ו- At (במקום הזה). כל המילים חשובות, אך אין סיבה שלא להתייחס אליהן כאל הרחבה של אוצר מילים לכל דבר; אין צורך להפוך אותן לכבדות באמצעות כותרת מעופשת.

איות – איות מגיע עם הזמן ועם הרבה התמדה: נסו לכתוב במחשב, כדי שתצליחו למצוא פתרון לשגיאות בקלות. עם זאת, נסו לכתוב את המילים בעצמכם, גם במחשב וגם על הדף – זיכרון המישוש הוא חזק ואיכותי.

הבנה של המשפט – אם באמת תרגלתם שיחה, ככל הנראה תצליחו לשלוט בהרכבת משפט קוהרנטי. עם זאת, אם אתם עדיין מתקשים, נסו להמשיך לדבר ולהקשיב, ולשוב לכתיבה בעת מאוחרת יותר.

מילון כיס

מנסים לפרש את הכול ופשוט לא מצליחים? אין לכם כוח לפלאפון? אין בעיה – פשוט קנו יומן קטן וחמוד, שמתאים לכל כיס. זה יכול להיות גם שיחון, בתור התחלה, שיכיל את המילים החשובות והפשוטות ביותר לתקשורת, שכן אמרנו ששיחה היא חלק חשוב מהתרגול.

לא, אין סיבה שמישהו יצחק עליכם… אתם גם תמיד יכולים להוריד אפליקציה בפלאפון ולבדוק את הפירוש. כותבים על אפליקציות, נסו לחפש אפליקציות המכילות מילים של אנגלית ופירושיהן. יש המון כאלה, גם של פסיכומטרי וגם ברמות גבוהות יותר, כמו של הפסיכומטרי של חו”ל (S.A.T).

התמדה

בכל שפה, אנגלית, ספרדית, רוסית או שפת קלינגון, המפתח הוא תרגול: אתם לא יכולים “ללכת ולחזור מהנושא כמה שאתם רוצים”, מדובר בעקומת למידה. אם לא תתרגלו כל יום, אם לא תנסו לדבר ולפתח ביטחון, אם לא תרחיבו את אוצר המילים שלכם… אתם פשוט לא תשתפרו.

גם אם בהתחלה אתם לא שמים לב לשיפור, זכרו כי הצלחה לא מתרחשת ברגע; יתכן שתשימו לב לשינוי משמעותי רק עוד שלושה-ארבעה חודשים. אך האם לא היה שווה את זה?!

זכרו כי המהותי ביותר עבור לימודה של שפה, הוא להרחיב את אוצר המילים, לקרוא, להקשיב ולדבר ככל האפשר. נסו להיפטר מהסטיגמה הלימודית – כבר סיימתם את הלימודים. גם אם לא, אין שום סיבה להתייחס לשפה כאל מקצוע לימוד. האמת?! היא עזר כמעט לכל אספקט בחיים שלנו, כך שגם אם כן – בהחלט שווה להשקיע בה, “היא” תתגמל אותך על כך.


קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.

בתכנית תלמדו:

  • לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
  • להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
  • לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
  • לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
  • לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
  • להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח
קראו גם

