כיצד ליצור הכנסה נוספת ממכירת מוצרים שאתם לא צריכים ב-eBay
טענה רווחת בקרב אנשים רבים המעוניינים לייצר הכנסה נוספת באמצעות האינטרנט היא שמכירת מוצרים באתרים כמו ebay יכולה לדרוש עבודה ולקחת זמן רב לעומת רווח זעום. יצאנו לבדוק האם זוהי – אמת או שקר? החלטנו לבדוק עבורכם וליצור מדריך שימושי שילמד כיצד ניתן לעשות עד 1000 דולר בחודשיים באמצעות eBay.
אם תוכלו להכפיל את התפוקה שלכם, להגדיל את ההכנסה, לשפר את הכישורים הבין אישיים ולעצב את חייכם איך שתרצו, איך החיים שלכם יראו?
אתם כבר יודעים מה למכור? מעולה. אם לא הסתכלו סביב, האם יש כמה דברים בבית שמישהו אחר היה שמח לשלם עליהם כמה פרוטות? הסקייטבורד שקניתם לילד לפני 5 שנים והוא כמעט כמו חדש, הבלנדר שפשוט לא תואם לצבע של המטבח החדש או הנעליים הישנות שכבר לדעתכם יצאו מהאופנה – לכולם יש קונה.
אז זהו, שבפלטפורמות כמו ebay לא צריך להשקיע כסף, כך שאין כאן סיכון התחלתי כלל. אתם כבר יודעים שאתם יכולים למכור דברים ב- eBay, אבל בדיוק כמוני, כנראה אף פעם לא היה לכם את הפנאי או החשק לעשות את זה. אנחנו מקווים שאחרי הכתבה הזאת יתעורר בכם רצון עז להרוויח קצת כסף מהדברים שיושבים אי שם במחסן שלכם או אפילו ליצור הכנסה נוספת וקבועה מ ebay, לפניכם כמה טיפים חשובים שלמדו אותנו כיצד למכור בקלות יותר את המוצרים שלנו ב-ebay .
בחרו מה למכור
הטיפ הראשון שקיבלתי כמתחיל היה למכור הכול מהכול, הטיפ השני שקיבלתי היה – טיפ: מצאו שוק נישתי וצרו ביקוש. שאלתי את עצמי מה זה אומר שוק נישתי? בחנתי את כל היבטי חיי והבנתי שכל אדם סובב סביב נישות מסוימות – תחביבים או אמונות אשר בהם הוא מוכן להשקיע מזמנו ומכספו. שם אנחנו מתעוררים, אם יש לכם תחביב, כנראה שאתם יודעים דבר או שניים בנושא, משמע אתם מכירים כמעט את כל המוצרים הקשורים אליו, יכול להיות שיש ברשותכם אפילו 10 מוצרים שונים שקשורים באותו תחביב, האם הייתם רוצים להיפרד מאחד לטובת X דולרים? אם יש אחד כזה, זהו אותו והעלו אותו לאתר. תמיד תוכלו לבחור למכור פריט חדש שכזה או את כל המוצרים האחרים הסובבים את התחביב. אך כהתחלה נבחר להתמקד רק במוצר אחד, אותו נשמח לספק למרבה במחיר. סביב אותו תחביב נשמח להציע לרוכשים מקור אמין לרכישה, אך כיצד ניצור אמון שיוביל לרכישה בנינו לבין הגולשים? בפסקה באה.
שימוש תמונות טובות
איך נדע כיצד לבחור תמונות טובות אשר ימשכו את הגולשים לצפות במוצרים שלנו? באמצעות 3 הגורמים הבאים:
כמות: בחרו להשתמש בהרבה תמונות. קונים רוצים להרגיש בטחון כאשר הם קונים ממוכר לא ידוע, לכן דאגו להעניק להם אקסטרה ביטחון עם כמה תמונות אמיתיות של הפריט המדובר. ממליצים לערוך את התמונות ואפילו לשלב תמונה בתוך תמונה כדי להימנע מרכישת חבילת תמונות, עד 5 תמונות מספיקות להמחשת המוצר.
מראה התמונות: מה מאפיין תמונות טובות למוצר באיביי? תמונות באיכות טובה לא מטושטשות או מפוקסלות, לא במראה ישן, עדיף על רקע לבן ומכמה זוויות. בעבור פריטים יד שנייה יש כאן ערך נוסף שעלינו להכניס והוא “ערך חברתי”, ההמלצה שלנו כדי להעניק ערך חברתי גבוה למוצר היא לשדר באמצעות התמונות שלכם יוקרה, אתם לא צריכים להראות רק את הפריט אלא גם להראות שהסביבה ממנו הוא הגיע הינה סביבה טובה. זה בהחלט מוסיף עניין, לכן בחרו לצלם את הפריט בצורה שתגרום לגולשים להקליק על התמונה.
איכות התמונות: מה זה אומר שימוש בתמונות טובות – לא מטושטשות ולא בעלות מראה ישן? התמונות לא חייבות להיות מושלמות, אבל בהחלט צריכות להיות באיכות טובה דיי כדי לזהות את טיב המוצר. הקפידו לצלם פרטים קטנים אם קיימים כמו טיב הבד ולהבליט את היתרונות של המוצר.
כתיבת תיאורים נכונים
מה זה אומר תיאור? ולמה הוא הכרחי? לכל מוצר קיים תיאור העוזר לגולש המחפש אותו למצוא אותו, כמו נתיב המנתב אליו גולשים/צופים כך גם התיאור טוב יכול להיות הדרך למכור את המוצר שלנו במהרה ובמחיר הרצוי. התיאור המורכב צריך לספק פרטים נוספים פרט לשם המוצר וצריך לכלול גודל, נפח, מותג, רוחב, אורך, מקור המשלוח, סוג המשלוח, צבע המוצר, שנת ייצור, חומרי יצור ועוד. כל מידע שתוכלו לספק על המוצר יהיה לטובתכם.
השלימו את כל שדות הרישום: מלאו את כל שדות הרישום של המוצר, וודאו כי התיאור הטקסטואלי של המוצר מעניק מספיק מידע אודותיו. זה פשוט טיפשי לא למלא אותו ובהחלט עשוי לחבל במאמצים שלכם למכור את הפריט. תחשבו על הקונה ולא עליכם כמוכרים, אם אנחנו הולכים לרכוש משהו ב-200 דולר, אנחנו נרצה לדעת על מה מדובר. לא משנה כמה פעמים אתם חוזרים על פרטים שגרתיים, ציינו אותם, תנו לקונים שלכם יותר סיבות לרצות להוציא את הכסף שלהם אצלכם.
עשו אופטימיזציה לחיפוש: השתמשו במילות מפתח בכותרת הפריט שלכם ותיאור קצר. אתם לא צריכים להיות אשפי כתיבה, רק לחשוך על מה הייתם כותבים כדי למצוא את המוצר שלכם. זה פשוט כמו לשאול את עצמך, מה היה הקונה הפוטנציאלי היה כותב כדי למצוא את סוג הפריט הזה בתיבת החיפוש? ככל שמילות התיאור תואמות להגדרת שאלת החיפוש, המוצרים שלכם יחשפו לקהל גדול יותר של אנשים. אם המוצר ממותג, דאגו לרשום את שם המותג קודם, לא בהכרח את שם הפריט עצמו.
לדוגמה:
יש ברשותכם נעלי נייקי חדשות לגברים, במידה 43
היינו רושמים תיאור נכון: New Nike Men’s Metcon 1 Shoes Size 43 – Gray Green
שימו לב למבנה התיאור הנכון:
ביצוע מחקר
האם יש שוק עבור הפריט שלכם? אם ניקח 5 דקות לחיפוש הפריט במנועי חיפוש כמו Google נוכל לגלות הרבה על שווי וערך הפריט. למידת שווי השוק האמיתי של הפריט שלכם, ביחס כמובן לכמה הוא נמכר באתרי מכירות כמו ebay, תעזור לכם למכור את המוצר בקלות יותר. כך תוכלו לקבוע מחיר הגיוני על סמך נתונים קיימים דבר שיקרב אתכם צעד נוסף למכירת הפריט שלכם ללא מאמץ. אם השוק תחרותי, למדו מהמתחרים כיצד למכור את הפריט שלכם, אם לפריט שלכם אין שוק, אולי זה הזמן להמציא אחד כזה. כיצד ממציאים שוק יציב למוצר? כל זאת במאמרים הבאים.
אהבתם את המאמר? תרצו לקרוא מאמרים נוספים בסגנון, נשמח לשמוע על כך בדף הפייסבוק שלנו.
רוצים להפוך את איביי מתחביב לעסק רווחי?
מה זה דרופשיפינג? תארו לכם שהייתם יכולים למכור מוצרים לאנשים בכל העולם ולא להתעסק בשילוח או הרכישה מבעוד מועד של המוצרים הללו, אלא שבאמצעות קשר עם ספק מסוים, תוכלו להעביר את ההזמנות שאנשים מבצעים מכם באיביי או בחנות משלכם לספק והוא ידאג לשילוח של המוצר. הגישה הזאת חוסכת לכם ניהול מלאי, השקעות התחלתיות על סחורה והמון כאב ראש והיתרון הגדול הוא, שאתם יכולים להתחיל למכור כל מוצר, גם כאלה שאין לכם בפועל, כיוון שאתם יודעים שיש מישהו שיספק את ההזמנה ללקוח עבורכם בזמן שאתם תגזרו את הקופון שלכם עבור ביצוע המכירה והפן השיווק. אם זה מעניין אתכם, כתבו מדריך ארוך ומפורט שתמצאו בו את כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל.
קבלו גישה לתכנית ההתפתחות האישית המתקדמת של Lifehacks, בחינם לחלוטין ל-14 ימים.
בתכנית תלמדו:
- לעצב את איכות החיים שלכם ללא פשרות
- להגדיל משמעותית את ההכנסה, לחסוך ולהשקיע
- לשפר את הבריאות, לרדת במשקל ולהיכנס לכושר גם כשנראה שאין לכם זמן
- לשפר את הכישורים הבין אישיים, לפתח מערכות יחסים חדשות ולשמר קיימות
- לשפר את התפוקה, היעילות וכוח הרצון
- להתגבר על חסמים פנימיים שמונעים מכם להצליח