הצטרפו למועדון החברים שלנו וקבלו עדכונים על תכנים מובילים

שתפו עם חברים

הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
רוצים יותר? השתתפו בקורסים של Lifehacks
הצטרפו להצלחה של מאות התלמידים שלנו ופרצו לדרך חדשה
קבלו גישה חינם
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שאנו שולחים על בסיס קבוע לחברים הרשומים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
נרשמתם בהצלחה !
חינם! הרשמה למועדון החברים של Lifehacks
אלה רק חלק ממאות המדריכים שתקבלו גישה אליהם כחברים רשומים במועדון החברים שלנו:
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
* אנו שומרים על פרטיותך!
הצטרפות למועדון
הצטרפו עכשיו למעל 20,000 רשומים כדי לקבל מדריכים, טיפים וטריקים ליעילות והצלחה בחיים לחברים בלבד.
מלווים אתכם להצלחה
קבלו קיצור דרך להצלחה בעזרת ליווי מהמומחים של Lifehacks
תוכן לחברים בלבד
הצטרפו חינם למועדון החברים הגדול בישראל להתפתחות אישית וכלכלית
קבלו גישה למדריך הזה ולעוד מאות מדריכים לחיים של עושר, בריאות והתפתחות.
תהפכו לשינוי
קבלו גישה לתוכן ועדכונים לחברים בלבד
כתובת אימייל
  • איך להצליח בכל תחום ולהפוך לגרסה משופרת של עצמך
  • 3 טיפים שיחסכו לכם 70% מהעלות של כל טיול לחו"ל
  • מה הוא חוק ה-80/20 וכיצד הוא יעזור לכם להצליח בחיים
  • איך להרוויח כסף באינטרנט: 800 ש"ח ביום בשעתיים מהאינטרנט
  • איך להימנע ממגוון מחלות כמו סרטן וסכרת על ידי תזונה נכונה
  • מדריך לשיפור הביטחון העצמי, כושר הביטוי וכישורים חברתיים
הצטרפו להקמת עסק אינטרנטי משלכם
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
30 ימים לגרסה הטובה ביותר שלכם
הצטרפו בחינם לתכנית השיפור העצמי שלנו בה אנו שולחים לכם מדריכים להתפתחות אישית, בכל יום.
בעל עסק? עזור ללקוחות למצוא אותך באמצעות שיווק חכם באינטרנט
השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם.
הזדמנות עסקית בתחום המזון
רשת מצליחה מחפשת זכיינים, השאירו פרטים למידע נוסף
נדל"ן אינטרנטי: בנו נכס אינטרנטי מניב והתחילו להרוויח מהשכרת שטחי פרסום לחברות ענק כמו גוגל ופייסבוק
הצטרפו למועדון החברים שלנו כדי לקבל גישה לתוכן לחברים בלבד, זה בחינם.
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
אוהבים את Lifehacks? פרגנו לנו בלייק
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LmZhY2Vib29rLmNvbS9wbHVnaW5zL2xpa2UucGhwP2hyZWY9aHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuZmFjZWJvb2suY29tJTJGbGlmZWhhY2tzLmNvLmlsJTJGJndpZHRoPTExNyZsYXlvdXQ9YnV0dG9uX2NvdW50JmFjdGlvbj1saWtlJnNpemU9c21hbGwmc2hvd19mYWNlcz10cnVlJnNoYXJlPXRydWUmaGVpZ2h0PTQ2JmFwcElkPTUwNzc0OTEwOTIzOTk5OSIgd2lkdGg9IjExNyIgaGVpZ2h0PSI0NiIgc3R5bGU9ImJvcmRlcjpub25lO292ZXJmbG93OmhpZGRlbiIgc2Nyb2xsaW5nPSJubyIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93VHJhbnNwYXJlbmN5PSJ0cnVlIj48L2lmcmFtZT4=
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
הצטרפו ל-Lifehacks Mastery
הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא הרגע הזה. התחילו את 14 ימי הניסיון שלכם עכשיו.
נדרש כרטיס אשראי תקין כדי להירשם. לאחר 14 ימי הניסיון, העלות הינה 39.99 לחודש. ניתן לבטל בכל עת.
הפכו לגרסה הטובה ביותר של עצמכם ב-30 ימים. קבלו בחינם מדריכים להתעשרות, חיים בריאים, מערכות יחסים מוצלחות ואפקטיביות
הכניסו את כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם תוכן משנה חיים לחברים בלבד.
ברוכים הבאים למועדון החברים שלנו, שלחנו לך הודעה מיוחדת!
אנו ממליצים להוסיף את כתובת האימייל שלנו לאנשי הקשר כדי שלא תפספסו את האימיילים שלנו. אנו מפרסמים תוכן ייחודי גם בדף הפייסבוק שלנו, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו.
קבלו בכל יום, מדריכים להתפתחות אישית בחינם
קבלו גישה למדריכים הטובים ביותר שלנו. הזינו את האימייל אליו תרצו לקבל את המדריכים.
היחשפו להזדמנויות מיוחדות של Lifehacks להגדלת ההכנסה
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאנשים אחרים?
קבלו גישה מידית למדריך מעשי שישנה את הצורה בה אתם חושבים על כסף ומרוויחים כסף.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

יציאה מאזור הנוחות כמנוע לצמיחה אישית וכלכלית
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליציאה מאזור הנוחות. שנו את הדרך בה אתם מסתכלים על דברים, בכדי לשנות את הדברים עליהם אתם מסתכלים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור עם אנשים כימיה טובה ללא מילים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם אנשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
הבעיה הגדולה ביותר שמונעת מאנשים להצליח היא חסמים אישיים.
למדו כיצד לפתור חסמים אישיים כמו דחיינות, עצלנות, חוסר מיקוד בכדי לשנות לחלוטין את התוצאות שלכם.
קבלו ייעוץ טלפוני על התכניות המתקדמות שלנו
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

תפוקת על: איך להוציא מעצמכם יותר
קבלו גישה מידית למדריך מעשי לשיפור התוצאות פי 7 בשנה הקרובה.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.

איך ליצור כימיה טובה עם נשים
קבלו גישה מידית למדריך מעשי ליצירת כמיה טובה עם נשים, גם ללא מילים.
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות אישית.

קבלו גישה בחינם לסדרת מדריכים לירידה במשקל
כתובת אימייל
המידע שלך מוגן, אנחנו לא שולחים ספאם, רק מדריכים מעשיים להתפתחות עצמית.
כנס בניית הון באמצעות השקעות בנדל"ן. השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הכנס.
קורס שוק ההון להגדלת ההכנסה הפסיבית והשקעה בביטקוין ומטבעות דיגיטליים
[חלק 1 מתוך 2]
קבלו גישה לקורס שופיפיי
קבלו פרטים נוספים על מסלול יזמים של Lifehacks ליצירת נכס אינטרנטי
קבלו פרטים נוספים על מסלול משקיעים של Lifehacks לרכישת נכס אינטרנטי
הרשמה מהירה לאתר
הירשמו בכדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למדריכים מעשיים לפריצת גבולות.
קבלו גישה מיידית
גישה בחינם ל-14 יום לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks שתעזור לכם לפרוץ גבולות אישיים, כלכליים, חברתיים וחיות את החיים של מימוש עצמי אמיתי.
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
הירשמו וקבלו גישה למיטב המדריכים של Lifehacks
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
היו הראשונים לדעת שהפרק בסדרה עולה לאוויר
מה כתובת האימייל אליה תרצו שנשלח לכם עדכון?
ההרשמה בחינם
אוניברסיטה תעזור לכם להשיג משכורת.
המדריך הזה יעזור לכם לבנות הון.
לאיזה כתובת אימייל לשלוח לכם את המדריך שלכם?
בחינם לזמן מוגבל
500 ש"ח במתנה לרכישת סלון חדש
בכל סניפי הרשת "עלמא עיצובים"
על שם מי לרשום את הקופון שלכם?
הטבה בלעדית לגולשי Lifehacks
קוד הקופון שלכם הוא: Lifehacks500
קבלו גישה מיידית
קבלו גישה למדריך המלא לביטחון עצמי של Lifehacks.
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
בחינם לזמן מוגבל
גלו איך להגדיל את ההכנסה
ולבסס נכסים מניבים שיוציאו אתכם לחופש כלכלי
למה אנשים מסוימים מרוויחים כפול מאחרים?
קבלו גישה למאגר ההשקעות שלנו שסונן בקפידה בכדי לעזור לכם לצאת לחופש כלכלי.
רוצים לפרוץ את הגבולות? קבלו מידע על הקורסים של Lifehacks
הזדמנויות להשקעות מניבות לקוראי Lifehacks
בדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי בחינם.
בני עדות המזרח? ייתכן שאתם זכאים לדרכון פורטוגלי.